Polovni Automobili

Početak naplate usluga na sajtu od 29. februara

Datum: 5. februar 2008. Napisano pod: Интерно (5,374 pregleda)

Od 29. februara 2008. godine, sajt PolovniAutomobili.com će početi sa naplaćivanjem korišćenja usluga.

Ukratko to znači sledeće: svako će moći da postavi najviše do dva oglasa. Oni koji imaju potrebe da oglašavaju više vozila, moraće da plate.

Detaljnije o ovome:

  • Neće se naplaćivati pristup oglasima i drugim sadržajima sajta.
  • Oglasi za kupovinu vozila i delova biće besplatni.
  • Oglasi za prodaju rezervnih delova biće besplatni.
  • Biće besplatno oglašavanje do dva oglasa po registrovanom članu
  • Sav drugi sadržaj biće besplatan ukoliko drugačije nije navedeno

Svi oni koji se bave prodajom vozila moći će da se oglašavaju na sajtu uz određenu nadoknadu. Oni će umesto postojećih naloga na sajtu dobiti nove Dilerske naloge. Svi oni koji plate oglašavanje, dobiće opciju “virtuelnog placa” na sajtu gde će biti prikazan njihov kompletan inventar i ono što je bitnije, njihovi oglasi na rezultatima pretrage biće istaknuti drugom bojom i logom firme. Dileri automobila i oni koji imaju potrebe za oglašavanje više vozila kliknite ovde i popunite formular.

Razloga za uvođenje naplate ima više. Trenutno je aktuelan problem sa performansama servera i nedostupnosti sajta s’ vremena na vreme. Problem će biti prevaziđen prepravkom delova sajta “ispod haube” i zakupom bržih i stabilnijih servera. Za to su nam potrebni vreme i €.

Veliki problem je postalo i moderisanje oglasa jer neki likovi ostavljaju lažne oglase. Da bi se takvi oglasi isfiltrirali, potrebno je dosta vremena da se svaki oglas pregleda prilikom postavljanja i kasnije posle izmene.

Ekipa koja radi sajt PolovniAutomobili.com ima još nekoliko dobrih ideja za poboljšanje postojećih servisa i uvođenje novih, ali zbog nedostatka vremena (vreme = novac), te ideje stoje na papiru umesto na sajtu.


109 komentara »

  1. svaka čast,sajt vam je odličan,ovo mi je prvi automobil koji prodajem,jeste da ga još uvek nisam prodao,ali mnogo ljudi me je pronašlo baš preko vas.mislim da i treba da naplaćujete usluge,jer vam je sajt odličan i bez para,tako da verujem da će biti još bolji

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od kiselički denis — februar 5, 2008 @ 16:27

  2. Odlicna ideja,sto se tice naplate oglasa.Treba dodati opciju “cena dogovor ili bez cene”(mozda prodavcu vise odgovara da ne stavlja cenu u oglasu).!!Moje licno misljenje je da treba naplacivati i gledanje oglasa.Verovatno bi to smanjilo broj “ozbiljnih” kupaca koji iz dosade salju mejlove sa glupim pitanjima a ozbiljni su kao moja “baba”.!!!

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od durlanac — februar 5, 2008 @ 18:29

  3. Najbolji ste,zelim vam puno uspeha u daljem radu….Porucujem malo bolje situiranim posetocima i korisnicima ovog sajta da se malo otvore po pitanju sponzorstva za rekonstrukciju naseg najboljeg sajta…na obostrano zadovoljstvo,jer je i ovo nase lice u ocima Evrope,tj.celog sveta! SRBIJA svim srcem……..!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od srdjan vrzic — februar 5, 2008 @ 22:20

  4. SVE STO JE BESPLATNO JE DOBRO ALI …..
    SAMO DA CENA BUDE PRIHVATLJIVA,ZA SVE.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od GORAN — februar 6, 2008 @ 00:21

  5. korektno,samo napred!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Dachi — februar 6, 2008 @ 01:31

  6. i teba da pocnete sa naplacivanjem ima i previse laznih oglasa svaki treci oglas je lazan.jos uvek nisam prodao automobil

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od milosnis — februar 6, 2008 @ 07:10

  7. Sta mislite da je bolje da se uradi po pitanju lažnih oglasa:

    1) Da se uvede prijava greške u oglasu koja ce stizati administratoru pa da on na osnovu odredjenog broja prijava brise oglas?

    2) Da se uz oglas ostavljaju komentari pa da potencijalni kupac vidi unapred o kakvom se oglasu radi?

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od Petar Pavlović — februar 6, 2008 @ 11:53

  8. Svaka čast za sajt. Jedno vozilo sam kupio preko vašeg sajta, drugo prodajem preko istog (još). Žao mi je zbog nedostatka vremena, i nadam se da ćete naći sponzore koji će vam omogućiti više stepeni slobode po tom pitanju. Podržavam ideju za grupisanje oglasa dilera i predlažem da možda organizujete poseban link samo sa dilerima, tj. da se razdvoje oglasi dilera i oglasi fizičkih lica, ne samo bojom već i po stranicama. ‘Ajte živi bili, i samo napred. Pozdrav :)

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od mrsomood — februar 6, 2008 @ 12:59

  9. Samo napred,najbolji ste sajt za aute u Srbiji,ponosan sam sto preko vas prodajem automobile.Imate moju punu podrsku za placanje ako vam to nesto znaci.Veliki pozdrav!

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Oras — februar 6, 2008 @ 15:40

  10. znaci videli ste sansu da zaradite, i to je u redu samo nemoj da se pravdate da je to zbog nas mnogo mi licite na aktuelnu vlast,(uvode akcize na plin zbog nas ili to je svugde u svetu odnosno to je moderna evropska tekovina), ja necu vise koristiti usluge vaseg sajta

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od radak — februar 6, 2008 @ 21:49

  11. sta da kazem sem bezveze.mislim da time nista necete postici i samo ce te dati vecu sansu drugima a vicete izgubiti dosta time sxto se verovatno vecina vise nece oglasavati kod vas a sqamim tim bice malo oglasa i polako cete otici u zaborav.ne treba tvam taj nluksuz vec bolje stampajte izdanja sa slikama i prodajite na pijacama automobila i trafikama i eto vam profita.pozdrav

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od dex — februar 6, 2008 @ 23:02

  12. Bolje ispod svakog ogl. ostavite mesto za prijavu[nepravilnosti]Tako ce se brisati lazni oglasi.U suprotnom ce mo svi izgubiti i vi i mi.Slazem se sa komentarom br.11.Veliki pozdrav…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Dalibor — februar 6, 2008 @ 23:36

  13. E kad ja moram da budem pod brojem 13…Elem,izgleda da neki nisu citali kako pise,oglasi ce se naplacivati onima koji u isto vreme prodaju vise od dva vozila,i smatram da je to sasvim u redu.A za nas “obicne smrtnike” sve ostaje po starom.Ovo definitivno jeste nas najbolji sajt za oglasavanje vozila,pa neka oni koji imaju auto placeve i plate oglasavanje.Pozdrav

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Aleksandar — februar 7, 2008 @ 00:42

  14. Odlična je ideja sa naplaćivanjem od dilera.Do dva automobila je sasvim korektno.Ionako dileri, pogotovo uvezenih automobila ruše cenu odličnim automobilima kupljenim kod nas.Trebalo bi znači po istoj ceni prodavati istinu i laž.Slažem se i da potpuno odvojite njihove stranice.Ove će uvek biti mnogo bolje posećenije.Pozdrav i uspeh u radu.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Pedja — februar 7, 2008 @ 14:43

  15. Ok.. Ali buraz svaki ce srbin pre napraviti 7 naloga , da bi objavio 14 automobila nego da plati!!!! Ali ako vi tako mislite svaka chast!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Nenad Nesic — februar 7, 2008 @ 18:36

  16. Pa, moguće je da će to neki i da urade… Međutim, duplikati naloga mogu da se pronađu preko raznih parametara (npr. preko istog broja telefona, ip adrese i sl).

    Nije nam cilj da budemo “policajci” i jurimo one koji zloupotrebljavaju sajt, ali ako bude moralo nece biti potrebno vise od jedan dan da se tako nesto napravi.

    Ja mislim da je dilerima automobila (bar onima koji imaju registrovan biznis ili oni koji to nisu, a zele da izgrade svoju reputaciju) nece biti materijalni problem da dobiju poseban nalog sa svim prednostima koje on nudi.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Petar Pavlović — februar 7, 2008 @ 19:38

  17. Mislim da je najbolje da se uz oglas ostavljaju komentari kako bi ljudi videli da li je oglas lazan.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od m — februar 7, 2008 @ 20:44

  18. ..Lepo ste ovo sve odradili, sve pohvale…igrom slucaja bavim se webom (flash AS) i znam sta pricam…a sto se tice naplate 100 % vas podrzavam…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Vlado — februar 8, 2008 @ 08:31

  19. Uvedite onda i rejting. Npr. ja kupim auto od dilera i napišem svoja iskustva i dam ocenu 1-10. Ili diler pokuša da me nasanka lažnim podacima (npr. kaže kilometraža 80k, a na servisu vidim 290k), ja to napišem ovde i budući kupci to vide.

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od banem — februar 8, 2008 @ 10:50

  20. Sramota !
    Cim malo osete da moze da se uzme kinte GRABI !!!

     Add karma Subtract karma  -3
    Komentar od Zoran — februar 8, 2008 @ 18:15

  21. @ Zoran

    Pa, ako mislite na ljude koji rade ovaj sajt, onda se grdno varate gospodine.
    Pa zar mislite da se ove stranice uredju tek same od sebe, mozda to sa vase strane
    tastature sve ovo izgleda jednostavno ali nije..neko placa ovaj hosting, neko odrzava ovaj sajt, neko ovo zna ili voli da radi ili oba, pa normalno je i da se ovakva stvar naplacuje… bar svuda u svetu je to normalno samo u Srbiji se neradnici bune jer hoce sve za dzabe, i laku paru, a u ostalom momci su lepo rekli” dava auta dzabe, a za vise plati”…ako preprodajete auta, onda morate i vi nesto da platite, jer i od ovog posla neko zaradjije kao vi…
    (ne poznajem nikoga ko ovaj sajt uredjuje, i govorim ovo sasvim objektivno)

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od Vlada — februar 8, 2008 @ 21:13

  22. zasto?odakle lova i nemojte da uplata bude komplikovana.aj zdravo.bob je zaljubljen u TIJANU he,he,,he.mozda je……..

     Add karma Subtract karma  -3
    Komentar od Bob — februar 8, 2008 @ 22:35

  23. Sajt je fenomenalan….Sada mobile.de moze samo da nam pljune pod prozor…I srbi konja za trku imaju…!

     Add karma Subtract karma  +3
    Komentar od Srdjab — februar 9, 2008 @ 02:12

  24. ma ideja je ok.,a oce moci oni koji nemaju firmu[ja], a imaju vise auta da udju u tu pricu o posebnim stranama.ps.ljudi kupite neki auto da imam odakle da platim oglas!!!!malo zeza,pozdrav samo napred.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od mile — februar 9, 2008 @ 12:16

  25. potrebno je da pojasnite nacin placanja i nacin dostave oglasa

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od andreastasic — februar 9, 2008 @ 13:10

  26. Sjajna zamisao, a bogami i treba, neki dobro zgrcu lovu na tudja ledja, samo da placanje bude SMS-om kao na autobat-u i bice OK! Poz!!!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Pune — februar 9, 2008 @ 22:48

  27. Pa odrzavanje sajta kosta, znate svakog meseca se rentira prostor na internetu takozvani hosting, znam da vlasnik sajta polovniautomobili.com ima server sto je jako skupo za nase uslove, naplata je neizbezna a opet vidim da su sve lepo resili ima za svakog po neka opcija, svaka cast samo nastavite sa radom kao do sada!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Milos — februar 10, 2008 @ 00:25

  28. odlicna ideja.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od skokospa — februar 10, 2008 @ 00:28

  29. Prvo nas navucete na besplatan sajt a onda se kao vadite da treba nekako odrzavati taj isti sajt(placati). Sto niste odnah naplacivali postavljanje oglasa na sajt?
    Ja sam iznenadjen i uvredjen!
    Zasto ne rasformirate vasu marketinsku sluzbu jer ocigledno ne radi dobro,jer ste zamislili prvobitno da se finansirate od reklama ali postoto to ne funkcionise ajd opleti po korisnicima.Sve ovo vam je los marketinski potez. Razmislicu o daljoj saradnji. Pozdrav.

     Add karma Subtract karma  -3
    Komentar od Zox — februar 10, 2008 @ 13:24

  30. Neki u ovoj nasoj Srbiji nikako da shvate da nije korektno da prodaju automobile i na njima zaradjuju, a pritom mufte oglasavaju. Ajd evo ja im predlazem da oni za dzaba dovoze kola iz Evrope (bez zarade) i tako ih prodaju po nabavnoj ceni, a ja cu se licno potruditi da se besplatno oglasavaju !!! Moze li tako ???

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od laki — februar 10, 2008 @ 17:32

  31. Po ovim komentarima mislim da svi vole da se naplacuje oglasavanje sto je jako cudno. Daj bre kako ne vidite da ste providni. Ljudi oglase da ostavljate na sajtu www.mojauto.co.yu jer je tu besplatno i izlaze novine svake srede a sa ovim nemojte da saradjujete

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od radak — februar 10, 2008 @ 18:43

  32. U duhu demokratije necu da obrisem ovaj komentar iako se direktno potencira konkurentski sajt. :) Ustvari, PolovniAutomobili.com nemaju pravu konkurenciju. :)
    Da, tacno je da izlaze novine, al’ bih voleo da znam koji je tiraz. Ja verujem da u toku jednog prepodneva ovde dodje vise ljudi nego li sto je nedeljni tiraz pomenutih novina.
    Generalno problem koji postoji u Srbiji jeste da ljudi Internet shvataju kao mesto gde sve mora da bude besplatno. Dok god u nas bude takav mentalitet, nećemo daleko stići.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Petar Pavlović — februar 10, 2008 @ 18:53

  33. SLAZEM SE SA TIME DA STE PRVO PUSTILI SAJT U UPOTREBU BESPLATNO A ONDA STE KRENULI SA NAVODNIM PROBLEMOM?NORMALNO CIM STE VIDELI DA STE NAJBOLJI STO I JESTE TAKO RESILI STE DA SE MALO OPARITE.MISLIM DA STE TO TREBALI U STARTU DA URADITE I NEBI BILO PROBLEMA SA KORISNICIMA OVAK STE NAPRAVILI GLUPOST KAO DA NE ZIVITE U ZEMLJI SRBIJI I NE POZNAJETE MENTALITET OVOG NARODA.mI SMO RODJENI IZINATA I TESKO CE TE SE SAD OPARITI JER I AKO STE VI U PRAVU KAD SE POMENU NEKE NAPLATE TO ODMA NE IZGLEDA TAKO NE BAR U ZEMLJI SRBIJI.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od dex — februar 10, 2008 @ 19:41

  34. kad sam video obavestenje o naplati pomislih “here we go again… zar i oni”.. no detalji naplate su mi se svideli.. osobe koje prodaju licno vozilo nece ovu naplatu ni osetiti a ovi dileri sto rade sa automobilima, uvoze, dovoze , kupuju prodaju (bez negativne konotacije) .. molim lepo biznis je biznis pa plati i oglasavaj koliko hoces.. i ne, na Netu nije nista besplatno.. placas racunar, provajdera (i/ili) telekom ako si na dial up-u, struju koju trosi racunar, programe koje koristis (bilo da si ih legalno kupio sa compom ili dao 200 din dileru sa CDima) tako da je virtual reality kako je na netu sve for free… ;)

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Aermedia.com — februar 10, 2008 @ 20:14

  35. AJDE BRISITE TEMU POD HITNO.!!KOME NE ODGOVARA NEMORA DA KORISTI SAJT.KAKVI LIKOVI POSTOJE,KAO DA VAM JE NEKO BRKNUO U DzEP.!!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od durlanac — februar 10, 2008 @ 23:16

  36. Velika greska ako to uradite

    Zasto zovite platite pa cu vam reci

    Razumete!!!! Ne

    Sad stvarno zovite pa cemo se dogovoriti
    oko marketinga

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od stanislav — februar 11, 2008 @ 02:50

  37. UZAS,
    jedino sto je zajednicko za sve posetioce je da hoce dobar sajt koji brzo radi i stalno se unapredjuje—sam od sebe?! koliko je vremena potrebna da se on ‘porodi’ i kasnije ‘odrzava u zivotu’ znaju samo oni koji su proveli stotine-hiljade svojih radnih sati na njemu.
    odluka da se naplacuje svakom ko oglasava vise od dva auta [trgovina] je u potpunosti opravdana.
    zelim da istrajete u zapocetom poslu i dalje unapredjujete pretragu, na opste zadovoljstvo svakodnevnih korisnika.

     Add karma Subtract karma  +5
    Komentar od toda — februar 11, 2008 @ 04:50

  38. Uopste se ne radi o naplati usluga, sustina je u nacinu na koji se sad hoce naplatiti ta ista usluga. Prvo besplatno a zatim kad ste se prosirili,delimicno i uslugom korisnika,daj i da zaradimo na tim korisnicima. Ako je to bio cilj onda je trebalo naplacivati od prvog dana.
    Sta je sa nama koji smo od prvog dana sa vama kada niko nije znao za vas,kada smo reklamirajuci svoja kola reklamirali i vas sajt koji je uz to bio i besplatan. Pored svojih kola postavljao sam na sajt i kola svojih prijatelja ,koji nemaju racunar ni ADSL,a zele da prodaju svoj auto i na istom sajtu pronadju drugi.
    Posle svega ovog peporucio bih svima koji su povredjeni ovom odlukom da predju na BESPLATAN sajt WWW.mojauto.co.yu.
    Pozdrav.

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od Zox — februar 11, 2008 @ 08:20

  39. to je isto kao kad bi ja rekao ‘pero evo ti auto dzaba i pera vozi auto nedelju dana i svidi mu se i ja dodjem i kazem, ebi ga pero zbog troskova moras da mi platis auto’
    ne zaboravite jedno, sajt nikad ne bi zaziveo da mi nismo ubacivali kola na njega a to nama niko ne placa ;)

     Add karma Subtract karma  -4
    Komentar od diler — februar 11, 2008 @ 10:22

  40. Slazem se da dilerima treba naplacivati usluge sajta(prvi cu platiti),ali mi se nesvidja podela kao na postene obicne ljude i nepostene dilere.Ima nas nepostenih na obe strane,mislim da cete samo napraviti problem izmedju ove dve grupe ljudi.Druga stvar treba uvesti red ali sta cete sa ljudima koji imaju po 2-3auta a neznaju da koriste internet konkretno sam im ja slao oglase sa mog naloga.Sto mi vise nepada napamet jel ispadne da ja imam 20.automobila.Moracete da platite ljude da idu po pijacama i slikaju aute.Moja procena je da ce se u martu prepoloviti broj oglasa i da ce se ljudi okrenuti alternativnim resenjima jer je ovo ipak Srbija.Puno uspeha u daljem radu.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Marko — februar 11, 2008 @ 11:15

  41. @Marko: Možete li da pojasnite šta ste mislili ovim:

    “Slazem se da dilerima treba naplacivati usluge sajta(prvi cu platiti),ali mi se nesvidja podela kao na postene obicne ljude i nepostene dilere.Ima nas nepostenih na obe strane,mislim da cete samo napraviti problem izmedju ove dve grupe ljudi.”

    Zašto bi građani bili “pošteni”, a dileri “nepošteni”?

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Petar Pavlović — februar 11, 2008 @ 13:39

  42. kad ste tako pametni sto od prvog dana niste naplacivali usluge,nego sad kad ste videli da vas ljudi prepoznaju,a to smo mi ucinili oni ljudi koji prodaju jedan ili vise automobila.nema veze oticicemo sa sajta jedan po jedan,pa cete izgubiti ono sto ste stekli,pa ce opet biti besplatno ali bice kasno mi idemo dalje ,tamo de nema limita .Razmislite malo o tome

     Add karma Subtract karma  -3
    Komentar od tanja — februar 12, 2008 @ 00:31

  43. UF, UF, UF, UF, UF!!!
    pa idite svi, siroko vam lepo polje. ‘vojska’ NIKADA nije stala zbog pojedinca.
    sajt je nastao u pravom trenutnku i treba da ostane u zivotu. a to sto je neko postavljao ‘tudje’ oglase govori o njemu samom! morao je imati direktnu ili indirektnu korist od toga inace sto bi to radio?! za dobrobit sajta koji sada pljuje na sav glas?! ‘hrani xxx da bi te posle ujeo’!!!
    dobio sam puno koristi zbog informacija koje sam u najkracem mogucem vremenu ovde dobijao dok sam ‘vitlao’ za polovnim autom. pricam iz ugla korisnika. i posto meni ne moze da se naplati, ostaje grupa koja od toga profitira. AKO SE MEKOM ne svidja, moze ovog trenutka da u znak protesta pobrise sve svoje naloge. da li ce sajt zbog toga ‘umreti’? pa, ako mu se to desi, znaci da nije ni trebao da postoji, ali prezivece on i ovaj mart i jos mnogo dugo, na opste zadovoljstvo nas, povremenih-svakodnevnih korisnika. a ‘psi koji laju - ne ujedaju’, nisu sposobni sami, pa drvljem i kamenjem na onog ko ima ‘veci’. zavisti je uvek bilo. kod nas se sve prasta sem uspeha. NIKO jos nije rekao: BRAVO MOMCI, REALIZOVALI STE ODLICNU IDEJU U PRAVOM TRENUTKU, zelim vam da sto pre zavrsite jos ‘napredniju’ pretragu na kojoj sigurno radite i postavite je na ozbiljnije servere i da od svega ovoga pocnete dobro da zaradjujete, zasluzili ste! samo istrajte, sve sto vas ne ukoka, ojacace vas!!!

     Add karma Subtract karma  +3
    Komentar od toda — februar 12, 2008 @ 07:47

  44. …samo napred, pustite dilere neka lupaju sta hoce, a znam sta nece ..nece da plate nikome ni dinara, a hoce da se ugradjuju na svaki auto po 1000-1500 Evra (leba bez motike), u ostalom: SVI DRUGI SAJTOVI SU NULA U ODNOSU NA OVAJ VAS, ZATO ONI I NE SMEJU NI DA POMISLE DA NAPLATE, JER NEMAJU STA…

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od Vlado — februar 12, 2008 @ 08:12

  45. ugledaj te se na halo oglase pa ce vam biti jasno,

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od tanja — februar 12, 2008 @ 12:22

  46. Obrisan komentar od “radak” zbog korišćenja ofenzivnog jezika.

    P.S. niko ko je u vezi sa razvojem sajta PolovniAutomobili.com nije napisao nijednu poruku osim onih navedenih od strane mene (označene žutom pozadinom). Onome ko je gadljiv na ovaj sajt, široko mu polje. Oni kojima sajt koristi, nastaviće da ga koriste.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Petar Pavlović — februar 12, 2008 @ 17:22

  47. superste

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od VLADO — februar 12, 2008 @ 17:40

  48. SVAKA VAM CAST,SAMO TAKO NASTAVITE,A STO SE TICE PLACANJA,NORMALNO JE DA OD NECEG MORA DA SE ZIVI>POZDRAV.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Zoki — februar 12, 2008 @ 18:13

  49. Sajt Vam je stvarno super, ali ako uvedete naplacivanje mislim da ce te u mnogome smanjiti svoju reputaciju s obzirom da ljudi na ovim prostorima vole sve besplatno.. Ako se secate pre par godina je sajt www.automobili.co.yu uveo naplatu oglasa i sad se moze reci da imaju zanemarljiv broj posetilaca i oglasa, cak ni fizicka lica ne ostavljaju oglase jer nekako imaju u podsvesti da niko nece gledati te njihove oglase..
    Zeli Vam svako dobro i pozdrav!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od M. Savic — februar 14, 2008 @ 01:26

  50. Iako je sve vec receno, osecam potrebu da neke stvari ponovim. Ne vidim u cemu je toliki problem oko naplate usluga koriscenja sajta. Ljudi koji se bave prodajom automobila zaradjuju od toga i ne vidim nista lose u tome da finansijski podrze sajt koji im u tome u velikoj meri pomaze. Sto se tice nas koji nismo dileri, retko ko ce imati vise od dva automobila da proda odjednom. Neki od Vas su iznosili komentare da su stavljali oglase od komsija koje nemaju Internet, sta da Vam kazem, ovo je ipak 21. vek, ja danas bez Interneta ne mogu kao ni bez mobilnog telefona, ali eto mozda uvesti da fixni telefon bude kriterijum identifikacije, ili nesto slicno, jer mobilni broj danas nije ni skupo ni tesko nabaviti.Ako ce od tih para sajt biti bolje uredjen, ja nemam nista protiv.

    Mislim da bi trebalo uvesti pravilo da oglas ne moze da se postavi bez slike. Pa makar i slikane mobilnim telefonom, ko nema foto-aparat. Razdvajanje dilera i obicnih ljudi mislim da je nepotrebno, meni iskreno nista ne znaci kod koga sam automobil kupio. OK je da dileri imaju svoju posebnu stranicu, da vidimo i ostatak ponude, ali samo ako mi tako zelimo. Trebalo bi staviti opciju komentara, u smislu kako su ljudi zadovoljni kupljenim, ili sta oni misle o automobilu koji su gledali, ili o dileru, ili o pojedincu koji je automobil prodavao, pa da se vremenom izgradi rejting pojedinih prodavaca.

    Zelim Vam puno uspeha u daljem radu i zelju da sajt bude bolji i uredjeniji.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Zarko — februar 14, 2008 @ 12:18

  51. Ja sam svoj auto kupio preko vas.Par puta sam na LAZNE objave isao iy Kragujevca do Novog Sada, Beograda itd…Ali?! dosao i je i dan kupovine tj kada je onaj koji je imao sta da proda to i ponudio a ja sam imao smelosti da to odem u Loznicu i da dobro pogledam, proverim pa na osnovu svih podataka sa sajta i licno proverenih odlucim da dam povecu sumu i kupim stvarno pravi auto sa pravim slikam sa sajta i zato pozdravljam odluku o naplati

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od acapirana — februar 14, 2008 @ 23:25

  52. Za sve vas koji se bunite oko naplate, zatvorite ovu stranicu, i trazite na drugom mestu leba bez motike. To sto se nece naplacivati do 2 oglasa je sasvim u redu, a sto se dilera tice, treba im naplatiti.
    Pricam sve ovo jer sam uradio sajt za neku auto kucu, i minimum 3 puta nedeljno ga azuriram. I to stvarno moze da dosadi i da bude naporno, iako nije preterano tesko.
    Uvek treba ceniti svoj rad,a naravno i tudji isto toliko… tako da svako ko ostavlja vise oglasa taj je “svercer”, koji prodaje aute zahvaljujuci ovom sajtu (tacnije preko tudjih ledja) a stavlja sebi pare u dzep. Sto uopste nije u redu
    Admine… imas pordsku

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Nesa — februar 15, 2008 @ 03:32

  53. Sto vas narode boli cinjenica da ne moze vise dzabe, dosta vam je bilo! Ima li u prodavnicama ista dzabe, npr. kvacilo, krilo, radilica, burek, baklava itd? I u auto morate da ulozite kintu da bi profitirali bar malo. Jos su ljudi korektni pa su vam ostavili mogucnost da date oglase za 2 auta, pruzili vam prst, vi hocete celu saku. Niste skromni uopste! Izmedju ostalog, ako vam se to ne dopada izaberite neke druge sajtove pa se oglasavajte do mile volje, ili se nemojte oglasavati. Pozdrav i podrska s’ moje strane za administraciju sajta!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Dusko — februar 15, 2008 @ 15:42

  54. ok ja sam diler uvek imam oglasenih oko 20tak auta i nije mi nikakav problem oko naplate jer sam dosta profitirao i preko vas.velika primedba na organizaciju oko placanja registracije i uobste oko samog obavestenja sve je lose smisljeno…preporucio bih vam da zabranite objavu bez fotografije ili fotografijom sa neta kao i da ubacite pretragu oglasa po odredjenom regionu ili gradu.malo je glupo razdvajati dilere i fizicka lica dovoljno je samo oznaciti ih drugacije.razmislite o mojim preporukama savetujem vas iz iskustva mene i mojih musterija.srdacan pozdrav iz obrenovca

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od nenad — februar 16, 2008 @ 01:15

  55. Nema dzabe ni kod stare babe…
    U prevodu:plati pa se klati. Kvalitet je tu, dileri su dobrano profitirali uz pomoc ljudi koji rade ovaj sajt, mislim da je vise nego ok da deo svoje dobiti na neki nacin podele sa ljudima koji su im omogucili kontakt sa musterijama. Samo napred i budite jos bolji.
    pozz

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od pukovnik — februar 16, 2008 @ 01:29

  56. @@@@@@
    Petar Pavlovic(ako si ti lik koji uredjuje sajt)
    Uvedite opciju bez cene.Npr. “CENA PO DOGOVORU,BEZ CENE,CENA DOGOVOR”.!!!!!

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od cena — februar 16, 2008 @ 13:02

  57. sram vas bilo!!! ovo je izreklamiran besplatni sajt ako hocete da naplacujete oglasavanje poradite na marketingu ili napravite sebi novi sajt pa vidite kako ce vam ici i nemoj da vam dodjem tamo…… sram vas bilo ..

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od kambodza — februar 17, 2008 @ 18:46

  58. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ hocete jos!

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od kambodza — februar 17, 2008 @ 18:49

  59. @ & % =1.000.000 koliko vi svi kostate da vas otkupim i da krenem sa svojim idejama

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od kambodza — februar 17, 2008 @ 18:54

  60. neslazem se sa naplacivanjem oglasa

     Add karma Subtract karma  -3
    Komentar od andrej kulundzic — februar 17, 2008 @ 18:57

  61. nikako ne naplacivati

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od boris tadic — februar 17, 2008 @ 18:58

  62. opet namecete ovom srpskom narodu

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od vojislav seselj — februar 17, 2008 @ 19:00

  63. molimo vas ne cinite takvu gresku

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od dzorz bus — februar 17, 2008 @ 19:02

  64. SAJT JE EXTRA,SVAKI DAN GA POSECUJEM I MISLIM DA STE NAJACI U REGIONU.SAMO NAPRED.

     Add karma Subtract karma  +3
    Komentar od IGOR — februar 18, 2008 @ 12:50

  65. 1.sajt je odlican 2.diler sam i koristim ga vec dugo sa prilicnim uspehom u prodaji 3.rado cu placati!!! 4.glupo je razdvajati dilere i fizicka lica 5.svi treba da placaju!!!samo tako se mogu izbeci zloupotrebe na sajtu 6.najvise laznjaka postavljace bas klinci koji ce imati pravo na 2 besplatna oglasa 7.ozbiljan covek koji plati ce sa maksimalnom ozbiljnoscu prici svemu ovome i sigurno se nece glupirati za svoj novac 8.ko’ nam garantuje da lik koji prodaje “svoja” dva vozila ne ostvaruje profit veci od nekih manjih dilera koji posteno placaju svoje oglasavanje 9. ko ce to da ispita? niko! 10.zato treba svi da placamo ili ovaj sajt nece biti ovako dobar kao sto je sada,rekli smo da sve to kosta i to je istina 11.ako podelite oglasivace izgubicete mnogo,verujte mi…a mi cemo izgubiti najbolji sajt 12.ostace Vam klinci sa svojim laznjacima i polu-oglasima bez fotografija 13.stampajte foto oglase 14.malo vise se angazujte na prodaji banera 15.postoji mnogo nacina da se dodje do novca,ne samo naplatom oglasavanja 16.borite se ovaj prelazni period ce nam svima sigurno biti malo stresan 17.neki drugi put,dosta za danas…

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Engleski Pacijent — februar 20, 2008 @ 16:45

  66. mislim da je prava stvar to sto cete da naplacujete dilerima. i treba da naplatite svoj trud! licno ja prodajem po jedan automobil mesecno ali kad bih imao tri auta sigurno bih platio spreman sam da platim za usluge koje pruzate. samo nastavite ovako a oni koji imaju vise automobila pa se bune oko naplate… pa nemoraju da se oglasavaju ovde. mada mislim da niko nece odustat jer ovaj sajt je stvarno extra i ima extra posecenost, kad god sam na sajtu ima od 150 posetilaca pa vise.POZDRAV.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od alladin — februar 20, 2008 @ 19:09

  67. kazite vise kolko para da spremim

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od mile — februar 20, 2008 @ 23:53

  68. Ne obracajte paznju na ove sto im je puno da daju 50 ili 100din, ne znam koliko ce biti naplata, a idu svake nedelje na Najlon,Bubanj, pa tamo ostavljaju za par auta koliko ce ovde za celu godinu.Ti koji se bune uglavnom najvise i zaradjuje pa im je zao da daju i 50din da im uslikam auto, unesem vozilo i da izadje u novine i na sajt, radim za konkurentski sajt pa znam.
    Za neinformisane server kosta od 5000e pa na gore, pa ko ce to sve platiti.
    Inace sajt Vam je dobar i posecujem ga cesto, najvise mi se svidja sto je jednostavan i lak za upotrebu.

    Ovaj sajt sto pominju kao alternativu sto kao izdaje novine svakih nedelju dana, ima toliko laznjaka i duplikata, i lazu broj oglasa(kao 10.000, a imaju realno 30% pravih) , a svake nedelje celu bazu povlace u stampano izdanje sto je glupost po meni.
    Oglase bez slike treba zabraniti, i cena treba da ostane kao obavezna.
    Iskreno, po meni ste Vi i moja firma iz NSa (necu navoditi ime zbog reklame)No1 u Srbiji.

    Pozz

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od Dag — februar 23, 2008 @ 17:49

  69. imam na vasen sajtu dvadesetak oglasa i ne znam kako sada da platim da mi se svi oni ne izbrisu 29-tog.T

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od vlajko — februar 23, 2008 @ 18:25

  70. Vi koji pricate da je prvo bilo besplatno a onda su nas navukli pa sad naplacuju ne lupajte gluposti. Prvo,svi tako rade (ko bi na pocetku dolazio da se naplacivalo) i to je normalno,drugo zaista je potrebno mnogo truda i rada oko sajta i kad su se vec toliko potrudili zasto da ne profitiraju,trece naplacivace samo dilerima koji inace zaradjuju zahvaljujuci ovim oglasima. To sto neki pricaju je stvarno neshvatljivo i bezobrazno i bez ikakvog postovanja prema tudjem radu.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Milos — februar 23, 2008 @ 22:31

  71. Poziciju #1 u odnosu na trazenu rec “polovni automobili” treba naplatiti, i ljudima koji koriste usluge, i dilerima, i Google AdSense-u …

    Zasto da ne … mislim .. koja inace vajda od svakodnevnog azuriranja, placanja domena, hostinga …

    Savet: Krenite sa publikacijama

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od Sasa — februar 24, 2008 @ 00:05

  72. Mislim a vam je sajt sjajan ali nemislim da treba da naplacujete usluge sem u slucaju da neko stavi (kao sto ste rekli) vise od dva oglasa.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Vladimir — februar 25, 2008 @ 09:22

  73. Kako je super sto naplacujete dilerima oglase pa to je neverovatno apsolutno se slazem, kako je to divno. DAO BIH VAM PREDLOG DA NAPLATITE I ONIMA KOJI PREGLEDAVAJU OGLASE JER CIM IMAJU PARA DA KUPE AUTOMOBIL MOGU I DA PLATE GLEDANJE JER IM TO SMANJUJE TROSKOVE NE IDU NA AUTO PIJACE ITD.

     Add karma Subtract karma  -2
    Komentar od radak — februar 25, 2008 @ 18:14

  74. Sajt Vam je dobar samo me interesuje da li cete biti bezobrazni posto ste razradili sajt pa raspaliti po korisnicima.Sami cete videti po pocetku naplate kako ce Vam ici posao.Pozdrav

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od zoran — februar 27, 2008 @ 00:22

  75. @Komentar od Dag — februar 23, 2008 @ 17:49

    prijatwlju,kazes da imas toliko automobila i ako sam dobro procitao jos ih nisi prodao?zasto?

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od skokospa — februar 28, 2008 @ 21:04

  76. @Komentar od skokospa

    Nisi dobro procitao, ja ne prodajem automobile.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Dag — februar 28, 2008 @ 21:27

  77. @ Komentar od Dag

    izvini,mislio sam na coveka koji je pre tebe ostavio komentar.moja greska!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od skokospa — februar 29, 2008 @ 10:45

  78. Ja sam na ovom sajtu dosta dugo i efekat je odlican preko ovog sajta.Ali kada sam cuo za cifru…..nije bas mala. Mi dileri ne zaradjujemo milione,to vana svima izgleda da mi extra zaradjujemo ali nije bas tako.Napravite za dilere neku prihvatljivu cifru i bice svima dobro.Pasce Vam rejting,to sigurno ali koliko,videcemo.Od reklama i nas dilera zivite a od ostalih manje-vise.
    A i imate dobru konkurenciju.
    Narodu je dosta uzimanja (da kazem tako) para. Sva pohvale za Vas !

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Goran — februar 29, 2008 @ 22:27

  79. 600 e godisnje!?ko je recimo u pdv-u kao ja to je 20% vise…..cifra je za razmisljanje….poslao sam mail(prijavu) vlasniku sa nekim pitanjima pa cekam odgovor….videcemo

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od skokospa — februar 29, 2008 @ 23:46

  80. To je mnogo. Mislim da im to nece proci.Napustice ih dileri,vecina.
    Napravite neku drugu cenu.
    Povoljna cena i posao dobro ide.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Goran — mart 1, 2008 @ 00:02

  81. mislim,ovo je sramota to bi trbala da bude neka simbolicna cena a ovo je dranje koze na zivo imam dosta vozila zadovoljan sam sajtom ali ocigledno je da cu ga napustiti kao i mnogi drugi jer ako smo od vas napravili najbolje mozemo i od drugih konkurentskih sajtova

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od nenad — mart 1, 2008 @ 00:13

  82. Draga gospodo 5 godina sam bio preko mnogo sam sajtova koristio i . Ovo je bezobrazluk nikad ni jedan nisam platio. Posto sam korisnik vaseg sajta posaljite mi sta kosta pa da se razilazimo. Niste vi jedini sajt. Pantelic Zoran S postovanjem

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od zoran — mart 1, 2008 @ 01:44

  83. Bas nije skupo oglasavanje sta je to 50 eura mesecno za dilere automobila da sam ja na vasem mestu ja bih im dao cenu od 1000 eura sta je to za njih. Vama je malo 50 aura mesecno jer vi vredite mnogo vise. Vi ste jedini sajt nema drugih. Gde ce sada dileri da objavljuju oglase. Ja imam vise od dva oglasa i odmah cu da vam da 40000 dinara pa mozda i vise ma jok dacu vam 60000 e toiliko vi vredite. Bas ste pametni blago vama

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od radak — mart 1, 2008 @ 07:25

  84. promene nema,ljudi su odlucili da naplacuju i tu je kraj.
    recimo 100 “dilera” x50e je 5000e x12meseci je 60.000e.
    98,99% dilera automobila ovde prodaje na sajtu od 1-3 auta.ajde neka se javi onaj ko je na 50% zarade od 60.000e.
    veliki imaju svoje sajtove i prodaju preko njih….Ak Holiday,Ak Stepanovic,ceo Sabac…i ovi beogradski a ima ih mnogo.
    od pomenutih 100 ljudi koji imaju recimo male tezge a ne pijac 97,84% proda u proseku 2 auta mesecno i zaradi kao II ili III ruka od 300-500e.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od skokospa — mart 1, 2008 @ 09:01

  85. to, skoko care,objasni ljudima da nisu milioni u igri.pozdrav

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od mile — mart 1, 2008 @ 11:25

  86. ovde se radi o “malim” ljudima koji su recimo prodavci na bulevaru i koji nemogu da se nose sa raznim miskovicima.
    sta hocu sa ovim da kazem?
    ako je na jednom drugom sajtu da ga ne reklamiram cena oglasavanja do 100 vozila 9000din.mesecno onda cena od 50e na ovom sajtu nije velika.e sad,”razni miskovici”su se dosetili,napravili svoj sajt za 200-300e,dali jos 100 na reklamu u vidu banera negde i 50 za hosting te sami fotografisu,vrse update pa ih to kosta 350-450e a ne 600 odnosno 500 sa popustom…….imaju svoj sajt i mogu da oglasavaju koliko hoce i sta hoce….
    i jos ako je poseta na “onom”sajtu od 9000din. 12-17 ljudi online za ocekivati je da ce se i ovde sigurno prepoloviti.
    hosting(vidljivost sajta na internetu)kosta,kosta i administriranje sajta,kosta i rad samog vlasnika(to nikad u srbiji ne racunamo)i kad se sve sabere i oduzme mislim da je cena previsoka.
    ok,trebaju ljudi da zarade.ali ajmo lagano i postepeno.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od skokospa — mart 1, 2008 @ 13:08

  87. ovo je stvarno cirkus dali ste svesni sta cinite ovim…..nemam dalji komentar!!!u prosloj godini sam prodao 62auta ako bi naplata bila 50din po autu to bi bilo 3100din od mene i jos koliko nas puta odredjena cifra zar vam to nije dosta ako ste do sada normalno funkcionisali mislim da vam je ovo dovoljno da normalno nastavite sa radom,a gde su jos reklame itd…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od nenad — mart 1, 2008 @ 19:05

  88. Aman bre ljudi.STA JE SKUPO!!!
    covek je vise nego korektan.
    proverio sam na drugom sajtu i tacna je inf.od skokospa da je cena 9000din.za mesec dana.
    ovde je vise od pola manje.NAJ poseceniji sajt,ima vise od 300 oglasa dnevno.od 0-24h.u svakom trenutku preko 150 ljudi gleda oglase…to treba neko da pregleda,sortira,odobri,odrzava servere,PLACA to sto vi vidite.dao je 10 fotografija da stavite.alo bre….razmislite malo…..
    vas 5 “malih”se udruzi,da po 1000 dinara mesecno…ne ide na pijac,na onom drugom sajtu to nemoze….alo bre gde su vam klikeri….ILI SAMO RAZMISLJATE O VRACANJU KILOMETRAZE!!!!

     Add karma Subtract karma  +2
    Komentar od Rade Maricic — mart 4, 2008 @ 13:01

  89. Svaka čast na uvođenju plaćanja oglasa. Takođe, mislim da je sasvim u redu da oni budu besplatni do dva vozila jer onaj ko prodaje više od dva vozila u toku jedne godine sigurno da ima i da plati uslugu postavljanja oglasa.
    To je sasvim normalno. I sam sam se bavio administracijom sajta i znam koliko je to težak i vremenski zahtevan posao. Cena zakupa servera, registracije i što je najvažnije utrošenog vremena je velika pa je logično da pokrijete troškove i naravno dobro i zaradite. Što da ne. Jedna sugestija samo: Bilo bi odlično, kako je neko već predložio, da ubacite i neku opciju rejtinga ispod svakog vozila ili ispod određenog dilera kako bi kupci znali s kim imaju posla. Recimo ja sam određena vozila išao da gledam iz BG-a u NS i nisu na mene ostavila utisak kao što su slike na sajtu pokazivale. Kada bi ova opcija bila dostupna, ja kao posetilac bi mogao da ocenim kvalitet auta ili da ostavim svoj komentar ispod samog oglasa.
    To je to.
    Želim Vam puno uspeha u daljem radu.

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Miroslav Gordanic — mart 5, 2008 @ 11:01

  90. @Miroslav Gordanic:

    Takođe, mislim da je sasvim u redu da oni budu besplatni do dva vozila jer onaj ko prodaje više od dva vozila u toku jedne godine sigurno da ima i da plati uslugu postavljanja oglasa.

    Mala ispravka … Ne naplaćuje se postavljanje više od dva oglasa godišnje, već više od dva oglasa istovremeno.
    Što znači … Korisnik X postavi dva oglasa, posle nedelju dana proda auto, izbriše taj oglas i postavi drugi. I tako nadalje…

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Petar Pavlović — mart 5, 2008 @ 11:32

  91. Smatram da je dovoljno da po osobi budu dozvoljena 2 besplatna oglasa(ali na koje vreme?),jer ako neko nudi vise od 2 vozila,fakat je da se taj bavi preprodajom automobila,pa samim tim i zaradjuje.Opravdano je takvima naplatiti,jer ako je njima to delatnost za koju su se opredelili,ovaj sajt je Vasa delatnost i samo napred!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Shone — mart 5, 2008 @ 11:59

  92. Sajt je fenomenalan i pregledljiv i dostupan svima. Pametno je to sto ko stavi vise od dva oglasa da se naplacuje uz neku malu sumu novca. vas sajt preporucujem svim i preporucivacu jos! Sve najlepse zelim!!!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Mare — mart 5, 2008 @ 14:35

  93. matematika
    4(ili 5)xodlazak na pijac je 4000-5000din.ulaz+500din gorivo+hrana+izgubljeno vreme
    sto ukupno iznosi 6000-7000din za mesec dana.
    neracunam vreme provedeno na pijaci sto iznosi 4ili 5 x 5h.
    ako se nadovezem na moju poruku od 04.03.i saberem recimo 5″malih” ukupan iznos za njih je 30.000-35.000din.toliko za mesec dana njih kosta odlazak na autopijac.
    OVDE JE 5×1000 din!za mesec dana!!!
    RAZMISLITE MALO!!!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Rade Maricic — mart 5, 2008 @ 23:23

  94. po ovom predhodnom misljenju samo se na ovom sajtu prodaju automobili. svi kupci imaju internet i svi gledaju ovaj sajt. ma daj kretenu jedan to se tako ne sabira po tebi je veca verovatnoca da preko interneta prodas auto nego na pijaci

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od radak — mart 6, 2008 @ 11:48

  95. gosp.Radak ja Vas nisam vredjao nemojte ni Vi mene to je osnova ponasanja.verovatno je taj koji Vas je ucio ponasanju kreten pa se i vi tako ponasate.
    Vi gosp.Radak nemate pojma.naravno da je veca verovatnoca da se proda auto ovde nego na pijaci!!zasto?da Vam prevedem:
    da li na pijaci za jedan dan vidi neki automobil vise od 10-tak ljudi?ne!!!
    jeli isti taj automobil vidi dnevno preko 100 ljudi iz cele Srbije DA!!
    I TO BESPLATNO GA VIDI!!ne trosi gorivo da ode na pijac,neplaca parking…..ma sta objasnjavam coveku koji se zove onako kako je mene nazvao!!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Rade Maricic — mart 6, 2008 @ 21:40

  96. rade neseri klup si kao noc od gledanja nema vajde.na pijaci se lova broji odmah a koliko njih danas vidi oglas na sajtu i zapuca da vidi istog momenta….NIKO…na pijac vozim svake nedelje po cetiri auta i da je ulaz 4000din opet bih im dao bez razmisljanja jer tamo se lova zaradjuje a ovo je usputno ali naravno ti si prost za te stvari jer koliko vidim samo trtjlas neke teoretske price sto govori da je radak upravu ti istvarno po tvom raszmisljanju i nisi nista vise nego kreten.kad bi se gledanje sajta placalo mesecni broj prodatih vozila mogao bi se prebrojati na prste

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od nenad — mart 7, 2008 @ 00:42

  97. O kojoj ceni se prica ovde ????

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Nikola — mart 7, 2008 @ 03:52

  98. Sto se tiče sajta odličan je. Sto se tiče ponude biće sve bolja. A sto se tiče naplate odlična ideja. Ko još u Srbiji ima više od dva auta da proda, osim onoh koji rade prodaju vozila.
    Jedna od novina koja bi trebala da se uvede je i neki vid provere podataka.
    Ja sam naleteo na takav primer pokusaja prevare. Prvo je na sajtu objavljen oglas sa podatkom da je auto presao 140.000km da bi sada ponovo bio na sajtu samo sa podatkom da je prešao 93.000km.
    a tek sto se tiče onoga “vozilo je havarisano - NE” to je tek priča za sebe. Mislim da bi u formularu trebalo da piše “Da li je vozilo nekada bilo havarisano?”

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Đokić — mart 7, 2008 @ 17:37

  99. @Komentar od nenad

    ti si izgleda promasio profesiju.jedan covek a dva imena.
    namece se pitanje ko je od vas dvojce ti ili on je ti ili si ti on.
    pa kad je tako sto dolazi(te)s ovde.
    idi na pijac,jedi one budjave pljeskavice i opusti se lagano….gledaj setace kako prolaze.
    odspavaj u jednom od tvojih automobila,vrati ih nazad i oglasi ovde kao i sve sto si(te) dosad oglasavao(ili li).
    ajde lebati ali iskreno kao i dosad sto si bio!!!!!kazi koliko si auta prodao i dobio kes pare na pijaci.naravno pod uslovom da neprodajes barake od automobila.jel dosao neko na pijac u zadnjih 5 godina i platio na ruke
    +10k eura.
    ps:ako mislis da vodis normalnu rasparavu nemoj da vredjas.ili su svi koji dolaze ovde za tebe kreteni.a?ako je tako onda sa tobom nesto nije uredu.ti razmisli sta!

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Rade Maricic — mart 8, 2008 @ 01:44

  100. PS:
    @Komentar od nenad

    sta mislis kad bi se na pijaci ulaz za setace placao?ko bi osim tebe bio tamo?mozda kinez iz drugog reda!a?
    a sto se tice love na pijaci.pa to je valjda svima jasno samo ne tebi ili si ti mozda neki dovlasnik pijace pa tako pricas.
    evo matematike za pijacu:
    1000 automobila x 1000din je 1.000.000 din ili oko 12k eura.+ lokali koji su u vlasnistvu vlasnika pijace i oni donesu za 1 dan oko 2~3keura cisto sto je zajedno oko 14~15k eura cistih nicim opterecenih para.+parking za setace u proseku po autu 100din+500~800 auta=50~80.000din.
    I SAD SVE TO PUTA 4 ILI 5 koliko ima nedelja.
    buvljak u Subotu nisam spomenuo.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Rade Maricic — mart 8, 2008 @ 01:56

  101. svaka cast nenade ti si mnogo pametan decko a tek sto racunas!!!

     Add karma Subtract karma  -1
    Komentar od radak — mart 8, 2008 @ 16:00

  102. Koristim Vas sajt takoreci od samog pocetka,na njemu sam ostavljao oglase svojih auta,kao i oglase auta mojih prijatelja koima je internet nedostupan tj. nemaju racunare i mogucnosti da postave svoj auto na sajtu, pa se u nekim momentima tu nadju i vise od dva auta. Mnogim ljudima koji su me zvali po oglasima iz novina govorio sam da posete Vas sajt kako bi videli auto, mislim da nisam jedini. Misljenja sam da je to u mnogome pomoglo u popularizaciji vaseg sajta. Sto se tice samog sajta od mene sve hvale, a sto se tice naplate to je mac sa dve ostrice.Procenite sami. Pozdrav Dejan.

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Dejan — mart 10, 2008 @ 08:19

  103. OK je naplacivati nesto u sta se ulaze, medjutim, treba imati na umu i to da bi bilo vrlo prijatno uvesti placanje na godisnjem nivou, kao clanarinu, ili po oglasu, ali s tim da naplata bude putem SMS-a, i da cena bude razumna, nesto tipa 50 din po automobilu /za pocetak/.
    P.S. Ljude kojima se ne svidja ideja naplate, vec hoce sve dzaba, treba pitati da li oni nesto za drustvo u ovoj drzavi rade dzaba?

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od Darko — mart 15, 2008 @ 22:09

  104. LIČNO MISLIM DA ĆE VAS POJESTI DRUGI BESPLATNI OGLASI I DA MNOGO GUBITE SA TIM NAČINOM,A AKO STE HTELI DA DOĐETE DO PARA ŠTO NE IZDATE NOVINE KAO “MOJ AUTO” I NA TAJ NAČIN PROFITIRATE….SELIMO SE NA BESPLATNE OGLASE,JER I TAKO NEMA VELIKOG HLEBA OD OVOGA POSLA A NAROČITO DA I VI DA ME REKETIRATE,,,,NEDOLAZI U OBZIR

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od sanja — mart 16, 2008 @ 07:08

  105. Gotovo da sam svakodnevni gost na Vašem sajtu, auto sam prošle godine kupio uz pomoć vašeg sajta a nekim mojim prijateljima takođe pomogao prilikom prodaje ili kupovine auta na osnovu informacije sa vašeg sajta. Reakcije preprodavca su, posle uvođenja naplate za više od dva istovremena oglasa mislim očekivane, ali ipak malo preterane i nekorektne. Skoro svi preprodavci reaguju po sistemu “bolje oko da si mi isterao nego ruku u džep stavio”. Nadam se da će autori sajta uvesti još novina i napraviti od dobrog još bolji sajt. PUNO USPEHA U RADU !

     Add karma Subtract karma  +1
    Komentar od Radomir Gajić — mart 18, 2008 @ 17:30

  106. Pozdrav autoru sajta, ja vrlo dobro znam koliko nerava kosta SEO (dopisivali smo se pre par meseci kad je mene preplasio google srbija). Nisam siguran koliko je bilo pametno dati ovu temu na komentarisanje (razumem potrebu za ispipavanjem pulsa posetoca) jer se ljudi kao ja (ovde kupio i prodao po jedan auto rekordnom brzinom uz nula maltretiranje) unapred plase bez potrebe. Mene prilikom pregleda vozila ovde nervira sledece: 1. covek hoce da proda kola a mrzi ga da stavi bar jednu sliku!!!(ne pada mi na pamet da otvaram takve oglase) 2. vecini stranaca u kategoriji -stranac- stoji NE(!!!) 3. nema kategorije -vlasnik- (neverovatan je broj duplih vozila na jedne papire). Mogu li ove stvari softverski da se rese?

     Add karma Subtract karma  +0
    Komentar od proka — mart 22, 2008 @ 10:15

  107. Vi se ljudi stvarno drogirate…
    Pa po nesto mora i da se plati. Lakse vam je oko izvaditi, nego pare.

     Add karma