Golf 2, dabogda se zapalio - drugi deo
Ovo je nastavak priče započete u ovom članku.
Svi vozači sa ovog prostora se dele u tri grupe:
- Oni koji su imali Golf 2
- Oni koji imaju Golf 2
- Oni koji nemaju Golf 2
Ljudi koji su imali Golf 2 žele da im se izbriše pamćenje da su ga ikad imali. Jedan lik mi je rekao “‘bem ti auto, prešao sam 200.000km u njemu, sjeb’o sam si kičmu. Šinska kola su udobnija od njega”.
Ljudi koji imaju Golf 2: nemojte slučajno da im spomenete nešto protiv auta jer će Vas odrobijati.
Oni koji nemaju Golf 2 potajno žele da ga imaju jer su čuli tako dobre priče, o maloj potrošnji i jeftinom održavanju. Svaki put kad odu kod majstora oni psuju što ih održavanje košta kao Petra kajgana. Oni psuju što pumpa za gorivo kod Toyote košta 400 evra ili što crevo kod Forda košta 2000 din, a ne 400 din, što redovni servis za Peugeot 307 košta (lupam, 9000 din), a za Golfa (lupam, 3000 din). Svi oni koji se žalite, kupite si Golf2!
Vlasnici Golfa su po prirodi nemarni ljudi. Moj gorepomenuti prijatelj na pitanje o održavanju automobila je izjavio “nisam ga prao od letos”. Oni auto voze dok se ne raspadne, a kad se raspadne, onda ga prodaju za iste pare za koje su ga kupili i tako se krug zatvara. Kada kupujete Golf i ako vlasnik kaže da je prešao 140.000 kilometara, znajte da je u pravu. Prešao je 140.000 kilometara kod njega, a prethodne vlasnike nećemo ni pominjati. Ja verujem da na našim ulicama nema nijednog Golf 2 koji iza sebe nema bar 350.000 kilometara. Svako ko kaže da ima manje je naivan ili je preprodavac!
Da se vratimo Golfu mog prijatelja. Auto je kupio kao ‘87. godište za 2000 evra. Usput se sprijateljio sa lokalnim majstorom jerbo taj auto treba da se redovno održava… Majstori koji popravljaju Golf2 su ujedno i psiholozi. Kod njih idete redovno na seansu, možda postanete i kućni prijatelji. ÄŒudan je taj auto. Elem, kad je krenuo u BiH, na granici se našao neki policajac koji se malo više razume u Golfove pa ga je istresao napolju sa prtljagom i krenuo da pretresa auto. Prva pomisao na to je bila “nisam bre diler, ne švercujem drogu”. Posle pola sata pretraživanja otkriveno mu je čemu inspekcija. Njegov Golf 2 je proizveden ‘87. godine, ali je u saobraćajnoj navedeno da je ‘83. Takođe, auto je imao samo jednu pločicu sa brojem šasije, a trebao je da ih ima 3. Ovim dolazimo do sledeće činjenice u vezi Golfa:
Oko trećina Golfova “dvojki” je “nelegalna” na neki način.
Sa ovim automobilom je dosta manipulisano na razne načine. Pošto je tražena roba kao suve vešalice u novembru uvek se nađe dobar način da se zaradi. Ja mogu da se kladim kada bi se sada pustio slobodan uvoz automobila, oko 90% automobila bili bi Golf2 iz Nemačke. Ljudi bi ih uvozili što da ih voze, što za delove i tako bi se agonija zvana Golf 2 produžila unedogled pa bi Srbija posle 30 godina izgledala kao Kuba danas sa automobilima sa kraja 60-ih.
Dobar deo automobila je registrovan na kubikažu koja je niža od one koja je stvarna zbog manje registracije. Jedan deo automobila su mutanti sastavljeni od dva ili više automobila. Ima dosta majstora koji uzimaju prednji deo od jednog auta, drugi od drugog to lepo sastave i prodaju. Jer ono pravilo da je auto neudaran na koji svi mi obraćamo pažnju prilikom kupovine ne važi za Golf.
Jedne subote zove me pomenuti prijatelj i kaže “E, našao sam ti auto. Vozio ga moj badža, ček, on će ti kaže o čemu se radi.”
Tu krene priča:
- E, ćao. Auto je Golf 2 1.6D iz ‘89. godine. Cenim ga 2900 evra, ali ću tebi da ga dam za 2700. Auto je farban pre 5 godina, ali ga je majstor odlično uradio, sve ga je rasturio tako da nema tragova. Malo mu je ulubljeno krilo, inače je super. Rađena mu je i generalka pre 3 godine. Ako ti nisi zainteresovan, sutra ga teram na Bubanj Potok.
Ja reko’ čoveku, neka hvala, ipak je to farban auto i rađena generalka. Šta se desilo? Sutradan otišao na pijacu i pre nego što je ušao dohvatio ga neki matrapaz i dao mu 2800 evra za auto. Pogađate šta se desilo sa tim autom? Najverovatnije je taj matrapaz ušao njime u pijacu i prodao ga istog dana za 3000evra.
Druga priča je da se lik hvalio mom prijatelju (dotični je predstavnik ruralne sredine) da je kupio Golf 2 1.6D, bele boje, ‘88 godište sa PUS brojem za 3100 evra. Alo bre!
Elem, pošto je Golf 2 toliko popularan, da kažem i nešto oko kupovine istog:
Osnovna oprema koju morate da kupite (ako auto već nema) jeste Lavlja kandža ili Zeder. Na moje pitanje što bi mi trebala Lavlja kandža za Golf 2, neće valjda neko da ga ukrade? odgovor je da ako neće da ga ukradu, onda će ga klinci iz naselja maznuti da se vozikaju preko noći ili da “zbare” neku “ribu”. Jel’ da, kul je imati svoj auto sa 15 godina. Golfovi se kradu zbog rezervnih delova, koliko se sećam, skoro je bila razbijena neka organizovana grupa koja je krala Golfove i Audije za rezervne delove.
Od motora na raspolaganju su:
- 1.3 benzin, mali potrošač, jeftin za registraciju, dobro se pokazao, još ako mu staviš plin, onda je toliko jeftina vožnja da ti još plaćaju da ga voziš.
- 1.6 karburator ili ajnšpric.. Držite se karburatora pošto ajnšpric majstori ne umeju da poprave ili nagađaju.
- 1.8 GTI ili 1.8 ajnšpric… E, tu ima nešto što se zove “K-glava” i može vam doći glave. K-glava se najčešće popravlja tako što se uzme ista takva sa “stranca”, namesti se i ako sve lepo radi, onda odlično. A majstora koji umeju da je našteluju ima kao u legendi. Otprilike priča ide: “čuo sam da tamo negde preko sedam mora, sedam dolina i sedam gora, kod Mrštana postoji majstor Mile koji ume da našteluje glavu.”
- 1.6D, dizel. To je motor zbog koga svi ljudi zamrze dizel motore kod automobila. Inače najpopularniji model kod pripadnika ruralne sredine. Ne znam da li je stvarno toliko dobar ili ih samo podseća na osnovno sredstvo za rad zvano IMT 539. Model za koji su ljudi spremni da plate i do 3200 evra za modele iz ‘90. godine.
Oko procena godišta ima samo jedan parametar (dobro, ima dva parametra, ako umete da čitate broj šasije). Expert za Golf 2 će te postati znajući samo jednu stvar: staklo na prednjim vratima je podeljeno malim “leptir” prozorom za modele ispod ‘87 godine, tj. ‘87 godina je prelazna.
Dupli farovi ne znače ništa, to je samo do paketa opreme. Kakvog, ko se još seća posle 20 godina.
Još jedna činjenica: na ulici viđate Golfove u odličnom stanju i mislite “ovakvog ću da kupim”. Relanost je drugačija jer DOBRI GOLFOVI NISU NA PRODAJU. Sve ono što je na prodaju je u katastrofalnom stanju. Jedini dobar Golf koji možete kupiti je onaj čiji je vlasnik dobio dobar posao i odlučio da kupi noviji auto. Jer inače ga ne bi prodavao.
Na kraju dolazimo do cene. Kao što sam na početku prvog dela članka napomenuo, problem sa Golfom je taj što je preskup, toliko je preskup da siluje zdrav razum. Skoknimo do mobile.de i pogledajmo pretragu za Golf 2 od 1991. godine, videćete da se cena kreće oko 500 evra. Slično je i u Sloveniji, dok je u Hrvatskoj oko 1700 evra.
Elem, “Nadreality Show” iz Sarajeva, nekadašnji “Nadrealisti” je u testu predstavio Golf 2 kao najbolji auto balkanskih prostora.
I na kraju savet: Nemojte kupovati Golf 2 ako za iste pare imate neki auto 6-10 godina mlađi. Kakav god da je, sigurno je bolji od Golfa.
Related Articles:

Samo lud covek moze da da tolike pare za auto star 20god. Da se ja pitam uveo bi neki zakon koji prema godistu odredjuje cenu automobila,al ZAKON. Ovo je je*anj u zdrav mozak sa cenom. pozdrav svima
Komentar od astils — decembar 23, 2007 @ 11:38Ja sam onda lud! Pre golfa 2 1.6d sam imao peugeot 206 2.0 16v i za dve godine sam na kvarove dao 2000e! Posle sam kupio golf 2 1.6d vozim ga i sad i za godinu dana sam presao 40.000km, dinar nisam ulozio a nude mi istu cenu koliko sam ga i platio! Steta sto sam pezo prodao za 2500e manje nego sto sam ga platio i kad dodam 2000e na delove, po vama sam ispao pametan sto sam izgubio 4500e za dve godine, a lud sto sam kupio golfa na kom necu izgubiti nista! Da se razumemo golf vredi 1000e, ali zar je stvarno bitno i da je 10000e kad iste pare dobijes za njega i kad ga prodajes! Pored Golfa imam i novu zastavu 10 i pogodite sta radije vozim!!! Da, da to je matori Golf2 1.6d!
Komentar od sviks — decembar 23, 2007 @ 12:01[...] Nastavak članka pročitajte ovde. [...]
Pingback od Golf 2, dabogda se zapalio! » PolovniAutomobili.com Auto blog — decembar 23, 2007 @ 12:06Slazem se sa vecinom cinjenica koje je autor ovog teksta napisao o najpopularnijem golfu ikada kod nas…
Podela na tri grupe vozaca zaista stoji. Takodje sam nedavno procitao tekst koji je Golf 2 stavio na listu najsigurnijih i ujedno najboljih Golfova pocev od prve generacije do Golfa 5… Naravno da je glupo porediti Golf 1 i Golf pete generacije ali uzeto je u obzir vise faktora: univerzalnost automobila, njegova funkcionalnost, odnos cena i kvalitet, bezbednost, servis itd…
Mene samo cudi cinjenica da su ljudi spremni da plate iste pare za Golf 2 (otprilike 3000 Evra) i za recimo Audi 80, Mercedes 190 i slicno… O kvalitetu ovih modela ne zelim da raspravljam. Svaka diskusija je suvisna. Poenta je da je tesko biti objektivan, posebno kada vozite Golf 2. Takodje je cinjenica da kada ga promenite, vidite koliko auto ima mana, kao i svaki uostalom.
Naime, istina je negde izmedju. Nije sve crno-belo…
Pozdrav svima!
Komentar od Bubuleja — decembar 23, 2007 @ 14:43Samo da dodam da je 90% vlasnika golfa2 pre tog golfa posedovalo neki krs pa im golf dodje kao najbolji auto na svetu
Komentar od Deyan — decembar 23, 2007 @ 15:58Nije tacno kao prvo da su ljudi koji vole golfa pre imali krs,ja prvenstveno imam 3 automobila peugeo 307 2005 toyota corola 2003 i golfa iz 1991 godine kom sam ja I vlasnik.I sva 3 automobila su kupljena nova.E sada da rezimiramo golfa posedujem 17 godina osim jedne generalne i menjanja potrosnih doleva 1 dinar nije ulozen u njega,doka kod ova tri auta sam imao toliko dosta ulaganja da sam mogao za te pare kupiti jos jednog golfa.I znam da cu ga voziti dok god bude isao.
Komentar od Sasha — decembar 23, 2007 @ 16:58Za Sashu.
Hoces da kazes da si u auto star 2 godine ulozio 3000eura? Za Pezo sam cuo sve i svasta, ali bas da se toliko kvari, ne verujem. Ako se Pezo toliko i kvari, Toyota sigurno ne, a i sigurno je jedan od najpouzdanijih automobila na svetu. Na kraju, i pored toga sto imas 2 takva lepotana na raspolaganju ti i dalje vozis auto star 17 godina !?
Komentar od Djordje — decembar 23, 2007 @ 18:17Djordje,pa to je glupo pitanje sto si postavio…PA VIDIS DA LAZE! Koja budala bi vozila smrtnog neprijatelja svemu sto je lepo(da Golfa II) a ima 2 nova automobila??? Ma daj! I ja sam za peugeot cuo da nisu bas kvalitetni,ali sve zavisi sta mu radis.Za 2 godine ako si potrosio na 307 vise od goriva na ulaganje i par sitnica,onda ne znam stvarno.(sem ako nisi isao u afriku njime)
Komentar od Gee — decembar 23, 2007 @ 19:55A sta mislite o vw Jetti za slicne pare,a manje ih ima:)
Komentar od Marko — decembar 24, 2007 @ 05:01Jetta je isto sr**e samo vece pakovanje
Komentar od Deyan — decembar 24, 2007 @ 08:37Da je golf 2 skup, neosporno jeste, u stopu ga prate audi 80 jaje i pasat. Moglo bi se reci da su polovna vozila iz grupacije audi-VW najskuplja, sto je po meni i u redu, zato sto mislim da su ipak za nijansu ispred svih (mislim i na polovna i na nova vozila)sto i pokazuju silni testovi. (redovno citam skoro sve auto revije)Golf 5 je i dalje najbolji u svojoj klasi, tu mu se negde priblizila Toyota Auris… Licno vozim Golf 3 TDI od 110KS iz 1997.god (sesti golf po redu) presao je oko 300.000 km, ne trosi ulje ide kao blesav, a na ovoj zimi ujutru, jos skroz kljuc nisam okrenuo do kraja, a on vec krece da pali… Imam neki utisak, sto hladnije, on bolje pali. Mislim da je sve u nasem standardu, oni koji iamju oko 1000 eur, kupe juga, oni koji imaju oko 3000, uzmu golfa 2 91 (bolje nego punto iz 96-te.. itd. Neznam sta je bila namera onog koji je napisao ovaj clanak, ocigledno ga golf 2 nesto iritira… Onima kome takva vozila smetaju,mogu da porucim nek okrenu glavu na drugu stranu kada ga vide, nek se ne voze u njemu, nek ne pricaju o njemu… Mada, ono sto je dobro, o tome se uvek prica… Elem GOLF JE BIO I OSTAO LEGENDA,zato mu i takva cena!!
Komentar od acaX — decembar 24, 2007 @ 10:52ma ljudi nisu moja 3 auta nego jedan vozi majka drugi otac i treci ja.Nisam bukvalno mislio da sam ulozio 3 eura nego stalni servisi menjaj sve os vasta od potrosnih materijala a nista nemas ispod 100 eura pa kad saberes i oduzmes dodjes do zakljuka da je golf stvarno smesan za odrzavanje.
Komentar od Sasha — decembar 24, 2007 @ 12:37Slazem se sa Deyanom.I ja mislim da osoba kojaje ovako okomentarisala golfa ujdeno i protiv tog auta.Da golf nije dobar i da ne vredi onoliko koliko ga ljudi hvale sigurno ne bi bio toliko trazen.Naravno da je to auto star 17 godina,ali da jos uvek sluzi besprekornoo i da uvek mozes u njega da se uzdas.Ja vozim sva tri auta i naravno dasu lepsi i bolji od VW naravno tehnologija napreduje.Samo hocu jedanu stvar da vas pitam ajde mi kazite:Da li 307 i Corola navedenih godista da li ce oniposle 18 godina da izgledaju kao sada golf,naravno da nece meni je pezo poceoda lupka u kabini da skripi dok golf ne mrdaaa,kav je bio pre 5 godina takav je is ada.
Komentar od Sasha — decembar 24, 2007 @ 12:47Lik koji se svojski potrudio da ocrni navedeni auto je verovatno loše prošao pri kupovini istog (neki prodavac ga dobro zavalio kršem na izdisaju, a što može da se desi i ako kupuje forda, francuza, opela ili bilo šta drugo). Naime, i ja sam jedan od “nesrećnika” koji imaju i voze G2 1.6D. Jeste da sam ga preplatio kao i svi ostali, jeste i da ne spadam u mazohiste (hoću reći i ja bih vozio BMW-a i to novog), ali neka mi neko navede jedan primer auta da s prosečnim primanjima i četvoročlanom porodicom ne moram da razmišljam da li ću otići autom tamo ili ovamo, da li će da me održavanje koštati ovoliko ili onoliko, a prelazim godišnje u proseku oko 17.000 km i ne radim sa njim. Tačno je da je to ipak samo auto, i da i njemu pre ili kasnije dođe kraj, samo što je njemu taj kraj ipak malo dalje nego većini drugih automobila, kada gledamo pređenu kolometražu i troškove održavanja. Ukoliko jedno 80.000 ljudi u ovoj državi (lupio sam, verovatno manje) vozi G2, ne mogu da shvatim da smo svi mi bez mozga, generalizovati tako nešto nije baš u redu. I još nešto, bilo kakvo poređenje našeg standarda sa nemačkim izaziva sumnju u zdravu pamet onog koji poredi to dvoje (vezano za pretragu mobile.de). Kod njih sirotinja vozi uglavnom japance i koreance ili neke evropske maksimalno srednje klase.Kada meni bude bila plata 3.000 jevreja i ja ću voziti nekog forda ili BMW-a ili Mercedesa na lizing ili kredit a do tada vozim ono što imam.I baš bih voleo da vidim tog 6-10 godina mlađeg automobila (po mogućnosti dizelaša) koji košta kao G2. A kome se G2 ne sviđa ne mora ni da ga gleda.Kao što se i meni gomila drugih automobila ne sviđa pa opet živim s tim da i oni postoje. Na kraju, sve je stvar ukusa (i računice).
Komentar od Nebojša — decembar 24, 2007 @ 15:07Ovaj koji je napisao ovaj clanak, verovatno je zaboravio (a mozda i ne zna) da su VW vozila, prvenstveno GOLF, jedini automobil na ovim prostorima koji kupis, vozis se jeftino, jeftino odrzavas, vrlo brzo nadjes kupca ako hoces da ga prodas (vec ga merka drugar ili komsija) i sto je najvaznije prodas ga za iste pare, ili mozda malo izgubis, sto je zanemarljivo koliko si se dugo vozio.. Sto se japanskih automobil tice, pogotovo Toyote Corolle, tek sa pojavom Corole iz 91-e, pocela je da lici na auto,a da ne zaboravimo da je su nemci jos davne 83-ce napravila golf 2. E, u ono vreme a ipak zaobljen… Inace, te Corole iz 91-e godine vidjam sa trulim rubovima i vratima, a goluze to godiste i starije jos uvek kao case. Toliko…
Komentar od acaX — decembar 24, 2007 @ 16:19Liku koji je ostavio onakav komentar voleo bih da objasnim par stvari uzivo, a
posebno jer i tvrdi da ce ga pravi ljubitelj golfa II odrobijati.
Komentar od Dane GTI — decembar 24, 2007 @ 16:33Ljubitelji Golfa 2 uporno pokazuju da je autor teksta u pravu. Iako mi je i njegov stav, ‘dabogda se zapalio’ ekstreman i nerazuman, isti takav je i stav ljudi koji su pro Golf2 orijentisani. Sto ljudi, sto ćudi i ukusa. Golf2 je kada se pojavio, napravio revoluciju svojim kvalitetom i izdržljivošću. I do dana današnjeg je to dokazivao. I stario. Danas je primer onoga ‘kako su se nekad pravili automobili - da traju’. Kada je napravljen, nije bio jak i sportski kao Alfa, niti udoban kao Pezo, ali je za te pare bio najbolji auto koji ste mogli da kupite. Danas, kako se i dalje drzi, i njegova cena je takva kakva je. Ipak, ono sto mi je potpuno nejasno, jeste da ljudi mogu da tvrde da je auto star 13-20 godina dobar?! On je ‘dobar za svoje godine’. Pouzdan? Koliko je penzos od 75 godina kreditno sposoban. Lep? Nikad nije ni bio. Ali je nekad bio odlican auto, koji ce ljudi voleti i kome ce se diviti zbog njegovog renomea koji je RANIJE zasluzio.
Komentar od Djordje — decembar 24, 2007 @ 17:38ljudi dvojka je dvojka za dobrim autom se prasina dize
Komentar od alladin — decembar 24, 2007 @ 17:43ako pricamo o autu kao prevoznom sredstvu smatram da boljeg nema ipak ako zelimo udobnost ili pojavu on to definitivno nije, naime imao sam zadovoljstvo da posedujem golfa 2 1.6b iz 1987 ciji je prvi vlasnik bio moj cale u to vreme je kupljen kao drugi auto ali je vremenom postao prvi a u jednom periodu i jedini auto u kuci iskreno kada mi je cale predao kljuceve ovih kola za 18-ti rodjendan i nisam bash skakao do neba cak shta vishe jedva da sam hteo da udjem u njega no kad sam poceo da ga vozim nisam izlazio iz njega dobre cetiri godine dok mi ga neki GOVNARI nisu ukrali pre nekih dve nedelje.U medjuvremenu (pre nekih 6 meseci) sam nabavio neku corsu 1.2 twinport iz 2006 mnogo udobniji i mnogo lepshi auto na oko iii shto je najlepshe MNOGO manji potroshac
elem da se nije desila kradja ovog mog zutaca neverujem da bi ga ikad prodao, on ima stvarno ima dosta mana pod broj jedan shtrashno troshi, onda kad bi trebao da pokupim neku devojcicu….. pa bash i nije bio reprezentativan, klima u servo u njemu nisu postojali a ni grejanje nije bilo bash najbolje no sigurno je da me nijednom nigde nije ostavio i da majstora jedva da sam vidjao a vrlo sam cesto ishao s njim na more i skijanja pritom na skijanje idem svaki treci cetvrti vikend na kop dok traje sezona tako da sam ga peo po onom snegu i ledu bezbroj puta a na more idem u proseku dva puta godisnje i vucem camac od 5m za sobom svaki put kad idem dole shto je radio i moj cale dok je bio kod njega. auto nije preshao vishe od 250,000 km ali smo ga zato akali kad smo stigli shto neverujem da bi bez generalne mogao ijedan noviji auto da izdrzi no bez obzira na svu moju hvalu vezanu za golfa 2 nikad ali bash nikad nebi dao 2 do 3 hiljade evra za njega.
Mislim da su cene tih starijih automobila pogotovo golfova i audia (mada ni automobili kao suzuki samuraj nezaostaju za njima) kod nas cist bezobrazluk i da nemaju nikakvo opravdanje no ako ima neko ko je spreman da da te pare za auto toliko star……..pa hm ko voli nek izvoli…..
P.S. AKO SE NEKOME DESI DA SLUCAJNO NEGDE UGLEDA ZUTOG GOLFA 2 REG. TABLICA
BG 148-158
BILO BI MI VEOMA DRAGO DA MU URUCIM NAGRADU U SLUCAJU DA MI TO JAVI
mail je marko_f@hotmail.com
HVALA
Komentar od marko — decembar 24, 2007 @ 18:45Za kojim dobrim autom? Pricas kao da si u 92oj. Sada na tom autu nema nista dobro.Ruzen je ko…znate sta,kvari se mleko na suncu, nista,jedino za potrosnju,pa i jugo ne trosi mnogo i jeftin za odrzavanje,i jel to dobar auto?Isto ko i jugo.Ma,sto li i pisem ovo,boli me uvo ko ce da BACI 3000evra na kutiju shibica (praznu kutiju).
Komentar od Gee — decembar 24, 2007 @ 20:14Samo da dodam za neupucene,posto radim limariju u poslednje vreme mi cesto dolaze razni Golfovi 2 i kolko sam primetio naglo su poceli da se raspadaju,mada ne na vidljivim mestima,tako da se zna da im dolazi kraj!
Komentar od Deyan — decembar 24, 2007 @ 21:15Ja imam golfa dvojku i jako sam zadovoljna,ne bi ga menjala nizasta…moji imaju nov auto koji nije ni upola dobar kao golf…uostalom cena govori o kvalitetu pa cak i tako starog automobila.
Komentar od Mima — decembar 25, 2007 @ 01:11jedan kratak komentar golfistima
zastava 101 stara 20 god kosta 1000 evra a da peva za te pare trosi 6 litara p gradu (ko ima 200 jura za plin pa da se vozi i za dzabe) i voleo bih da vodim neki komentar gde se kaze da su za golfa jeftiniji delovi od zastave. pa sberes jeftinije delove i cesci servis za zastavu sa jedne strane i skuplje delove i redji servis(da li je redji servis uopstste) za golfa i dodjes do racunice da si golfa kupio za oko2500 a zastavu za 1000e sto je jednaka 1500e u korist zastave.
Komentar od vlaada — decembar 25, 2007 @ 01:26ma daj bre ti poredis, golfa i zastavu!!! Mislim da administrator sajta treba da obrise ovu temu!!! Nekome je bilo dosadno i on je naso da pljuje po golfu, zasto nije pljuvo po fordu eskortu, opel kadetu, zastavi!! Kad mi bude dosadno malo cu opljuvati fiata, citroena ….
Komentar od 1.6. D — decembar 25, 2007 @ 01:49Vozim Golfa 2d, prvi sam vlasnik.Performanse su sledece: 160km/h maks.brz., 4,8l/100km pros./potrosnja. U autu ima mesta za 5 osoba. Pozadi osoba visine 2m ne dodiruje glavom plafon za razliku od situacije kada sedi u nekim drugim i novijim automobilima (Astre 2003 god., ko ne veruje neka proveri). Lezanje na putu i u krivinama je savrseno, jednostavno bez obzira na brzinu i uslove puta auto ce ici tamo gde ga usmerite. Sve je i danas savseno utegnuto,svaka bravica i dugme radi - nema skripe delova. Za auto imam kupce i prodacu ga za 3200 evra. Slazem se puno, pronadjite za taj novac u Srbiji konkurenciju koja pruza gore navedeno.
Komentar od Dejan — decembar 25, 2007 @ 01:51Za te pare Peugeot 405 1.9TD
Mazda 626 2.0TD
Nissan Sunny 2.0D
Citroen Xsantia 1.9TD
i jos xxxx automobila od 1992 do 1995 godine
Komentar od Deyan — decembar 25, 2007 @ 08:02skoro sam siguran da 90% ljudi koji voze golfa imaju nekoga od gasterbajtera u familiji,slusaju cecu,vole velju ilic…ovo je srbija..a golf ovoliku raspravu nije zasluzio,verujte mi…porediti golf i sitroena,mazdu ili pezoa je u najmanju ruku smesno…ali ovo je ‘bre’ srbija..
Komentar od civija — decembar 25, 2007 @ 09:27Za Vlaada
Koja to zastava 101 trosi 6L po gradu?!!! Pa jel ti mislis da mi sto vozimo golfove, nismo nikad vozili keceve, jugice… Jesmo, pa smo presli sa magarca na konja. Svi modeli zastave, ispod 10L po gradu nista manje!
Komentar od acaX — decembar 25, 2007 @ 10:15Gledam kako svasta pisete kao da zivimo u Holivudu pa imamo toliko para da me bas briga koliko kosta servis auta i delovi.
Za 25 godina vozackog staza promenio sam mnogo raznoraznih kola sto novih sto starih, i presao zbog posla bas mnogo kilometara. Od svih bisera sto su se mogli kupiti najvise sam kilometara presao bez kvarova i problema sa: 1. Mercedes W123 200d 2.Golf,audi,pasatt motor 1.6d 2.Mercedes W124 200d. Od svih ostalih bisera koje nabrajate najgori dozivljaji su bili sa 1. Fiat,
2. Renault 3. BMW dizel. E sad vi se pitate pa probaj Japance oni su dobri, bez obzira sto su delovi ko otrov. Meni kola trebaju svaki dan, nemam bas vremena du jurim delove i da zakazujem servise kod kojekakvih nasminkanih strucnjaka, koji uzgred u 90% slucajeva pojma nemaju. Nemam vremena da cekam deo
da mi stigne od cara Hirokita licno, a auto da stoji, i da ga kao neki ponosni vlasnici Japanca voze petkom i subotom uvece. Treba mi vozilo koje moze da popravi i vulkanizer ako na putu zatreba, treba mi vozilo koje mogu odmah da popravim pa makar ono crklo i u selu Donje brijanje kod Bojnika. Sad bi neko rekao pa kupi novo. E pa momci nepravi se vise nista isto kao pre. Ovo sto se sad pravi je cista konfekcija. Moj burazer kupi novog Scenica pre tri godine, i na 40.000 km je imao takvih problema da je morao da ga salje za Ljubljanu, ovde nisu uspeli da ga poprave. Tako da vozim jos uvek ovakve bisere dok idu.
Komentar od Mile — decembar 25, 2007 @ 11:13Posto je ocigledno da cela ova prepiska sluzi iskljucivo kao psiho terapija raznoraznim “poznavaocima” automobila, to sam rad i dokon, da dam svoj skromni doprinos i pripomognem koliko je to moguce. Kao sto je neko ranije napisao koren celog problema je taj sto je “strucnjak” natrcao na malo veceg majstora koji mu je, narodski receno, “uvalio pusku”. Nije ni prvi ni poslednji kome se to desilo, ali kako su kompleksi cudo to je on resio da ispljuje sve sto je ikada pomislilo da sedne u VW. Ono sto malo plasi je to sto on nije usamljen, i sto je najgore nije najekstremniji. Kad procitate neke od tih postova sticete utisak da im je neko iz VW ubio najmilije. Kad toliko zuci unose u glupe rasprave, sta li tek rade kada su u pitanju neke vaznije stvari?
Koji je to profil ljudi govore gluposti tipa ko vozi Golfa 2 slusa Cecu i glasa za Velju i Radikale. To je isto kao kad bi neko rekao da vlasnici Fiata Bravo imaju male penise pa im je potreban neki kvazi sportski auto da bi jurili sponzoruse. Cemu takve diskvalifikacije? Svako ko kupuje auto star 20 godina ne radi to zato sto su mu rekli Radikali, vec zbog toga sto su nas isti vratili u kameno doba i one pecine koje neko spomenu, pa je za 80% stanovnistva Golf 2 nedosanjani san.
Na kraju da ne bi bilo bilo kakvih nejasnoca ne vozim Golfa 2. Prvog i poslednjeg smo imali od 1986-1990. Zamenili smo ga za malo veci auto, uzeli smo Passata. Javio sam se iskljucivo iz razloga koje sam naveo na pocetku.
Komentar od Paul Auster — decembar 25, 2007 @ 12:02Prodajem Golf 2, 87.god. 1.6D, bele boje (hauba crvena) - prva farba.
Puno dodatne opreme:
-plave led diode
-neonka od dole
-zadnji doboši ofarbani u sportsko crvenu boju
-farovi od “trojke”!!!!
-univerzalni šrafciger u boji karoserije za paljenje automobila, potporu prozora(da ne padne), otvaranje kasete i dr.
-troši 6l po selu, 4,5 na pokošenoj njivi
Ja sam prvi vlasnik, pre mene ga je vozila baba koja nije prelazila 160km/h jer je tad još nije bio ćuniran.
Pređite sa magarca na konja!!!
Cena: 4000 EUR ili 8000 BAM
__________________
Za Dane GTI
Koliko tražiš za svog Golf-a? Šta tvoj ima od dodatne opreme?
Komentar od Kovax — decembar 25, 2007 @ 12:56Ne znam sta su se svi okomili na ovaj 1.6 D motor. Smeta im sto se cuje kao traktor, jel imate vi neku konkretnu zamerku tehnicke prirode? Nije valjda da vam smeta samo to sto vas svakim taktom podseca na korene?!
Posto predpostavljam da ce odgovor biti prilicno zivopisan, samo da napomenem da je u vreme kada je bio aktuelan taj motor ugradjivan i u Audia i u Passat-a samo sa dodatkom turbine, a koristili su ga i neki drugi. Osamdesetih su bila samo dva proizvodjaca dizel motora VW i Mercedes, ostali su samo pokusavali, i to u uglavnom neuspesno. Ovo se naravno odnosi na automobile, sto se kamiona tice tu je druga prica.
Komentar od Paul Auster — decembar 25, 2007 @ 13:35za acaX
a propo potrosnje tu veliki uticaj ima gorivo i njegov kvalitet.
moj bmw sa bosanskim gorivom trosi na otvorenom 6.5-7 litara(s tim sto znam gde treba da kupujem gorivo) a sa srpskim gorivom izmedju 8 a ponekad cak i 9.5l/100km
Komentar od vlaada — decembar 25, 2007 @ 15:01Stvarno mi nije jasno da su ljudi mogli da se zaljube u gomilu “pocinkovanog”lima
Komentar od Deyan — decembar 25, 2007 @ 15:16Covek je u pravu,to je komercijalni auto namenjen (nemcima)za10-15god. voznje!
Ali srbin je SRBIN!!!!!
Komentar od perakoojot — decembar 25, 2007 @ 15:34Paul Aster nemoj da pametujes. Predpostavljam da stvarno slusas Cecu, glasas za Velju, a usput imas i mali penis. Za sledecu temu predlazem: Passat, da bog da se zapalio
Komentar od Golf ili Passat - vecna nedoumica... — decembar 25, 2007 @ 16:56Pokopa ga,
hi hi hi hi
Komentar od Deyan — decembar 25, 2007 @ 17:09Jao majko mila… Kako Srbima malo treba da se prime…tu sam i ja, ne brinite,ne zaobilazim ni sebe.Aj sad mir mir mir,niko nije kriv!Ajde ljudi,gde je praznicno raspolozenje???
Komentar od Gee — decembar 25, 2007 @ 18:04Drago mi je što su oba članka o “dvojci” pokrenuli ovoliku raspravu. Molio bih da ne napadate jedni druge argumentima tipa veliki nos, mala piša, muziku koju slušaju ili način na koji se češljaju.
Što se Pasata tiče, mislio sam i njega da pomenem, ali ipak nisam. Meni su bili nudili Pasat karavan iz ‘89 godine, udaran, zgužvan iznad vozačevih vrata, sa zadnjim vratima u drugoj boji. Unutrašnjost… rasklinama sedišta, pocepano “nebo”… katastrofa. Povoljno, samo 3700 evra. Dobri primerci se kreću od 4000-4500 evra.
U vezi italijanskih automobila… Da, znam da su se italijani tek u poslednjih par godina najzad naučili kako se prave automobili. Ipak, ne mogu ništa loše da kažem o njima jer gde počinju emocije tu razum prestaje.
Komentar od Petar Pavlović — decembar 25, 2007 @ 21:49LJUDI SRECNI VAM PRAZNICI…..
j***s golfa 2 i sve ostale automobile.
Svako vozi ono sto moze, a sta zeli, to je druga prica….
Imam dva pitanja za vas, da prokomentarisete ova dva automobila i iskustva o njima. JBG znam da nije tema ove prepiske…..
auti su:
ford escort ‘91
mazda 323f ‘91
pozdrav svima…..
Komentar od astils — decembar 25, 2007 @ 22:07Golf 2 je dobar ali ne i najbolji auto.Otac mi je 1992 godine kupio nov GOLF 2, 1.6 GT, 105KS, sa klimom, i svom opremom osim koze.Cena mu je bila oko 16 hiljada maraka. To je bila zadnja serija ovog tipa. Ovaj golf je i danas u nasem vlasnistvu.Presao je 125.000 jer je od 2001. godine to drugi auto u porodici (kupili smo nov A4, 1.8T). Garaziran je i u fabrickom stanju. Moram da vam kazem i to da za delove za Golfa imam kuma u Nemackoj koji mi redovno od 1997 (prvi kvar na golfu)salje originalne delove. Golf je zaista auto bez mane.Cvrst,brz,lep,elastican (mada se to ne moze reci i za neke modele sa manjim motorom)i relativno mali potrosac. Prvi kvar (bolje reci potrosili se) su bili amortizeri.Originalni KONI gasni amortizeri u Nemackoj za njega su kostali 80 maraka po komadu. Auto je tada bio star nepunih 5 godina. Napravite poredjenje: koliko kostaju takvi amortizeri danas za jedan ne-nemacki auto, star 5 godina, recimo Reno Clio. Necete ih naci ispod 120-150 evra po komadu. Odrzavanje golfa za ovih 15 godina me je kostalo manje nego odrzavanje Audija za ovih 6 godina. Kada se kupuje automobil, ne treba gledati samo na to da je lep i brz, vec i na servisnu mrezu, dostupnost rezervnih delova, propisano odrzavanje,i niz stvari koje su bitne kako vas vas auto za par godina ne bi kostao duplo! Kada se uzme ovo u obzir, mozda jedino GOLF 2 nece da vas kosta duplo u odnosu na cenu koliko ste ga platili. Da rezimiram: Za prosecne, posteno-radne ljude GOLF 2 je vrlo dobar auto. Ko se opredeli da kupi ovakav auto, moj savet kao nekoga ko takav auto ima kod sebe vec 15 godina, se da ne kupuju dizela jer sa njim nece moci da otkriju prave cari GOLF-a 2, vec da se opredele za nekog od benzinaca sa 1600 ili vise cm/3. Pozeljno je i da traze malo mladji auto ‘90 ili mladje. Iskreno da vam kazem da se vozeci moj Golf osecam fenomenalno jer bolji odnos snage i performansi tesko moze da se nadje. AUDI ide kao munja ali nema tu potrebnu okretnost kao sto je ima Golf. Sve u svemu, GOLF jeste skup na nasim prostorima ali on je i usteda i pravi prijatelj. Ne bih mog Golfa nikada prodao ali kada bih morao cena mu ne bi bila ispod 4000 evra.
Komentar od Nikola — decembar 26, 2007 @ 10:03golf 2 je demode.
Komentar od Dragan — decembar 26, 2007 @ 10:45Prodajem golf 2 91 god extra stanje.12000 evra.fiksno
Komentar od Zoki — decembar 26, 2007 @ 10:49Kada bi znao ko je Paul Auster, a ne Aster kako si napisao, znao bi i sta slusam i za koga glasam. Ovako ti ostaje jedino da ides po Srbiji i da palis sve sto ima na sebi znak VW, makar dok te ne hospitalizuju zbog piromanisanja. Inace ja jos cekam neku suvislu kritiku Golfa 2,ali ocigledno je nema. A ja se taman ponadao da ce neki “srtucnjak” da me prosvetli, a ono nista svi se uhvatili za moj penis :-))
Komentar od Paul Auster — decembar 26, 2007 @ 11:30Svim zatucanim, neobrazovanim ili kvazi obrazovanim, izkompleksiranim, i pre svega GLUPIM vlasnicima G2 (ako niste shvatili do sada mislim BUKVALNO na SVE vlasnike istog) zelim srecnu Novu 2008. sa zeljom da jos dugo godina voze svoje taljige, da bi mi sa nasim Opelima, Fordovima, Toyotama, Citroenima i drugim svetskim markama da UZIVAMO u carima voznje.
Pozdrav SELJACI (nije potrebno da slusas Cecu da bi bio seljak, potrebno je da vozis G2)
Legenda:
G2=Gnoj 2
Admin edit: zarad podsticaja demokratije i tolerancije ovaj komentar nisam brisao. Svi koji su prozvani ovim komentarom i žele da odgovore, molimo da prošetate i izbrojite do deset pre nego što krenete u “rat”.
Komentar od Golf lover — decembar 26, 2007 @ 11:46A buducim/potencijalnim kupcima, jedan reality show:
http://www.youtube.com/watch?v=EjJ4m4GWLa8
Admin edit: Svaka čast na linku. Baš sam se pitao da li negde ima da se nađe ovaj zapis.
Komentar od Golf lover — decembar 26, 2007 @ 11:52Admine, brani ZDRAV razum na ovom sajtu. G2 je odavno trebao da zavrsi pod presom kao uostalom i svi automobili bez obzira na marku slicnog i starijeg godista. Hvalospevi o vrlinama G2 su postali jaci od srpske epske poezije, sto je totalno nedopustivo. Ovakvi i slicni sajtovi valjda treba da otvaraju oci potencijalnim kupcima, a ne da ih jos vise zatvaraju.
Komentar od Golf lover — decembar 26, 2007 @ 12:24U ova vremena razvijene tehnologije, MODERNIH AUTOMOBILA, interneta, veoma je jednostavno otkriti ko je Paul Auster http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Auster. Inace i bez toga znam ko je to… Sto se tice pravopisnih omaski, bolje da nisi reagovao jer ako cekas suvislu kritiku Golfa, tesko da ces je dobiti, a pogotovo ne od nekog srtucnjaka. Mozda si ramisljao o virslama dok si to pisao ili si opipavao svoju omalenu pa si pobrkao tastere.
Golf ili Passat - vecna nedoumica…
Komentar od Golf ili Passat - vecna nedoumica... — decembar 26, 2007 @ 12:26Nisam ni ocekivao da cu dobiti suvislu kritiku od ljudi koji bi nekom izvadili oci zbog gomile gvozdja, jedino sto je uznemirujuce je to sto takvi slobodno setaju ulicama. Posle nam je kriv djavo kada s vremena na vreme ubiju pola sela zbog vlaske magije i slicnih veoma “bitnih” stvari. A posto se vec hvalis da si ovladao savremenim tehnologijama pronadji objasnjenje pojmova tolerancija, demokratija, sukob misljenja i … za pocetak je to dovoljno.
Inace jos jedna tema za razmisljanje u nekim “slabije” razvijenim zemljama kao sto je Svedska ljudi masovno prodaju automobile, posto je gradski i prigradski prevoz tako “lose” organizovan da im je auto samo bespotreban izdatak. Ovo samo kao ilustracija sta je auto za jednog civilizovanog coveka, prevozno sredstvo i nista vise, ako postoji neko brze, a jeftinije podrazumeva se da mi auto ne treba.
Komentar od Paul Auster — decembar 26, 2007 @ 13:57Kako vas nije sramota da pisete takve komentare???
To sta ce ko voziti se tice samo njega,a za onog sto je napisao da su SVI koji voze G2 glupi neka se svati malo unazaad i zapita kako su ga vaspitali!
Komentar od Mima — decembar 26, 2007 @ 15:36Poruka za sve vlasnike VW vozila, prvenstveno vlasnike golfova!!!
Ne nervirajte se, dobro je dok “pljuju” po golfu, toliko ih nervira, da moraju da pljuju, to je dokaz koliko je JAK, kada se ovoliko raspravlja o njemu! Mene bi vise zabrinulo da je ovaj clanak o nekom drugom modelu… ovako o onom najboljem se uvek prica!
VW - DRIVE IT, OR DIE TRYIN’
Komentar od TDI — decembar 26, 2007 @ 17:50Golf 2 je odlican za kamenac u bubregu, osim toga to je jedna mrcina koja se stalno kvari jer je prepuna turskih jeftinih delova. Srbi i dalje imaju u svesti ono - pusti brale nemac je nemac. Ljudi pomirite se sa cinjenicom da japanci prave najkvalitetnija kola, a odmah za njima su francuzi uz koje ti sleduje i komfor kakav samo mozes da sanjas u nekom starom Golfu. Pa bilo koji francuski auto star preko 20 godina u kakvom-god da je stanju, neuporedivo je udobniji i manje se kvari od najboljeg Golfa.
Komentar od godzila — decembar 26, 2007 @ 20:32E sad mi stvarno nije jasno zasto se onda moj G2 ne kvari???
Komentar od Mima — decembar 26, 2007 @ 20:35Zato sto izuzetak potvrdjuje pravilo
Komentar od godzila — decembar 26, 2007 @ 21:27Ajd’ da iznesemo činjenice na videlo. Neka vozači Golfa (a može i drugih vozila) napišu ukratko koliko pojedinačno koštaju delovi za njega (oni koje su menjali i koji najviše stradaju), otprilike koliko potroše na održavanje za godinu dana i koliko kilometara pređu za to vreme.
Komentar od Petar Pavlović — decembar 27, 2007 @ 03:25Cinjenica je da ih ima jako puno, ali to je dokaz da nesto vredi. Kada ljudi provale da je nesto Ok, trajno, lako za održavanje itd (sve ono što već piše) oni to i kupuju. Zašto ne kupuju opele ili renoe itd.
Moj Golf 2 koji je inače sada napunio 20 godina, ima po koji sitan kvar, ali voleo bih da vidim bilo koji drugi auto koji je pravljen za srednju klasu, koji je toliko star a da bude tako izdržljiv i tako otporan na sve…
Kada se čovek veže za njega, ne ostavlja ga.
Golf 2 ti je kao prva devojka koju kasnije i oženiš, kasnije je i ponekad prevariš ali je nikad ne ostavljaš!!!
Komentar od Vlada — decembar 27, 2007 @ 11:07Bravo Vlado! Devojka koja te nikad ne ostavlja na cedilu, i uvek moze da se oslonis na nju!
Komentar od TDI — decembar 27, 2007 @ 12:08JA sam takodje vlasnik doticnog VW Golf 2 1.6D ali necu nista da komentarisem. Negde sam procitao da ucestvovanje u internet debati je kao ucestvovanje na specijalnoj olimpijadi, iako pobedis i dalje si retardiran.
Golf 2 RULEZ!
Komentar od Golf RULEZ — decembar 27, 2007 @ 13:30G2 je otporan na sve,i na metke
Komentar od Deyan — decembar 27, 2007 @ 14:33Otporan je i na ÄŒaka Norisa!
Komentar od Petar Pavlović — decembar 27, 2007 @ 18:26ÄŒitam ovo da bih se pošteno nasmejao,ali svi ste Vi,svako na svoj način,u pravu!Ipak,svako ima pravo na svoje mišljenje.Upravo tražim Golf 2 D za svoju ženu,godište nebitno-samo stanje.Ako neko zeli da se resi s____a zvanog g2,ja sam zainteresovan.
Komentar od Ovan — decembar 27, 2007 @ 21:40oce kupi neko floridu 1.4? ili da menja za mazdu 323f
Komentar od astils — decembar 27, 2007 @ 23:47Ljudi golf je ruzan i ocajan auto,bez ikakvih sigurnosnih opreme! Npr.Ford escort,deset godina mladji od golfa,kosta 3000evra,al ima ABS,dva Air bag,el podizaci,klimu,servo,…..Ja pre godinu dana sam kupio BMW 318i,86god.iz beograda,za 1600 evra,enterijer i motor kao nov,limarija solidna,znaci nije trulo nego malo izmatirala boja,i ima sitnije ogrebotine……I sta mislite koliko trosi???? Isto kao Golf 2 kod komsije,al njegov samo 1.6,i platio za njega 3100evra! Mislim da iz 600evra mogu da ga ofarbam,i opet cu imati bolji i jeftiniji auto nego golf2! Ako imate malo vremena,idite na otpad ili na pijacu i pogledajte koliko kostaju delovi,cene su iste za oba dva vozila! I jos nesto,bilo kad smem da trkam do sledeceg semafora protiv gti-a.Fanatici razmisljaljte kuda potrosite pare,jer ako jedom ce vlada dozvoliti slobodan uvoz,onda golf kostace samo 1000evra,i vi cete gubiti 2000evra! Svaka cast za golf 1 jer taj auto kosta samo 1000evra,i sigurno bolji nego yugo za te pare!
Komentar od 318i — decembar 28, 2007 @ 01:51Uopste ne shvatam autora ove price, prvo je krenuo da prica o nerealnim cenama Golfa 2 za sta je delom i u pravu, posebno za rezervne delove a onda pocinje da osporava kvalitet Golfa koji je slozicete se nesporan. To sto se delovi mogu naci na trafici to sigurno nije mana Golfa, dugo godina sam mislio o Golfu da je to automobil o koji ljudi kupuju samo zato sto se o njemu prica kao o dobrom automobilu ali kada sam seo u Golfa 2 1.3 shvatio sam da je mnogo bolji od svih iz te klase, njegova stabilnost je neuporediva, golf kojeg sam ja vozio je iz 91 godine i imao je fabricke gume 14. Smatram da je cena visoka ali ako uporedimo sa Ford fiestom, fordom eskortom i opel kadetom koji su na pijaci oko 2000-2500 evra, smatram da je golfu realna cena 3000. Ne znam da li je autor teksta isfrustriran ili zeli da nam dokaze kako on vozi golfa 5. Ako pogleda na ulicama jedini automobili iz 87 godine koji su jos uvek u voznom stanju su Golfovi, ostali - francuzi, italijani, neki nemci su odavno pretopljeni. Nisam vozac koji koristi Golfa 2, vozio sam ga par puta ali svi napdi su neargumentovani i molim autora teksta da nam kaze koji je to auto koji u odnosu kvalitet cena moze njega da zadovolji.
Komentar od popcho — decembar 29, 2007 @ 17:31druze svaka cast za trud i za pricu i mogu ti reci da si hiljadu posto u pravu,nevolim da citam ali sam tvoj text sa uzivanjem citao.SVAKA CAST
Komentar od milan — decembar 29, 2007 @ 19:17meni nije jasno zashto za 1989to daju ljudi preko 3000eura , kad za iste pare imaju npr Ford mondeo iz 1997god , odrzavanje pa recimo da sam preshao 100.000 km za 3 godine a da mi je riknuo samo alternator chija popravka je 1500dinara , sve ostalo spada u domen odrzavanja ulje filteri itd sve hvala bogu postoji od istih turskih proizvodjacha kao i za golfa po istim cenama , samo 10 godina mladji auto , al shta cesh zive ljudi u zabludi da ford ne valja a golf je zakon … pa nek vam otpadnu bubrezi u toj kanti , vozio sam od prijatelja jedan primetrak u koji je ulozeno 5000eura i mozda bih pijan mogao da ga svrstam u auto a ne u konzervu na tochkovima , o taxi golfovima da ne govorim , i taj 1,6dizel je tako dobar i prelazi 300.000km zato shto troshi litar ulja na 100km …
Komentar od Dutchman — decembar 29, 2007 @ 19:55ja sam forda mondea iz 99 godine u fulu dobijao za 2900, molio me je covek da ga kupim, poznanik mi je, znao je da trazim veci auto, nisam ga uzeo, jer istog takvog sam nekoliko puta slepovao, jedini ford koji vredi je fiesta MK3, ali ona na pijaci bolje ocuvana iz 92 ili 93 godine kosta od 2700-3000 evra, isto kao golf 2
Komentar od popcho — decembar 29, 2007 @ 20:02Cale mi vozi Corollu iz 1991. presao je oko 180k i osim ulja i filtera nije menjao nista, nikada se nije pokvarila,nikada stala na putu,cak su joj jos uvek fabricke plocice i pakne jer se jos nisu istrosile.Tehnicki se prolazi redovno bez ikakvih problema.Uglavnom se vozi po putevima koji su puni rupa ili je makadam, ali nema apsolutno nikakvog lupkanja i skripanja u kabini. Isto tako trap je jos uvek u dobrom stanju,100% provereno.O udobnosti,prostoru izgledu performansama,potrosnji,opremi itd. necu ni da pricam,golf o tome samo da sanja,a vozio sam nekoliko primeraka golfa 2 i 1,6d i 1,3 i 1,8gti(jedini izuzetak sto se tice performansi).Sada vozim Carinu 2 i ne bih je menjao ni za 10 G2.Ful oprema 230k u sebi,pali na prvi kljuc trosi isto kao pomenuti G2, a o udobnosti i velicini ne moze da se prica.Pozdrav za sve ljubitelje G2,svako ima pravo na svoje misljenje,ali ko ne zna za bolje njemu je i G2 dobar-NAZALOST.
Komentar od milan — decembar 29, 2007 @ 22:44Cuo sam da je IMT pravio motore zaG2
Komentar od Deyan — decembar 30, 2007 @ 09:35Upotpunosti se slazem sa tobom ,nikada ga nisam imao i nikada ga nisam ni voleo ,kada bi nekome od prijatelja u sali rekao da mrzim golf 2 gledali bi me kao da sam im pobio pola familije (sve im diraj samo ne golf). Ona varijanta 1,6 d sa 4 brzine je legendarna ,putovanje na more traje danima cak i na nizbrdici ide zavdnih 70.
Komentar od sasa fr — decembar 30, 2007 @ 11:47E pusti vodu majke ti!!! 1.6 D sa svojih 40 KW (55ks) nebitno da’l sa 4 ili 5 brzina zakon za ubrzanje i za brzinu za bilo koji dizel iste konjaze i kubikaze! Naravno kada je u dobrom stanju pumpa i sve ostalo!
Komentar od TDI — decembar 30, 2007 @ 15:52Ma ubrzava opsno,samo sto ga kadet 1.5td ostavi samo par km iza sebe
Komentar od Deyan — decembar 30, 2007 @ 19:04U redu, GOlf2 nije los auto… Ali, da li ste bre vi ljudi normalni pa stvarno verujete da je to auto koji vredi te pare? Pa svaki normalan auto, pa cak i Jugo, moze da bude dobar kada se redovno odrzava. Cinjenica je da je jezivo neudoban, da nema dobre performanse, ruzan je (ajde to je stvar ukusa), i da ne nebrajam vise. Dizete ga u nebesa kao da je to kultni auto poput, recimo Bube… Daleko je on od toga, nema dusu, na njega se loze celavci, dziberi, a svakom seljacini iz Lade je san…
Komentar od godzila — decembar 30, 2007 @ 21:35SVAKA CAST ZA TEKST O DOTICNOM KRSHU
Komentar od DJURA — decembar 31, 2007 @ 12:51Naravno da je golf 2 krs… vozim 1.6 gtd-a i ne osporavam… bucan je,sedista su tvrda, jednom recenicom: “star je 20 godina”, ali s obzirom da primanja u Srbiji, slozicete se, nisu bas kao u Nemackoj i da nisu svi ljudi spremni da zbog auta zaloze kucu za kredit, ostaje izbor auta izmedju 1985. - 2000.
ne znam… mrzi me da objasnjavam…. uglavnom kontate sta sam hteo da kazem… golf nije dobar auto, nije sjajan auto, to je jedna krsina sa dusom koja je, u poredjenju sa Yugom najbrutalniji auto ikada napravljen… ko hoce da vozi yuga nek izvoli!
Komentar od Yoxa — decembar 31, 2007 @ 15:00ovo je smesno, osporavate jedan od najprodavanijih automobila u istoriji, sto se ne uhvatite za opel kadeta, za renoe, pezoe i sl. primecujete li vi da su to zaboravljena vozila, budimo realni taj automobil je samo VW napravio stetu, tako su ga napravili da na zaradu od prodaje rezervnih delova nisu mogli da racunaju. To je isti slucaj kao sa Audiem B4, iako star, prilicno je skup ali sa svakim novim modelom postavljaju standarde. Ne moze se sporiti da VW koncern pravi najkvalitetnije vozila.
Komentar od popcho — decembar 31, 2007 @ 15:18Uzassssssss…………..
Ovde sam se nacitao gomilu gluposti o golfu.”Najbolji auto na svetu i pravo je cudo kako ostali proizvodjaci krseva nisu vec propali”….Ovako,da je najbolji u klasi to to ni nemci vise ne spominju,jer ih je Toyota odavno presisala.Ovo samo citiram statistiku ADAC-a zadnjih par godina.Svako ko cita nesto os strane literature,video je da se VW kotira na 5-6 mestu po kvalitetu,tako da se svaka daljna prica suvisna.
Odrzavanje za dvojke je smesno,ali zato za trojke ili ne daja boze cetvorke kosta da boli.Prevazisli su Japance.Pa za TDI je neophodno resetovanje kompa na svakih 10.000 km i kosta otprilike=ja na mom autu uradim generalnu.
Da se vratim na dvojku,cinjenica je da je to mnogo izdrzljiv auto i posebno pogodan za nekog ko nije okruzen majstorima i radnjama sa delovima.Odrzavanje mu je smesno,dobnost u njemu smesna,vozne karakteristike jos smesnije.
Generalno,to je cvrst auto koji predstavlja relikt proslosti,kad su se pravili jednostavniji automobili koji su se manje kvarili i bili jeftini za odrzavanje.
Toga poodavno vise nema u razvijenom svetu,jer je njima verovatno smesno da jos uvek voze automobile stare 20.god jedino kod nas nesrecnika se jos uvek vodi polemika da li je to “najbolji auto na svetu”.
Komentar od Predrag — decembar 31, 2007 @ 15:20slazem se sa tobom Predraze,ali isto tako moramo da uvidimo da nam zivotni standardi i nisu najbolji…. i da je golf 2, iako sav smesan i jadan, za nase uslove jedan od najboljih automobila… niko se ne zavarava da je najbolji na svetu… samo pokusavamo da pobegnemo od realnosti na taj nacin… i sta god vi pricali golf 2 koji se dobro odrzava je bolji od svakog “novog” jugica!
Komentar od Yoxa — decembar 31, 2007 @ 17:09Slazem se da je golf totalno sranje ja imam opel suzu iz 89 godine.I njima se cena krece do 2000 evra.Nije mi jasno zasto je toliko golfu nabijena cena kada je opel suza dosta lepsa i bolja :)))
Komentar od Stex opel kadet — januar 3, 2008 @ 04:58Al se komentarise a malo se zna. Prica se svasta, kako su dobri, kako su losi, kako su skupi, neudobni i ostalo. ovako, da pokusam objasniti tu cijenu. Eto, slucajno imam auto limarsku radnju, znaci varanje, bacanje zastite i slicno, pa i lakiranje radim, i to vec 10 godina, a stari je radio jos to od 85 godine. Za ovih 10 godina nisam imao ni jedog golfa kome sam mijenjao rubove i pragove, samo po koja fleka na zadnjim dzepovima, tj, iza zadnjeg tocka. Onda ovako, opeli, fordovi: prosjecno po dva auta mjesecno i to znaci kompletno varanje, pored rubova i pragova ima fleka o po podu obavezno. Japanci: manje ih ljudi voze, ali kad ih dovezu nema se sta za sta zavariti.
Imam golfa dovjku 86 i 10 godina je kod mene, a rubovi na njemu ce biti jos bar 5 godina, a ovi fordovi, opeli, japanci su vec dosli drugi put na varanje, znaci vec su po par puta mjenjani pragovi i rubovi i ni jedno od njih ispod 94 godista nema da nisu vareni, a kad vidim ove golfice 85 godista razbolim se, ko novi su. da napomenem, golfovi 3 su doosta losiji i u 80 % slucajeva su im propali podovi.
Htio sam ovo reci: jeste da imaju po 20 godina, ali kad su zdravi, mehanika dobra, dobri motori onda moraju i kostati. Ne znam kako, ali bih vam volio postaviti slike svog golfa (slike poda) koji je 86 god i opel suze 89 pa da malo pogledate. Vjerovatno ce vam biti bar 1 % jasnije zasto su skuplji. eto, naveo sam primjer suzu zbog tog sto mi je brat skoro uzeo istu, ama ljudi ona nema nista odozdno, ona sasija, pa ne zna se ni gdje je bila a kamuli sta drugo, kad bi povukao rucnu ostao bi zadnji trap na putu, naravno trulo i oko prednjih lafeta koje se pomjeraju kad upanes u rupu, hodaju tockovi koji kako hoce…i cudite se sto je neki golf mladji par godina skuplji od takvih auta…da napomenem, ford je tu negdje, samo moze biti gori ne bolji, a japanci ih prate. Ako vam nisam ni malo rijecima dokazao, predlozite kako da slike stavim pa da pogledamo svi, jer ipak ono sto sam vidio za ovih 10 godina je od vas malo ko vidio, a i na kraju krajeva znam sta mi najvise boravi u garazi. Jeste da je golf skup, tvrd, itd, ali sto se tice njgove generacije jedini je ostao i bar pribliznom ok stanju.
Iz iskustva, ljudi ocrnjuju golfa a nisu ga ni imali. Kad sam 98 uzeo svog svi su govorili: uzmi opela, forda, japanca, kao ja nikad ne bi golfa vozio itd, i onda srecem te ljude nakon 4-5 godina u golfu, kazu ebiga, uzeo i ja golfa. takvih sam primjera imao dosta. Da ima golfova dvojiki krseva ima, ali ljudi to je radno auto i svaki je presao pola miliona i onda dodju i porede ga sa nekom suzom ili fordom u udobnosti koji su presli 100 000-ak hiljada, i onda kazu kako su udobniji. Kada su auta isto ocuvana ond ih treba porediti.
Neko spomenu golfov 1.6 motor, stari je imao golfa 1 1.6 D od 1991 do 2000 godine a od 2000 do sada golf 2 1.6D, eto za tih 16 godina dizela ja ne pamtim neke kvarovem pogotovo sa dovojkom golfom. Nisam imao u planu komentarisati, ali kad vidim da ljudi pricaju samo ono sto cuju a ne sto vide onda sam se morao ubaciti malo.
Nadam se da sa priblizo objasnio cijenu golfa, jeste skup, ali neki ford ili opel koju si struli do kraja i nemaju im gdje tockovi biti si jeftiniji nekih 500 eura, dok je golf zdraviji a tim i skuplji sto je po meni i logicno.
Sretna vam nova godina.
Komentar od neko — januar 3, 2008 @ 16:05Pozdrav. Evo jos jednog vlasnika Golfa II 1.8 sa karburatorom (plin), 1985. godiste. Takodje sam bivsi vlasnik zastave 101 ‘80. god (fiatov motor zaista mnogo bolji od domaceg iz 21. maja-Rakovice)i astre h (jedan od tvdjih auta u svojo klasi, ali mali potrosac i najstabilnija astra do sad).
Delim misljenje da je Golf malo preskup na nasem trzistu, kao i da je nemoguce naci dvojku koja ima manje od 200 000 km za sobom. Odrzavanje jeste jeftino, ali je cesto bolje dati iste pare za originalan polovan deo nego nov iz Turske ili proizvod nase male privrede. Ja sam imao tu srecu da kupim Golfa dvojku uvezenu 2001. iz Nemacke, tamo redovno servisiranu, od coveka koga poznajem. On je kupio Opel Korsu 1.4 2003. godiste, tako da mu Golf nije tada trebao, a bio je dobar iako je bio ‘85. god. Presao je za Golfa skromnih 240 000 km i nije bilo tragova korozije. U sustini, najvise sam zadovoljan jeftinim odrzavanjem, iako je ono malo cesce posto auto ima vise od 20 godina, kao i cinjenicom da necu mnogo izgubiti na ceni, ali pre svega razmisljam o kupovini Fiat Brava/Brave 1.9 jtd 2001. godiste, jer takav auto se sa manje od 100 000km nalazi u Nemackoj za 3500 do 4000 evra dobar, a ima i euro 3 standard tako da se moze uvesti. Ipak je to auto koji je dopadljivog dizajna, modernog dizel agregata, koga prati trend starijih Fiat modela za koje vazi da se cesto kvare i nerealno mu ubija cenu, tako da se u Nemackoj moze naci i za 3000 evra. Ipak se jedan dosta moderniji auto od golfa, 10 godina mladji, moze priustiti za nekih 1000 evra vise sa carinom i pdv-om, a na Bubanj Potoku Golf II 1.6 td intercooler 1991. god. zna da kosta i citavih 3500 evra.
Komentar od Marko — januar 3, 2008 @ 17:30Golf2 na adac “crash test” http://www.youtube.com/watch?v=CyzCswJ_tkk&feature=related
Komentar od 318i — januar 3, 2008 @ 23:27Koliko vam je udoban g2? ili je vam je bitno samo koliko je jeftino odrzavanje?
Komentar od Goran — januar 4, 2008 @ 02:20Jedan prijatelj mi je skoro prichao o golfu kako je njegov cale vozio sluzbeni G2 i za preshao 600k kilometara a uradili su mu ’svega’ 4 ‘generalke’
Svi koji prichaju da voze G2 20 godina bez kvarova verovatno izlaze s njim samo jednom mesechno, do stochne pijace 
Bez uvrede, ali dajte chinjenice!
Komentar od Alek — januar 5, 2008 @ 02:59Imam golf 2 GTD iz ‘87. koji je presao 450.000 km i radjena mu je jedna kompletna generalna koja je kostala 750eura i dobio sam 100.000km garancije na motor (napismeno) od servisa koji je radio generalnu…. kontam da to nije toliko lose…. ljuuuudiiii…. svi koji su napisali da je golf 2 govno i sta ja znam, neka idu i neka od svoje plate koja iznosi 1000000000evra mesecno kupe nove AUDI-je i VW-ne… ja ne kazem da je g2 lep auto, ne kazem da je dobar, ne kazem da je bezbedan ni udoban, vec samo da, nazalost, za nase plate, je to jedan realan automobil.
Komentar od Yoxa — januar 5, 2008 @ 15:02Yoxa,slazem se sa tobom da to predstavlja jedan realan automobil za nase plate,ali nije realna cena.Najvise bi trebalo da se da do 2500 evra za taj auto u odlicnom stanju i da je 91. To je samo moje misljenje,ne teram ja nikog da misli isto.
Komentar od Gee — januar 5, 2008 @ 15:12e to da…. da je preskupo - preskupo je…. sva kola na nasem trzistu su bez razloga preskupa….
Komentar od Yoxa — januar 5, 2008 @ 15:44Golf nije nikako udoban, ali zato neces nikad doci u situaciju da ti otpane tocak, kao sto je slucaj sa autima njegovih generacija (izuzetci BMW, mercedes).
Odrzavanje, za mojih 120 000 km i 10 godina sve ukupno oko 200 Eura djelova, dva puta akumulator, svi amortizeri, zakretaci, zupcasti remen, vodena pupma, i jos po koja sitnica. Za 10 godina nikad alnaser nisam sniknuo, niti rastavio motor i mjenjac, znaci kvacilo koje je bilo je dan danas u njemu i radi extra. Motor, sa svoji 290 000 i po zamjeni ulja od 10 000 ni kap nikad jos nije zahvalilo.
Za Gorana: Jedino da skinem glavu pa da uslikam stubline ali to bi potrajalo, a ako te interesuje pod i limarija to mogu u svakom momentu uslikati.
Kad smo kod udobnosti jeste ne udoban, ali zato lezi po krivinama, ili jos bolje kao sto je slucaj kod mene pa ljeti imam 195/50/R15 onda je bas stabilan.
Iskreno dosadila mi je njegova ne udobnost, ali imam u planu ove godine d ga mjenjam za golfa 4 (ako se stigne finansisjki) mada znam 100 % da ni jedno to novo auto nece sluziti kao ovo i biti pouzdano, ali sta da se radi, mora se nekad i on promjenuti.
Za Aleka: ako se motor redovno odrzava moze dosta preci. Nije isto preci 100 000 km u dve godine i istu kilometrazu napraviti u 10 godina. Znaci se auto cesce vozi i ima vece relacije vise ce preci. Imate primjer volva: daju garanciju na motor milion kilometara, a ako ce se auto gasiti samo onda kad se mjenja ulje daju garanciju 5 miliona.
Mogu ljudi biti ljubomorni, ale se dvojka stvano pokazala OK, neka rjesenja me odusevljavaju koje si imali 83 godina kad je izasla, npr. plasticini rezervar, prednji trapovi koji se sarafaju na sasiju i slicnu.
Jedina moja zamjerka Golfovima do 88 godista su ona leptir stakla, to je stvarno katastrofa
I jos nesto za ove protivnike VW: 1998 godine me je izasao 1700 Eura,(uvezao sam ga iz njemacke) i na ljeto dobijam za njega 2000 Eura nakon deset godina.
STvarno jeste odrzavan, nove gume, ugradjen plin, mehanika extra ispravna, i za mozda je dok je kod mene bio jednom ili dva puta prenocio na polju.
Mislim da cu ga prodati rodjaku svom i dajem mu garanciju na motor 100 000 km kad ga kupi.
ako treba jos cinjenica, tu sam.
Komentar od neko — januar 5, 2008 @ 16:19E ovo me bas nervira kad ljudi pricaju a,ne znaju….
1.Za Neko….Znas li ti koji proizvoldjac,po Nemcima,pravi najkvalitetnije automobile?Mala pomoc,nije VW,nije Mercedes,nije BMW…
2.Za istog….Izvini,ali lezanje u krivima,hmmmm,….,lezi odlicno naspram zastave,ali ovo sto danas ljudi voze,lezanje golfa 2 je smesno.
3.Realna cena.Realna cena ne bi smela biti iznad 1000e,ipak je to muzejski primerak automobia.Nazalost,ovde placamo najskuplje automobile na svetu,bez obzira na marku i godiste.
P.S.pre dve godine sam prodao auto,koji nije video garazu,bio 89-to i ponudio sam ko mu nadje koroziju bilo gde ima ga za dz.Nije u pitanju Golf 2.
Komentar od Predrag — januar 5, 2008 @ 16:521.Po nijemcima japanci prave najkvalitetnije, ali to je mehanika i elektronika, limarijom nisu ni blizu.
2. Kako mozes porediti gofla koje se proziveo prije 25 godina sa danasnjim autima? Ipak pricamo o autima do 90-ih godina. Uporedi ga sa tadasnjim sepetima npr: prezoim, renoima, fordovima, opelima, tj. autima manje klase. Nemoj sad reci ima udobnih, stabilnijih islicno, audi, mercedes, ali to je sve veca klasa, ipak je golf u nizoj klasi.
3. Ako bi realna cijena bila 1000 Eura onda u njohovoj klasi, opel, ford, pezo i slicni bi trebali biti po 500-600 eura.
Evo primjer: Rodjak mi uzeo kateda suzu i platio 1000 eura, nakon 15 dana dao 150 eura za registraciju, neki dan 50 Eura dijelova sto sam ja pomjenjao, i jos 200 eura mu treba da povari to sve posto se ne zna ni gdje je bila sasija a kamuli da je ima nesto. koliko to izadje? 1400 eura. isto tako golfa je mogao kupiti za 1600 eura kojeg bar ne treba variti. Je li realna razlika u tih 200 eura auta koje se sad treba po drugi put variti i auta koji nije nikad varen i bice bar jos tri godine bez varenja? Varen auto nikad ne moze biti kao ne varen, a tako i lupan nikad ne moze biti kao ne lupan. Ako nista uzmite pa racunajte, nije golf 10 puta skuplji u svojoj klasi od ostalih auta, skuplji je za onoliko koliko je zdraviji, 20-40 %
Komentar od neko — januar 5, 2008 @ 17:11Treba ga zabraniti , ili pak uvesti ekološku taksu koja bi bila papreno skupa
čisto iz ekoloških razloga (važi za 1.6d).
Pre neki dan je komšija palio dotičnog i na snegu iza njega ostalo je toliko čađi da bu u nekim državama završio u zatvoru zbog ekološkog incidenta.
Znači ekološki kriterijum : sve ostalo je subjektivno!!!
Komentar od Piglet — januar 6, 2008 @ 18:34Mir Boziji,Hristos se rodi….
Aj prvo lezanje na putu.Po Auto Bildu iz 91 godine na uporednom testu,Reno 19 i Opel Kadet su dobili vece ocene od golfa za lezanje….Pri tom ne spominjem automobile,koji ovde kostaju 3000e a sigurno bolje leze na drumu od Golfa…
Drugo,ako pricas o limariji,ja ne vidim da je Golf bolji od npr 405,siera,alfi,ZX-a i tome slicno.Jedini od koga treba bezati je Opel jer su debelo omanuli tih godina.
Trece,i dalje stojim da su ne realno skupi.Moj deda je vozio konjsku zapregu i verovatno mu se nikada nije pokvarila,ali to ne znaci da treba da kosta ko zna koliko novca.Za te pare koje covek da za Golfa 2 i da doda jos malo,ubosce cetvorku na zapadu….
P.S-nemam je nista protiv Golfa,to je prvi auto kojem sam okrenuo kljuc i vozio,ali je ne realno da se placa ovoliko,a neki Nemac ce za te iste pare voziti voziti auto koji je tri koplja jaci od dvojke
Komentar od Predrag — januar 7, 2008 @ 11:02VAISTINU SE RODI
Ovako, tesko je porediti koja su auta bolja, a koja ne. To bi se moglo uraditi kad bi se uzeo odredjen broj auta i da prodju iste puteve, isti broj kilometara i iste vremenske uslove. Tad bi bilo realno porediti to sve. Ford je stvarno slab sa limarijom ali jedu Fiestu 86 godiste sto sam vidio, ma bila je ko nova, odozdo takodje, znaci uvjek ima izuzetaka. Pezo nije los sa limarijom, al i ovako mi se oni svidjaju, pogotovo onaj 306, bas mi se svidja. Alfe, hm, onako, srednja ocjena.
Tih godina ja bi ocjenio kao merecedesa 190 medju prvima, i limariju, i motore, udobnost i slicno.
Sto se tice lezanja po krivinama ja stvarno nemam zamjerke, istina da sam dodao balanstangu od GTI-ija sto veze lafete ali i prije je dobro lezao (tu veliki plus imaju i novi amortizeri).
Predraze, evo vec mjesec dana gledam auta po netu i kako god izracunam da mi auto dodje iz DE i da ga registrujem ne mogu proci ispod 7000 Eura. Ako hoces imalo da valja tamo mu je cijena 5000 eura i to benzinca, ovi dizeli su skuplji, a odrzavanje, na to bolje da i ne pomsiljam. Stric mi ima gofla trojku i pre tri dana mjenjao spaner za alternator i jos neku sitnicu i 150 Eura. Kaze mi on: Ebem ti ovo, toliko za 5 godina nisam dao na dvojku golfu.
Ovo sto mi ovde poredimo su ciste gluposti a evo za sto tako mislim:
Ludima u stranim zemljama mozes dati garanciju od 15 godina na limariju, milion kilometara za motor itd, a oni ce opet voziti 2-3 godine, napraviti 100 000- 200 000 km i prodati i onda opet novo.
Sta hocu reci: Sta stranicma znaci sto je neki sad VW zdrav od 20 godina a neki opel ili ford propao, kad su oni to pordavali sa 5 godina starosti? Nista.
Kod nas je stanje tesko i tako da moramo paziti i kad kupujemo staro auto 20 godina, zato nam je malo bitno da je malo zdravije, da je u pribliznom OK stanju itd, ali eto, takav je kod nas standard i pitanje da li ce ikad uspjeti uzeti novo (ne mislim na novog juga, daciju islicne)
Ipak je suludo puno kometarisati o nasim autima jer malo koji ima ispod 20 godina i stvarno se razocaram kad na to posmislim, ali ebiga, tesko je uzeti nesto novije, to znate i sami.
Slazem se s tobom (Predrag) da svabe vozi za iste pare 5 puta bolje, a jos mi je gore kad pomislim da oni za svoju prosjecnu platu zarade min 2 tone goriva, a mi jedva 200 litara, i zato kad nam auto trosi 10 litara nama je to katastrofa.
Nema sta, stvarno razocaram se, ali moramo zivjeti, ovde jeste tesko ali opet je OK, treba covjek biti zadovoljan jer ne zadovoljstvom nista promjenuti ne mozemo :).
Igramo kako politicari, svjet i ostali sviraju i to nam je to.
Komentar od neko — januar 7, 2008 @ 11:55Pet godina sam vozio Golf 2 1300
presao sam 60,000 za tih 5god.
nigde me nije ostavio i o Golfu 2 mislim
sve najnaj.
Sada vozim Alfu i mislim da necu nikad vise da se vratim na vw.
Komentar od alexandar — januar 7, 2008 @ 14:47Citajuci komentare za golf2 koji su 90% negativni mogu samo konstatovati da se za dobrim konjem i prasina dize.
Jedino na golfu2 dileri ne mogu da zarade.
Komentar od jonny — januar 7, 2008 @ 17:14Golf 2 je dobar izbor, ako je ocuvan primerak. Pre dve godine, prodao sam Peugeot 106 1997g, koji je imao i klimu jos. Zbog njega postadoh kucni prijatelj sa majstorom. Onda prodadoh krs, kupih Golfa 2 TD, 1992g, 180000km za iste pare, i evo, fala bogu, predjoh 50000km, bez ikakvih problema. Samo polusintetika 10w40, i filteri od ulaganja.Auto ima 60kw, turbo je, fino vuce, malo trosi, sve u svemu, prezadovoljan sam, pa nek prica ko sta hoce. Vozio me po 3000km na letovanje, a unutra, da ne poveruje covek, nista ne krcka i pucka. Unutra ima rekaro sedista, volan od Golfa 3, lep Pioneer cd sam kupio pre dva meseca, i ne izgleda tako lose. Prosecni 306 nije nista lepsi unutra! Da mi sadneko ponudi 3500e, ne bih dao svog Golfa!
Komentar od ivan — januar 7, 2008 @ 19:17Vec sam Vam pisao da imam G2, 1.6 GT, 105ks, kao i AUDI A4 1.8T. Pre par dana radio sam redovne servise na oba auta. Glupo je porediti servisiranje Golfa i Audija, ali tom prilikom na servisu je bio i jedan moj dobar prijatelj koji vozi Reno Klijo iz 1993 godine.On je prvi i jedini vlasnik. Kompletan servis na Golfu, sa stelovanjem putnog racunara, kostao me je 11.570 dinara.Verovali ili ne, kompletan servis na pomenutom Kliju je kostao nesto manje od 13 hiljada. Taj Klijo je 1.2 benzinac koji nema nikakvu opremu niti putni racunar. On je samo par meseci mladji od mog Golfa. Serviser mu je rekao da mu je pumpa za gorivo vec dotrajala i da bi bilo dobro da uradi reglazu prednjeg trapa. To je dodatnih 10-tak hiljada. Ljudi, stavite na papir sve to. DUPLO!!!Mozda je taj Klijo udobniji (mada ne bih rekao)ali po svemu drugom on je prava “kanta” u odnosu na moj Golf. Siguran sam da cu sa Golfom preci bar duplo vise kilometara nego on sa Klijom pre nego bude otkazao. Zapitajte se koliko taj Klijo kosta kod nas? U dobrom stanju, cena mu ide cak i do 4000 evra. Zasto je onda Golf 2 skup!? Ako ja trazim za mog Golfa 4000 evra a ima klimu, podizace,el. retrovizore sa grejanjem, bord, centralnu, niklovane alu felne 15″, nove gume (Yokohama), nove amortizere (KONI), kompletan Remus (fabricki), Recarro el. podesiva sedista sa grejanjem (fabricka),ABS, daljinsko zakljucavanje i startovanje motora i jos mnogo stvari, redovni servisnu knjigu, original kilometraza od 124.520 km, trosi oko 8 l/100 km, jedini vlasnik, kupljen na Sajmu, nije video mraza ni snega, da li je bolje to kupiti ili recimo pomenutog Klija, pri tome uzimajuci u obzir sve ono sto je potrebno za voznju i odrzavanje vozila?!
Komentar od Nikola — januar 8, 2008 @ 08:56Ipak mislim da je vise onih koji su zadovoljni sa golfom nego onih koji nisu. Onaj procnat ljudi koji nije zadovoljan sa dvojkom je taj koji su im svereceri uvalili golfa, npr. nekog dizela koji je presao pola miliona najmanje, pa onda je sav ne udoban, tosi ulje, nece da pali i slicno.
Eto, sad licno imam dovjku i nikad bi mi palo ne bi da opet pokusam kupiti slicnog golfa ovde kod, bar gdje ja zivim, jer ovde ko prodaje, ne samo golfa i slicna auta cijene do 4000 Eura, prodaje zato sto mu je dosao kraj jer da imalo valja ne bi ga prodavali. Moj kad je dosao iz njemacke (ja sam ga carinio i ostalo) imao je 12 godina i ne znam da li ce ijedno ikad tako posluziti, al opet doslo vrijeme da se mijenja. Da sam i ja fino ustao rano, otisao na pijacu kod nas i kupio golfa vjerovatno ne bi imao ovako misljenje o golfu.
Eto, gore covjek ima tog sto je presao 125 000, uzmite pa probajte auta, kod mene je 290 000 pa je extra, pogotovo motor. Taj GT uz normalno odrzavanje ce doci do 400 000 km kao nista.
Komentar od neko — januar 8, 2008 @ 09:44Nikola,genije,sta ti pricas nesto o automobilima i prosipas neke tu budzevine na golfu,a ne znas ni da napises kako se auto zove! Ladno si napisao kliJo,kao da nisi normalan i prvi put cujes za rec “automobil”. Kaze se klio,bez J, a jos bolje da napises Clio.
Komentar od Gee — januar 8, 2008 @ 12:17GEE, prijatelju,KLIJO, KLIO ILI CLIO, svejedno - kanta je kanta!!!
Komentar od Nikola — januar 8, 2008 @ 15:59To si u pravu…nego zbog sebe,izbaci to J u pisanju.Poz
Komentar od Gee — januar 8, 2008 @ 16:15Samo da dodam još neku reč.
Vlasnik sam golfa 2 1.8GTI, pređenih oko 500.000km, pišem oko, jer mi ne radi km-sat, ali po evidenciji prilikom zamene ulja, to je otprilike toliko, možda i malo više. Osim redovnih i normalnih zamena delova, filtera, ulja, amortizera, guma, auspuha i termostata i nekih sitnica NIKAKVIH PROBLEMA NIKADA NISAM IMAO. Ulje još uvek ne troši! Evo to Vam je najveća činjenica, smem da se zakunem i u crkvu.
Prosto to je tako! Neudoban je, ali ništa ekstremno za auto te generacije, malo troši, imam plin, naravno, nije truo nigde i očuvan je fantastično. Nije nešto lep, ali nije ni ružan, mada je to stvar ukusa.
ÄŒinjenica je da ima i krševa dvojki i ko je naleteo na takvo nešto sigurno je pevao kada ga se otarasio, ali ako ste imali prilike da se vozite u očuvanom golfu 2, kod nekog ko vodi računa i redovno održava auto, mislim da ne biste ovoliko kritikovali taj auto.
Još jedna činjenica, skup je za svoju generaciju, ali isplativ i ekonomičan u svakom pogledu.
Smešno je porediti cene kod nas i u inostranstvu i još povrh svega reći kako je neki drugi auto koji je mlađi 10-15 godina od dvojke u mnogo boljem stanju nego ta dvojka???!!! Pa valjda mora da bude u boljem stanju, to je normalno, mlađi je, manje je prešao, standardi su se promenili i ma bolju opremu i slično, a kako će on izgledati i kako će se ponašati i koliko će koštati kad bude imao godina kao i golf 2-ka, vreme će pokazati. Teško da će biti bolji! ÄŒinjenica!
Standard i plate u inostranstvu i kod nas je upravo poređenje tih mercedesa i audija 1998-na ovamo i golfa 2 1984-1991 i još gore. Oni voze ono što mogu da priušte i mi vozimo ono što možemo da priuštimo. Za 2300-3000 evra, nećete naći pouzdaniji auto i da traje i da se isplati u svakom smislu, pa i da ga uz najbolje želje i Božiju pomoć za neko vreme promenite u uletite u ono što želite da vozite, opet će vam se uloženo isplatiti. Ali ponavljam, samo održavan i očuvan, retki su i to je činjenica, ali ima ih i vrede, pošteno. Žao mi je što je takva situacija kod nas u zemlji, ali sami ste tražili činjenice pa im pogledajte u oči i batalite se, ovo liči na političku debatu primer radikali i demokrate, teško da će se ikada složiti suprotni tabori, ali bilo bi najbolje da može.
Komentar od Peter — januar 8, 2008 @ 23:23Ovo je jedan od komentara koji mi se bas dopao,i razuman je. Svaki sam procitao,jer mi stizu na mail, ali ovaj mi se najvise svideo. Najrazumniji je, nit nesto mnogo hvali golfa, nit kudi, najkrace receno: realan je. Svi procitajte ovaj komentar od Pitera i da se zavrsi sa ovom raspravom. Srecan Bozic i Hristos se rodi
Komentar od Gee — januar 9, 2008 @ 00:44Ovde ljudi uporedjuju babe i zabe,i uglavnom price “rekla kazala”,a vecina je promenila jedan ili dva auta u zivotu.
Kako moze neko ko 10 i vise godina vozi “samo” G2 da prica o kvalitetu drugih automobila koje nikada nije vozio???
Komentar od Deyan — januar 9, 2008 @ 04:03Pre tri meseca na parkingu su mi slupali kola. Totalna steta. Bio je to Opel Kadet limuzina 1.6 sa plinom iz 85. Malo pre toga sam ulozio u njega oko 2000 (evra, za limariju, farbanje…),radio sam ga za sebe sa namerom da ga vozim jos 3-5 godina. Od OZ-a sam dobio oko 1100 evra za odstetu. Mesecima pratim oglase jer hocu da kupim auto do 4000 evra. Tuga me uhvati kad vidim sta se sve prodaje za te pare. A jos veca tuga me uhvati kad vidim da se svuda u okruzenju (Nemacku necu ni da pominjem) za te pare prodaju mnogo mladji i bolji modeli. Pa u CG, Hrvatskoj, ili BIH za 3000 evra moze da se kupi tako dobar Mercedes, BMV, ili sl. a kod nas takav kosta 6000-7000 evra. I vi sad svi komentarisete da li su ludi oni koji za G2 daju 3000. Ma ludi smo svi, jer dozvoljavamo da nas j… u zdravu pamet sa carinama, PDV.-om i ostalim zackoljicama koje povisuju cenu krsevima. I tu nije politika u pitanju. Koja god je stranka bila na vlasti nije htela da olaksa zivot nas prosecnih gradjana koji ne mozemo da placamo kredite za nova vozila i jedva da ustedimo nesto (a mnogi ne mogu ni to). Svi su iz bivse Juge dobili, makar na kratko sansu da povoljno nabave vozila oko 10godina starosti, a mi? Ja ne bih rekao dabogda se Golf zapalio. Pre bih to rekao za Zastavu, koju vlastodrsci (ma ko to bio) stite.
Komentar od AX62 — januar 9, 2008 @ 10:22Juce je jedan covek iz susednog grada, koji inace prati ovu diskusiju, dosao kod mene da pogleda golfa. On vozi Lanos iz 1999 godine. Nije mogao da verije i da se nacudi koliko jedan auto moze tako dobro da izgleda i posle 15 godina.Imao je na svom Lanosu nekoliko “intervencija” koje su ga kostale “tricavih” 650 eura. Kaze da je taj auto platio oko 6500 evra pre 4 godine. Do sada ga je kostao kada sve sabere oko 7500 eura. Covek mi nudi da se menjamo?!STA BI STE VI URADILI???
Komentar od Nikola — januar 9, 2008 @ 12:281.Slazem se sa tobom,NEKO,sve sto si rekao stoji….jeftin je za odrzavanje samo,svi straiji automobili su jeftiniji za odrzavanje od novijih.Ne moze se porediti odrzavanje Golfa 2 i Golfa 4.Mozda za 10-15 godina odrzavanje cetvorke bude smesno,ali kvalitet i jednostavnost nije ni priblizna dvojci.
2.Da ja pitam ove sto za druge automobile kazu da su kante,konkretno Clio…Pazi,prosecan europljanjin jw 100 puta edukovaniji po pitanju kvaliteta od nas nesretnika i budi siguran da tamo kante ne prolaze.Nemaju oni “belog medveda iz Kg” kao mi pa da ga ovoliko stite.Ko krene da pravi kante,moze staviti katanac,jer tamo ne postoji monopol.
3.Iskreno,nikada ne bih menjao VW za daewoo iz milion razloga,ali nikada ne cu voziti Golfa,a vozio sam ga.
Komentar od Predrag — januar 9, 2008 @ 13:08E ljudi golf 2 je tesko sranje ruzan je na izgled mnogo je krut a cini mi se da je i mnogo nestabilan i slab.Evo primer jedan moj rodjak je vozio golf2 i i kec (zastava 101) udario ga u prednje desno krilo i pocepao ga skroz ceo motor mu pomerio iskrivio ga nacisto a udario ga brzinom samo od 60.A i jedan moj drug je poginuo u golf 2 tako da ga nebi nikada vozio.
Komentar od Stex opel kadet — januar 9, 2008 @ 17:58Pazi ovamo pre dve nedelje na auto pijaci u Nisu zove mene drugar odi ovamo da vidis nesto kad ja vidim Golf2 reko sta sad ovaj hoce, kaze dodji da vidis cenu! Kad ja pogledam ni manje ni vise 3400e i to FIKSNO ponavljam FIKSNO, golf je inace 1.6D i to ‘92 jos ga prodaje vlasnik licno sta god to bilo, pazi nije prvi vlasnik nego samo vlasnik. Drugar je hteo da zagleda da nema zlatne klipove ali sam ga ja odvratio posto je matrapaz pardon vlasnik video da negodujemo oko cene. Na prvi pogled na njegovu cenu mislio sam da je broj telefona ali sam se grdno presao!
Sve u svemu to sam rekao i reci cu ponovo ljudi gledajte RENAULTA, verujte za te pare nema bolje! Sto bi rekao jedan moj drugar samo pravi muskarci voze RENAULTA!
Pozdrav svima, Milos
Komentar od Milos — januar 11, 2008 @ 02:12Daj Milose S, molim te ne lupaj! “Pravi muskarci voze RENAULTA”. Nista smesnije nisam u zivotu cuo! Ako mene neko pita, PRAVI muskarci su oni koji ne smrde na kilometar i znaju kako da zavedu “damu” , bez obzira na to koja kola voze, a ponajmanje se to tiche renaulta. Nema to veze s vezom, marka ko marka, svaka ima pros and cons, suvisno je o tome polemisati. Cheers!
Komentar od C c c — januar 11, 2008 @ 03:10Pravi muskarac je onaj koji vozi opel kadet :)))
Komentar od Stex opel kadet — januar 11, 2008 @ 04:323.400e,pa to je smesno
Komentar od Deyan — januar 11, 2008 @ 08:54Reno, kadet, ha, ha, ha… Propisno ste me nasmejali… Reno bi jos i mogao da prodje (u zavisnosti od tipa), ali kadet, to je prava pravcata kanta, osim GSI verzije koja je malo bolja!
Komentar od Relja — januar 11, 2008 @ 13:00>> “samo pravi muskarci voze RENAULTA!”
Pravi muskarci voze Smart jer nemaju potrebe da kompenzuju nedostatak.
Komentar od Petar Pavlović — januar 11, 2008 @ 13:03@c c c
Ti bi mogao malo da citas bolje nisam ja to rekao nego moj drug.
Inace renault shamede ili storya 1.9D mogu da sahrane bilo kog golfa2 dizela i po motoru i limarijski. O servo volanu, el. podizacima, retrovizorima, vesanju, spilovanju i izolaciji necu ni da prica to je kod renaulta maltene serijski, smesno je!
Ocigledno to pisu oni koji od golfa2 ne vide dalje i nikada nisu seli niusta bolje od volovskih kola i golfa2!
Komentar od Milos — januar 11, 2008 @ 13:40Imam tu srecu, te nisam primoran da vozim Golfa 2, sasvim sam zadovoljan onime sto imam, nije nov ni skup,ali je ono sto sam oduvek zeleo
Komentar od C c c — januar 11, 2008 @ 14:46Za Petar Pavlovic
I meni je slicna stvar pala na pamet-interesuje me samo u kom smislu su “pravi” muskarci…
Komentar od Relja — januar 11, 2008 @ 17:20MERCEDES JE MERCEDES. Od automobila postoji Mercedes i oni sto imitiraju automobile.
Komentar od AX62 — januar 11, 2008 @ 22:02Ko nije vozio Golfa 2 nema pojma o cemu govori,a ove budale sa snimka su samo smesne i to je to.
VW
Komentar od Rogi — januar 12, 2008 @ 01:18Vecina automobila na nasim putevima je s**nje,a g2 jedno od najvecih!!!
Komentar od Deyan — januar 12, 2008 @ 08:54http://www.youtube.com/watch?v=TgevVMNv1X8
Komentar od jg — januar 12, 2008 @ 12:03hm, vozim audi coupe gt 1987god,godinu dana, auto koji se cenom krece kao golf2, redak na ulicama, ali prilicno kvalitetniji od golfa, cene delova, iste ili blizu kao za g2, jedina stavka koja mi se ne svidja je registracija gde zbog Seseljeve takse, na auto star 20 godina placam taksu od 16000din, jer je motor 2225ccm, K glava koju poseduje, ne pravi probleme kao sto se prica, cak i postoji servis u Grockoj gde sam isao na preventivni pregled iste, kod nje su izgleda najskuplja stavka za popravku mehanichke dizne,ako ima potrebe raditi ih, ali i to nije nesto posebno skupo kao odrzavanje japanaca ili francuza. Htedoh reci da je moj auto iako nekad kad se pravio bio klasa u odnosu na golfa i danas drzi cenu na zapadu, kod nas doduse redak, u ceni golfa 2, bolja investicija, brzi, stabilniji, komforniji, i prelazi 500 000 km bez problema, ugradjen plin pojeftinjuje voznju, pocinkovan lim ga drzi cvrstim dugo godina, i ne zalim sto sam odbacio golf2 gti koji je bio druga varijanta o kojoj sam razmisljao prilikom kupovine auta. Golf 2 je narodni auto i tako ce ostati, sa obzirom na “drzavu” u kojoj zivimo, bolji je od yuga, zastave 101, lade, ima ih mnogo, jednostavan je i drzi cenu, majstori ga znaju u prste i delova ima zaista svuda, kao i “stranaca” za cerupanje. Dokle god nam drzava bude stitila uvoznike novih i mladjih polovnih automobila, tako ce i ostati. Nerealno, ali u ovoj “drzavi” neznam za sta mogu reci da je realno ili razumno. Golf ce se i dalje voziti i drzati svoje cene.
Komentar od wwwirus — januar 13, 2008 @ 01:03Onaj ko plati G2 star 20g vise od 1500e ne moze da kaze da je siromasan,kad ima novac za bacanje
Komentar od Deyan — januar 13, 2008 @ 09:15Huhahahahaha!!! Ovaj Deyan ludak! Hahaha! Kako sam se nasmejao! Hahahahaha! Nisam znao da ce neko da se seti to da napise. E jesi duhovit,aj poz
Komentar od Gee — januar 13, 2008 @ 14:40Ovako pljuvanje golfa2 je samo od strane ljudi koji nisu takva kola posedovali. A ovaj sto je pisao text je totlani laik, i ide po principu meni rekao meni pricao, a isto tako dosta njih natovare jadna kola do crne zelje, i onda kazu vidi otislo mi ovo ili ono, pa ne otislo i konju. Ja za dvojku imam samo reci hvala, a i glupo je kad neko poredi dvojku sa jugom ili zastavom. Kec i jugo su ljudi druga klasa kola, ma to nije ni klasa, les bre. Ja sam svoju dvojku prodao prijatelju koji je prezadovoljan kolima, a pogodite sta sam kupio, ponovo golfa, al sam 3. Golf diebeste
Komentar od Tasa — januar 13, 2008 @ 15:10Golf 2 je tesko sra.e i zato nemamo sta da diskutujemo o tome.Jednom reciju KRS
Komentar od Stex — januar 13, 2008 @ 16:42GOLFA 2 SAM VOZIO 5 GODINA…UVEZAO GA 2001.G 87 GODISTE 1.6 KARBURATOR METALIK SIVA BOJA 2 VRATA STANJE KAD JE UVEZEN ZAISTA PERFEKNO….PRAO SAM KOMPLET ENTERIJER I NIJE IMAO NIGDE KOROZIJE NITI BILO KAKAV MEHANICKI KVAR….STO SE TICE ODRZAVANJA REDOVNO JE SREDJIVAN MADA SE STVARNO NISTA NIJE KVARILO I NISAM PUNO ULAGAO U NJEGA JER NIJE BILO POTREBE..ALI….SADA KAD POGLEDAM …STA JE DOBRO NA TOM AUTU I ZBOG CEGA GA LJUDI JURE? DOBRA LIMARIJA I NECE BRZO DA TRULI MALO SE KVARI I JEFTINI TURSKI DELOVI….I TO SU JEDINE STVARI ZBOG CEGA JE POPULARAN….ISTO TO DOBIJAS I UZ RECIMO AUDI 80 A MNOGO UDOBNIJI I LEPSI AUTO
Komentar od ivica74 — januar 14, 2008 @ 01:03skraćeni komentar na svo ovo pisanije je
dečko ti si budala, šta ti voziš keve ti ?
verovatno nekog Punta ili sličnu kršinu.
Glup si ko k.rac i ne libiš se da to pokažeš javno.
Komentar od Amaru — januar 14, 2008 @ 12:27Covek je lepo rekao na pocetku G2 nije los auto,ali…
Poenta ove price je da za 2500-3500e, koliko kostaju G2, mozes da kupis puno bolji i noviji auto. Tj da G2 ima najlosiji odnos cena-kvalitet.
Nije mi samo jasno sta vi cenite kod auta? Zar vam je jedino bitno da se ne kvari(nemoguce je da se G2 ne kvari,jer sve sto covek napravi i koristi mora da se pokvari) i malo trosi (onaj lik sto kaze da prosecno trosi 4,8l/100km laze)?
Zar vam ni malo nije stalo do udobnosti,lepote,dodatne opreme i najvaznije godista automobila?
Glupo je i navoditi pojedinacne primere jer to nije nikakvo merilo. Video sam puno krseva po gradu, kako Golfova2, tako i Kadeta, Eskorta…
Recite vi meni sta se na autima te generacije moze pokvariti da popravka bude skupa i da je ne moze svako popraviti?
Moje misljenje je da je Golf2 nadprosecno izdrzljiv auto, ali je prevelika razlika u ceni G2 i drugih auta istog godista, klase, stanja i “opreme”.
A sto je najgore, u Srbiji se ova razlika potpuno nerealno prenela na novije generacije Golfova.
Komentar od ljbranko — januar 14, 2008 @ 14:43PO MENI LJUDI KOJI VOZE G2 ILI NISU VOZILI NISTA DRUGO ILI SU VOZILI ZASTAVU ILI SU “JEFTINI ZA ODRZAVANJE” PO PITANJU UZIVANJA U VOZNJI NORMALNOG AUTA
Komentar od vlada — januar 14, 2008 @ 15:21IZGLEDA DA ME NIJE RAZUMEO…POSLE G2 SAM VOZIO PEZO405 ZA ISTE PARE AUTI SA BOLJOM LIMARIJOM JEDNO DESETAK PUTA UDOBNIJI I 5 GODINA MLADJI…A ONDA HONDI SIVIC 95G I SAD AUDI 100 C4…I GARANTUJEM SVI SU BOLJI OD G2…E JEDINO KO NE ZNA I PONAVLJAM KO NE ZNA ZA BOLJE OD G2 MOZE TAKO DA PRICA
Komentar od ivica74 — januar 15, 2008 @ 00:43Golfu 2 treba da bude ista cena kao i opel kadetu i ili eskortu sve je to isto.Ne znam zasto je njemu toliko cena naduvana mozda samo zbog limarije koje je nesto jaca od ovih ali sve ostalo je isto cak i opel kadet ima bolji motor od G2.
Komentar od Stex — januar 17, 2008 @ 00:49Za Stexa
Daj molim te koji je to Opelov motor bolji od Golfovog?????????? Bas me interesuje…
Komentar od Relja — januar 17, 2008 @ 21:21npr.Opelov 1.6 dizel!!!!
Komentar od 318i — januar 17, 2008 @ 21:25svi benzinci,a o 1.5td da ne pricamo{mada je to Isuzu} ali se ipak ugradjivao u opela
Komentar od Deyan — januar 17, 2008 @ 21:25Ne bih bas rekao. Imam prijatelje koji voze Golfove dizele (presli su preko 300.000 km), a i dan danas super vuku. A benzinci su 100% bolji od Opelovih, znam iz licnog iskustva. Ako gresim navedite mi neki primer za Opel.
Komentar od Relja — januar 17, 2008 @ 23:04Jedno pitanje-ako Opel ima tako dobre motore (pre svega dizele) zasto je ugradjivao Isuzuove? Cini mi se da ih i danas ugradjuju…
Komentar od Relja — januar 17, 2008 @ 23:081.6D opelov je sranje
Komentar od Stex — januar 17, 2008 @ 23:29Hm, opel dizel…cim temperatura spane ispod 15 stepeni ne moze upaliti.
Jedna stvar, ko je imao Opela dizela nikad vise kupiti dizela nece, ni mercedesa. ni VW, ni BMW niti bilo kog…sigurno mu nece uci dizel u dvoriste…
Pa na opel Astrama 1.7 DTI ljudi smanjuju broj namojtaja u alnaseru da bi brze verglao, tj. da bi mogao upaliti to kino.
Tema je extra, ali je nista prema tome kakvih kometara ima i sta sve ljudi provaljuju.
Komentar od hmm — januar 17, 2008 @ 23:38Za hmm
Slazem se sa tvojom konstatacijom, cuo sam da Opelovi dizeli brzo dizu temperaturu pa postoji opasnost od pregrevanja. Valjda su zato i poceli da ugradjuju dizel motore od Isuzua.
Komentar od Relja — januar 17, 2008 @ 23:55kako mozes da uporedjujes golfa iz 90 i opela iz 2000
Komentar od Deyan — januar 17, 2008 @ 23:59Ko ih uporedjuje?
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 00:12Mislis na hmm-a, pa on covek lepo kaze. Ako su moderniji Opelovi motori tako dobri, mogu samo da zamislim kakvi su oni koji su ugradjivani pre vise od 15 godina. I posle ljudi kazu da Opel ima bolje dizel motore od Golfa… Stvarno ne razumem…
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 00:15ja nisam rekao da opel ima bolje dizel motore(izuzetak je isuzu motor,ali njega ne pravi opel}ali benzinci su jako dobri i izdrzljivi,a sto se tice pregrevanja tu je golf 1.6 dizel poznato po pregrevanju i pucanju glave,a sto se tice novih astri,pa vecina novih dizela posle 200 000km teze pali,narocito u nasim uslovima sa nasom naftom i fals uljem
Komentar od Deyan — januar 18, 2008 @ 00:26Ko poredi godiste motora? Ljudi pricaju ono sto ne znaju. Pa i ljubiteli opela izbjegavaju opeove dizele, eto koliko su dobri. Brat mi imao astru 2000 god 1.7 DTi, 10 litara trosi a golf dvojka 1.6 D ide bolje od nje…Prodavao je pola godine, zovu preko oglasa opelovi ljubimci i cim ciju da je dizel spustaju slusalicu, i na kraju je dao u neku kompenzaciju. Ja stvarno jesam za VW, ali ruku na srce dobri su opelovi beniznci svi a pitanje da li ce ikad dizela napraviti da valja, a i ako naprave vjerujem da ce im trebati 20 godina da postignu sto je vw postigao u danasnje vrijeme sa dizelima,a gdje ce VW otici za 20 god sa svojim dizelasima bolje i ne pomisljati jer stvarno ovi nojviji motori su savrsenstvo…samo kad se sjetim za koliko sam vremena i na kakvoj maloj relaciji (mislim oko 1,5 km) sa golfom 5 2.0 TDI digao 180 dodje mi da placem
Komentar od hmm — januar 18, 2008 @ 00:31Ovako ce se isto pricati za Golfa 4 za jedno 15 godina,kao sranje je auto krs.Za 15 godina ce biti sranje,a sada???
Komentar od Rogi — januar 18, 2008 @ 00:31Deyane, cini mi se da si napisao da si kupio Opel Astru Classic sa 1.4 benziskim motorom. Koliko se secam nisi bas bio najzadovoljniji sa njom… Kako sada stoje stvari?
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 00:36Nemojte me razocarati sa golfom 4 posto mi se auto svidja i u roku do godinu dana sam imao u planu da ga uzmem, samo 1.6 benzin…dizel je dosta skuplji
Komentar od hmm — januar 18, 2008 @ 00:36Hmm, koliko trosi Golf 5 koji si vozio?
P. S. U pravu si Rogi…
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 00:37da kupio sam je ,delovala mi povoljno,nije los auto ali sam ocekivao vise,presao sam nekih 500km,a to je nista da bih pricao o motoru,vec sam se navikao na nju
Komentar od Deyan — januar 18, 2008 @ 00:40U pravu si. Koliko trosi i kako ide (zapremina motora je relativno mala)?
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 00:41I sto se tice novijih Opelovih dizel motora to je tacno,moj matori ima Omegu B 99′DTI,dok je hladno bilo ako ga ne pali 2 dana ne bi ga upalio da si Bog,vergla ko ku?ac i nikada da sastavi,a motor extra.Ja imam Golfa 3 TDI,pali kao lud pod snegom.
Komentar od Rogi — januar 18, 2008 @ 00:44Relja, ja sam ga vozio 20-ak kilometara, a taj dan je brat dosao sa puta i ujutro je bio pun rezervar a navece kad sam ja vozio imao je oko 930 km i nije bio na crvenoj. Ne znam koliki mu je rezervar, ali znam da je ga i on cepao citavih tih 930 km. Znaci kad bi se vozio dok ne stane goriva presao bi sigurno 1100 km. Imam sliku sa svim kilometrima i kazaljka goriva, mada sam ja slikao telefonom prvenstveno zato da vidim koliko se vrti na 100 km/s, negdje oko 1850/1900 ob/mi. Okacio bi sliku ali ne znam kako.
Komentar od hmm — januar 18, 2008 @ 00:45Ok hmm, shvatam. Znaci petica ide ko blesava? Da li znas koliko konja ima? Sto se cetvorke tice za TDI motore mogu samo da se zale na kulturu rada tj. na to sto su malo bucniji.Jedan prijatelj je vozio Passata B5 1.9 TDI sa 90ks (isti motor se ugradjuje i u Golfa 4), za dve godine presao sa njim preko 150.000 km bez ikakvih problema (samo redovni servisi), potrosnja je bila izmedju 5.5 i 6 litara, a isao je sasvim solidno… Covek bio zadovoljan i sad kupio B6 sa 130 ks… Da su dizelasi skuplji, skuplji su, ali su izdrzljivi…
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 00:49Rogi, kako sluzi trojka? U planu mi je da uzmem mladju trojku ili cetvorku…
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 00:50Izvini hmm, nisam obratio paznju, ako je 2.0 TDI, onda ima 140ks i 320nm obrtnog momenta.
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 00:552.0 TDI je 102 KW, tj 140 KS, a kad se cipuje taj motor ima oko 170 KS. Za dizela bas ide, tresao sam se kad sam izasao iz auto posto nisam ni pomisljao da moze onako ici…za ovaj tdi od 90 ks znam da je extra, stric mi ima trojku 94 god TDi i presla je kod njega 150 000 km i ja sam na toj kilometrazi zamjenio samo dva grijaca i automat na alnaseru. Sad ima oko 250 000 Km a ni kap ulja ne potrosi, to sam sebi ne mogu vjerovati, a ja joj stalno mijenjam ulje na 10 000 km i uvjek puna mjera…uzimaju dosta skupo ulje i tako, mada ja mislim da je puno 10 000 za dizela, ali tako oni predlazu…
Jesku skuplji dizelasi, ali jedna stvar koja mi je na umu stalno: vecinom dizeli dosta predju, ko god vise vozi uzima dizela, pa tako da je dosta lakse naci benzinca sa nekom sigurnom kilometrazom a jeftinijim nego dizela koji je skuplji a u vecini vracan sat.
Komentar od hmm — januar 18, 2008 @ 00:59Moj je 97 godiste,kod mene je 2 godine,ne izlazim iz njega.Sluzi me extra,ali ga i odrzavam,redovno menjam Castrol ulje.presao 195000km.
Komentar od Rogi — januar 18, 2008 @ 01:00Ajde kad ste vec tu da pitam, jel neko vozio golfa 4 sa 1.6 motorom? Ako je ste kako ide? On je 100 ks. Vozio sam peticu od sestre 1.9 TDi isto oko 100 ks, to je motoro pumpa-dizna, nema sta ide fino. Sta mislite koji bolje ide, 1.6 od 100 ks ili taj novi TDI od nekih 100 ili cini mi se 105 KS?
Za start ne znam, ali mislim da dizel ima vecu maximalnu brzinu. Gdje bi mogao naci te podake?
Komentar od hmm — januar 18, 2008 @ 01:03ima 140ps i trosi 5.5l ???
Komentar od Deyan — januar 18, 2008 @ 01:47Sto da ne? Ima i jacih a da trose toliko. Sto se performansi tice,dizel nikada ne moze bolje da ide od benzinca,ako vas bilo sta zanima u vezi performansi,idite na http://www.carfolio.com i u pretrazi kucajte sta vas zanima. Nema na cemu
Komentar od Hm — januar 18, 2008 @ 01:49izvini ali da ga gazis preko 180kmh i da trosi 5.5l je nemoguce,u takvoj voznji minimum 8l,a do 120 i otvoren put e tada moze 5l
Komentar od Deyan — januar 18, 2008 @ 10:16Hmm, imam razne casopise i kataloge, reci mi konkretno sta te zanima pa cu pogledati i odgovoriti ti…
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 10:32Deyane, otvoren put i polako, ali to je put na kojima se na nekim malim mjestima ide 180, a inace prosjecno se vozio izmedu 100-140 km/s, mada je i to previse bilo jer najvece ogranicenje je bilo 80 km/s. A sta ,mislis kad bi eto npr vazio svagdje po 20 km/s vise od ogranicenja? Sigurno bi jos manje trosio. Ma ne smije trositi posto se stvarno malo vrti. 6 brzinom kad ides 100 km/s hoce da se ugasi.
Komentar od hmm — januar 18, 2008 @ 10:32Sto se tice Golfa (turbo) dizela i to jos sa 6 brzina stvarno malo trosi. O tome nema diskusije.
Komentar od Relja — januar 18, 2008 @ 10:35Relja, najvise me interesuje kako ide taj 1.6. Nisam ga vozio a volio bi ga probati. Citam po netu da ti noviji motori hoce ulje trositi, to mi se nikako ne svidja. Moj benzinac ima (golf 2) ima 290 000 km i juce sam mjenjao ulje na 11 000 i puna mjera. Bas mi se ne svidja ako trose ulje, ali cuo sam da je tako namjerno napravljeno, kao duzi vjek i tako, ko ce im znati.
Komentar od hmm — januar 18, 2008 @ 12:12Za sve kompleksase koji seru bez pokrica..
alo bre GOLF je prodat u preko 22miliona
primeraka(najvise G2 )drugi najprodavaniji model na svetu posle korole!Ko ga voli nek ga kupi ko ne nek ne sere jer auta njegovog godista su odavno zavrsila u otpadu!Jeste da mu je cena malo visoka da nema neku opremu ali to je dokaz da nije los! Konkurencija svoja govna mora da pakuje u ,tri sarene folije, da bi privukla seljacine koji ce da prckaju po dugmicima da bi otvorili prozor i izbacili lakat na semaforu..A ko zna sta je tuning nek pogleda koliko je Golf 2
cenjen kod takvih ljudi i gde sve postoje klubovi ljubitelja G2 igolfa uopste,(USA, Engleska,Poljska,Ceska,nemacka itd)
P.S ONI SIGURNO NE MORAJU DA VOZE
GOLFA 2 !!
Komentar od Robert — januar 18, 2008 @ 12:32