Polovni Automobili

Golf 2, dabogda se zapalio!

Datum: 22. decembar 2007. Napisano pod: Razno, VW (7,148 pregleda)

Oni prolaze ulicama, ima ih na hiljade, tu su oko nas, proganjaju nas razum, a ipak ih nismo svesni… Dok ne uđu u naš život.

Mene Golf 2 nije tangirao u životu. Bilo me briga za takav auto, ali sam u skorije vreme bio primoran da se sretnem sa tim “stvorenjem”. A onda sve ono što volim u automobilima bilo poljuljano tom pojavom. Ja volim automobile, oni su moj hobi, volim tehniku, napredak, u svakom automobilu tražim nešto posebno… A onda sam se susreo sa Golfom 2.

Prvo da se ogradim: ne mislim da je Golf 2 loš auto, da to kažem bio bi budala jer taj auto inače ne bi bio toliko popularan na našim prostorima. Golf 2 je odličan auto, za ono vreme kada je bio napravljen! Ali ove 2007. godine, tom autu apsolutno nema mesta na našim putevima! Marš na otpad!

Ono što u vezi Golf 2 siluje naš zdrav razum je njegova nesrazmerno visoka cena. Ja nemam ništa protiv da taj auto košta 1200 evra za model iz 89. godine, ali one cene koje vladaju na tržištu nisu došle iz naučne fantastike već iz neke mentalne institucije. Alo bre ljudi! Da li ste normalni! Ne krivim one koji prodaju taj auto za 3000 evra, već krivim one koji ga kupuju. Da li ste bre normalni pa vadite iz slamarice ušteđenih 3000 evra i dajete na nešto što je staro 20 godina! Kada lepo odete na pijacu da kupite auto, pitate “dobar dan, pošto ovaj Golf 2 iz ‘88 godine, vidim da je farban, sigurno je udaran?”. Ako vam on kaže “2900 evra”, nemojte da kažete “e, super, povoljno, uzimam” već ga oterajte tamo gde ne sija sunce.

Golf 2 je doneo ono što naš narod danas zove “kad ga Nemac napravi!”. Dodao bih da to važi i za Mercedes W124 koji je praktično neuništiv. A ipak, cena im je slična. Iako mrzim Mercedese (verovatno me progoni trauma iz detinjstva kada ulice preplave Mercedesi gastarbajtera kada se vrate iz Nemačke) ipak kažem da je to milion puta bolja kupovina nego li “šibica na točkovima”.

Zašto ljudi vole Golf 2? Gotovo 100% odgovor je: NIJE SKUP ZA ODRŽAVANJE, IMA DELOVA NA SVAKOJ TRAFICI. Kvari se regularno jer ipak taj auto ima 20 godina, ali zato je jeftin za održavanje. Vlasnici Golfa verovatno imaju ritual tipa “dajte mi dva hleba, pola litre jogurta i … pumpu za gorivo”. Sledećeg dana hleb sa dodatkom “kinetičkog”.

Evo, dok pišem ovo pričam sa mojim drugom koji ima Golf2 1.3 iz ‘87. godine, pardon, iz ‘83. Zašto, čućete kasnije. Kad me pitao pre godinu dana da li da kupi Golf2 za 2000 evra od “poverljivog čoveka” - prijatelja, ja sam mu rekao da uzme bez razmišljanja jer je to povoljna kupovina. Tada nisam znao da ću ga uvući u “sektu” zvanu “vlasnici Golf 2″. Međutim, taj Golf 2 i nije “pravi” Golf 2. “Pravi” Golf 2 je model 1.6D, onaj model koji drži nenormalno cenu i koji je redak kao beli medved. Kad krenete u kupovinu, svi su čuli da je baš pre nedelju dana taj model prodat od strane dede koji ga je vozio 15 godina ili žene koja radi u banci. I uvek mu je cena bila ispod 2500 evra, znači povoljno. Ali kad ga treba kupiti, nema ga ni za lek.

Nastavak članka pročitajte ovde.

Related Articles:


126 komentara

  1. Me znam zasto saj polovniautomobili.com uopste objavljuje ovakve tekstove. Ako misli da ce njima spustiti cenu, ili umanjiti popularnost Golfa II, nece. Pitam se da li bi moderatori ovog sajta objavili jedan mali esej koji bi ja napisao i opluvao sve sto je italijansko, od Alfe, preko Lancie, Fiata pa do fenova za kosu?

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od GTI — decembar 22, 2007 @ 15:48

  2. Potpuno si u pravu GTI.Italijanski automobili su uvek bili i ostace krsevi i samo naizgled dobri automobili.Za dizajn im svaka cast,ali to je sve!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Johny — decembar 22, 2007 @ 16:19

  3. Nisam ljubitelj golfa 2 ali cinjenica je da su oni cak i u nemackoj nenormalno skupi

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od vlajko — decembar 22, 2007 @ 17:29

  4. Covek jeste u pravu samo je to malo grubo rekao,delovi jesu jeftini ali kad se sabere sve na kraju godine{cena delova,vek trajanja istih,majstor, nerviranje…}izlazi da ipak nije jeftiniji od ostalih automobila,a i voznja u njemu je losija od mnogih drugih cak manjih auta,a i retko koji primerak ima manje od 300.000km predjenih,tako da je besmisleno dalje hvaliti nesto sto je postalo ostatak od auta,ovo sve govorim iz licnog iskustva

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Deyan — decembar 22, 2007 @ 17:51

  5. Interesuje me samo koji auto autor smatra najboljim za nase trziste. Svakog dana vidjam desetine, ako ne i stotine Golfova 2… To sve kaze… U svakom slucaju mislim da ovaj tekst nije objektivan vec subjektivan jer cena jeste visoka, ali je kvalitet neosporan morate priznati!

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Relja — decembar 22, 2007 @ 19:30

  6. Eh da, GTI U potpunosti se slazem sa tobom!!!

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Relja — decembar 22, 2007 @ 19:31

  7. Sve Vas koji branite Golf 2 iz ne znam kog razloga i ako niste kolekcionari stvarno ne razumem.Auto je praistorija. Da ste upravu vi koji ga branite - covek ne bi ni izasao iz pecine jer je i ona bila dobra, jeftina za odrzavanje……….

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Ne mogu da verrujem — decembar 22, 2007 @ 21:11

  8. Care, svaka ti cast na tekstu. Potpuno si u pravu! Realna cena 20 godina stare kante je 1000 eura! A u Nemackoj je dzabe! Ako ne verujete proverite koliko su placani “crnogorci” u Nemackoj! Samo je problem u nasem mentalitetu sto ljudi ne vide dalje od golf-a! Ljudi nemojte se ljutiti, znam da ga volite, ali golf je jedno veliko sranje! Pocev od neudobnosti, preko bugarskih delova (koji su jedini jeftini, generalna izadje 300 eura), preskupih nemackih delova (koje niko ne kupuje jer tada generalna kosta 1000 eura i onda se ne isplati), limarije koja trune, svi su udareni… Mozda je i bio dobar auto kada je bio nov, ali zato sada…

    Veliki pozdrav!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od bata — decembar 22, 2007 @ 22:05

  9. Uopste ne razumem ove ljibitelje VW koji daju tolike pare za nesto sto da kazem lici na auto a radi kao traktor.Ili to i nisu ljubitelji nego,pre bih rekao,tehnicka,kulturna i svaka druga nepismenost.Postoje vozaci kojima auto sluzi samo da se prevezu od tacke A do tacke B i oni koji izmedju te dve tacke i uzivaju u voznji.Sa gore pomenutim autom to je apsolutno nemoguce!Onaj kome ta naprava izaziva pozitivne emocije verovatno i za ispljuvak tvrdi da je umetnicko delo!A o kvalitetu Italijanskih automobila nema potrbe raspravljati:ako su odrzavani kako treba nema nikakvih problema sa njima.Moj otac i danas poseduje u Nemackoj kupljenog novog FIAT Una ‘86 sa turbo benz.motorom.I pored nove Alfe GT sa njim predje oko 6-7000km godisnje jer takvog “zvrka”,kako kaze,u gradu niko nestize.A presao je 210000km!Zato,ljubitelji gore pomenute marke,citajte malo o tehnici,vidite ko ima tradiciju,zaboravite na vase seljacko poreklo i zvuk traktora pa oslusnite ciji motori”pevaju”(kao moja alfa 156 2.5 v6 na pr.)i dobro procitajte sta pise ispod stop svetala kada vas nesto ovako obidje…ako uspete!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Pedja — decembar 22, 2007 @ 23:53

  10. u pravu ste cena je previsoka za obican krs

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od beki — decembar 23, 2007 @ 06:41

  11. Možete vi da pišete i pričate šta hoćete, već 11 godina sam ponosni vlasnik Golfa 2 GTI 1986. god. Radi kao satić sa trenutno pređenih 490.000km uz samo promenu ulja, filtera, amortizera i još nekih sitnica!!!! Niko na svetu ne može da me ubedi da je to loš auto, možda ima nekih primeraka, ali tako je za sve marke automobila. zar ne?! Činjenica je da mu je udobnost loša, ali to je možda jedina stvar koju mu zameram. Održavanje je jeftino, imam i plin pa mi je vožnja džaba, nigde nema ni tačkicu korozije, a nije ni udaran. Idem sa njim svuda i po inostranstvu, a dnevno pređem bar 120-150km i nikada i nigde nisam imao ni jedan problemčić! Ako neko ne ume da održava auto, to je njegov problem. Definitivno sledeći auto koji budem kupio biće iz programa vw, ne mora golf, ali vw opravdava sopstveni naziv “narodno vozilo”. A vi pričajte šta hoćete i kupujte Italijane i Francuze i Japance i neka vas deru za održavanje i sve ostalo, a uživajte u udobnosti od tačke A do tačke B. Nemam običaj da komentarišem ovakve stvari, ali pljuvanje po nečemu o čemu nemate pojma je samo vaš primitivizam i verovatno neupućenost. Garant nikada niste imali dobar auto u višegodišnjem vlasništvu i time bili zadovoljni, kupite vw i otkrijte i tu stranu! Pozdrav svima

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Peter — decembar 23, 2007 @ 08:12

  12. […] Ovo je nastavak priče započete u ovom članku. […]

     Add karma Subtract karma  +0
    Pingback od Golf 2, dabogda se zapalio - drugi deo » PolovniAutomobili.com Auto blog — decembar 23, 2007 @ 10:01

  13. Nebih zeleo da polemisem ni sa kim a posebno ne sa vozacima gore pomenutog traktora ali moram da kazem sledece:MNOGO SMO ZAOSTALI KAO NAROD!Da li je na to uticalo komunisticko(citaj JAJARSKO)uredjenje u zemlji,odsustvo Hriscanskih vrednost minimiziranjem uticaja crkve u drustvu tokom 50 god. ili nesto trece zaista neznam!Dati tolike pare za auto star 30 god.i jos malte ne tvrditi da je neprevazidjen isto je kao i dati glas na izborima stranci ciji je lider pola svog zivotnog veka proveo po zatvorima a i sada se tamo nalazi!Da ne idem u politiku vise:GLUPOST NEVIDJENA!Pozdrav svim ljudima koji vole,cene i uzivaju u zivotu!I vozacima gore pomenutog …kada traktor zamene automobilom!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od pedja — decembar 23, 2007 @ 11:43

  14. Daj bre ljudi sta je vama, pa pa jedan jugo 1990 kosta 1000 evra, zasto onda golf ne bi kostao 2500-3000 evra, kad je 5 puta bolji od juga!!! Slazem se da je to puno i malo ne realno za auto od 20 godina, ali sta da se radi to je Srbija!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od 1.6. D — decembar 23, 2007 @ 16:50

  15. Odgovor je vrlo prost, zato sto ne vredi te pare! I ista je kanta kao i Yugo! Nikakve opreme u njemu nema kao ni u Yugu! To bi znacilo da je skuplji nego kad je proizveden!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od bata — decembar 23, 2007 @ 22:43

  16. Istina jeste da popularne dvojke drze cenu ali i cinjenica je da su u svemu neunistivi automobili.Pocevsi od motora a zna se da vageni imaju perfektne motore.Imao sam dvojku koja je kod mene bila tacno 10 god.Za to vreme presla je neverovatnih 600.000km.Prva generalna je uradjena tek na 450.000.Menjane su samo gume,kaisevi,ulje i filteri.Ni jedna jedina sijalica niti bilo sta od struje nije menjano i radjeno.Prodao sam ga coveku koji ga i dan danas vozi bez ikakvih problema dok sam na cetvorku koju imam sada utukao para i para i nikada ne moze biti kao ona dvojka.Golf 2-NEUNISTIV I NEPREVAZIDJEN!

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od marko — decembar 23, 2007 @ 22:51

  17. Licno ima golfa 2, i slazem se sa svima da je to tvrd, neudoban, spor, mator, prevazidjen auto…. Ali sta je sa njigovim prednostima, sto malo trosi, sto je jeftin za odrzavanje, delovi su dzabe, a to je ujedno i najvaznije prosecnom coveku u Srbiji!!! Niko od nas ne bi pogledao golfa 2 da u dzepu ima 7000-8000 evra, i kasnije da za svaki servis daje od 300-500 evra!!! Budimo realni!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od 1.6. D — decembar 24, 2007 @ 00:18

  18. Ljudi pa vas izgleda sisaju majstori za popravke francuza i japanaca pa imate pogresno misljenje o njima,oni su isti kao i nemacki automobili sa cenom delova{kada se preracuna vek trajanja isih}

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — decembar 24, 2007 @ 08:35

  19. Da je precenjen, jeste, kao i Audi 80, ali i bilo koji drugi polovan auto kod nas, manje ili više… Imao sam ga i odličan je u vožnji, benzinci od 1.6 i 1.8 su perfektni i neuništivi, nikako se ne može reći da su spori, naprotiv, malo tvrđi u vožnji, ali u krivinama idealni. Ono što ga čini dobrim je jednostavnost konstrukcije celog automobila i svakog podsistema, jednostavno nema šta da se pokvari. Što se tiče performansi ko nije probao 16 ventilca sa 140 ks ne zna šta je raketa na točkovima…odnos cene i performansi je neprevaziđen. Jedini konkurent sličnih karakteristika je Audi 80 jaje sa benzinskim motorom, a velika prednost bolje ogibljenje i naravno pocinkovani lim. Fama oko dizela je po meni pogrešna jer sem potrošnje nemaju drugih vrednosti, većini na nekih 250000 km mora da se radi generalna, dok jači benzinci prelaze duplo više.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Marko — decembar 24, 2007 @ 12:39

  20. ako pricamo o autu kao prevoznom sredstvu smatram da boljeg nema ipak ako zelimo udobnost ili pojavu on to definitivno nije, naime imao sam zadovoljstvo da posedujem golfa 2 1.6b iz 1987 ciji je prvi vlasnik bio moj cale u to vreme je kupljen kao drugi auto ali je vremenom postao prvi a u jednom periodu i jedini auto u kuci iskreno kada mi je cale predao kljuceve ovih kola za 18-ti rodjendan i nisam bash skakao do neba cak shta vishe jedva da sam hteo da udjem u njega no kad sam poceo da ga vozim nisam izlazio iz njega dobre cetiri godine dok mi ga neki GOVNARI nisu ukrali pre nekih dve nedelje.U medjuvremenu (pre nekih 6 meseci) sam nabavio neku corsu 1.2 twinport iz 2006 mnogo udobniji i mnogo lepshi auto na oko iii shto je najlepshe MNOGO manji potroshac
    elem da se nije desila kradja ovog mog zutaca neverujem da bi ga ikad prodao, on ima stvarno ima dosta mana pod broj jedan shtrashno troshi, onda kad bi trebao da pokupim neku devojcicu….. pa bash i nije bio reprezentativan, klima u servo u njemu nisu postojali a ni grejanje nije bilo bash najbolje no sigurno je da me nijednom nigde nije ostavio i da majstora jedva da sam vidjao a vrlo sam cesto ishao s njim na more i skijanja pritom na skijanje idem svaki treci cetvrti vikend na kop dok traje sezona tako da sam ga peo po onom snegu i ledu bezbroj puta a na more idem u proseku dva puta godisnje i vucem camac od 5m za sobom svaki put kad idem dole shto je radio i moj cale dok je bio kod njega. auto nije preshao vishe od 250,000 km ali smo ga zato akali kad smo stigli shto neverujem da bi bez generalne mogao ijedan noviji auto da izdrzi no bez obzira na svu moju hvalu vezanu za golfa 2 nikad ali bash nikad nebi dao 2 do 3 hiljade evra za njega.
    Mislim da su cene tih starijih automobila pogotovo golfova i audia (mada ni automobili kao suzuki samuraj nezaostaju za njima) kod nas cist bezobrazluk i da nemaju nikakvo opravdanje no ako ima neko ko je spreman da da te pare za auto toliko star……..pa hm ko voli nek izvoli…..

    P.S. AKO SE NEKOME DESI DA SLUCAJNO NEGDE UGLEDA ZUTOG GOLFA 2 REG. TABLICA

    BG 148-158

    BILO BI MI VEOMA DRAGO DA MU URUCIM NAGRADU U SLUCAJU DA MI TO JAVI
    mail je marko_f@hotmail.com

    HVALA

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od marko — decembar 24, 2007 @ 18:48

  21. cinjenica je da su od automobila starih 20 i vise godina najisplativiji nemacki automobili jer su stvarno do jaja kvalitetno uradjeni nisam bas video da je neki italijan ili francuz toliko dobar i popularan u zemljma treceg sveta nakon 20 god (skidam kapu samo peugeotu 405). ali ljudi zaboga od tih nemackih kola starih 20 god golf je na dnu lestvice. ja sam ponosni vlasnik bmw 318i e 30 model iz ‘86 kupljen pre tri godine za 1800 evra sa 370000 na kmsatu. da sam odma ulozio u njega jesam i to 500jura ali osim promene ulja (koje jeste djavolski skupo) i pranja na svakih otprilike 3 meseca ja sam za 40000 koliko je kod mene otisao 4 puta u servis. nekazem mozda imam ludu srecu pri kupovini ali da li moze da se nadje golf2 gti 1.8 ajnspric da trosi 8.5 litara po gradu i da kosta 2300 evra(drugi golfovi jednostavno ne mogu da se porede sa ovim bmw-om). odgovor vam se namece zar ne. moj brat od tetke ima ista iskustva sa istim modelom (zbog njega sam ga i kupio) a moj prvi komsija i kum ima w124 mecku i mogu reci da je stvarno nepoderiva s obzirom na to kako je kum vozi(citaj gazi) i (ne)odrzava.
    za golfove sam cuo samo legende o dobrim primercima.
    golfisti,molio bih vas osvesti te se…
    ne mojte misliti da lupam vozio sam golfa 2 dve godine pre bmw-a i imao sam osecaj da sam seo iz golfa seo u 10 godina mladji auto kad sam kupio bembaru.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od vlaada — decembar 25, 2007 @ 01:05

  22. Ovaj koji je pisao clanak nema pojma ocigledno, ja licno imam golfa 2 ‘86 ubacio sam motor od korada, pa da mi nude naj mecku nebih uzeo… naravno svako imama potrebu za necim.. GTI je u pravu dajte nama da napisemo neki clanak, ok?

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od G 60 Nis — decembar 25, 2007 @ 12:10

  23. Ma golf je “najjaci”automobil na svetu

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Deyan — decembar 25, 2007 @ 12:14

  24. bla bla bla, ja imam golf II bla bla bla, prodo bih ga za 5000 evra! svi pricate bre iste price. lepo vam kaze covek, svi vi cenite ono sto je vase..
    ljudi isteraju ficu na pijacu i traze 900 evra za nju! KATASTROFA
    golfovi dvojke idu i do 3500, a za 3700 otisao juce komsijin citroen saxo 2000 godiste, razmislite malo, mislim shvatam ja vas.. to je vec tradicija, deda vam je vozio golfaII, tata vam je vozio golfaII, vi vozite golfaII, pa i sin ce da vam vozi golfaII, i prodavace ga za 20 godina za 5000 evra.. sta li vam je bre ljudi, taj auto je vec istorija, ja vise volim italijane, i da vidim koji to golf gti moze da pridje alfi 33 1.7 ie, koja inace kosta 1100 evra(mada je i to mnogo.. kazu ljudi skupi su drugi za odrzavanje, pa normalno da su skupi kad kupujete delove kod kineza, i vozite kola kod shustera da iste zamenite.. ja sam rekao, ko god da vise od 1000 evra za auto ispod 95. taj je budala.. pa radije cu da idem peske jos 20 godina i da skupljam pare za nova kola, nego da dajem pare za glupost pravdajuci se da cu da ih povratim, jer toboze, vozicu ih godinu dana i prodacu ih za 100 evra vise nego sto sam ih platio…
    dosta od mene

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od FLOYD — decembar 25, 2007 @ 13:56

  25. zakljucak cele price je da su golfisti ili slepi i glupi ili shvataju koliko su glupi ispali kad su kupili golfaII a hvale ga i sami sebe lazu da bi se izvadili.
    ja spadam u trcu malu grupu koja je shvatila koliko je glupa ispala kupovinom glfaII to prihvatila prodala golfa i kupili druga kola. malo sam brutalan i mozda bezobrazan ali realan

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od vlaada — decembar 25, 2007 @ 14:48

  26. Imam golfa dva bla bla bla

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Deyan — decembar 25, 2007 @ 15:19

  27. golf,kakav god da je koliko god bio star,bio je i ostao najbolji auto za nase putave i uslove.zato sto je nemac.pljujte po francuzima,italijanima.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od matori — decembar 25, 2007 @ 15:20

  28. Ma daj sto se raspravljate oko gluposti,neka vozi ko sta hoce,i brisite tu temu

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Mima — decembar 25, 2007 @ 17:14

  29. Za Floyd-a:
    Oces ti da mi kupis noviji i bolji auto,da ne budem godinama glupa?

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Mima — decembar 25, 2007 @ 17:17

  30. Za mimu:
    Koliko imas god?

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — decembar 25, 2007 @ 18:32

  31. Drago mi je što su oba članka o “dvojci” pokrenuli ovoliku raspravu. Molio bih da ne napadate jedni druge argumentima tipa veliki nos, mala piša, muziku koju slušaju ili način na koji se češljaju.

    Što se Pasata tiče, mislio sam i njega da pomenem, ali ipak nisam. Meni su bili nudili Pasat karavan iz ‘89 godine, udaran, zgužvan krov iznad vozačevih vrata, sa zadnjim vratima u drugoj boji. Unutrašnjost… rasklinama sedišta, pocepano “nebo”… katastrofa. Povoljno, samo 3700 evra. Dobri primerci se kreću od 4000-4500 evra.

    U vezi italijanskih automobila… Da, znam da su se italijani tek u poslednjih par godina najzad naučili kako se prave automobili. Ipak, ne mogu ništa loše da kažem o njima jer gde počinju emocije tu razum prestaje.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Petar Pavlović — decembar 25, 2007 @ 21:49

  32. ja sam vozio golfa dvojku 96,-98 u glavnom gti nekoliko verzija i tada sam bio prezadovoljan. ali budimo realni to je takvo djubre od kola, o 1.6d crvene boje, petoro vrata, sa desnim retrovizorom i petom brzimom eeeeee pa tu je svaki komentar suvisan…da li ti vozaci jadnih dvojki imaju net i vide koliko takav auto kosta preko. ja sam skoro prodao alfu155, klima, podizaci, plin, 97, alu, metalik, auto ko avion za 3500. ljudi pa zar jedan saab, jedna alfa, lancia kappa deset godina mladja ima istu cenu kao pokretni kontejner. Sta reci SRBIJA. pozz

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od darko — decembar 25, 2007 @ 23:01

  33. Kome ti spominjes Saab,pa vecina vlasnika g2 ni nije culo za tu marku niti znaju kako izgleda,a i oni koji znaju ipak tvrde da je g2 bolji

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — decembar 25, 2007 @ 23:15

  34. GTI, ti si ocigledno neki tezak gedza i ne vidis dalje od nosa. Pretpostavljam da na izborima glasas za radikale ili velju=selju sa takvim rezonom.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od VW_voze_samo_seljoberi — decembar 26, 2007 @ 13:26

  35. CCCCCC golf 2 nije bio dobar ni kad je tek izesao iz fabrike a ne posle 20 godina! A Francuzi, Francuzi su MAJKA za svakog VW i delove im ne proizvode KINEZI i BUGATRI pa da su jeftini za odrzavanje! 5 godina sam vozio Pezo 309 1.9 GTI sa 8 ventila i za svih 5 godina ni jedan golf GTI nije mogao ni prasinu da mi kupi a da ne pricamo o mom Pezou 605 sa 3.0 motorom iz 92 i opremom koju ni DAN DANAS nema nijedan VW!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od PEUGEOT 605 — decembar 26, 2007 @ 19:58

  36. A izvini, gde je tvoj pezo bio 1976-te godine, kada je VW napravio prvi GTI, tj. prvi put direktno ubrizgavanje, zacetnik svih GTI-ija!!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od TDI — decembar 26, 2007 @ 21:05

  37. Za TDI
    Raspitaj se malo ko je prvi napravio direktno ubrizgavanje,inace te godine peugeot je imao 504 sa 2.7L i 144ps,direktno ubrizgavanje

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — decembar 26, 2007 @ 21:40

  38. Mislis na ovaj 504 - link http://www.globalcar.com/datasheet/Peugeot/1974_Peugeot_504_V6_Coupe.htm

    E pa taj ima karburator! Ovaj 604 ima injection - link http://www.globalcar.com/datasheet/Peugeot/1975_Peugeot_604_Ti.htm

    Ali pogledaj performance, evo link i za golfa http://www.globalcar.com/datasheet/Volkswagen/1976_Volkswagen_Golf_GTi.htm

    pa uporedi, s tim da je pezo mnogo jaci… i ruzniji. Kazi mi, da li znas sta znaci skracenica GTI?! A sta ti vozis ako nije tajna?

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od TDI — decembar 26, 2007 @ 22:20

  39. opet ste promasili temu..
    nije bitno ko je sta bio pre 30 godina.. to nije nikakav problem, problem je u tome sto ta kola drze cenu koju su imala pre 30 godina, sto je stvarno sramota..

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od FLOYD — decembar 27, 2007 @ 04:29

  40. Za GTI
    E pa vidis nije taj model

    Inace vozim Peugeota,i radim sa automobilima,pa bi mozda cifra od oko 300 promenjenih mogla da govori o mom iskustvu,a ne o neiskustvu,prepricavanju prica,citanju raznih kataloga i prospekta,i naravno raznih majstora koji samo gledaju da navuku musteriju i da sto bolje osisaju.

    Jos da dodam da mi je ta vasa ljubav prema Golfu donela puno koristi{materijalne}

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — decembar 27, 2007 @ 07:59

  41. E pa Deyane znas kako, slova trpe sve, ja bi sad ovde mogao da napisem da sam Sumaher, i da sam vozio 600 automobila od svoje 12-te godine… Sto se pezoa tice, nije bitno da li je 504 ili 604, bitno je da ti neznas koji je, nacuo si negde da je i pezo tih godina imao direktno ubrizgavanje, pa ti neko rekao 504, pa to je taj… Ono sto je jos bitnije, jeste da ko god je pogledao one linkove, video je da taj pezo 604 TI i golf GTI, imaju slicne performance, a 604 je oko 24 ks jaci. Da ne govorimo o potrosnji goriva, koja je ovde nama u Srbiji i najbitnija. Sve to, i odrzavanje, je ostalo i do dana danasnjeg, nisu dzabe Hitler i Ferdinand Porsche 1933 napravili narodni auto, VolksWagen. Znaci, da ga skoro voze svi, jeftino odrzavanje, pouzdan i mali potrosac….
    E sad, to je vremenom preslo u veliku komercijalu, a i mnogo bolje modele, Nemci videli da mogu, pa im standardna oprema nije kao kod drugih… ali zato sve je ostalo isto, dugotrajnost, mali potrosaci, i jeftino odrzavanje…
    Negde u komentarima sam video da radis limariju, nesto neznam kako si mogao da imas toliku materiajlnu korist, kad nesto i ne vidim neke trule dvojke, koliko ima suza, vectri, tojota…
    300 automobila si mogao da promenis jedino ako si preprodavac, a GOLF 2 je za vas smrt ne mozete da ga kupite jeftino kao japance, pezoe itd..

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od TDI — decembar 27, 2007 @ 13:03

  42. Vidim da si konacno shvatio da sam preprodavac,ja uglavnom od toga i zivim tako da govorim iz stecenog iskustva,vidjao sam i G2 u ekstra stanju tada i vrede{kao i svaki drugi ocuvan auto}ali uglvnom su kante koje su jedva pokretne,i bilo bi glupo da vlasnici tih kanti sa po 400000km ovde govore kako su jos uvek dobri a poceli su da se raspadaju.

    I da dodam da svaki auto koji nije havarisan duze traje limarijski,nebitno koje marke
    A G2,Opel i Ford su automobili koji se najvise “ukrstaju” sa strancima pa zato ljudi razmislite sta vozite.
    Pozdrav

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — decembar 27, 2007 @ 14:46

  43. Da bi smo razumeli sadasnjost moramo poznavati istoriju.Fabriku WV je osnovao Hitler (to mu je bio omiljeni projekt)i u pocetku je proizvodila tenkove koji su pregazili Evropu.Sada proizvodi automobile koji ponovo gaze Evropu i ceo svet sa pouzdanoscu i kvalitetom koji se granici sa neunistivoscu.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Jetta II 1,6 benz. — decembar 28, 2007 @ 14:39

  44. Pa u pravu si gaze Evropu,ali samo Evropu dok japanci{npr. Toyota koja je jedan od najvecih proizvodjaca automobila u SVETU} gazi Evropu i celi svet
    A sto se tice Hitlera on nije bio normalan,ali izgleda da ima sledbenike

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — decembar 28, 2007 @ 17:11

  45. Negativne komentare o Golfu moze da da samo neko ko ceo zivot vozi krseve (alfa romeo i sl.) Za one koji neznaju:Golf se proizvodi vise od 30 godina i vec u sest generacija.Dovoljno je da pogledaju statistiku koliko je zastupljeniji u razvijenijim svetskim zemljama u odnosu na italijanske i ostale lomove pa ce im sve biti malo jasnije

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od wvladan — decembar 29, 2007 @ 06:25

  46. Nema negativnih komentara o golfu jer nista od toga ne stoji…

    Realno svi razlozi koje ste naveli ovde za posedovanje istog, od pouzdanosti do cene delova preko chega god… ne stoje…

    Jer u svim kategorijama, ali svim posle ovih 30 godina u prve 2 generacije o kojima se ovde i prica GOLF je prevazidjeni krsh… zasto…

    citajte ovo dobro…

    Bolji, BRZI, udobniji, pouzdaniji, jeftiniji… sta god ocete auto od golfa, juga ili bilo cega slicnog u toj cenovnoj kaegoriji ako se o tome vec prica je LADA…

    Dakle rusi su vas pojeli po svim kriterijumima…

    1976-1990 godiste uzmite bilo koju sa bilo koliko kilometara u istom stanju kao taj vas golf 1 ili 2 svejedno… i nadjite po cemu je bolji… nije jeftiniji… ne trosi manje, 1.6 benz… i na plin isto sran*e, delovi su manje nego dzabe a i ne kvari se realno nikad… delovi pasuju iz cega oces… udobnija je , brza i pouzdanija… i kosta u proseku 400-1000e kakva oces, da peva…

    kapirate… :) i kada se sudarite realno imate sanse da prezivite :) za razliku od nemacke kutije sardina…

    poz.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od WV Crap — decembar 29, 2007 @ 20:51

  47. Znate sta,golf 2 vise nije kao sto je bio.
    Nigde vise nemozete naci nekog a da nije izvozan do kraja, pa kada ga neko i kupi prvo ga hvali par dana ,a onda sledi moram da ga menjam “dobar je”ali cu da ga promenim!!! ljudi za te novce bolje je kupiti bilo sta ali mladje barem 10-15 godina.I sta jos ima da se kaze ze krseve koji i dalje vaze da su “dobri”,a mi se varamo da to i jesu……

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od yuyu — decembar 30, 2007 @ 17:34

  48. Ha, ha, ha. . . Svaka cast! Cene automobila su kod nas inace nenormalne, ali “THE” Golf II podize prosek u svakom smislu - besmislenom! Konacno da neko primeti!
    pozdrav

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Filip — decembar 31, 2007 @ 01:32

  49. mislim da ste sa raspravom o autu zvanom golf 2 zakasnili jedno 20 god.Danas to jeste los auto,ali ne vidim svrhu rasprave 20-ak god nakon sto je izasao poslednji primerak ovog auta.Nazalost da smo normalna zemlja danas bi raspravljali o golfu 5,ali sta da se radi..

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od micko — januar 3, 2008 @ 02:43

  50. Nemas ti druze pojima sta je golf, a pogotovu golf II, za tebe je samo nova Florida sa Pezoovim motorom, koja za godinu dana gubi pola cene ako ne i vise, pa se ti vozi do mile volje jer novo je ipak novo. HA,HA,HA

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Ivan — januar 3, 2008 @ 19:35

  51. florida sa pezoovim motorom je extra auto, i uvek bila bolji izbor nego GOLF III a kamoli golf II.. tako da, prema tome, dabome.. a ti koji “znas” sta je golf, ti se vozi u autu koji je star ko biblija, umesto da uzmes floridu 2-3 godine staru ! ! !

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od FLOYD — januar 4, 2008 @ 02:30

  52. Ford je zakon!!!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od vlaja — januar 6, 2008 @ 20:34

  53. Najveca KRSINA koja je ikad napravljena je VW uopste, nebitno koji model, a Golf II pogotovu!!! Kombajn moga dede je 5x udobniji a o vrsalici i da ne govorim. Svaki, ali SVAKI RENAULT je bolji od VW, “Cokulu” bi pre kupio nego sugavog Golfa i dabogda mu se trag zatro!!!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od RENAULT POWER!!! — januar 8, 2008 @ 22:28

  54. Odgovor za 46. komentar:
    Mrzim Golfa, al brate vidi se da veze nemas o automobilima, LADA i bezbednost, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Ni jednu jedinu zvezdicu na testu za bezbednost nije osvojila (npr. NIVA) koja je svakako jaci auto od bilo koje putnicke LADE, znaci, 40km/h, udarac u drvo i odma u sanduk pa kapelu, hahahahaha!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od RENAULT POWER!!! — januar 8, 2008 @ 22:32

  55. Za RENAULT POWER:
    Ovo za udobnost i komentar za ladu stoji, ali sve što si ti napisao o svom viđenju golfa dvojke, mogu samo da kažem da si u zabludi i to velikoj!
    Vidi se da nisi imao prilike da naletiš na očuvanu dvojku. Prema tome nisi adekvatan da komentarišeš ništa o njemu, a to što voliš “reno” nije greh i svaka čast njemu i svim ostalim automobilima, ali ako si hteo nešto pametno da kažeš i ukažeš i eventualno nas prosvetiš ovde, trebao bi da izneseš neke činjenice i realnije poglede na stvari, a ne samo kao neki adolescent-buntovnik da pametuješ i sve znaš najbolje jer voziš “reno” koji ti je verovatno sinonim za najkvalitetniji ikada napravljen auto, zar ne??!!
    Vršalica, kombajn… dobro da nisi spomenuo još neku poljoprivrednu mašinu i dodao da je isplativije i lepše voziti se u njoj!!! Komentar i rečnik na nivou deteta i to onog “zajebanog”, bolje izbegavaj polemiku i komentare jer očigledno nisi dortastao ili sazreo za tako nešto. Nemam nameru ni da te vređam ni prozivam, ali budi pošten i iskreno kaži na šta ti liči komentar. Možda sam ja još manje adekvatan, ali prijatelju….. malo realnosti, ozbiljnosti, tolerancije i doza kulture…. pa će nam svima biti lepše, ako ništa drugo, da delimo mišljenja i iskustva iz oblasti automobilizma, jer zato smo ovde i čitamo i pišemo i pomažemo ili ne, možemo i da se šalimo, ali….
    Mislim da te nisam uvredio, izvini ako jesam, nije mi bila namera. Hvala na razumevanju i
    HRISTOS SE RODI

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Peter — januar 8, 2008 @ 23:45

  56. 2-ku mrzim iz dna duse,zato sto ih ima previse.Pa kako vam nije glupo da vozite nesto sto svi voze,sigurno su vam roditelji ili neko od preijatelja ko ne zeli da sem razlikujete od drugih rekao “kupi 2-ku i nece da te boli glava” Pa pogledajte taj dizajn,napravljen 85 god. nije tacno da je tad bio lep,124 je i sad lepa a negde su se u isto vreme pojavili,tad je 124 bila mnogo skuplja a sad su im cene maltene iste.Ja vozim bmw 2001 320d i prodajem ga zato sto nisam njime zadovoljan,tako da meslim da nemci prave lose automobile a mi smo samo nekako urodjeno opsednuti njima.Mislim da je Mazda 6 dobar auto,kupio sam ga pre mesec dana,za sada je super,a ako neko hece bmw nek pogleda sajt…

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od nikola — januar 9, 2008 @ 14:07

  57. @Petar
    Dobro, priznajem, malo jesam preterao, sa neozbiljnoscu, al sam bio preblag sa komentarom o tome kakav je vas cenjeni golf. Kao prvo u Srbiji mozda ima ocuvana 2 i to bas u ovom istom broju, mozda 2 komada, drugo vozio sam sve varijante te iste dvojke i apsolutno nicim me ne impresionira, neudobna, dizelka radi ko prolupali trkator, benzinac 1.3 u 90% slucajeva produva posle 250.000 i to da se dobro odrzava, 1.6 benzinac trosi ko ona LADA iz predhodnog posta a ide ko Moskvic (ovo za kretanje vazi iza 1.3), hvaljenog GTI-a sam bukvalno razneo Renault Espaceom, doduse jeste bio 3.0 V6, ali ipak je to kombi ili minivan…
    Jeftini delovi kojima se toliko hvalite poticu iz Bugarske ili neke slicne zemlje gde ih radi mala privreda, ako hoces originalan deo sigurno nece kostati 10e i to ceo prednji trap, proveri malo cene po netu, dizajn dvojke je nula, cak i odvratni kadett jaje je lepsi od nje, o bezbednosti uopste necu da govorim jer je to misaona imenica za sve automobile te klase iz tog doba a cena vase cenjene krsine je toliko nerealna da prevazilazi sve ove moje “neukusne i maloletnicke” komentare. Jednom recju, magareca zaprega je za ovo V10 Biturbo!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od RENAULT POWER!!! — januar 9, 2008 @ 17:02

  58. Ljudi oko ove teme o golfu 2 ne treba puno zamlacivati zube (ili tastaturu) kako god.Taj auto je precenjen do bola.Covek koji radi u Sloveniji je kupio sebi tamo dvojku, cisto da dodje sa njim da se ne drka sa busom, platio ga je 300e, smesno!!!A auto je u super stanju, bolji od polovine ovde kod nas.Po mojoj slobodnoj proceni ovde bi za takvu dvojku trazili bar 2800.Alo bre!!!! I posle je covek proda, zaradi 200e, i dobro.Daleko smo mi od boljeg standarda, ovde ni stojdzu ne mozes uzeti za 300e,a dvojke su sa nulom vise,a imaju po 25 godina!KATASTROFA

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od slobodan — januar 10, 2008 @ 21:05

  59. Ko tvrdi da je Golf 2 solidan auto taj nije seo u RENAULT-a proizvedenog iste godine i jeftinijeg za 1000e danas. Voznja je razlika kao da se vozite u volovskim kolima pa sednete u konkorda!

    RENAULT RULES!!!

    Pozdrav svima, Milos

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Milos — januar 11, 2008 @ 01:56

  60. FRANCUZI I JAPANCI SU ZAKON !!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — januar 12, 2008 @ 08:56

  61. Povezao sam jednom komsiju(vlasnik golfa 2 1.6d) svojim pezoom 505 iz 1981 ciji je komentar bio JEBOTE OVAJ TVOJ AUTO KAO DA IDE PO VODI A NE PO PUTU.Umro sam od smeha.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od vlada — januar 13, 2008 @ 16:22

  62. WOW!!!!Koja rasprava.Ima nekih komentara kojima na koje skidam kapu.Golf 2,legenda Jugoslovenskih drumova.Jedno vreme i domace vozilo…U zadnjih 10 godina golf kosta isto ko da za njega vreme ne vazi.I ko da taj auto ne propada.Neunistiv je i slicno.HEHE.Alo realnost zove Srbiju.Golf je verovatno bio dobar auto kad se napravio,ali danas.Nemoj te da se lazemo.Svi su udarani,presli su ko zna koliko.Kao jeftino odrzavanje.To je najgora laz,kad se kupuje najgori fuseraj od delova.I on opet kosta ko da je juce izasao iz fabrike a ne pre 20 godina.I onda dodju ljudi i kazu da su italijani i francuzi losi.Italijani tu i tamo,ali i oni imaju svoju dobru stranu.Ali francuzi,svi ih pljuju kao skupi za odrzavanje.Vozim se u Reanult 25,strasan auto.Delovi kostaju kao i svi drugi.Ali zato traju,a ne ko turski za golfa.Kupite original nemacki pa da vas cujem za cenu.25 kosta 2000 e,zato ide ko zmaj.TRaje ko zna koliko,20 godina ima,180 neoseca.Tisina u autu,a vozis se ko u ladji.Oprema bolja i on kosta manje od golfa 2.Strasno.Ovaj reno sam uzeo samo za primer,o 4 je suvisno pricati,5,21.A svi su udobniji od bilo kog vw.Suvisno je pricati vise o tome.O 25 se malo prica ali koga god da pitate samo ce hvaliti auto.ali nije to za srbe.Da je po nasem,ceo svet bi vozio golfa 2.ali tuzno je i to kad mi raspravljamo o autima starim 20 godina…dok tu preko grane je to deo dobre istorije…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Renault 25 — januar 13, 2008 @ 23:36

  63. malo si se izglupirao :),naravno da i ja imam golf 2 ali moj je unikat nema dijela na njega da nije crkao ili da nema lufta,ali ipak ima 1600ccm ibenzinac je,88 god i ne mogu ga prodat 450 eura a kamo li da ga sredim (ulozim 200eura u njega) i prodajem preko 1000 eur…a nikad ne bih dao preko 1500 ya golf2 :))

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od vlado...pg — januar 14, 2008 @ 18:01

  64. u srbiji bi ti takav golf kostao 3500 evra..
    doteraj ga ovde i prodaj za 2000 ladno..
    treba uzeti pare ljubiteljima golfa..

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od FLOYD — januar 15, 2008 @ 12:23

  65. …ljubitelji????? Preblaga rec za te “likove”, hahahahaha, treba im kozu odrati!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od RENAULT POWER — januar 15, 2008 @ 16:47

  66. Gledam ove budalastine i nemogu da verujem kakvih likova ima…
    GOLF je prodat u preko 22 MILIONA primerka posle Korole je drugi naj prodavaniji model na svetu za svoje vreme je nejlepsi auto svakako a od nekih i danas.Ako iko ima trunke mozga videce da se svi trude da naprave auto koji nosi ,duh Golfa’Jeste Tojota bolja
    (motor)ali kola nisu samo motor nego jos ponesto. Da je tako ovi grobari iz Zasrave bi se razbili od posla prodavajuci ,domace, sa Pezo motorom..
    Iako treba daste kivni na nekog to je
    Zas(t)rava VW je na ceni i u EU..
    Golf 2 ne toliko500-1000E jer iza dvojke ima G3 G4 G5a krajem ove godine pojavice sei GOLF6.I ko ne shvata da je Golf brend ida on ima cenu njegov problem a vlasnici renoa, pezoa, alfei omege Ha HA
    mogu samo da sanjaju gore navedene cifre,tako da im je moj savet da ostave LEGENDU i lece komplekse zbog krseva koji voze na neki drugi nacin!(p.s KENJAJTE slobodno slavu mu necete pomraciti!)

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Robert — januar 17, 2008 @ 23:56

  67. je*es slavu traktora

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — januar 18, 2008 @ 00:02

  68. @Robert
    E ovako pametnjakovicu, kao prvo Golf jeste prodat u 22 miliona primerka ali ne verzija 2 vec sve verzije koje su ikada napravljene, kao drugo molio bih te da mi posaljes sajt gde si procitao tu budalastinu da je Golf posle Toyote najbolji na svetu (mozda krs HAHAHAHAHA), kao trece Renault pa i 4TL u koju god opladu hoces ima da predje vise km od dvoke 1.3 benzinca, cetvrto, po testu koji su radili ljudi iz Top Gear-a (a to svakako nisu amateri) Renault Megane Sport je pobedio “vaseg” jadnog golfica 5 gti u svim mogucim segmentima osim u ovom kojim se hvalis, a to je tradicija, nije ni cudo da Golf ima tradiciju kad se jos malo proizvodi 40 godina, e tu i lezi njihova najveca bruka, 40 godina a Megane se radi jedva 10-tak i odnosi ubedljivu pobedu. Da ne govorim o raznim takmicarskim sampionatima u kojima je Renault neprikosnoven, F1 npr. , RENAULT ima najboljeg konstruktora i najbolji motor, samo nema dobrog vozaca, to je razlog za trenutni “neuspeh”, zatim trke na Rally sampionatima (pogledajte malo Renault Megane Sport Tropy model od 320hp 2000ccm i turbinom od 5 bara, VW nikad nece da pomirise ovom modelu), Renault je napravio najbrzi minivan na svetu ikad i to davne 1995 godine sa Espaceom F1 od preko 600hp (takodje je dobro pogledati), mozes da zamislis sta su sada u stanju da naprave kada su njega jos 1995 lansirali itd itd…
    Renault 19 je za “vas” kukavni golf ne masina, nego spejs satl.
    Voleo bi da ta “vasa” muka kosta bar jedno 5000e i to oni modeli iz 1984. pa da “muzu” sve one koji se zaklinju u njega, dabogda se izbrisao sa zemlje!!!
    RENAULT POWER FOREVER!!!!!!!!!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od RENAULT POWER — januar 18, 2008 @ 11:49

  69. ZA Renault
    Prvo nisam reko najbolji nego najprodavaniji posle korole sto je naravno slicno,drugo ocenu kvaliteta daju kupci a ne ti i tebi slicni Golf 2 je najprodavaniji model od svih Golfova do sad (1,,3,4,5)tako da mu i najveca slava pripada.A sto se tice F1 vec sam rekao ostali proizvodjaci moraju da pakuju svoja sranja u ,Sarene folije, da bi uopste prismrdeli na trzistu to VW-u nije potrebno bar ne u tolikoj meri,i da pogledaj sta je R 32!

    VW grupa
    AUDI
    Bentli
    Bugati
    Seat
    Skoda
    A mozes da proguglas i za Vejrona!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Robert — januar 18, 2008 @ 13:16

  70. … i od svih ovih proizvodjaca dole koje si naveo, najslavniji je Golf 2 po tebi i tebi slicnima, hahahahahahahaha. Ma svaka vam cast, kazem ja, za takve je i 5000e malo da se otme :)))))).
    Lepo kaze jedna narodna “J… magare dok mu noge u blatu!”
    Zaboravio si Lamborghini da dodas, ali sve ovo sto si nabrojao je u skorijem vlasnistvu VW koncerna, znaci slavu su stekli odavno, a nije VW zasluzan za nju!!! VW je samo imao dovoljno love da sve to kupi i na kraju ovde nije polemika o tome ko sta drzi, niti se prica o tome da je VW u globalu los, vec se govori o NAJVECEM SRANJU na nasem trzistu, Golfu 2 i njegovoj ceni ali i kvalitetu. Iskreno nista protiv nemam za G4 ili G5, Passata i sl, ali G2…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od RENAULT POWER — januar 18, 2008 @ 14:42

  71. Ha HA HA cekaj batice sto se nerviras pa ti si prvi poceo da se ,kurcis ,sa F1 i Megan sport.. a to sto je VW kupio navedene marke(sem Audija on je VW odavno)
    kupio je parama od prodaje svojih automobila(Golfa ) najvise, i ostalih modela koji su uvek najprodavaniji u svojoj klasi i uvek su reper ostalima!
    I na kraju niko od bilo ljubitelja, bilo
    realnih poznavaoca automobila nece reci da je Golf 2 los auto naravno u svojoj klasi, a ne u poredjenju sa automom iz 2003.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Robert — januar 18, 2008 @ 19:14

  72. @ Robert
    …nisam uporedio Golf 2 sa Renault Meganom iz 2003. vec Renault Megane Sport i Golf 5 GTI. VW ima jako dobru prodaju i to niko ne osporava (pri ovome mislim na sve osim “dvojke”, koja je jedino na Balkanu dobar auto u sadasnjosti), Golf 2 je bio samo solidan auto u svom vremenu a danas je najobicnija krsina. To sto je prodat najvise od svih Golfova je zato sto se najduze i pravio (1984-1992)i bio najjeftiniji od svih modela sa imenom Golf, nekada je kostao oko 15000DM (Golf 2) a danas Golf 5 je oko 20000e pa navise, to je duplo, a danasnji modeli jedva da sastave 5 godina i pritom su skupi. Jos jedna stvar, u F1 koliko ja znam ne ulaze krsevi (medju ostalima nalazi se i Toyota koju si sam prozvao), ako su Mercedes, Ferrari, Honda, Jaguar, BMW, Renault krsevi, onda svaka tebi cast na poznavanju!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od RENAULT POWER — januar 18, 2008 @ 19:45

  73. Covek je potpuno upravu kakav Golf II placali bi vi meni registraciju 50000 dinara sto zagadjujete okolinu pogotovu taj cadjo 1.6d on u dodatnoj opremi ima dimnu zavesu…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od kr — januar 23, 2008 @ 03:26

  74. Kakav golf ja kolko znam to seljaci voze…bas sam pre neki dan na oglasima video prodajem deset kubika drva i golf dva povoljno ovo su ceste pojave…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od merc — januar 23, 2008 @ 03:30

  75. ti auti golf II u katalogu u slucaju udesa za celu stetu vrede po trideset hiljada pa davajte po 4000 evrica pa kad pukne steta opet na selo da izvlacite trupce pa novi samo sa siberom da vas vidi bog…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od tami — januar 23, 2008 @ 03:37

  76. ha ha ha ha

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Deyan — januar 23, 2008 @ 07:30

  77. KO ume da cita latinicu ovo ce mu biti dovoljno.
    Renault 19

    Početkom 1989 godine predstavljen je novi Renault 19 sa zadatkom da pobedi svog nemačkog konkurenta, lidera u svojoj klasi zvanog GOLF.

    Pobeda nije ostvarena, ali je zato Renault 19 najprodavaniji strani automobil u nemačkoj od 1989 do 1994 godine. Zasluga ovavkom rezultatu je elegantan dizajn, komfor, raznovrsnost obrade, modeli od limuzine, polukombija do kabrioleta. Ovi kvaliteti ne bi bili dovoljni da ih nije pratila nešto niža cena od Golfa. Sve ukupno za pet godina Renault 19 je prodat u 400.000 primeraka samo u nemackoj.

    Prednosti koje odlikuju renault 19 u odnosu na konkurenciju su pre svega 70% pocinkovana karoserija, široka paleta motora, benzinski od 1400 ccm sa 58 ks do 1.900 ccm sa 16 ventila i 135 ks, dizel varijante 1.900 ccm običan i turbo varijanta od 64 i 90 ks.

    Motori se ocenjuju kao zdravi, izdržljivi, ekonomični i laki za održavanje. Bazni modeli su snabdeveni motorima od 1.400 ccm sa 58 ks, nemoćan za veličinu karoserije, neekonomičan, troši puno, radi na granicama izdržljivosti i strada od pregrevanja. Bolja i isplativija varijanta je motor od 1.800 ccm sa 73 ks, on je dovoljno jak da nosi karoseriju, ekonomičniji u odnosu na motor od 1.400 ccm. Za Shumahere na ulici svakako odgovaraju varijante od 1.900 ccm R19C sa 109 ks i R19 16V sa 135 ks. Pri kupovini ovih bildera treba znati da su već do daske istrošeni na putevima po zapadnoj evropi pa im ostaje još malo života do generalne opravke. Dizel varijante su mnogo isplativije i izdržljivije, potrošnja se kreće od 6 do 7 litara nafte na 100 km u gradskim uslovima vožnje.

    Karoserija je udobna i praktična za četiri putnika sa zavidnim ptrljažnikom. Polukombi verzije obaranjem zadnjih sedišta postaju pravi kamioneti. Prednja vuča se ocenjuje kao dobra i izbalansirana za sve uslove. Menjač se ocenjuje kao veoma dobar, sporadično curenje ulja ne utične na njegovu ispravnost i funkcionisanje. Ogibljenje tipično francusko meko i nečujno, odlično u prvih 100.000 km nakon čega treba obavezno zameniti amortizere.

    Upravljački sistem veoma komforan ako ima servo asistenciju u protivnom postaje veoma težak i ne preporučuje se damama, naročito je težak pri parkiranju. Pažnju zaslužuju manžetene i zglobovi prednjih točkova, njiihovo dobro i pažljivo održavanje produžice vek vašem automobilu značajno, neispravne delove menjajte obavezno originalnim francuskim, skupi su ali i isplativi, u protivnom vas očekuje sve češći odlazak majstoru i češća zamena skupih delova. Največe probleme zadaje rashladni i elektricni sistem, curenje radijatora i pumpe za vodu se desava u skoro 30% slucajeva, starter i alternator prave probleme cak u 70% slucajeva. Radi sigurnosti treba svremena na vreme proveriti ispravnost svih elemenata rashladnog sistema od pumpe za vodu, termostata na radijatoru kao i ispravnost samog radijatora. Njihova neispravnost je dovodila cak do krivljenja cilindara u 11% slucajeva i pregorevanja zaptivke cilindara u 70% slucajeva. Proveru možete izvršiti sami, proverom nivoa antifriza, pojava mehurica u antifrizu je znak da sistem dobija vazduh i neophodna je njegova provera i popravka.

    Električni sistem je najslabija tačka, starter pričinjava probleme u preko 70% slučajeva, a kvarovi alternatora u 18% slučajeva. Sporadične probleme izaziva i pumpa za gorivo, uzrok njenog kvara je filter za gorivo, montiran na teško dostupnom mestu i ne menja se redovno. Kočioni sistem stabilan, redovnu kontrolu treba vršiti dvaput godišnje. Tečnost u kočionom sistemu treba menjati na svake dve godine. Veoma je važno da se zamena pločica, paknova i diskova vrši originalnim. Zupčasti kaiš se menja na svakih 80.000 km pa o tome treba voditi računa. Kod motora od 1.400 ccm nije zgoreg proveriti ga jednom godišnje ili na svakih 20.000 km, a zameniti ga na 60.000 km.

    Bez obzira što Renault 19 nije uspeo da pobedi lidera u svojoj klasi ?GOLF?-a, on je dobra alternativa za nešto manje para kao polovnjaka.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Robert — januar 23, 2008 @ 23:53

  78. ..golf 2, MARS NA OTPAD, 20 god je mnogo za spejs satl, a kamoli za jedan obican narodski auto koji je napravljen da bi zadovoljio potrebe jednog prosecnog Nemca molera (ne vredjam nikoga), kada krene na rad da obori sediste i napuni gepek kantama komotno, a onda ga pametni gerga Jugovic dize u nebesa posle 20 god. kao najbolji i najekonomicniji, jeftiniji i ko zna sta najj,,, auto koji je vozio jer nije nista drugo ni vozio koliko je primitivan i neupucen…a to sto je kvalitetan je zato sto molera ne interesuje da popravlja svoj vagen pa su Svabe morale da naprave da prokletinja traje..ali to je bilo pocetkom 90 tih god. prosloga veka…gospodo seljaci ovo je 2008_kad mi neko kaze bolje mi je golf 2 89 nego Punto 2000…dodje mi da emigriram…ja razumem da Nemci prave odlicna kola, ali da se kod nas radjaju teski debili to ne mogu nikako..

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Vlada — januar 27, 2008 @ 22:52

  79. Za one koj i ne znaju, golf 2 posebno Golf II GTI G60 Limited Edition : 1781 ccm, 4 cilindra, DOHC 16v, Bosch Digifant sistem za ubrizgavanje goriva, G-punjac kompresor, 210 KS pri 6500 obrtaja u minuti, 252 Nm obrtnog momenta pri 5000 obrtaja u minuti. Za tako malu kubikazu a tako veliku snagu se ne bih bas slozio sa tobom da taj auto ne valja. Tacno je da je taj auto dosta krut i neudoban ali ima izdrzljiv motor koji ni jedan francuz, japanac i td. nikada nece imati. Postujem samo ono: Made in Germany, sve ostalo je puska.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Milan — januar 29, 2008 @ 01:07

  80. A samo mi reci kolko ima takvih primeraka.
    Kad su tako dobri zasto se ne vidjaju??

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Deyan — januar 29, 2008 @ 08:25

  81. Pa zato što su trajali po 200 km hahhahhahha

    II su sve trulex, čast GTi-u na performansama ali ni limarijski ni po performansama se ne mogu meriti sa Italijanima, Francuzima, Japancima…

    Vreme je za penziju

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Dinosaurus — januar 29, 2008 @ 22:07

  82. Logicno je da kad u auto od 1800ccm stavis 210ks ne traje dugo, kao i Japanske “zujalice” od motora, 100.000 km i generalna, isti je slucaj i sa F1 bolidima. A limitirali su seriju jer krsobu niko nije hteo da kupi, hahaha, pa da im projekat ne postane predmet sprdnje, natakarili mu “Limited”, hahahaha.Kao sto mu ime i kaze, za ogranicene je i pravljen i G60 i svi ostali primerci golfa 2 i 3.
    Cetvorka i petica su ok, tu su stvarno nesto napravili i tu vec mogu da se porede sa ostalim limuzinama, ali 2. i 3., krsine neokukane! Mada, svaka roba ima svog kupca, sad sto su kupci Golfa 2 limitirani u mozgu, sta da se radi :))))).
    E, da, Vlado, verujem da si odusevljen i Trabantom i Wartburgom, oni su takodje Made in Germany, hahahahahahaha!!! Wartburg, cak ima i sa Golfovim motorom, hahahahahaha, ista su klasa, mada je Wartburg malo bolji, od poliestera pa ne moze da ga “razjeee” korozija :)))).
    Jadni ste fanovi krkleme zvane GOLF!!! PUUUU!!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od RENAULT POWER — januar 30, 2008 @ 16:17

  83. Kakav golf II to JOS SAMO SELJACI VOZE…KAD IZADJES IZ BILO KOG NOVIJEG AUTA VIDI SE DA SI PISMEN OTMEN DA JE UNUTRA SVE NOVO A NE ZEMLJA TABLA KOJA SKACE POLOMLJEN ABLENDER STVARNO A STO SE TICE CENE 3000 ZA GOLFA II I VISE I JOS NEKO KAZE TO MOZE JOS DA IDE MOZE SAMO NE ZNAM GDE BOLJE KUPITI JUGA ZA 1000 ISTE SU UDOBNOSTI A I LICE…

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od NISTA NIJE VECNO — januar 31, 2008 @ 00:04

  84. VALA NE KAZU DZABE GOLF NEOPAJANI GROB…KAKVA II I III MA I IV NEKE SERIJE PETICA JE JEDINO DOBRA OVO OSTALO MRCICE I RAGE A JOS GOLF I ON JE VRH U MOM KOMSILUKU IMAJU KOMSIJE DBVA GOLFA I I II KAD GOD IH UPALE MORAM DA ZATVORIM PROZOR KAKVI SU TO CACAVCI A U ZIMSKOM PERIODU CESTO IH SRECEM GURAJU IZ DVORISTA BAS SAM IM REKO DA OSTAVLJAJU NA PUTU NA NIZBRDICI…OVOME DVOJKA IMA SPOLJA VRH LIMARIJU KAO NOV A ISPOD TOCKOVA RUPE PO 10cm valjda da ulazi voda radi bolje aero dinamicnosti reko naspite i tu antifriz da vam ne popucaju pragovi…

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od NICK — januar 31, 2008 @ 00:13

  85. Samo cu reci.
    Golf II NIKAD VIIIISE

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Bosanac — februar 9, 2008 @ 20:18

  86. Te price o GOLF-u II su plasirane sa jasnom namerom. Svakog pojedinacno mogu da demantujem mojim primerkom ovog automobila. 1.6d 1991.god i pre par nedelja sam presao 666.666 km, sada oko 670.000. Kupio sam ga 1996 sa oko 90.000 km. i u periodu od kada je kod mene uradjena mu je generalna motora na 300.000km i to je ujedno najvece ulaganje, da ne racunamo delove trapa koji ne odlaze sami od sebe vec zbog puteva u Srbiji. Ne postoji taj automobil na listi novih automobila za koji bih menjao ovakvu azdaju od auta. Tako da svi koji kazu losu rec za Golfa II ocigledno nisu imali dovoljno srece da nalete na dobar primerak, na kakav sam ja naisao!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Zexter — februar 13, 2008 @ 20:36

  87. I sad mi treba da poverujemo da je tvoj auto presao vecu kilometrazu posle generalne,nego sa fabrickim motorom.
    Bolje malo razmisli sta si napisao,mozda ti laze km sat.

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Deyan — februar 14, 2008 @ 07:28

  88. Ovaj malisa sto vozi Pezoa 605 kobajagi neka mi se javi i nalazimo se kad god hoce ja sa Mojom cetvorkom Sdi a on sa 605 3.0 i sioguran sam da ce da mi popusi izuduv, a znate kako? Pa po njegovoj prici vidi se da nema ni dozvolu a kamoli auto od 200.. konja

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Marinko — februar 15, 2008 @ 16:37

  89. E ako jos neko spomene Alfu a pogotovu Alfu 33 pljunucu ga. To je sranje koje se svojvremeno prodavalo u vise boja od braon. Zasto je tako jeftina ako je dobra… HAHAHA, sranje

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Marinko — februar 15, 2008 @ 16:42

  90. RENAULT POWER - e ne znam ko je ovaj ali taj sa svojim Renom kombijem ne bi video Golfa, Nerviraju me ljudi koji smatraju da ostave nekog a ovaj drugi i ne cepa masinu. I samo da znate nije sve u autu vec u vozackoj tehnici a ko ne veruje ne mora. Ja sam se sa Mk 3 trkao za 1.6i 307 pezom i verujte da smo bili izjednaceni na autoputu. Znaci deco tehnika je bitna. Pravi vozac je u dvojci 1.6i opasan. Moj brat je duvao mazdu novu 626 ne znam koji je motor ali nemaju slabiji po konjazi od golfovog a on je po Iriskom vencu najebo se ovom keve…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Marinko — februar 15, 2008 @ 16:51

  91. Dinosaurus - ovaj lik, paaaa, vidim zasto ima takav nadima, obavesten je iz tog doba. Brate ne mogu da verujem da nko moze reci da dvojka ima losiju limariju od frnacuza i italijana i sl. govana. Covece jer vidis da su svi protiv Golfa ali opet je jaci. Limariju dvojka ima bolju nego i jedan auto do 95, pa vi razmislite a nemojte da posecujete sajtove za podatke vec udjite u kanal i vidite jedne i druge pa mi se javite ako budete smeli a ako ne… razumem, samo se pokrijte usima.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Marinko — februar 15, 2008 @ 17:03

  92. Izvinjavam se zbog gresaka ali Budale me iznerviraju.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Marinko — februar 15, 2008 @ 17:08

  93. @Marinko
    Ako stvarno mislis da Golfom 4 pa makar bio i GTI (o SDI necu ni da govorim) mozes da pobedis Peugeot 605 V6 3.0 onda stvarno nemas POJMA o automobilima i ako neko treba, to si ti da se pokrije usima!
    Taj 605 V6 ide 230 ko od sale a tvoj SDI daj boze da moze 190 da izgura i to za 10 minuta, hahahaha, mozda bi brze ako bi isao niz Bubanj potok od 10 minuta, nekih 7.5, :))))) hahaha. Nisam vozio 605 nikada, ali jesam Renault 25 V6 iz 1991 i GARANTUJEM da ide 230, a motori su im skoro isti.
    Dvojka je najvece sranje koje ide nasim putevima i svakim danom je sve vece sranje.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Renault Power — februar 15, 2008 @ 18:02

  94. jOJ decko, znam ja decko sta je 605 bolje od tebe, vozio sam ga i moze vise od 230, ali ja sam to rekao zato sto se vidi iz njegovog znanja kao i tvog da nemate pojma sta je auto. A to govno sto si ti ^VOZIO^ je francusko i nikada se ne moze porediti sa nemackim vozilom. Nadji mi jedan auto Renov koji ima priblizno konja a da moze da se poredi sa VW?
    Npr verovao ili ne vr6 razbije 605sri 3.0 iako ovaj ima 30ks vise, a o tom RENDZERU tvom da ne pricam tako da tisina

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Marinko — februar 15, 2008 @ 21:09

  95. A ti RENDZERU procitaj sta je ovaj izjavio kao ni jedan VW nema opremu koju ima njegov pezo 605 jojjjj. Kao da mu je to neki auto pa moj CADJO vredi kao 2 takva. Pitam se samo zasto majku mu… A da to je francusko govno koje samo francuzi voze i oni koji nemaju para za NEMACKO vozilo. Verovatno VW nocima sanjaju da ce kupiti a ovamo se proseravaju.

     Add karma