Eko-taksa za “Crnogorce”

Potpredsednik Vlade Božidar Äelić predložiće da se preregistracija vozila sa crnogorskim tablicama, koje nemaju evro 3 motor, u Srbiji ipak odobri, ali uz plaćanje “ekološke takse” od 20 odsto. Kako saznaje Press od izvora bliskog vrhu Vlade Srbije, vicepremijer će se, naime, založiti za to da svi vlasnici spornih automobila plate carinu i porez, kao da su regularno uvezli kola iz inostranstva, a da oni čija vozila ne ispunjavaju evropske standarde plate i dodatnu, ekološku taksu. O tom predlogu, saznaje Press, Vlada će raspravljati već na jednoj od narednih sednica.
- Božidar Äelić će ministrima Vlade Srbije predložiti da odobre preregistraciju, bez obzira na to da li imaju evro 3 motor ili ne. On smatra da vlasnici tih automobila nisu prekršili nikakav zakon i da pitanje “crnogoraca” mora da se reši vrlo brzo. Njegov predlog je da svi vlasnici spornih vozila plate carinu od 20 i porez od 18 odsto, kao pri regularnom uvozu automobila iz inostranstva, a da svi koji nemaju evro 3 plate i ekološku taksu od još 20 odsto. Kad se sve to sabere, vlasnici “crnogoraca” bez evro 3 motora praktično će moći da preregistruju automobile za 69,9 odsto od kataloške vrednosti svog vozila - kaže Pressov izvor. To znači da bi vlasnik vozila čija je kataloška vrednost 5.000 evra, morao da plati još 3.496 evra da bi umesto crnogorske dobio srpsku registarsku oznaku. Podsetimo, Äelić je nedavno izjavio da će Vladi Srbije predložiti neko “izbalansirano rešenje” za “crnogorce”.
- S jedne strane imamo ljude koji nisu prekršili zakon. Da smo ostali Državna zajednica Srbija i Crna Gora, oni ne bi imali nikakav problem, a ovako su se zapravo našli u nekom ilegalnom položaju. S druge strane, niko u Srbiji ne sme da se oseti, ako smem slobodno da se izrazim, namagarčeno - rekao je Äelić. S predlogom novog vicepremijera, bez sumnje će se složiti Velimir Ilić, ministar za infrastrukturu, koji se još od razdruživanja Državne zajednice SCG zalaže za odobrenje preregistracije. On je ostao pri svom stavu da preregistracija mora da bude dozvoljena i da novi ministar finansija Mirko Cvetković treba da odluči za koju će se cifru ona obaviti. Cvetković, međutim, još ne vidi dobro rešenje za preregistraciju, ali će, kako je Pressu nedavno izjavio, o tome razgovarati sa ostalim ministrima u Vladi. Usamljen u nameri da se aktuelni propisi poštuju i da se preregistracija sa crnogorskih tablica na srpske ne dozvoli ukoliko vozila nemaju evro 3 motor ostao je Mlađan Dinkić, sadašnji ministar za ekonomiju i regionalni razvoj. On je u prethodnom sazivu vlade, kao ministar finansija, bio žestoki protivnik preregistracije i pobornik toga da ne treba davati nikakve ustupke onima koji su pokušali da “zaobiđu zakon”. Prema podacima Ministarstva unutrašnjih poslova Crne Gore u Srbiji trenutno ima oko 70.000 vozila sa crnogorskim tablicama. Većina tih automobila ne zadovoljava evropske standarde, niti je ocarinjena, niti oporezovana prilikom uvoza. Inače, prema Uredbi Vlade Srbije o uvozu polovnih vozila iz inostranstva, svaki automobil uvezen iz strane zemlje mora da ima evro 3 motor i da za njega budu plaćeni porez i carina. Pitanje preregistracije pokrenuto je nakon razdvajanja Državne zajednice SCG, a prethodna vlada je odlučila da Uredbu o uvozu polovnih vozila iz inostranstva ne menja i da nikome ne čini ustupke.
Izvor: PressOnline.co.yu preko AutoBlog.co.yu.

E to je pravedno,jer kako se u textu vec pominje,samo na ovaj nacin mi-vlasnici regularnih vozila,necemo biti namagarceni,jer,recimo ja sam u decembru kupio Opel Calibru 1991 god za 3300e,u martu dao 30.000din za reg. i prenos vozila,a isto sam mogao kupiti u CG registrovano za 2000e i bio sam strasno ogorcen kada je u januaru ministar V.Ilic trazio preregistraciju uz placanje neke taxe od 300e,uz obrazlozenje “eto ima ih 70.000 pa da se ne bune”,a na to bih samo prokomentarisao STA SA NAS 600.000-700.000,MI BISMO ONDA TREBALI DA ZBACIMO VLAST,pricam figurativno,naravno!
Komentar od Dachi — maj 30, 2007 @ 13:41Treba imati u vidu da 99 posto tih “crnogoraca” niti je videlo Crnu Goru, a još manje ona njih. ÄŒist falsifikat. Pitam se samo kako će bilo ko od njih iskoristiti eventualnu preregistraciju kad vecina tih vozila nije ni prijavljena u CG.
Treba pustiti slobodan uvoz za sve automobile.
Komentar od Dejan — maj 30, 2007 @ 17:48nadajmo se da ce velimir ilic i nova vlada odobriti i legalizovati nesto ukradenih automobila.u ovoj drzavi je sve moguce,za ministarsko mesto ukinuce i semafore ako treba!pozdrav, vecito namagarceni narode.
Komentar od miki — maj 30, 2007 @ 20:03jedino sa misljenjem G17+ i predsednikom te stranke Mladjanom Dinkicem se slazem da ne treba pustiti registraciju i ja mogu kupiti 600 - 700 eura stranca koji je ukraden u inostranstvu i otici u C.Goru da ga registrujem za jos toliko i da ga preregistrujem u Srbiju za male pare?
Komentar od radak — maj 31, 2007 @ 16:03OK! Ali sta smo onda svi mi koji smo regularno uvezli vozila sa euro 3 motorima i spucali od 7000-15000 eura samo da nebi zagadjivali nasu Srbiju i sto lomimo vozila po ovim nasim drumovima,pa izvinite zemljaci ili cemo da postujemo zakon ili ga promenite pa da vazi za sve isto a,ne politicari donose neke instant uredbe kako kome fale poeni na politickoj sceni nase Srbije !
Komentar od Fangio — maj 31, 2007 @ 21:05Svi vi koji ste kupili i vozite automobile sa EURO3 motorima - blago vama!!! Em ste puni para čim imate za takav auto, em sad još i imate takve automobile! Pa ja bih najradije kupio nov auto da imam para, i šta onda, da mi bude krivo što neko kupi polovan za 3 puta manje para!!! Pa jest, svi su ludi koji kupe nov auto! Dajte molim Vas! Ne mešajte babe i žabe, šta ima da vam bude krivo kad imate bolje automobile!
Komentar od Vlada — jun 1, 2007 @ 12:45Vi ste svi sebicni!!!Sta ti lupas za za calibru 2000evra!?Meni je izasla 2800 a ovde je imala da se kupi za 3000. Sta ti imas od toga da nama uzmu kola? Da bi ti dupe bilo zadovoljno tudjom nesrecom?Stidi se,a i svi ostali
Komentar od Gee — jun 3, 2007 @ 21:48mi koji imamo “crnogorce” nikoga nismo zajebali.svi ste mogli da uradite to isto,ali niste imali muda ili ste puni para pa vam je “krivo sto smo mi kupili auta stara 15-20 god.za vasu informaciju mi smo platili i carinu i porez u drzavi nam nasoj koja se zvala,scg,a sta cete vi ako se sutra otcepi vojvodina a vi sa NS tablicama u beogradu,da li cete isto tako kao mi sad ili….
Komentar od ivica74 — jun 4, 2007 @ 23:52Pa bas super ja mislim da ce ta taksa od 20 procenata resiti ekoloske probleme kad se odomace ti krsevi,da li ste vi hrabri sto ste rizikovali i da li i dalje rizikujete vozeci te krsine to ce se osetiti na putevima.Definitivno treba se postaviti pitanje dvostukih standarda.Jedno je pitanje kuda idu divlje svinje?
Komentar od Andrija — jun 8, 2007 @ 23:47Ja imam vozilo crnogorske table,navozao sam se domacinski,a ko nije imao m…da kupi nek cezne!O sudbini vozila ce voditi racuna razumni ljudi,poput VELJE i DJELICA nisu oni mali da neznaju da CG table voze obicni gradjani familijarni ljudi.a ne hostapleri.Razumni ljudi,proverite nam vozila,uplaticemo takse i da stavimo tablice koje zeljno cekamo!
Komentar od sole — jun 10, 2007 @ 22:16Ma ko nije bre imao M… da kupi takve automobile. Pa nije pitanje uopste dal smo mogli ili nismo. Nemojte da mislite da ste pametnu stvar uradili kupivsi auto sa CG tablama. Znalo se dobro kakva sudbina ceka takve automobile, pa vi pametni kupovali, kupovali pa kad je potegnuto pitanje sad drz ne daj. U pravu ste takve automobile nisu samo kupovali hostapleri nego i prevaranti, i oni koji su naucili na muftakis, ma sve moj do mojega i svi jadni i nevini. Treba da platite 150%, ne 70%. Pametan je bio onaj ko je 1999 god uvezo iz Bugarske nov automobil jer su imali popuste za strane drzavljane + zvanicni kurs marke 6 din, pa sve kad se skupi sa carinom i porezom auto je dzabaka bilo kupiti. Ko je to iskoristio uopste nije ni trebao da ima m… da kupuje CG krs. POZZ
Komentar od Djape — jun 11, 2007 @ 15:38ja sam kupio crnogorca u zajednickoj drzavi SCG.prema tome nikakav zakon nisam prekrsio jer i dalje svoj auto vozim bez problema a uskoro se nadam da cu mu okaciti i srpske table kao sto i sleduje.vama koji ste kupili vozila sa euro3 mptorima niko nije brsnio da i vi kupite crnogorca.zato nemojte ostavljati ovakve komentare i pokazivati svoju bolesnu zlobu!
Komentar od vlade — jun 12, 2007 @ 21:54Treba da puste CG i ako nemam auto sa CG tablicama treba da puste ljude da stave nase tablice TAKO I TREBA!!!!!POZZ!!!!!
Komentar od Pedja — jun 13, 2007 @ 16:53Pre 2 godine kupio sam iz Nemacke ALFU 146, 1997 godina. Kostala me je 2000 evra i registracija u CG jos 1450 evra. Sa svim troskovima dobio sam je za oko 3600 evra.Takvu istu alfu kod nas mozete dobiti i za manje od 4000 evra. Sta sam ja dobio time?NISTA!!! Drzava ce mi uzeti jos 1000-1500!!!”Srbijanci” treba da su prezadovoljni time sto imaju svoja kola i da se pokriju usima jer u ovom slucaju oni ni na koji nacin nisu prevareni niti ugrozeni vec smo mi. To je bila jedna zemlja i sve sto smo mi uradili bilo je STROGO PO ZAKONU!!!!!!!Na kraju kada saberem koliko ce da me kosta auto-mogao sam da kupim 156 kod nas.
Komentar od Nikola — jun 15, 2007 @ 08:19prvo i osnovno, nije fer prema nekim drugim ljudima, ako hoćemo fer, neka onda svima nama odobre slobodan uvoz u srbiju. Te fore, mi sirotinja, pa kupili na cg auto je smešno, jer su svi ti automobili skupi za nas sirotinju… Znači nit po babu nit po stričevima. Neka puste slobodan uvoz….
Komentar od zoran — jun 15, 2007 @ 09:59Ja stvarno ne razumem ovaj narod i ovu drzavu!Pa kako neko moze da kupi automobil u Nemackoj i da ga vozi u bilo kojoj zemlji evropske unije uz obican prenos a ovde je bila u pitanju zajednicka drzava i sad maltretiraju taj jadni narod koji je jedva skupio neki dinar i odvajao deci od usta da kupi pristojan auto za sebe jer nema novca bar ne njih 90% za euro3.I sad neki bolesni umovi pricaju neke nebuloze a sto nismo mi ostali to uradili.A ja vam dragi moji kazem A STO NISTE KAD STE MOGLI KAD JE MOGLO 100000 LJUDI STO NISTE I VI KOJI SE SAD BUNITE JER SU VAM TI LJUDI NEDUZNI SAD KRIVI STO VI NISTE SMELI ILI HTELI ILI NESTO TRECE!?SAD ODJEDNOM SVI POSTUJETE ZAKON U OVOJ USRANOJ ZEMLJI PA DA STE GA POSTOVALI NEBI NAM DANAS BILO OVAKO JADNO I CEMERNO JER VI KAZETE MI NEMAMO A I VI PROPADNITE SVI JER STE ZLOBNI I PAKOSNI LJUDI VISE VOLITE TUDJU PROPAST NEGO SVOJU SRECU UMESTO DA PODRZITE TE LJUDE U SVOJIM NAPORIMA DA RESE PROBLEM ZBOG KOJEG SU SE MNOGI MOZDA I RAZBOLELI JER VAS TO PITANJE NE DOTICE I NISTA I NE DOBIJATE A NISTA I NE GUBITE.EVO JA NEMAM TAKAV AUTO ALI PODRZAVAM POSTENE LJUDE DA PREREGISTRUJU SVOJU IMOVINU ZA KOJU SU POSTENO PLATILI SVE TROSKOVE U SCG.GOSPODO MINISTRI VI STE IZABRANI DA RESAVATE PROBLEME I TESKOCE VASIH GRADJANA ILI ONI MOZDA TREBA DA SE OBRATE NEKOJ DRUGOJ DRZAVI I DRUGOJ VLADI DA IM POMOGNE!?SRAMOTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od dejan — jun 16, 2007 @ 21:23ja se u potpunosti slazem da se crnogorci preregistruju,ali kada puste da i svi ostali mogu da uvezu EURO 2.ovako hapse ljude koji su falsifikovali dokumenta,da bi auti imali euro3,a na drugu stranu hoce da puste preregistraciju vozila kojima su taxe placene u CG ,a ne u SRBIJI.
ovi su sada lopovi i prevaranti,a ovi sto voze CG oni su kao posteni.
pa nek bude svima isto.
ali ne moze ,ovo je srbija,prevarantska zemlja sa isto takvom vladom,ako se to moze nazvati vlada i zakon.
veci su zakoni bili i postovaniji na divljem zapadu nego ovde kod nas.
od svih postenih sto nam kroje zakone,najvise ih pohapsise iz carine i milicije,mislim stvarno.
ti isti sto su do juce oduzimali vozila i ko zna sta jos od normalnih ljudi……
Komentar od nenad — jun 18, 2007 @ 19:31Voleo bih da pitam Dinkica tj. da mi objasni kako je mogao u doba dok je bio ministar u prethodnoj vladi da dopusti registraciju vozila sa stranih na kosovovske table bez euro 3 motora, navodno da ljudi koji su izbegli sa kosova mogu da registruju za sebe blabla….znam coveka koji je tada registrovao bar 10 auta, sada on ,mislim na Dinkica, soli nekom pamet da ne moze onaj auto koji nema euro 3 motor
Trebali su lepo da donesu uredbu kola koja su registrovan u CG od tada i tada ne mogu se voziti u Srbiji sa ovlascenjem i niko od nas ne bi ni pomislio da kupi auto na CG table
Lepo da pusti Dinkic preregistraciju po 300 evrica puta 100.000 auta 30.00.000 evra lepota za Srbiju
Predlazem Branka Jocica da dodje na mesto Dinkica mogli bi da uvezemo sta pozelimo a ne bi ni putarinu placali…heheh…pozdrav
Komentar od Igor — jun 19, 2007 @ 15:19Kad se načitam ovako slatkorečive demagogije uvek se setim svog profesora filozofije i njegove definicije demagogije:” Demagogija je kad starac od nekih 60 - 70 godina ubeđuje mladu damu da se od tvrdog k____ca dobija rak materice.”
Alo braćo srbi sa crnogorskim automobilima, koja Vaša imovina? U saobraćajnoj lepo piše čiji su to automobili. Vaši sigurno nisu. Ako je sve bilo po zakonu kako to da tamo nema Vaših imena, već mašete kojekakvim papirićima. Kako to da su vlasnici “Vaših” automobila strani državljani.
Slobodan uvoz za sve !!!!
I naravno, dozvoliti i Vama da uvezete te automobile.
Komentar od Dejan — jun 19, 2007 @ 19:36Iskreno receno, cak i da puste preregistraciju vozila sa CG tablicama, nisam siguran da bi mnogo vozila bilo uspesno preregistrovano. To kazem jer znam da je masa ljudi kupovalo kola na auto-placevima u CG bez provere da li su “skinuta” sa osiguranja ili da nisu “blizanci”. Tako da prilikom preregistracije i provere preko Interpola mnogi automobili bi bili neregularni, na nesrecu svojih vlasnika. Uprkos tome mislim da treba dozvoliti tim ljudima da preregistruju kola jer njima u saobracajnoj dozvoli pise SRBIJA I CG, kao i to da ih je sve ovo vec previse kostalo zivaca. Normalno, uz neku pristojnu cenu, po nekoj skali jer nije isto voziti Golfa II i Audi 8.
Komentar od Goran — jun 19, 2007 @ 23:05POTPUNO SE SLAŽEM SA PREDHODNIKOM NORMALNO TREBA PROVERITI SVAKO VOZILO PA AKO AUTO NIJE REGULARAN VLASNIK IZ SRBIJE ĆE DA ODGOVARA,A SVA REGULARNA VOZILA TREBA DA DOBIJU SRPSKE TABLICE JEL ZAISTA SU SVI ATRIBUTI NA NJIHOVOJ STRANI,ISTA DRŽAVA I SVE ONO NA ŠTA SE ONI POZIVAJU
Komentar od zoran — jun 20, 2007 @ 17:22Kupio sam audi 4 1996 godiste u Svajcarskoj, regularno na placu automobila, sa papirima. Kostao me je 3450 Eura. U Crnoj Gori sam ga registrovao u vreme kada je bila jedinstvena drzava SCG. Carina, porez, registracija, kupoprodajni ugovor i ovlascenje su me kostali 2100 Eura. Dakle, ukupno 5550 Eura. Sa srpskim tablicama takav automobil (u takvom stanju) je izmedju 5800 i 6500 Eura.
Dakle, razlika je vrlo mala. Ja sam, naravno, zeleo da platim carinu u Srbiji, ali auto nema eko motor i nije mogao biti uvezen. I pored toga sto nema eko motor i ne ispunjava formalne uslove, auto je u fantasticnom stanju, mnogo boljem nego li jugo ili neki manji auto koji vrlo brzo propadne na nasim putevima (ili isto audi koji je duze vozen kod nas). Da li je u interesu nase drzave da gradjani voze kvalitetne i ispravne automobile ili, pak, da automobili ispunjavanju formalne uslove?
Da li prosecni gradjani Srbije treba da placaju automobile u Srbiji duplo skuplje no sto su u intostranstvu? Da li vlada treba da donosi propise u interesu gradjana ili protiv njih?
Komentar od Zlatko — jun 25, 2007 @ 23:18Ma ljudi vi kao da ste u vrticu.Pa svi koi su uzeli auto na cg. su znali da rade radnju koja je zabranjena ali kako kazu imali su m… i sad kada su im ista u procepu kukaju.
Bas mene briga dali ce im odobriti preregistraciju , nego malo nervira njihovo kukanje , zapomaganje i to sad se prave nevesti kobajagi sirotinja koja nije nista ucarila samo nekih 200-300 jevreja eto kao morali da uvezu preko cg. jer nasi ne daju.
Pa po zakonu ne sme ni da se krade , ubija ,bije, al aj oni koi imaju muda nek to rade a mi da ih pustimo, jer oni su zaboga siroti i nemaju.
Komentar od zoran — jun 26, 2007 @ 23:57sve sa cg tablama je u redu i nije prekrsen nijedan jedini zakon,STA JE ONDA PROBLEM? MLADJAN DINKIC!!!! samo se se njemu njemu nakrivio k***c da s*re za ,,crnogorce,, a nije ni cudo.kako moze covek bez dece da ima razumevanja za bilo koga drugoga,NEGO,IMAM JA RESENJE,, SAD CE POCETAK JULA MESECA,AJMO MI SA NASIM AUTIMA DA BLOKIRAMO IBARSKU ,, PA DA VIDIMO KUDA CE OVI,,POSTENI,,DA IDU NA MORE
Komentar od ivica74 — jun 28, 2007 @ 23:31Znaci ista drzava je bila pa zato treba pustiti preregistraciju?
Zasto niste onda ovde registrovali auto nego na CG?
Zasto onda niste dok je bila ista drzava prebacili auto na nase table sa CG?
Znaci isli ste sa namerom da namagarcite drzavu, a ona je u stvari namagarcila vas.
70% vrednosti i ko voli nek izvoli.
Komentar od Ljbranko — jun 29, 2007 @ 14:24Na komentar Dejanov koji nemogu da razumem,da tako moze covek biti pakostan,moram odgovoriti!Neka Filozofije to nas je i dovelo do ovoga,nema vise ubedjivanja sve se zna ko je na kojim talasnim duzinama.Sad su se i izreke izmenjale”NEK CRKNE KOMSIJA A KRAVU CEMO DA ZADRZIMO”!Jos da kazem da ja posedujem saobracajnu na kojoj pise SCG kao sto pise i na vozilima sa SRBIJANSKIM tablama.POZDRAV ZA SVE”LJUDE”SVETA!
Komentar od sole — jun 29, 2007 @ 14:51A da li u toj saobracajnoj stoji isto ime i prezime kao u tvojoj LK?
Kako ces dokazati da je to tvoj auto?
Komentar od ljbranko — jun 29, 2007 @ 15:40O SOLE MIO MORAS MOJU PORUKU VISE PUTA DA PROCITAS DA BI JE RAZUMEO.A ZA OSTALE “POSTENE GRADZANE”STO PITAJU STA PISE U SAOBRACAJNOJ A STA U LICNOJ KARTI A STA U PASOSU ITD.DA KAZEM SLEDECE:ZASTO SU ZA VREME ZAJEDNICKE DRZAVE DOZVOLILI DA SE TA VOZILA KUPUJUI VOZE PO SRBSKIM PUTEVIMA ZASTO TAD NIKO IZ VRHA NIJE REKAO DA JE TO PREKRSAJ.ZASTO NISU STAVILI ZABRANU NA TA VOZILA ODMA?PA ZATO STO SU SE UVLACILI BRACI CRNOGORCIMA DA NEBI ISPALO DA SRBIJA NECE ZAJEDNICK DRZAVU KAO STO JE HTELA I DA OSTANE.STA SAD VIDELI LJUDI JEDNI OD DRUGIH DA NEMAJU U SRBIJI NIKAKVIH PROBLEMA I KUPOVALI TAKVE AUTOMOBILE.A STA BI BILO DA JE OSTALA ZAJEDNICKA DRZAVA SA CRNOM GOROM PITAM JA VAS?NIKOM NISTA I DALJE BI SE KUPOVALO I VOZILO PO ZEMLJI I BILO BI 500000 AUTOMOBILA DO SADA U SRBIJI SA CG. TABLAMA.PREMA TOME TREBA OPOMENUTI DINKICA DA SE NE IGRA SA NARODOM I DA DOBRO RAZMISLI KO JE OVDE VISE PROFITIRAO VLASNICI ILI DRZAVA SA NJIM NA CELU KOJA CE OD TOG POSLA PREPUNITI DRZAVNU KASU I POJEDINE PRIVATNE DZEPOVI PREPOSTENIH MINISTARA NA CELU SA NEPREVAZIDJENO PREPOSTENIM DINKICEM KOJI CE AKO BOG DA PRAVDE I ISTINE PRVI ZAVRSITI GDE MU JE ODAVNO MESTO!
Komentar od DEJAN — jun 29, 2007 @ 21:32Ni jednom Crnogorcu drzava ni dan danas ne brani da voze svoja auta na CG table po Srbiji.
Ne brane ni tebi da vozis CG table po Srbiji, ali brane da se prepise auto sa nekog Crnogorca na tebe samo zato sto vi mislite da tako treba.
Ako je auto na tvom imenu, uzmes medjunarodnu vozacku i vozis auto do mile volje isto kao da imas hrvatski pasos i vozis kod nas HR table.
A ako ti neki Crnogorac odjavljuje tablice sa svog auta to ti, brate, Srbija i Dinkic nisu krivi, pa vi lepo u CG pa tamo blokirajte puteve.
Komentar od ljbranko — jun 29, 2007 @ 22:03nije mi jasno zasto su ljudi ovde tako zavisni,sto mi imamo aute na cg table.pa shvatute moroni jedni da ako ima sto vise auta u srbiji bice svima bolje,ja sam vulkanizer i znam da ako puste preregistraciju imacu bar 20% vise posla
Komentar od ivica74 — jul 1, 2007 @ 00:07Nisam zvidan, ali zasto sada mislis o tome da ce svima biti bolje? Zasto tada niste kupili za te pare nove keceve.
Zamisli sta bi za nasu ekonomiju i za Zastavu zancilo 70.000 prodatih auta.
Znajuci kakve su Trajal gume imao bi puno vise posla.
Ovako si dao porez i carinu CG i sad oni bolje zive.
I shvatite “moroni”, vlasnistvo auta se dokazuje saobracajnom dozvolom.Nemate vi na svome imenu nista.
Komentar od ljbranko — jul 1, 2007 @ 09:03uopste te ne razumem to za saobracajnu,u tome i jeste problem…….ja sam KUPIO auto od coveka u cg ,imam kupoprodajni ugovor,ovlascenje za voznju auta i hocu da ga prenesem…….mi nismo uvozili auta vec kupili od crnogoraca u drzavi SCG
Komentar od ivica74 — jul 2, 2007 @ 00:24najbolje je da se dozvoli preregistracija i da se pusti uvoz i za ostale koji nisu do sad uzimali na cg table da bude jedan - jedan.
Komentar od ivana — jul 2, 2007 @ 09:16Opet mi nije jasno.Zasto si kupio auto od coveka iz CG kada ni tada Srbija nije dozvoljvala preregistraciju
Komentar od ljbranko — jul 2, 2007 @ 10:07Nikako ne dozvoliti uvoz vozila sa motorima koji prevazilaze dozvoljene nivoe zagađenja.
A smanjiti porez i carinu (i troškove registracije, ali to je valjda već urađeno, kao što je ranije urađeno za vozila koja koriste bezolovni benzin) na uvoz vozila koja ispunjavaju bar Euro-3 normu.
Ko je uvezao auto u SCG, tj. CG bez Euro-3 motora, je zaista zaobilazio propise, i ne treba im činiti ustupke: cilj datih propisa je da se postepeno ukloni što veći broj zagađivača sa ulica, i tu nema mesta za solidarnost kad već ti vozači nisu solidarni sa ostalim stanovništvom.
Komentar od Neko bitan — jul 2, 2007 @ 15:24sto se tice tih zagadjivaca ja mislim da je novi jugo veci zagadjivac od uvezenih auta iz crne gore.a ovo sto se vozi na srpskim tablama je strasno 70% tih auta je zrelo za presu a o zagadjenju da ne govorimo i za njih su auti sa cg.tablama mislim vecina avioni ne euro 3 vec euro 33.prema tome ostavite se demagogije da tu neko sad zagadjuje nasu lepu srbiju ma samo pojedini pisu eto koliko da bi pisali nesto ili ubili malo vreme i dosadu a nemaju pojma koliko lupaju gluposti.
Komentar od DEJAN — jul 3, 2007 @ 21:28nisi pratio zakon.srbija nije dozvoljavala UVOZ auta bez euro 3 motora od 2003.g. ali ja nisam auto ni uvozio vec KUPIO od coveka u cg.a u odnosu izmedju srbije i crne gore postojala je carina ali samo na nekih 160 POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA a nigde se ne pominju autimobili
Komentar od ivica74 — jul 8, 2007 @ 00:25Bole me dupe za vase krseve od 15 godina pa nadalje i za vase tablice. Dabogda svi Crnogorci zavisili u Cg i da vas Srbija vise nevidi !!! Tablice su manji problem ,samo kad bi nam se vi “polu mafijasi” skinuli sa kurca i otisli u brda da cuvate ovce sto ste i radili do skoro!
Komentar od Vladimir — jul 12, 2007 @ 09:32JEr znas koliko ce se sada retroaktivno jos registovati auta na CG ako to krene , 10.000 minimum ! Neradi se o tome da li im treba dopustiti da ih preregistruju… pa sta je bilo sa tablicama “beli manastir ” i “Vukovar” !!! Naknadno se registrovalo 40.000 auta uprkost nemastini koja je vladala. Pa neki auti euro 3 nemaju naslone za glavu na zadnjoj klupi kao da si u kutiji a ne autu - naprimer punto 2 (sem nekih sa extra opremom), treba uvesti euro 4 , tu je obavezan naslon za glavu na zadnjoj klupi, cisto da vas informisem !!!
Komentar od Vladimir — jul 12, 2007 @ 09:37Ako imas 2000 kupi yuga a nemoj da se kurcis sa krsh kalibrom na CG table i glumis zajebanog lika !!! Naspes 2 litre pa se provozas po Strahinica Bana , od tih mi se dize kosa na glavi a kuci busan dusek na kome spavaju i bele plocice u kupatilu - one vojne !!!
Komentar od Vladimir — jul 12, 2007 @ 09:39Ja sam kupio Yugo na BA tablice, preregistrovao ga u BG potpuno legalno i dobio 91′ godiste za 500 eur, u odlicnom stanju…da li sam na pravom mestu!?
Komentar od Mladen — jul 15, 2007 @ 17:07e,brate,pa moj audi ce da sahrani 10 Yuga novih,zato ga nikada necu ni kupiti
Komentar od ivica74 — jul 16, 2007 @ 23:40Vi sa velikim m….a sto ste kupovali auta sa CG tablama gde ste sad da se vozite sa tim autima kad su poceli sa uzimanjem takvih automobila gde su vam sad ta m..a niste se valjda kupali u hladnoj vodi pa su se skupila da se ja pitam uzo bivam ta nelegalna kola nakacio vam krivicne prijave jer ste svi vi svesno kupovali fals auta i znali ste da ce jednom da dodje do ove situacije. POZZ svim legalnim autima
Komentar od ljubisa — avgust 1, 2007 @ 12:04Ljube moje vozilo je 1/1 vozim ga i kod nas i po svim bivsim republikama,a za kupanje i ako sam u ladnoj vodi,skupe se ali i ostane dosta!Pozdrav svim ljudima dobre volje,sta ce biti bice!
Komentar od sole — avgust 2, 2007 @ 20:53jeste li culi da dinkic leti iz vlade?
Komentar od ivica74 — avgust 7, 2007 @ 00:10CUO SAM DA LETI ALI BEZ OBZIRA NA NJEGA SEPTEMBAR JE MESEC KADA CE VLASNICI SA CG TABLAMA ODAHNUTI I DOBITI SRPSKE TABLE I TAKO CE OVA IRONIJA OKO SVEGA TOGA BITI BRZO ZABORAVLJENA
Komentar od DEJAN — avgust 10, 2007 @ 19:55Gospodo svi su izgledi da ova neizvesnost neće dugo trajati,ili će nam pokratiti pipke ili će mo konačno biti kao sav normalan svet.Naravno bih voleo da bude ovo drugo jer volim da budem u svetu kom pripadam!Nebih voleo da zglajza niko,pa neka i njega možda čovek uvidi da je pogrešio.Mi sa CG tablama smo samo obični građani od kojih nikoga neće glava zaboleti,koji bih samo rado stavili naše table.Pozdrav!
Komentar od šole — avgust 11, 2007 @ 22:34koliko je sigurno to za septembar?
Komentar od ivica74 — avgust 13, 2007 @ 00:00100 POSTO
Komentar od DEJAN — avgust 13, 2007 @ 17:29HEHEHEHE KOJE STE VI BUDALE…zavadili vas politicari. Mi smo jedna od najsiromasnijih drzava u Evropi i sire, a ubedljivo imamo najskuplje i najlosije automobile… A vi se i dalje svadjate oko 70000 bednih automobila.
Vi mislite da bilo kog coveka na vlasti boli dupe za ekologiju, varate se…
Svi ti porezi otici ce po malo u neciji dzep. A svaki dan smisljaju neki drugi porez od koga ce opet da stave u dzep, a vi cete se i dalje klati ko ce vise da plati isti…
Komentar od Knele — avgust 14, 2007 @ 12:41Preregistracija.. ok..
Ali svi vi koji ste uzeli kola znali ste tad i znate sad da smo bili zajednica DRZAVA a ne jedna drzava i svaka je imala svoje propise i zakone. Kad ste kupili kola niste mogli da ih prebacite na srpske table, a sad mozda u septembru. Jednostavno bilo je moguce uvesti eur3 i to je to. Glupo je praviti se nevin kao nisam imao para.. pa sam kupio i sad jadan ja siromasan i sl. prokleta drzava oce da me odere. Potpuno je glupo da zakon nekad vazi nekad ne, to samo ovde ima. Hteo sam da pitam sta je sa automobilima koji su ponovo registrovani u CG, posle ocepljena CG, jel je i njih ok prebaciti na srpske table?
Komentar od Drasko — avgust 31, 2007 @ 07:07NE,SAMO ZA VOZILA REGISTROVANA PRE REFERENDUMA U CG
Komentar od ivica74 — septembar 3, 2007 @ 23:09postovani zemljaci, jedino sto mogu da kazem jeste to da smo kao narod sa svih strana osteceni, ali ako pohledamo model zemlje clanice EU, mogu vam reci da smo se vratili u vreme Turaka, ne pricam ovo napamet vec zato sto sam video sopstvenim ocima i uverio se. moj prijatelj u ceskoj kod koga sam bio u poseti u martu je uvezao Reno Espace 2.0 2000god, sve u fullu ali bez koze, mislim u fullu zbog opreme jer ima putni racunar, abs, dig klimu, monovolumen i mnogo toga… a cena je bila 4000 EU, neverovatno ali istinito, ali ono sto me je tek na kraju ubilo u pojam jeste to da ne placaju carinu i porez vec samo registraciju vozila i vozi misko, a mi sve i svasta placamo, i non stop nam nesto novo uvode da placamo, pa ljudi ovo je postalo nesnosno vise, pitam se dokle ce mo jednim dobrim delom i zbog Zastave da se klackamo u krsevima iz 80′ i 90 ‘, iskreno mislim da je Srbija postala groblje automobila, i koliko sam mogao da vidim Srbija ima najbolje izglede da organizuje oldtimer skup koji bi premasio sve evropske skupove, a to bi trebalo da se zapitaju ljudi na vrhu koji vode ovu drzavu kako bi svojim gradjanima obezbedili bolje uslove i sigurnost u voznji, ane da se vozimo kako ja nazivam u mrtvackim sanducima.
Toliko od mene i mog mrtvackog sanduka iz 92.
Komentar od Goran — septembar 6, 2007 @ 10:01U uvoj drzavi svi imaju veca prava od srbijanaca. Uzmemo CG pasose, kupimo jos bolji auto nego sto sad vozimo.
Komentar od dejan — septembar 6, 2007 @ 16:43SLAZEM SE DA SE VOZIMO U MRTVACKIM SANDUCIMA TO JE ZALOSNO ALI ISTINITO DRAGI ZEMLJACI.OVDE SU JOS UVEK TURCI NA VLASTI I JOS VAZI ONO NAMET NA VILAMET.DOK SU U EVROPI KOLA 2000 GODISTE 5000 EURA ZA EVROPLJANE TAKVA ISTA SU ZA NAS KAD SE SABERE NAMET I POREZ 8000 EURA A U EVROPI JE PROSECNA PLATA 2000 EURA A U SRBIJI NIJE NI 200 STO JE DESET PUTA MANJE.PA GDE JE TU LOGIKA I KO DA OSTANE PAMETAN U OVOJ NEDODJIJI KOJU VODI TAMO NEKI BEOGRADSKI PASA I NJEGOVE DAHIJE!TESKO NAMA NAMA SAMIMA!
Komentar od DEJAN — septembar 10, 2007 @ 20:51STA BI..NESTO SMO SE UCUTALI..OCE LI BITI STA OD PRENOSA ILI SMO ZVEKNULI KURCOM O LEDINU?
Komentar od ivica74 — oktobar 5, 2007 @ 00:24Ma vozite se bre ko vas dira. Bar dok Crnogorci ne promene table : )
Komentar od zoran — oktobar 7, 2007 @ 21:18JEL NEKO PROCITAO OVO STO SE PRICA ZA NEKU SEDNICU I RASPRAVKU O TABLICAMA?
Komentar od ivica74 — novembar 27, 2007 @ 00:48JOK! A sta to? I gde si procitao??? Pricaj leba ti ili si samo neko ko nas pali
Komentar od Gee — novembar 27, 2007 @ 14:20kazu mi da su citali u kuriru ili u presu a neki su gledali direktno skupstinu na TV neko je u skupstini rekao da su poslali predlog ministarstvu na razmatranje…..e sad ako to ode kod onog majmuna dinkica..do kurca onda..mada jedino moze da nas spasi jedna zestoka akcija….SVE AUTA STO IMA TREBA ISTERATI I BLOKIRATI IBARSKU MAGISTRALU PA ILI CE DA PUSTE PRENOS ILI NEK SVA AUTA IZGAZE BAGERIMA I A U PICKU MATERINU
Komentar od ivica74 — novembar 28, 2007 @ 00:02Pa sta znam, ja sam za to da se sve resi sto mirnije,ali je i meni dojadilo sve,al se ne kajem ni za sta.Dace Bog da se to sredi a da ne bude preskupo.Taj predlog nikako ne moze da ide kod Dinkica,jer on sada nema nista sa time,moze samo da se pravi budala kao sto jeste.Hvala za informacije i cim saznas bilo kakvu sitnicu,javi ovde odmah.Pozdrav
Komentar od Gee — novembar 28, 2007 @ 00:29CEKAJ KAKO NE MOZE KOD DINKICA KAD JE ON DO SADA STOPIRAO..KOD KOGA U KOJE MINISTARSTVO BI TO ISLO AKO JE OTISLO NA RAZMATRANJE?
Komentar od ivica74 — novembar 28, 2007 @ 23:20Pa ne ide kod njega,on vise nije ministar finansija,nego nesto drugo ne znam ni ja,boli me dupe sta je.Nije on tu sad glavni,poz
Komentar od Gee — novembar 28, 2007 @ 23:34BIO VELJA ILIC SINOC NA STUDIU B ALI NISAM GLEDAO OTPOCETKA A BILA SU PITANJA GLEDALACA…DA LI JE REKAO STA ZA NAS?
Komentar od ivica74 — decembar 1, 2007 @ 00:32Ja ne znam sta se ovo desava…niko nista ne prica, stvarno jedva cekam da okacim srpske tablice i da malo dajem pare za svoju drzavu kad ih vec dajem.
Komentar od Gee — decembar 9, 2007 @ 05:10IMA LI STA NOVO…SVI NESTO CUTE…JEL CUO NEKO NESTO?
Komentar od ivica74 — decembar 17, 2007 @ 01:19Treba svima da bude jasno da glavnu rec u Srbiji a od skoro i u CG vodi lobi sastavljen od zvanicnih predstavnika (uvoznika)Proizvodjaca automobila kojima ne odgovara ni uvoz a kamoli preregistracija polovnih automobila(CG).Dakle!!Tu vise nema konfrontacije vlasnika polovnjaka na relaciji CG-SER,vec cilj gore pomenutih
Distributera novih vozila da se sto vise poostre kriterijumi za uvoz polovnjaka,kako bi oni bolje poslovali skidajuci kozu sa ledja ovog napacenog naroda raznim kreditima, lizingom ITD.
Naravno sve bi to imalo itekako smisla a i nama bi odgovaralo da imamo nove automobile,Ali!!!Nas standard,i nase mogucnosti to jos uvek ne podrzavaju…..
…Ipak nas je sve muka na to naterala,i jedne i druge polovnjake(CG-SER)i zato bez svadje na toj relaciji,u istom smo s..nju! POZZ!
Komentar od VladanZ — decembar 19, 2007 @ 00:21Od nove godine uvoz polovnjaka bez eur 3.
I to ce trajati do 1. aprila malopre sam cuo.
A za crnogorce se prica da svi koji mogu da dokazu da auto nije ukraden mogu da se vozaju. I da ce registracija poceti 1. aprila i trajati do 4. aprila uvece.
Ovo je upravo objavljeno na sajtu skupstine.
Komentar od miki — decembar 19, 2007 @ 14:22Miki majke ti,daj ne pali nas,sad kao do uvece 4. aprila.Ako je na sajtu skupstine izaslo to,molim te ubaci link da procitam ja to.Ako palis,a najverovatnije da,bas si ispao faca.I da,Vladane,evo ti ruka(figurativno),ti si pametan covek.Poz svima
Komentar od Gee — decembar 20, 2007 @ 00:02PUSTILI SU UVOZ ZA INVALIDE BEZ EURO3,ALI NAVODNO IDE NEKA KOMISIJA U PROVERU AUTA,,DANAS SU BILI KOD MOG PRIJATELJA UVOZI 124-KU NA RADNJU KAO SPECIJALNO VOZILO BEZ EURO3 (ZA PREVOZ SANDUKA) I ISTO MU JE KAO I ZA INVALIDE
Komentar od ivica74 — decembar 20, 2007 @ 00:21Crna Gora je odskora zabranila uvoz polovnih automobila,te je sada tendencija porasta cena polovnih automobila tamo…..ko ne veruje u preregistraciju neka sad proda tamo auto i vrati ulozeno…
Ne mogu da zamislim kako bi Crna Gora bila zagusena kada bi im se vratilo odjedanput 70.000 automobila,a mozda mogu da izracunam kolika bi to kolona bila…70.000 x 3,5m(prosecna duzina auta) = 245km!plus jos toliko razmak izmedju automobila = 490km!! Kad bi sabrali sve puteve ne znam da li bi skupili tu kilometrazu…ha,ha, naravno ovo je samo mala sala ali podaci su otprilike tacni,POZZ!
Komentar od VladanZ — decembar 24, 2007 @ 01:25IMA LI STA NOVIH INFORMACIJA?
Komentar od ivica74 — decembar 25, 2007 @ 00:12posto se bavim uvozom polovnih vozila hteo bih da kazem sl:mislim da drzava ima pogresan odnos prema starosnoj granici o uvozu vozila.jer nije problem dali je auto 2000 god ili 2001 god vec je problem sto vecina gracana vozi automobile iz sedamdesetih godina u stanju raspadanja koi su opasnost na putu pa predlazem sl:da se tim vlasnicima starih automobila dozvoli uvoz za pocetak da uvezu vozilo od starosti deset god uz minimalnu carinu i porez sto bi vecina gracana pristala a njihova vozila odlozena na otpad.ako tako ili nesto slicno ne uradimo nevidim nacin kako se tim ljudima moze pomoci.
Komentar od zika — decembar 31, 2007 @ 00:56TO STO PRICAS,PRIJATELJU NEMA NIKAKVE VEZE SA OVIM PROBLEMOM.TA STAROSNA GRANICA JE IZGLEDA SAMO KOD NAS PROBLEM,PUSTI AUTO STAR I STO GODINA AKO JE TEHNICKI POTPUNO ISPRAVAN….POSTUJEM TVOJ POSAO I ZNAM STA JE TVOJ INTERES,ALI MORAS PRIZNATI DA JE RECIMO GOLF II STAR 20 G. MNOGO KVALITETNIJI OD MNOGO MLADJIH AUTA
Komentar od ivica74 — decembar 31, 2007 @ 01:41A sta cemo sad kad nam uvedu EURO4 sta onda da uvozimo osim astre classis koja jedina u tom rangu ima taj motor
Komentar od neske — januar 2, 2008 @ 10:32PRODJE I NOVA GODINA…OD OBECANJA NISTA….NI VELJA NI DJELIC NE MOGU NISTA ONOJ JAJARI
Komentar od ivica74 — januar 3, 2008 @ 01:43Prodje brate…daj bre ljudi koji ste u mogucnosti da uradite nesto,pomozite.Ajde vi sa sajta nadjite neku informaciju.Ajde pliz
Komentar od Gee — januar 4, 2008 @ 02:29Ljudi,ako nekog zanima,na televiziji je bio Ilic i naravno,spominjao je preregistraciju i naravno rekao je da ce da bude u Januaru,i po treci put NARAVNO: samo zato sto su izbori.100x je do sada isto pricao,tako da ne polazem nade u njega.Poz i nadam se da vam znaci informacija kolko-tolko
Komentar od Gee — januar 6, 2008 @ 20:07I JA SAM NESTO NACUO KAO KRAJEM JANUARA..A TO ZNACI SAMO ZVAKA ZA IZBORE…NEKA PUSTE PRE IZBORA…ZAJEBALI SU ME PROSLE GODINE OVE NECE OPET CU DA GLASAM ZA RADIKALE
Komentar od ivica74 — januar 8, 2008 @ 00:04ima li sta novo oko preregistracije?
Komentar od miler — januar 9, 2008 @ 20:08VELJA I VECERAS BIO NA TV FOX..OPET SARA-LAZA..KAO AKO POBEDIM NA IZBORIMA BICE PREREGISTRACIJA DO KRAJA JANUARA…ZAR ON STVARNO MISLI DA SMO MI DEBILI I DA JOS PADAMO NA TE FORE?
Komentar od ivica74 — januar 11, 2008 @ 01:48Ivice, izvini ali nisi u pravu. Covek je rekao da ce da bude, i nije rekao da “kada postaneM predsednik”, nego je to ona glupava voditeljka ubacivala sama(kao i ono sto su mu namestili za da ga “slucajni gledalac” pita koliko ima ovaca,sto je krajne jadno). On je taj predlog vec vise puta predavao na razmatranje parlamentu,tako da to nema veze da li ce da pobedi na izborima ili ne,svakako se zalaze za to. I onaj koji je protiv preregistracije, ne bi mogao a da se ne slozi sa onime sto je Ilic rekao, a to je da ogromne pare odlaze u tudju drzavu, umesto da se ulazhe u nashu. Ne branim,niti kazem da sam njegova pristalica, vec samo kazem da nije rekao: “ako postanem predsenik”. A da je glupo kada kaze sa sigurnoscu “Bice!” , to jeste. Toliko od mene, a svako ima svoju glavu, pa nek, ako moze, donese kakav zakljucak iz ovoga sto napisah. Pozdrav
Komentar od Gee — januar 11, 2008 @ 03:02Eko-taksa za”Crnogorce”
Naš novac i dalje odlazi u MNE !!!
Da li smo se mi prevarili ili ne više nije ni važno ali evo par informacija za naše “prijatelje” koji jedva čekaju preregistraciju.Imam auto od 1108ccm i 40KW (za jače automobile i veće takse).
-ekološka taksa ……6 EURA
-radio taksa …….6 EURA
-taksa za nekategorisane puteve…12 EURA…… X 70.000 automobila X 3 godine.
Juče sam bio u “Ekološkoj državi” da
produžim regstraciju.Pošto sam sve račune isplaćao, odem do policije na šalter za registraciju vozila da predam papire.Na šalteru za registraciju me sačekala službenica koja nije provalila da nisam crnogorac.Kroz kraći dijalog ona ukapira da sam iz srbije i pita me:
Okle ti ođe?
Što si došo, štosi ovo uopšte uplaćivao kad će u januaru preregistracija ???
Ja sam bio iznenađen njenom reakcijom.
Ppitao sam je :
Odakle vam ta informacija?
Odgovor :
Eeeee viđi znam ja.
Možda dotična gospođa ima više informacija o Dinkićevim transakcijama
u Crnoj Gori.Nama običnim smrtnicima ostaje samo da čekamo Dinkića da potpiše uredbu .Valjda ćemo saznati koliki je njegov procenat od velikih dilera automobila-neka fora ima !!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od milan — januar 11, 2008 @ 23:37OK MOZDA NISAM DOBRO CUO..ALI SVE U SVEMU JA DAJEM SVAKE GODINE CRNOGORCIMA PO 350 EURA ZA REGISTRACIJU..TO NIJE RESENJE NI ZA NAS NI ZA DRZAVU ALI ON OBECAVA I ZALAZE SE DZABE..DOK JE TU JAJARA DINKIC SLABA VAJDA…A ONO ZA KRAJ JANUARA PA JA BIH TO NAJVISE VOLEO DA BUDE RESENO
Komentar od ivica74 — januar 12, 2008 @ 01:10[...] komentar čitaoca Milana na temi Eko-taksa za “Crnogorce”: Naš novac i dalje odlazi u MNE !!! Da li smo se mi prevarili ili ne više nije ni važno ali evo [...]
Pingback od Hoce li biti preregistracije krajem januara? » PolovniAutomobili.com Auto blog — januar 12, 2008 @ 01:33“URADI SAM” Kako uštedeti još neki EURO pri registraciji vozila u MNE ?!!!!
Sediete u Vaš EURO 3 auto,ponesete važeću ličnu kartu,sipate gorivo(po novoj ceni) i krenete u mesto gde ste registrovali všeg ljubimca.
Naravno krenete oko 03h ujutru da bi stigli sve da završite(pošto su”vredni”).
Kada dođete u Vaš grad tražite gde ima tehnički pregled(PAZITE!cene su različite i kreću se od 10-30 EURA.
Na tehničkom pregledu uzmete polisu osiguranja i sve ostale uplatnice koje će te platiti u nekoj od banaka(negde može da se plati i na ten.pregledu).
Po završenoj uplati krećete u policiju-
šalter za registraciju vozila.
PONESITE KOPIJU VAŠE LIÄŒNE KARTE I KOPIJU OVLAŠÄ†ENJA ZA UPRAVLJNJE VOZILOM.
(OSTAJE U POLICIJI GDE REGISTRUJETE VAŠE
VOZILO).VLASNIK VAM NE TREBA.Vozilo je Vaše. Svi potpisi na registracionom listu su Vaši! Boj telefona GDE MOŽETE
PROVERITI troškove za Vašu “mazu” u
Bjelom Polju 99382 -MNE
“Centromobil”teh.preled:084/478339-Ana
PUTNIÄŒKO -20EURA 084/478341
Ima idrugih tehničkih pregleda!PAŽNJA!!
OVO VAŽI SAMO ZA ONE KOJI IMAJU OVLAŠÄ†ENJE NA SVOJE IME!!!!!!!!!!!!!!!
Komentar od milan — januar 14, 2008 @ 22:10Milane,brate,skroz si u pravu.Neki to znaju,a neki i ne znaju,a ja sam zaboravio da napisem to pre 10meseci.Meni je trazio covek na koga se vodi auto 100e , na onih 350 za registraciju,i tvrdio da ne mogu bez njega nista da uradim.Ko ima punomocje na svoje ime,moze da radi sta mu je volja! Moze i da prenese punomocje na drugog,proda vozilo,sve,ukljucujuci i registrovanje! Cak moze i da se pozove odavde agencija preko koje se sve to zavrsilo za vase vozilo(mislim da pise negde),i da posaljete po busu papire i saobracajnu.Tamo vam oni zavrse,isto vrate busom i sve fino.Ja sam licno isao,al su mi vratili busom,da ne bih cekao dok zavrse,i rekli su mi da mogu i da ne dolazim,sve preko busa.Nadam se da ovo nekom znaci.Poz
Komentar od Gee — januar 14, 2008 @ 22:17Gee -ja sam to znao pre godiu dana ali
nisam imao računar.Jeste da nije EURO 3,
ali radi.(ljutiće se Dinkić).
Šalu na stranu NAJSIGURNIJE JE OTIĆI LIÄŒNO SVOJIM VOZILOM! UŠTEDEĆETE OD 80-150 EURA(zavisi koko su koga klempavili).Dečko na koga sam ja registrovao auto je plakao za Slobom sto ne može više da radi.Stalno su nam navijali uši:
-za šverc cigareta
-za šverc benzina i nafte
-za registraciju vozila …..
OVO TREBA DA NAM BUDE SVIMA POUKA,DA SE
OKRENEMO SEBI I DA POMAŽEMO JEDNI DRUGIMA.NE nasedajte na komentare Dinkćevih tajkuna ,jer svi znamo da kupimo nova kola!
Komentar od milan — januar 15, 2008 @ 01:20Ma samo sam rekao zbog nekih,sta znam,ima ljudi koji jednostavno ne znaju,za malo i mene taj da obrne za kintu,poceo da me ubedjuje kako nema pojma to bez njega,a on kurva samo skupi gomilu saobracajnih i sve posalje Busem. Mada je najbolje sam da odes,jos ako ti pada registracija u leto!
I tu neku kintu da im damo. Pozzz
Komentar od G — januar 15, 2008 @ 01:32Gee-nisi me ništa uvredio,valjda će ovi
“stručnjaci” shvatiti kako živimo?
Komentar od milan — januar 15, 2008 @ 02:06MA REGISTRACIJA U CRNOJ GORI NIJE PROBLEM,NEGO PROLAZE DANI IMA LI JOS KAKVE POTVRDE ZA PREREGISTRACIJU?
Komentar od ivica74 — januar 16, 2008 @ 00:44Gee prestani da lupetas, prvo procitaj ZAKON O OBLIGACIONIM ODNOSIMA ako uopste znas sta je to, pa nastavi diskusiju!!!
Komentar od M. Savic — januar 17, 2008 @ 02:45Evo mene nakon skoro god dana,sta bi,jos nema BG,RU,SD,PO… tabli na vasim vozililm,e pa nadam se i da nece nikad ni biti i da ce nam otpadi biti puni svezijih delova,a onaj sto je pisao kako ga tad kalibra izasla 2800 a ovde bila 3000…bez komentara,mene bi bilo sramota to reci-sedi 1!Ja sam moju lepo udomio,kupio veci auto i jos uzivam u maximumu koji za moj dzep nudi SRB tablica,bez opterecenja hoce li ili ne biti preregistracije!!!!!!!!!
Komentar od Dachi — januar 26, 2008 @ 00:28Dachi,ala kenjas,to je nenormalno! Uzivas u maximumu, za svoj dzep,je li? Pa retarde jedan,mi ovde i pricamo o tome da ljudi nemaju para za druga kola,zato se toliko i cimaju! I da,siguran sam da je imala calibra da se kupi za blizu 3000evra,3200 sigurno. Naravno,imalo je i za 4000,ali gledam nize cene za koju si imao da je uzmes,kasnije im je (po)skocila cena. Samo mi pojasni sta znaci tvoj komentar,majke ti,ako i sam znas.
Komentar od Gee — januar 26, 2008 @ 13:07KAKAV LI TI DIVAN I NOV AUTO VOZIS KAD SE RADUJES ,,SVEZIM DELOVIMA,, SA AUTO OTPADA……I JOS NESTO 90%CRNOGORACA SU DOBRI DA NE BI NI ONI STAVLJALI DELOVI SA TVOG KRSA
Komentar od ivica74 — januar 28, 2008 @ 00:11Zdravo ljudi,
imam neke informacije a to su da ce doci do preregistracije vozila, ali ako u drugom krugu pobedi Radikalna Stranka. To su moje informacije, a koliko se secam oni su prvi ti koji su pustili preregistraciju vozila, zkad malo bolje razmislim zasto ne bi i ovog puta. A sto se tice nas koji smo platili aute u predzadnjoj i poslednjoj preregistraciji i koji smo kupovali aute sa Euro 3 motorom niko nam nije kriv, ali radikali ce pustiti uvoz jer dinkic i ostali ce pokupiti lovu kao i Sloba i zbrisati na neka neotkrivena ostrva, pa ce Radikalima trebati neka lova da pocnu kucu iznova da grade.
Ovo nije preidzborna kampanja ovo se suska u auto mafiji, a ja nacuo slucajno!!!! :))
Komentar od velja — januar 28, 2008 @ 08:48MA DA!!! SIGURNO!!!
Ne Bih Glasao za radikale ni da mi poklone nova kola, a kamoli samo zbog toga bi pustili preregistraciju. Mars odavde,propagiras mi tu radikale,necu da gledam predizbornu kampanju ovde,to me ne zanima!
Komentar od Gee — januar 28, 2008 @ 10:30pa narode da vam kazem nesto,ko god bude bio na vlasti morace da pusti preregistraciju je ako to ne uradi doci ce do gradjanskog rata,ja ne zivim u Srbiji ali znam da ce tako biti,i teko treba da bude,a ko je kupio auto sa euro 3,ko mu je kriv ako nije smeo da se upusti u iscekivanje a uostalom ko ne reskira taj ne profitira i jos jedno,nece radikali da pobede,ja ne glasam vec dugo ali to se nece desiti,pozz!!!
Komentar od koli — januar 28, 2008 @ 15:49jer moze meni neko da pomogne nema veze sa tablicama ali da pitam jer mucim muku odavno imam opel vectru automatik 2000 kubika i ne mogu da joj samnjim potrosnju gradsku ispod 22 litara a na otvoreno 12litara jer zna neko sta moze da bude bio sam kod svih mogucih majstora niko nezna sta je ubi u gradu sa potrosnjom
Komentar od mare_vr — februar 22, 2008 @ 20:18Pogledaj dobro da nema negde rupica da izlazi gas.I ja imam 2000ccm opel calibru,al meni trosi oko 18 u gradu,a na otvorenom ne prelazi 10. Proveri lepo instalaciju,i probaj jos malo da zavrnes dotok plina,ako vec nisi mnogo.A ako jesi mnogo,ni tako ne valja, stavi ga tako da na leru samo prede,da se ne gushi
Komentar od Gee — februar 22, 2008 @ 22:20druze 5 puta je proveravana instalacija uredja je BRC zanci nije neki sljam zavrnuto je do maksimuma koliko moze mislim,sad razmislajm da stavim manuelni menjac verujmi ne znam rece mi jedan jutros da skinem svecice sa dva pipka i da stavim sa jednim mada mislim da je to glupost ne znam stvarno
Komentar od mare_vr — februar 23, 2008 @ 16:59Kako ti ide potrosnja na benzin ? Da li je povecana potrosnja? Kako radi motor (secka li prilikom ubrzanja, naglog dodavanja gasa) ?
Komentar od Petar Pavlović — februar 23, 2008 @ 18:59ma sve ok radi extra motor je extra ide lepo skoro kao na benzin a benzin nisam nikad testirao ali mislim da je grad oko 12-13 sta misli te da prestelujem malo protokomer da li ima on neke veze sa plinom mislim kad ususava vazduh i to mozda mu daje previse ili premalo vazduha
sta znam
Komentar od mare_vr — februar 23, 2008 @ 23:47meni je frka
Komentar od jelena — jun 15, 2008 @ 18:34Kako mi bilo zao kad sam procitao ovaj poslednji komentar…:-(
Nemoj da ti bude frka, sredice se vec nesto, ili CEMO da sredimo vec nesto. Za sada moramo da cekamo
Komentar od Gee — jun 15, 2008 @ 19:59Cekamo mi prijatelju moj i cekali smo i previse. Zao mi je sto ovo kazem, ali mislim da je ovo kraj. Dosla je nasa voznja do kraja. Jos ovo malo da se ne promene sve tablice i to je to. Oni su to i cekali. Nisu imali zakonskog osnova onda da nam zabrane voznju, ali sada ce imati. Tuzno ali istinito.
Komentar od djuka — jun 17, 2008 @ 13:15Alo djuka! Kakav kraj? Pa necemo da dozvolimo da nam lopovi uzmu i ono malo sto imamo! Bice DEMONSTRACIJA i to zajebanih ako ispadne neko sranje!
Komentar od Gee — jun 17, 2008 @ 16:00Druze moj i sapatniche po muci. Nece oni nikad reci, e dosta je bilo ne mozete vise da vozite. Nego ce selektivno, kako koga budu zaustavili, tako ce nam pisati carinski prekrsaj i oduzece nam vozilo ili iskljuciti iz saobracaja. Ovo govorim za period kada budemo svi dobili nove CG-tablice i novu CG-saobracajnu. Tada cemo zvanicno biti stranci. Daj Boze da gresim i da nije tako, ali sve mi se cini da su oni to cekali i igrali na tu kartu. Pozdrav!!!
Komentar od djuka — jun 18, 2008 @ 13:49To mogu da urade, ali bi bilo mnooogo pokvareno i ne znam cemu bi vodilo.NE znam sta uopste imaju od toga,al dobro.Kada se oformi vlada, valjda ce nesto i da o tome bude reci.Ali svakako, da ne bismo cekali da nam oduzmu kola i da uzimamo nove tablice,organizujemo povece demonstracije i to je to, a ne da ih pustimo da nas lagano istrebljuju.
Komentar od Gee — jun 18, 2008 @ 14:33Dobro si rekao dragi Gee, bilo bi mnogo pokvareno, ali druze, srbija je ovo. Namerno sam stavio malim slovima srbija, jer smo mnogo mali. Mnogo pokvareni i pakosni. Ne znam ni ja sta bi oni imali od toga, ali oni verovatno znaju. Tj. zna ministar koji jedini i brani preregistraciju i koji izgleda jedini ima neku korist od ovoga. Tako da, ja sam samo realan, jer da su hteli vec bi nam pustili preregistraciju. Opet kazem, tuzno i voleo bih da gresim, ali….
Komentar od djuka — jun 20, 2008 @ 13:23vec sam jednom pitao ali da ponovim:sta se desava sa kosovskim tablicama u srbiji hoce li dobiti srpske bez ikakve preregistracije?i zajebite sa odgovorima kao kosovo je srpsko tako pise u ustavu necemo dati kosovo itd.to su price za malu decu,kosovo je otislo a tablice?
Komentar od ivica744 — jun 22, 2008 @ 21:31e da meni je auto registrovan do 1.aprila 2009.tako da mi nije neka frka ali ako bi bilo sta pozitivno bilo bi dobro
Komentar od ivica744 — jun 22, 2008 @ 21:33kosovo je srpsko tako pise u ustavu necemo dati kosovo!
Komentar od Gee — jun 23, 2008 @ 00:23hvala ti gee ali si mogao da mi das i neki drugi odgovor
Komentar od ivica744 — jun 23, 2008 @ 21:24Muka me uhvatila pa ne znam sta da radim, i eto sad udario na shalu. Ako nesto saznam, podelicu sa tobom
Komentar od Gee — jun 24, 2008 @ 01:30opet dinkic napravio vladu a to znaci……
Komentar od ivica744 — jun 27, 2008 @ 20:20Oni su vrlo Glupi,Mislim na ove koji trenutno formiraju vladu(DS,SPS),ali i one druge (DSS,RS),ne mogu da sastave vladu zato sto im fale poslanici u promilima(citaj:fale im glasovi biraca)
E sad….Ja imam CG table i moja porodica broji 4(cetiri) biraca u glasackom telu…neka pomnoze broj automobila sa CG tablama u Srbiji ne sa 4(cetiri) nego sa (3)tri …to je mozda oko 200.000 glasova!!…….Voleo bih da upoznam nekoga od tih sto im vode kampanje,ili …njih kao poslodavce!
Tvrdim da bi oni koji bi se prvi pozabavili
resenjem tog problema u pozitivnom smislu dobili vel.deo tih glasova…
Komentar od vladanz — jun 27, 2008 @ 22:04Sto posto si u pravu! Evo, kod mene u porodici nas je petoro,svi glasachi. Glasamo protiv protivnika preregistracije, znaci gube glasove bez problema. I da, nacuo sam da ce moci samo da se vozi do oktobra, ne znam kolko je to sigurno…
Komentar od Gee — jun 27, 2008 @ 22:40e jebote napravise ovi vladu?????
Komentar od ivica744 — jul 5, 2008 @ 22:17Ljudi sta se desava? Zna li neko nesto, je li neko cuo nesto novo? Evo ja sam cuo jutros. Bio sam kod majstora za kola i on mi rece da je cuo da ce poceti da “skupljaju” (citaj oduzimaju) crnogorce sa ulice. Prave neki veliki plac, mislim da mi je rekao da je na Novom Beogradu, da tamo smeste NASE automobile. Kaze on, ima dosta neregularnih kola, pa ce ih sve skloniti. Ne zna tacno kad, da li je to za 3 meseca, 6 ili godinu, uglavnom je cuo tako. Ja ne znam sta cemo, znam samo da se mnogo merviram i besan sam. Nije moralo uopste da bude ovako komplikovano. A kad pogledate realno, vreme je da oni nesto urade. Da napokon preseku, ili da nam puste preregistraciju ili da nam pocnu da oduzimaju NASA kola. Bedak.
Komentar od djuka — jul 14, 2008 @ 14:43Ne mogu da uklone SVE ako ima DOSTA neregularnih. Moja su regularna 100%, cekao sam 45 dana da mi se uradi to sve sa papirima i platio ih vise nego auto, preko 1500evra i proverio sam u supu kola. Nema pojma da oduzmu auto. A zasta prave plac? Tu nece moci da stave ni kola iz bg-a a kamoli iz cele Srbije. I sta posle sa njima da rade? Da ih daju na aukciju i prodaju i tako nam OPET ukradu pare? Pizda im materina smrdljiva svima! Slepci jedni! Lako njima kad se nakradu pa jedu govna posle. Posebno onaj smrdljivi blentavi balavi Dinkitj koji se vozi u autu od 100.000 evra pa zna da jede govna za moj auto od 3000e. Jebe se njemu i svima ostalima mnogo za nas. Govna, svi do jednog. Oprostite na recniku
Komentar od Gee — jul 14, 2008 @ 15:05e,dobri si rekao “kola iz bg-a” da se ne lazemo,svi znamo da se sve desava i beogradu.mozemo da seremo ovde koliko hocemo ali da bi se nesto uradilo mora se uraditi u beogradu.zato braco po muci,slaba vajda od nas i unutrasnjosti.jedina nada je da se vi u beogradu organizujete i na ulicu.secate se kako je bilo sa taksistima,parkiralo se 200 taksista i zavrsili posao,u valjevu takve stvari ne prolaze.dok vi iz beograda ne napravite neku blokadu ili protest nista se nece desiti
Komentar od ivica744 — jul 14, 2008 @ 23:23neka vise uklone crnogorske olupine sa ulica da raskrstimo sa tom tematikom,pola ih ima neregularne papire i uvezeni su na divlje,ili svi da uvezemo krseve ili da postujemo uredbu Euro3.
Komentar od nokashin — jul 15, 2008 @ 07:51Da, olupine…nemas ti pojma. Da nisi ogorchen na svoj zivot toliko, ne bi lupetao gluposti, nego bi gledao kako da pomognes bratu Srbinu. Verovatno si shiptar ili tako neshto
Komentar od Neo — jul 15, 2008 @ 14:30Nisam ogorcen na svoj zivot(ne vidim kakvu si konekciju video izmedju mog zivota i olupina ali je cinjenica da je taj uvoz vozila preko crne gore nelegalan i da su to starudije koje je zapad odbacio,jos manje imam nameru da nekog vredjam,zasto sam shiptar ako iznosim cinjenice koje jesu takve,posto ne umes normalno da komuniciras onda mi je jako zao zbog tebe,pre ce biti da si ti ogorcen…
Komentar od nokashin — jul 16, 2008 @ 09:03Kao prvo,veci su starudije i krsevi na domacim tablama(golfovi dvojke,kadeti suze,eskorti iz 80-tih,audi80-90-tih,kecevi,jugici…itd)kupi halooglase i pogledaj koliko i sta se prodaje u rangu do 2000-3000e.
Kao drugo,ovi gore navedeni su do pre par godina imali IDENTICNU saobracajnu dozvolu kao i kako ih ti sad zoves”Nelegalno uvezeni”na kojoj je u zaglavlju pisalo:-SRBIJA I CRNA GORA-
..valjda se secas…pa ta vozila su i dalje tu kao i do sada t.j.kao i ova domaca…
I kao trece,sva ta vozila koje smo naveli kostaju plafon do 3000-3500e,
sto ce te navesti na zaklucak da to vozi narod koji tesko sastavlja kraj sa krajem a ne neki mafijasi i sl.
Razmisli malo,to nisu “Crnogorske olupine” vec automobili nas Srba u Srbiji!
Komentar od Vladanz — jul 16, 2008 @ 14:13“olupine koje je zapad odbacio”….daj molim te,a sta je kao euro 3 nije olupina.pa uzmi samo FIAT MAREU, kakav je taj neodbacen auto od zapada kad kupis auto star 4 godine za 5000 eura? moj audi je bar 50% bolji od pola auta euro 3 koji kostaju 5000
Komentar od ivica744 — jul 16, 2008 @ 21:24Sto bre odgovarate svakojakim iskompleksiranim budalama,seljacine koje nemaju CG auto a, komentarisu o tome su najveci srpski sljam, zbog kojih je ova drzava ovde gse je sad.
To su obicni ocajnici koji nisu imali znate sta pa da reskiraju sa CG.
Imalo pametan covek koji nema CG auto
uopste se ne upusta u tu problematiku.
Komentar od dejan — jul 16, 2008 @ 22:01Ljudi sta je sa tim nasim nazovimo ga udruzenjem, daj malo da se organizujemo
neka neko pokrene inicijativu a, mi ostali da pomognemo.
Komentar od dejan — jul 16, 2008 @ 22:05slazem se sa kolegom koji kaze da ne treba
dozvoliti uvoz crnogoraca jer scg je samo teoretski bila jedna drzava a formalno vec 10 godina dve potpuno odvojene drzave sa dve CARINE,znaci u startu vozila sa cg tablicama su stranci,nemojmo da se pravimo
budale da smop kupovali u cg kola od ljudi iz crne gore…svi dobro znamo da su kola dovozena iz inostranstva i da su papiri zavrsavani preko odredjenih ljudi i registrovani u cg a da nikad videli nisu Montenegra!
Komentar od zille — jul 17, 2008 @ 12:18Formalno bile odvojene? Jel znas ti uopste sta znaci formalno? Svasta… Moj auto je video “montenegra” i 100% ce biti preregistracije, tu nema sumnje, samo ce biti problem za one posle referenduma i za one koji se ispostave da nisu legalni. I, ne bi bile iste dozvole da smo 2 odvojene drzave tada bili. Samo mene interesuje sta ce ovi ovde koji nemaju ovaj problem? Sta se javljate? Ko vas sta pita? Moraju da guraju nos u tudje guzice pa to ti je. Sta je sa onime da “svako treba da prdi u svoju tikvu?”
Komentar od Neo — jul 17, 2008 @ 12:45Dragi Zille. Mozda su tebi to bile dve “formalne” drzave, ali ovima na vlasti i ovima u Briselu tj celoj medjunarodnoj zajednici i EU, i na papiru to je bila JEDNA DRZAVA. Ovo sto nam je daju da preregistrujemo nasa kola, to je samo hir jednog ministra i nista vise. Jer oni da imaju nekog pravnog osnova da nam zabrane da vozimo ili da na oduzmu automobile, to bi sigurno vec i uradili. Ali posto nemaju nikakvog osnova, zato je status kvo. Jer da je onaj 1 procenat (nije ni ceo procenat, jer na prste mozes da prebrojis vecinu) glasaca u Crnoj Gori na referendumu odlucilo drugacije, mi ne bismo imali nikakav problem. I dalje bi bili jedna drzava i vozili bi se bez ikakvih problema. Eto toliko.
Komentar od djuka — jul 17, 2008 @ 14:18ej,ljudi u valjevu se voze”nove”mne tablice.sta se sad sa tim desava?
Komentar od ivica744 — jul 17, 2008 @ 22:41e,pa mi sto nemamo taj problem sa uvozom “crnogoraca“ imamo problem sto smo uvozili novije automobile i placali dazbine 45% od kataloske cene vozila pa bi onda i gospodi sa “crnogorcima“ trebalo omoguciti da preregistruju tako sto bi platili isto toliko dazbine + ekolosku taksu zbog starosti automobila za svaku godinu
Komentar od zille — jul 18, 2008 @ 11:27tako je zille,sta smo mi budale sto smo placali carinu i porez srbiji(nasoj zemlji!!!),a ovi placali nekim levacima i automatski smanjili budzet drzave gde zive,registruju u drugoj drzavi
a habaju nase puteve sa tim krntijama,napred Mladjo!!!
Komentar od nokashin — jul 18, 2008 @ 11:31Nokashine, lepoto, pa taj tvoj mladja je kriv sto pare od registracije ne idu u Srbiju; mi se upravo i bunimo sto pare dajemo crnogorcima. A ti zille, jadan ti, bas mi te zao sto si morao da kupis novija kola, to je prosto neopisiva muka. Steta sto nisi kao i ja skupljao 10 godina da kupis kola od 2500 evra, nego se zlopatis sa novim kolima. Uh, sve mi tuga pade na srce. Bas me interesuje ko su onda ovde “gospoda”. Sram te bilo, samo lupetas neke gluposti:”imamo problem sto smo uvozili novije automobile”. NIJE VALJDA?
Komentar od Neo — jul 18, 2008 @ 11:57Crnogorce u Montenegro!Raznorazne plinske calibre i alfe sto su na mufte usle u srbiju napolje! nemojte se pravite blesavi i pricate “kako je to jedna drzava bila,mi smo sve legalno odradili,jadni mi,mi zelimo da registrujemo kola u srbiji…“ i te fore,dosta je bilo glupih prica,mnogi od tih auta nikad nisu bili na tehnickom,znam direktne primere tako da nam nemojte pricati bajke.
Komentar od zille — jul 18, 2008 @ 12:49sto se neo uzbudio?!,100% ce biti preregistracije,kako da ne,imas proverenu informaciju iz ministarstva ekonomije,a?sad cete da dobijete nove tablice crno-gorske pa cete biti totalni stranci,nabavite cg zelene kartone i nema “nikakije“ problema
Komentar od nokashin — jul 18, 2008 @ 14:59Ne pricaj budalastine,leci komplekse na drugom mestu..da iole vredis nesto kao covek ne bi ovde prosipao djubre iz sebe..ti si sad kao jedini posteno i legalno uvezao kola!? svasta!…kao ovde u Srbiji moras da teras auto na tehnicki pregled a svi dobro znamo kako se to radi…ti si bajo Nula!
Komentar od Vladanz — jul 18, 2008 @ 20:42koliko ovde ima kompleksasa…pa 90%onih sa novijim kolima je iste kupiolo na kredit pa ne znaju kako da otplacuju rate, pa im sve smeta a ponajvise”crnogorci”
Komentar od ivica744 — jul 18, 2008 @ 23:15Pa jebi ga…ispruzi se kolko ti je dugacak jorgan. Jedva cekam da na kola nakacim nase tablice! To ce biti 100%, nemojte da se frkishete, videcete.
Komentar od Gee — jul 18, 2008 @ 23:29E,vladanzu ja nikog ne vredjam,iznosim opste poznate cinjenice,a da nisam u pravu ti se ne bi potresao toliko…
Komentar od zille — jul 19, 2008 @ 07:11Ova drzava je odavno (u stvari nije trebala u pocetku da dozvoli upravljanje na ovlascenje sa cg tablama) i kraj price,oni dole placaju eko i ostale takse a ovde zagadjuju i trose puteve,nema tu logike,ja nisam uvozio ni euro 3,nego sam kupio auto u srbiji preko oglasa i preneo ga na mene,o cg nisam ni razmisljao jer je to muljaza.
Komentar od nokashin — jul 19, 2008 @ 09:35Vidi prijatelju,Ja sam jos 2004-te kupio na lizing novu Ibizu kako bih bio lojalan gradjanin ove iste drzave te platio porez i ostale dazbine.
2006-te godine mi je auto ukraden iz dvorista i onda sam video u kakvoj smo mi drzavi(posle silnih peripetija sa osiguravajucim drustvom i lizing kucom)
jer nisam dobio ni dinara,a do tog momenta sam zajedno sa ucescem vec dao 6800e,cak sam ja dobio da doplatim jos 1200e,sto je sa stvarima koje sam imao u autu izaslo skoro 10000e…a meni auto sluzi za posao dakle zivim od njega!
I sta!kupio sam prvo Mondeo a zatim i Escorta na CG table,a to iz razloga sto za te pare ovde mozes da kupis samo neki krs(golf2,kadet…)
Navozao sam se slatko bez ijednog ozbiljnijeg kvara(sa oba sam presao oko
120000km)pa sto se mene licno tice preregistracija mi nije toliko bitna…oni su mi se vec isplatili…
Ali posle svega mogu najbolje da sagledam situaciju i bez imalo rezerve podrzim ljude koji imaju normalna auta sa CG tablama…pa zar oni ne bi voleli da voze domace table?
Zato bih te zamolio da patriotu izigravas na nekom drugom mestu a ne na muci drugih…toliko..
Komentar od Vladanz — jul 19, 2008 @ 12:08zao mi je vladane zbog tvog slucaja,slazem se da je administracija ove drzave katastrofa pa verujem da te je ta situacija i naterala na uvoz cg kola,ali ipak nisam da se svima omoguci preregistracija…
Komentar od zille — jul 19, 2008 @ 12:21Svakako ne svima, pogotovo ne onima koji bi na taj nacin legalizovali kradena ili neregularna kola,mada licno mislim da dok dodje do preregistracije ako dodje,mnogi automobili od tih ce vec biti dotrajali i pitanje je koliko ce neko biti voljan da da novac za to.
Moje je misljenje da preregistracija nece ugroziti nikoga od gradjana licno,a sto se tice drzave ona bi tek uzela pare,dok preregistracija ugrozava
jedino zvanicne uvoznike i distributere novih a i polovnih vozila koji imaju jak lobi u drzavi i vladi,i kojima preregistracija jedino ne odgovara!
To znaci da svaka rasprava na tu temu izmedju nas u stvari ide njima na ruku
i pokazuje koliko smo ustvari “specifican” narod po pitanju jedinstva,a sve po sistemu “da komsiji crkne krava”.
Nazalost zato nam tako i ide…..
Komentar od Vladanz — jul 19, 2008 @ 14:23U pravu si potpuno sa dve poslednje recenice…
Komentar od zille — jul 19, 2008 @ 14:51Pozdrav ljudi,
jeste culi da ce poceti sa oduzimanjem vozila stranih registarskih tablica a podrazumeva se da ce tu da spadnu i nasi automobili koje vozimo na CG tablice, a reko mi prijatelj iz MUP-a, tako da ja dizem ruke i svoj auto prodajem, pa bolje ista nego nista.
Pozdrav
Komentar od Pera — jul 19, 2008 @ 14:53Ja sam cuo od prijatelja ciji dobar drug vozi crnogorsku ambasadorku, da ce poceti da “sklanjaju” crnogorce sa ulica. Toliko o nasoj zemlji srbiji.
Komentar od djuka — jul 19, 2008 @ 15:55Ko se uzbudjuje? Ma samo opushteno, sve ce doci na svoje mesto. Ja sam pre 2 meseca registrovao kola, ne uzimam ja nikakve nove tablice.
Komentar od NEo — jul 19, 2008 @ 18:46bas mi je frka ostacu bez kola. UZAS
Komentar od jelena — jul 29, 2008 @ 19:23BAS MI JE FRKA OSTACU BEZ KOLA. UZAS . PS ZBUNJENA SAM PA SALJEM PRAZNE PORUKE
Komentar od jelena — jul 29, 2008 @ 19:26Zasto panika,pa njima uspanicenost ljudi je u stvari probni balon da vide reakciju,…samo jedinstveni mozemo da resimo to u nasu korist(upravo ono sto odlikuje Crnogorce,a nazalost ne nas…)
…Pa pokazimo vec jednom da vise ne mogu sa nama kao oni hoce!!!…..ako su pametni shvatice poruku da predstavljaju Narod,kako onaj sa SR.tablama tako i nas sa CG.Nisu valjda toliki mentoli,pa nasi glasovi cine veliki deo birackog tela!
Komentar od vladanz — jul 29, 2008 @ 22:20u valjevu uveliko voze nove tablice i niko ne reaguje….ako nas sad zabrane sta ce biti za godinu ili dve kad budemo blizi EU?onda cemo voziti sa bilo kojim tablama bez ikakve preregistracije….ja mislim da oni cekaju zadnji momenat da naplate takse,jer ce im to biti prilika da maknu lovu…a sto se tice frke moj audi nedam ispod 2400eura pa makar istrulio od stajanja,a ne bih ga ni prodavao da ne otvaram perionicu
Komentar od ivica744 — jul 29, 2008 @ 23:23Opusteno skroz, nema frke, niko nije nista ukrao, sve je bilo legalno, da nije legalno vec bi bili oduzeti automobili i gotovo. A sad ce da se pojavi neka menta koja ce da nam kontrira i da kaze kako su oni budale sto su placali ovde za euro3 itd…
Komentar od Gee — jul 30, 2008 @ 01:20sto su mente oni sto su uvozili euro3.GEE,faco,e zbog takvih i treba da vam oduzmu kola…
Komentar od dejo — jul 30, 2008 @ 10:13jako ste mi legalni,ni ne znate lik coveka na cija ovlascenja i vozite te alfe i calibre na plin da bi bili face,a da ,zaboravio sam i B cetvorke na plincugu,sve ljute masine
Komentar od dejo — jul 30, 2008 @ 10:17Izvini, a sta to fali automobilima na plinski pogon. Pa pogledaj malo, po zemljama EU ima gomila automobila sa plinskim pogonom. I svi koji hoce da voze automobil na plin su oslobodjeni placanja takse. Samo u zemlji Srbiji postoji taksa na plin. To je, potseticu te, cisto gorivo i zdravije je i od benzina i od nafte. A uzgred u Italiji je donet zakon da neke drzavne institucije(policija, hitna pomoc itd.) moraju da voze automobile na plinski pogon. Eto toliko.
Komentar od djuka — jul 30, 2008 @ 12:27Jel sam rekao da ce da se javi neka menta?! Jel sam rekao?! Dejo, prijatelju, nisi ti razumeo sta sam ja napisao. Rekao sam: “A sad ce da se pojavi neka menta koja ce da nam kontrira…”, a ciji bi jedini argument bio: ” Sta?! Pa jel smo mi budale sto smo kupovali euro3 vozila?”. Eto to sam hteo da kazem, a ne da su mente sto su ih kupili. Uh preznoji se, tesko je ljudima objasnjavati, posebno jednostavne stvari…Uh sto mi drago sto imam calibru i sto je vozim na plin i sto izgleda ko zmaj!
Komentar od Gee — jul 30, 2008 @ 14:55Sta se sekiras,Takvih kretena imas kod nas koliko hoces..Ova Srbija bi daleko otisla da nije takvih..!takvi podmecu nogu samo svojima jer su Nule!a nikad u zivotu nisu pomogli nikome…sudbina takvih se zna,ko bi oni bili da nije ovog Interneta,..pa im se pruza prilika da nesto kazu…da provale iz sebe ono najgore…Sakriveni iza Monitora kompa..Fuj!…ne obracaj paznju na njih to im godi….
Komentar od vladanz — jul 30, 2008 @ 21:39Na koga da ne obracam paznju?
Dobar si Vlado
Komentar od Gee — jul 30, 2008 @ 22:13Super su te starudije od benzinjara na plin kad izduvaju iz auspuha plavi dim,pomesan miris ulja i plina.Slazem se da je najcisitije gorivo plin ali kad ga trose ispravni automobili a ne crnogorske
kanturine izraubovane u italiji i ostalim zemljama zapada.Da su valjali nekom ne bi ih ni bacili na Balkan.
Komentar od miksi — jul 31, 2008 @ 08:41Pre ce biti da si ti VLadanze KRETENCINA jer na takav primitivan nacin odgovaras na komentare,ovde smo da polemisemo i iznosimo sopstvene stavove a ne da se medjusobno vredjamo,a tu NULU bi mogao vise da izbacis iz svog jadnog zargona.
Pre ce biti da sa takvima kao sto si ti necemo napred,a sto se tice skrivanja iza monitora veruj mi da nemam koga da se plasim…
Komentar od dejo — jul 31, 2008 @ 08:47Vidi dejo,i sa nulama i bez nula tvoj zadnji komentar govori o tebi vise nego sto u njemu pise,i drugo, sa normalnim ljudima i normalnim komentarim postujem normalno…a ti procitaj jos jednom svoj post pre ovog zadnjeg pa vidi gde si ti…i gde je primitivizam koji pominjes…
Komentar od vladanz — jul 31, 2008 @ 11:30Nemoj ti vlado da ocenjujes ljude ko je normalan a ko nije (ili si ti neki psiholog pa imas taj dar na osnovu postova da to procenis),stvarno ne vidim nikakav primitivizam u mojim komentarima, a sto se tice tvojih ne zelim vise sa tobom da polemisem.
Komentar od dejo — jul 31, 2008 @ 11:54Cini mi se da su vozaci ovih crnogorskih auta malo isfrustrirani po pitanju te pre-registracije koja mozda nece ni biti…a mozda bi i trebalo tako da bude da se jednom presece sa tim uvozima preko raznoraznih banana drzava,pokrajina i protektorata.
Komentar od nesa — jul 31, 2008 @ 12:09banana drzava?daj majke ti a sta je SRBIJA???????
Komentar od ivica744 — jul 31, 2008 @ 23:15Ako ti se ne dopada idi dole…ivice 744…
Komentar od sone — avgust 1, 2008 @ 06:16Nema vajde od vasih prepucavanja,neka vlast vise resi taj problem,ili neka pusti preregistraciju ili neka uklanja crnogorce sa ulica,pogotovo sada kad su nakacili ove nove tablice treba da se zavrsi ovo jer nase pare i dalje idu MNE.
Komentar od N.R. — avgust 9, 2008 @ 14:18I ja to kazem. Daj vise nek kazu sta hoce i da zavrsimo sa time.
Komentar od Gee — avgust 9, 2008 @ 14:20Sta je ljudi,sezona odmora pa niste tu ili vise nemate snage da se raspravljate.Cuo sam informaciju da nece biti preregistracije za vozila starija od 10god.
Komentar od sale — avgust 16, 2008 @ 10:49Ako Vlada odobri preregistraciju onda ce odobriti kriminalnu radnju Vlade Crne Gore, jer auta koja se voze u Srbiji sa CG tablicama su suvi duplikat (po nekoliko puta) auta koja se vec voze u CG. Jedna saobracajna na dva-tri automobila.
Komentar od M — januar 3, 2009 @ 21:56Ponedeljak 05.01.2009 God.
Danas oko 16h vratio sam se iz MNE.Bio sam u Bijelom Polju da produžim registraciju,ali nisam uspeo sve da završim. Mi se sve više “zavlačimo “i sa njima.ZATO VAS MOLIM DA SE DOBRO IFORMIŠETE PRE ODLASKA DA PRODUZITE REGISRACIJU.OD SADA ĆETE MORATI DA SE DOBRO POMUČITE DA BI PRODUŽILI VAŠU REGISTRACIJU.
Prvo su me u muriji ispalili panduri da danas normalno rade(oni zvanično ne rade od 01 do 12-15-tog januara.Oni slave sve moguće praznike od Nove godine,Oce,Tucindan,Badnji dan,Božić,….DOBRO proverite radno vreme na tel.murije u BP 00382 84(50 od 01.01.09)432200.
Ddrugo cene su povećali samo tako:
za auto od 1108 ccm 40 kw -234.82 eura
za auto od 1600 ccm-296 eura(sve regularno).
Treće od 15.01.2009 God. vozilo obavezno dovesti na tehnički pregled gde će se izvšiti regularan tenički pregled a vozilo slikati sa sve četiri strane (29.02 eura ,ako ne poskupi).Da pređemo i preko toga(kao normalo),ali gde čete ostaviti Vaše vozilo od 07-10 dana dok nebudete dobili Vaše nove reg.tablice.Najbezbolnije da Vaš auto vratite u Srbiju pa kad stignu nove tablic Vi odete ponovo sa starim reg tablicama i starom saobr,dozvolom.Zato DOBRO SE RASPITAJTE I KENITE RANIJE PRE ISTEKA VAŽENJA VAŠE REGISTRACIJE.
Četvrto nećete moći da poverujete kada počnu da Vam”uvaljuju” Miškovićevu polisu osiguranja “DELTA”,koje košta od 111.32 eura pa na više.OVO JE MĐUNARODNI KRIMINAL.Nisam video”Lovćen”polisu.
Peto od 15.01.09 God. više nećemo moći u muriju bez pravog vlasnika vozila.Ko je “imao sreće”da u BP registruje vozilo kod izvesnog “Paše”(koji je dete oko 1974-tog godišta),treba spremiti od 100 eura pa naviše.On je Već stavio zabranu u policiji da bez njegovog prisustva ne možete produžiti ragistracija.Za njm će i ostali glodari.I murija uzima svoju proviziju.
OTVORITE ČETVORE OČI I DODRO,DOBRO SE IFORMIŠITE. “CENTROMOBIL”u BP radi 09,10,12 i 13.01.09. ako još možete nešto da uštedite-napred(samo za one koji su i ranije tu radili osiguranje kao dokaz ponesite stari račun).Hoće da pomognu. Ana
Tel.00382 50 478339
Komentar od Milan — januar 5, 2009 @ 23:18Auuuu! Bice zeznuto. Ja imam josjedno 4 meseca registraciju, nadam se da ce do tada da se nesto sredi. U bilo kom smislu
Komentar od Gee — januar 6, 2009 @ 18:56Pozdrav za Gee-a! SREĆNI PRAZNICI !
Prošle godine smo ja i ti davali informacije kako da “crngorci”nešto uštede(pri registraciji),ali to više neće moči.Za prosečan auto treba dati oko 260 eura+100 eura PAVJANI-ma+gorivo za dva odlaska+10 eura za eko taksu (ako odete drugimm autom po tablice)x95.oo Din.Izgleda da je tikva pukla između Mlađa i dugara , pa crnogorci koga stignu toga ošišaju.
Informacije su tačne 99,9%.
Policija bi TREBALO da radi 12 i 13 Januara ALI NIŠTA NIJE SIGURNO,jer oni opet nerade 14.01.2009God.(Nova godina).
Da li će primati nove registracije po starom sistemu niko živi nezna.Ja sam pokušao a svako neka razmisli.Još PAVJANI prete da će poskupeti regisracija.SREĆNO !
Komentar od Milan — januar 7, 2009 @ 10:48Uvezao sam auto lancia delta 1.6 1996 godiste.Platio sam i Italiji 1100E,+1000registracija ispalo je 2100E,za te pare 2005 godine,kada sam je uvezao nisi mogao da kupis solidnu golf 2 ili audi 100.Sad da kazu gurni svoja kola u dunav tako morA,ja bih to uradio,ona su odradila svoje,i sto je najvaznije znao sam u chemu se vozim,ako me razumete,prema tome nema veze dal se sad placa 50.000 ili 100.000 ja cu dati te pare nije bitno.
Komentar od Dusan — maj 25, 2009 @ 16:01To je to majstore,Izgleda da je neko iz Crne Gore gurao ovde u Srbiji svake godine po par milioncica eura nekome iz vlasti(a svi znamo kome),da se ne preregistruju,pri cemu je steta Srbiji a korist C.Gori godisnje 20MILIONA eura!(PA PUTA 3 GODINE!)
…I onda sta? Upala Srbija u SVETSKU KRIZU,…UPLASILI SE ONI KOJI SU UZIMALI KINTU,pa su morali da dozvole preregistraciju kako ih ne bi izvalili….inace bi gurali kintu Crnoj Gori do iznemoglosti da toga nije bilo…ALAL VERA STA TRPIMO I KAKAV SMO NAROD..NE MRZI NAS NIKO SAMI SEBE MRZIMO!!
Komentar od vladanz — maj 25, 2009 @ 23:01