Budi u toku sa najnovijim obaveštenjima na sajtu

Poštovani,
Odvojite par minuta i pomozite nam da unapredimo sadržaj na našem sajtu.
Želite li da učestvujete u anketi i pomognete u unapređenju?

Koje automobile početnici neće smeti da voze ako se usvoji nov predlog zakona?

Koje automobile početnici neće smeti da voze ako se usvoji nov predlog zakona?
Postavljeno 05.12.2014. u 16:07

Po svemu sudeći, uskoro će vozačima ispod 21 godine biti zabranjeno da voze automobile kod kojih je odnos snage i mase veći od 76 konjskih snaga po toni. Potražili smo primere automobila koji neće moći da se voze.

                                     

Nakon raznih predloga (logičnih ili ne procenite sami) koje smo imali prilike da čujemo proteklih nedelja, finalna ideja glasi da se vozačima mlađim od 21 godine zabrani vožnja automobila kod kojih je odnos snage motora i mase veći od 76 konjskih snaga ili 56 kilovata po toni.

Istina, ova ideja je neuporedivo bolja od svih prethodnih, koje su se odnosile samo na radnu zapreminu motora ili samo na snagu motora. Na sreću, bilo je dovoljno zdravog razuma da se odbace.

Tako će se mnogi mladi vozači naći u situaciji da ne smeju da voze porodični automobil dok ne napune 21 godinu.

Kako da znam da li moj automobil spada među „opasne“?

Formula je jasna. Dozvoljeno je da motor ima snagu od maksimalno 76 KS ili 56 kW po toni mase automobila.

Uzmite snagu vašeg automobila (u KS ili u kW)  i podelite je sa njegovom masom izraženom u tonama – npr. ako je vozilo teško 1.200 kg, računaćete da je teško 1,2 tone.

Citroen Xsara 1.6 16V karavan iz 2001. godine sa 109 KS ili 80 kW ima sledeći odnos snage i mase: 109 KS / 1,183 t = 92,14 KS po toni ili 67,6 kW po toni. Dakle, Citroen Xsara 1.6 smatra se opasnim vozilom za vozače mlađe od 21 godine.

Uzmimo još jedan primer - Fiat Brava 1.6 16V iz 1998. godine sa 103 KS ili 76 kW, mase 1.305 kg: 103 KS / 1,305 t = 78,9 KS po toni ili 58,2 kW po toni. Ni ovaj automobil nije dovoljno bezbedan za mlade vozače.

Snaga i težina mog vozila?

Masu možete da nađete na zadnjoj strani saobraćajne dozvole, kod oznake G.

Snagu možete da nađete takođe na zadnjoj strani saobraćajne dozvole, kod oznake P.2. Snaga je u upisana u kilovatima (kW) – ukoliko želite da ih pretvorite u konjske snage, samo ih pomnožite sa 1,36.
 

Masa vozila

Dozvoljena snaga u KS

Dozvoljena snaga u kW

2.000 kg

152

112

1.900 kg

144

106,4

1.800 kg

136,8

100,8

1.700 kg

129,2

95,2

1.600 kg

121,6

89,6

1.500 kg

114

84

1.400 kg

106,4

78,4

1.350 kg

102,6

75,6

1.300 kg

98,8

72,8

1.250 kg

95

70

1.200 kg

91,2

67,2

1.150 kg

87,4

64,4

1.100 kg

83,6

61,6

1.050 kg

79,8

58,8

1.000 kg

76

56

950 kg

72,2

53,2

900 kg

68,4

50,4

850 kg

64,6

47,6

 

Konkretni primeri

Navedene primere uzmite sa dozom rezerve, pošto masa različitih primeraka istog modela može značajno da varira, u zavisnosti od standardne i dodatne opreme, broja vrata, verzije za određeno tržište... Validan je isključivo podatak koji se nalazi u saobraćajnoj dozvoli.

Može

VW Passat 1.9 TDI sa 100 KS iz 2004. godine – odnos 72,4 KS po toni
Zastava 101 sa 55 KS iz 2004. godine – odnos 65,9 KS po toni
Toyota Yaris 1.0 sa 68 KS iz 2004. godine - odnos 74,3 KS po toni
Opel Corsa 1.0 sa 60 KS iz 2004. godine - odnos 61,2 KS po toni
Opel Astra 1.7 CDTI sa 100 KS iz 2004. godine - odnos 73,2 KS po toni

Ne može

VW Golf 1.9 TDI sa 100 KS iz 2004. godine – odnos 84 KS po toni
Toyota Avensis 2.0 D-4D sa 116 KS iz 2004. godine – odnos 81,1 KS po toni
Toyota Yaris 1.3 sa 86 KS iz 2004. godine - 
odnos 87,7 KS po toni

Kontraefekat?

Jedna od mana ovog ograničenja je to što može da izazove kontraefekat, tj. da u stvari pogorša bezbednost na putevima. Naime, novopečeni vozač će dobiti dozvolu, ali zbog ograničenja neće smeti da vozi porodični automobil sledeće tri godine – za to vreme će „ispariti“ iskustvo stečeno na časovima vožnje.

Kada napuni 21 godinu i sedne za volan, dobijamo vozača koji je dobio dozvolu pre nekoliko godina i od tada gotovo da nije vozio.

Kada sve navedeno imamo u vidu ostaje pitanje, da li je ovo pravo rešenje za unapređenje bezbednosti mladih vozača u saobraćaju? Šta vi mislite? Imate li drugačiji predlog?


Autor: tim sajta Polovni automobili

Saveti na e-mail

Prijavi se na našu mejling listu. Prati preko mejla najnovije savete sa našeg sajta.

Komentara: 224
Pregleda: 108742
Ocena: 3.9
 

Dopadaju ti se saveti?
Prijavi se da ih dobijaš na e-mail.

samuel

Glupost je ovo stvarno, pa svaki automobil koji je napr. 75 ks po toni moze da razvije brzinu do te mere da se moze poginuti bez problema. A osoba koja je podlezna ludoj voznji to ce da izvede i sa bilo kojim atomobilom.

Odgovori

Marko

ajde sad nabrojite omladinu koja je poginula sa kojim autom..verovatno cemo doci do toga da je svaki sl imucan tip, omladinac krelac, cale lova cudo, bmw se vozi. Zakljucak je: u beogradu vlada sasvim druga drzava i razlicita je od ostatka srbije, ginu sve opasni tipovi koji su umislili nesto...NADJITE nacin da smirite te klince iz beograda, ne primajte mito i ne pustajte ih tako lako, Slabo je onih koji poginuse ili pravise nered sa keca, juga, gofla, fiata, i koji su van beograda. SVA deca ove nacije ispastaju ovom probnom dozvolom zbog par mangupa koju su se pravili pametni i vise nisu sa nama. Necete postici nista sa ovim. I dalje tvrdim da ovaj zakon smatra nasu decu glupljom od roditelja. deca nisu nesposobn

Odgovori

Marko

Bravo drzavo. uspevate da zaglupite naciju, tj decu koja odrastaju i tek dolaze. terate ih da uce gluposti. njihovi roditelji su bili sposobni da idu u armiju sa 18, da dobiju i pusku i zaduzenja, da poloze za sve kategorije, dobijali su kamione i tenkove da voze. A njihova deca su NEsposobna! moraju da voze 1,2 ili 1,4 kako je vec propisano. Samim tim drzava ovim zakonom daje svima do znanja da NASU decu smatra GLUPLJOM od svojih roditelja. u ovo doma savremeno doma kad je sve olaksano vi pokusavate nesto nepotrebno! umesto deca da budu pametnija ona su gluplja, ili se tako smatraju.

Odgovori

samuel

Dobro obrazlozenje, i jeste tako, zaglupe decu, pa posle izmisljaju glupe zakone kao sto su i sami..

swee

Slazem se sa vecinom komentara da je ovaj novi zakon cista glupost

Odgovori

Darko

Ovakav zakon nema nikakvog smisla, neće imati nikakav uticaj na smanjenje broja nesreća. Ako ispratite dešavanja u saobraćaju gde mladi vozači prave greške, videćete da to nema nikakve veze sa snagom agregata automobila. To što je neki mlad čovek bahat i nesmotren neće promeniti ograničavanje snage agregata. Videćete da najveći broj tih mladih i bahatih vuzača zapravo i nema vozačku dozvolu. Da su, veoma često, uzeli automobil svojih roditelja, a da oni to nisu ni znali. Definitivno, ovo je još jeno globalističko smaranje i ispiranje mozga. Ono što je potrebno je dovoljan broj saobraćajnih policajaca koji odgovorno rade svoj posao, i oduzimanje vozačke dozvole odmah na licu mesta.

Odgovori

Pedja

Koji fiat stilo sme da se vozi do 21 godine?

Odgovori

Jasim

izgleda da nemaju kome da uvale ova vozila sto prodaju da napune dzepove pa menjaju zakon kako bi kupili mi

Odgovori

Branko

Koje gluposti. Covek koji vozi brzo i remeti ostale ucesnike u saobracaju ce poginuti i sa bicikle. najbolje stavite do 21 god da vozimo ficu svi. I koliko vidim ovo nema veze sa cuvanjem zivota novih vozaca vec reklamiranje automobila. A vidite sta radite,kola do 21god a sta sa vozacima kamiona i autobusa ostacete bez njih... ko ce ih voziti?

Odgovori

JEDNA MAMA

Slažem se da prve TRI GODINE VOŽNJE, treba voziti slabiji auto, ali od čega slabijii? Pouzdano znam da je najopasniji vozač onaj kojeg "kola voze, a ne vozi on kola" što će reći da ne vlada njima. Da bi klinac osetio šta znači VLADATI VOŽNJOM, godinu dana svakodnevne vožnje na autu koji će inače da vozi (u prisustvu osobe koja ima min.5god. vozačku) i do 21.restrikcija od 23h do 05h. BIO ZAKON ILI NE, TAKO ĆE MOJE DETE...

Odgovori

Robert

jel se ovaj zakon odnosi i na one koji su vec polozili 2014 ili ranije a mladji su od 21godinu?!

Odgovori

buda

imam opel omegu 2.5td...a polozio sam pre 3 godine.. da li ovaj zakon vazi za mene..imam 20 godina

Odgovori

[email protected]

najgori vozaci u somboru su taksisti i policajci zasto ne donesete zakon koji njih kontrolise

Odgovori

karo

Lopovi samo donose neke zakone gde ce da uzimaju gradjanima pare a nikad nesto gde ce gradjanima dati pare. Ovako glup zakon nema nigde na svetu. Ovo je cisto aristokratska vlast. Jos ce poceti da nam odredjuju sta cemo da jedemo kojim danima. Ovim nista postic nece osim sto ce opljackati ljude. Meni recimo nije ovo nikakav problem jer cu cipovati svaki auto koji uzmem i izbeci njihov lopovski zakon. A bezbednost u saobracaju se postize na drugi nacin. Nego koga je ovde briga za bezbednost. Cim padne malo kise odrona na sve strane pa to gospodu ministre ne interesuje jer tu treba da daju pare.

Odgovori

Макса

Чобани су отишли у политичаре и пишу законе, а Доктори наука, Маагистри, Ижењери чувају козе и овце. Свако треба да ради свој посао, а неспособни и неписмени да ослободе фотеље и схвате да више нема РЕСАВСКЕ ШКОЛЕ. Сваки закон се доноси кад неког ВЕЛИКОГ нешто заболи. Докле више да се ломи кичма на сиротињи ове државе?

Odgovori

Dejan

vlada dozvoljava da se vozi yaris d4d koji ima 55 kw... a sa malo ulaganja lako se iz njega izvlaci 140 konja... https://www.youtube.com/watch?v=v9Xd83UXqWM... pogledajte video... zakon je glup... umesto toga stavio bi na automobili uredjaje koji ogranicavaju brzinu za sve koliko je ona i dozvoljena... to je danas moguce uraditi sa tehnologijom koja vec postoji... milicija ne bi naplacivala kazne za prekoracenje brzine ali bi zato naplacivali npr godisnje iznajmljivanje za uredjaj koji brzinu ogranicava...

Odgovori

Goran

2 korumpirana službenika po glavi stanovnika treba to sve izdržati.Zato je pitanje za čije interese prave ovakve zakone?

Odgovori

Nikola

GOLF 2 GTI 16V

Odgovori

Kristijan

kako sam ja cuo po tom novom zakonu vozaci do 21 god. nece smeti da voze posle 23h...ako je tacno, ovo je cista glupost... mi neki koj imamo dvadeset godina treba da radimo naprimer drugu smenu koja traje do 23 h verovatno po njihovom treba po zavrsetku smene da se parkiramo ispred firme i da ujutru u neko doba dodjemo po auto,ili da sacekam da prodje noc da bi iso kuci !?!?!?!?! razmislite malo...da ne pricam o muzicarima koji trebaju posle svirke da nose instrumente peske,ili da maltretiramo roditelje koj mozda rade ujutru da nas cekaju da zavrsimo,ili jos gore da placamo jedno 6 taksi vozila ?!?!?!?!?!?! sa 18 god. si vec punoletan i ukoliko ne studiras mozes da pocnes da radis...barem stavite da je rad zabranjen do 21. god. i da znamo da nam auto nije potreban...

Odgovori

ivan

ma zezaju ljude ko da su godine bitne neki deda u 90god moze da vozi a neko u 20 nemoze

Odgovori

stevica

zbog malog broja neodgovornih,osudjuje se cela generacija da ne moze da vozi...gosp.ministri donesite zakon tj velike kazne za vozace koji su besni kad voze,maksimalna kazna 40 god. za ubistvo prilikom voznje pod alkoholom ...uvedite unutrasnju kontrolu za saob.policiju da kaznjava te iste vozace a ne da zaustavljaju gledajuci koji auto ide...sta ce se desiti kad mladic od 22god.pijan u saobracajki ubije troje mladih,da li ce se pomerati granica...jedino velike kazne mogu uticati na bezbednost u saobracaju...zar ne stavljamo pojas,palimo svetla zbog policije ili zbog bezbednosti...ovim se kaznjava cela jedna i buduce generacije nicim izazvane...koja je devojka napravila udes u zadnjih nekoliko godina...

Odgovori

Stefan

Da li se odnosi na sve vozace do 21 godine ili samo ove sto poloze nakon donetog zakona

Odgovori

Zoran

Glupost, kao i mnogo toga sto smisle neiskusni dizaci ruku na partijskim sastancima, koji naglo postanu ministri. kada bi na plozajima bili ljudi koji su skolovani za odredjenu oblast ne bi imali idiotske zakone...

Odgovori

Nesa

Ranije,kada bi neko trazio dozvolu za oruzje policija bi se raspitivala po komsiluku o kakvoj se osobi radi.Tako treba i sa vozackim dozvolama,pa ko je problematican njemu ograniciti snagu ili sta vec.A ne ovako zbog nekolicine neodgovornih ispastaju svi.Treba stvari resavati ciljno a ne kolateralno.

Odgovori

Robi

Kasno ste se setili da uvodite nove zakone koje niko skoro nece ni ispostovati u Srbiji !

Odgovori

Miljko Simic

Moje je misljenje da svako sebi treba da kupi auto pa da ga koristi.Vozaci tatinih i maminih auta uvek su bili najobesniji u saobracaju.Ako vec tatu i mamu boli sto sin ne moze da vozi porodicni statusni simbol neka mu kupe to sto moze da vozi .Red treba da se zna.

Odgovori

Milos

Ovo je najveca budalastina! Kako se niste setili da nadjete odgovornog za nepostavljanje saobracajnih znakova i prepreka da niko ne upadne u Dunav, a ne da ginu mladi ljudi? Zato ste se sad setili da uvodite neke gluposti u zakon, zbog kojih ce doci do vece stete nego koristi, kada ti isti vozaci budu krenuli da voze posle 3 godine bez iskustva, jer nema svako dovoljno novca za bahacenje i kupovinu jos jednog automobila! Pritom, saobracajnu nesrecu ne izazivaju automobili, vec nepromisljeni, bahati, pijani vozaci. Zanima me o cemu bi razmatrali da se saobracajka dogodila automobilom poput Juga? Zabranili bi voznju istog i bio bi dozvoljen samo Fica od 750ccm? E moja Srbijo...daleko smo mi od EU. Ako ne znate da napravite zakon kako treba, onda ga prepisite od ovih iz EU.

Odgovori

Игор

Имам 17 година, ускоро пуним 18 и чекам полагање. Овај закон уништава младе. Не треба младе људе сматрати идиотима! Ко жели брзину достићиће је и са Југом и није му битно колико ће му времена требати да је достигне. У овој држави треба да се промене неки други закони о продаји алкохола нпр. Такође треба променити свест друштва као и корумпираност полиције. Тек онда када будемо били економски јака држава да родитељи могу тек тако да купе деци аутомобил који сме да се вози треба мењати закон!

Odgovori

Nesa

Do svoje 25 godine ja sam vozio veoma neodgovorno(brzo).Dva puta sam imao udes,oba puta stojadinom.Sta hocu da kazem?Svaki automobil je potencijalno smrtonosan.Ovi zakoni su ocajni pokusaji nesposobnih strucnjaka.Pitanje je zasto se mladi ljudi tako ponasaju a ne koliko konja ima auto.

Odgovori

nikola

kod sevroleta sam vido jednu lepu foru u americi ima 2 vrste kljuca. koliko se secam obican crni i crveni. kad palite auto obicnim kljucem mozete da vozite kako ocete a kad palite crvenim nemoze da se vozi brze od 45 mph sto je oko 80kmh. e takve kljuceve treba stavii u sve aute i te crvene kljuceve dati pocetnicima i nece biti problema

Odgovori

Jovičin Đorđe

Smatram da je ideja potpuno na mestu, samo malo "nedorađena". Mislim da su mogli da ograniče snagu automobili kao što i jesu, ali su mogli recimo dodati klauzulu da pomenuto ograničenje ne važi ukoliko je novopečeni šofer u pratnji roditelja u automobilu, i to preko dana - nikako noću. Zašto deca nebi vozila i jači porodični auto ako pored njega sedi roditelj koji mu već ne bi dozvoljavao da divlja. Istovremeno bi sticao neophodno šofersko iskustvo, i to za volanom porodičnog auta kojeg će svakako moći i sam da vozi za koju godinu. Iako mislim da su baš i ovih 76 KS po toni mogli skrojiti na jedno 85 KS, što još uvek nije neka snaga koja olako može izmaći kontroli...

Odgovori

Joca

Sto se tice samog nacrta zakona, skaradan je kao i sve u ovoj drzavi, cista glupost i totalni promasaj... Sto se tice Vaseg misljenja u kontraefektu, tu se ne slazem, jer zasto bi vozac cekao 3 god. pa da udje u jaci auto... Zar ne postoji Punto 1.2benz, 1.3multijet, i jos masa automobila koje bi upravo pocetnici i trebalo da voze, poput recimo ova 2 modela sto sam nabrojao.. Isto tu spadaju i Opel Korse B, C modeli, dizeli, benzinci 1.2 , 1.4 , Opel Astra 1.4 benz ili 1.7TD, itd, itd... Ovaj zakon je toliko glup da ce mladi i dalje moci da voze prebrze masine... Morbidan zakon...

Odgovori

Nikola

BMW 3.0 ili peske

Odgovori

Aleksa

Da li se ovo odnosi na sve vozace mladje od 21 godine ili samo na one koji poloze nakon sto se uvede zakon?

Odgovori

Nenad95

Da li vozaci mladji od 21 godinu, a stekli su vozacku dozvolu po starom zakonu, imaju pravo da voze posle 00:00h?

Odgovori

sloba

ovo je cista ludost... svim mladim vozacima bi trebalo ugraditi tahograf i cim seda u kola da ga ukljucuje,tako policija moze da ima uvid ;) a ovo sto oni lupaju da bih samo pljackali drzavu to su za mene nebuloze... oni ce svoju decu i rodjake obezbediti da mogu da za njih ne vazi taj zakon!!!

Odgovori

Dušan

Ja mislim da Okanović i kompanija,nisu normalni!Da li svako može svom detetu da,posle ludnice od polaganja i enormnih troškova,kupi manji auto.Očigledno da pomenuta "gospoda" nemaju dodira sa nama smrtnicima i ne znaju kakav je standard običnog čoveka.Silna srestva se slivaju u tu "naučnu ustanovu" da bi trust mozgova izmišljao ono što nigde ne postoji.Gospodo draga,pogledajte malo kakva je i vertikalna i horizontalna signalizacija,kakvi su putevi,kako su odrađena "saniranja" puteva,mostovi...jer to je jedan od uzročnika nesreća.Uleteo BMW na Adi Huji u vodu.Strašno!Umalo da uleti još jedan auto jeer nema ni znaka ni ograde!!!!A očigledno nema ni nečije odgovornosti!To se ne rešava propisima nego ovim što sam naveo.Agencija je samo skup pijavica koje isisavaju i ovo malo novca koji nam pretekne!!

Odgovori

Vele

Na primer ako stranac dodje u srbiju a ima 18-19god. i ima auto od 150ks hoce li on isto biti kaznjen ili sta?

Odgovori

DANA

to uopće nije dobro rješenje.. zašto? ograničava se pravo na rad, ograničava komfornija vožnja, manja vozila i nekvalitetna karoserija daju manju sigurnost u vozilu u slučaju sudara, etc etc....

Odgovori

Rolin_E34

ovako vidim da ima dosta raspravka na ovu temu o novom zakonu iskreno imam 19 godina imam probnu dozvolu do aprila vozim bmw e34 150 ks taj auto je u porodicnom vlasnistvu vec 20 god interesuje me da li ovaj zakon hvata nas satro starije vozace koji smo polozili ili koji ce da poloze pre nego sto se sprovede ovaj novi zakon ili ko polozi posle sprovodjenja novog zakona posto sam u dilemi je l zbog glupog zakona bih morao da menjam auto za nesto slabije teska srca :(

Odgovori

čarapić vidoje

Ovake mere su najveća glupost,treba zabraniti skroz upotrebu alkohola za vozače do 21 god.Ako ima i 0,1 promil alkohola oduzima mu se dozvola na 10 godina,i zatvor 1 god.U slučaju da vozi sa zabranom, 3 god zatvora teškog rada i trajna zabrana vožnje, ukida mu se vozačka dozvola za sva vremena.samo najoštrije.

Odgovori

tomi

Pa ovo vise nemoze da se izdrzi,pored toliko ogranicenja jos sad ovo..nebulozni zakon u zivotu nisam cuo ovakvu glupost samo kod nas mogu da usvoje..Nrod treba da se pobuni ili koliko vidim u sledecih 10 godina i sex ce da zabrane !!!!!!!!!

Odgovori

DANILI

Manji,slabiji to jest laksi automobili samom tom cinjenicom su inferiorniji u saobracaju t.j imaju manji I losiji stepen sigurnosne oprreme. Ovi polupismeni (ne po skolskoj spremi vec po zivotnom a I saobracajnom iskustvu) strucnjaci postaju direktno odgovorni u eventualnim nesrecama za tragicne posledice primene ovog ili slicnog zakona. Da li ce se u takvim slucajevima I kako postaviti pitanje njhove odgovornosti za povecan stepen rizika u saobracajnim nesrecama. Cak I statistiku kad prikazuju,prikazuju je nakaradno I proizvoljno. Po njima je kilovat postala mera za tezinu a bahatost za godine a mladi od 20-21 godine negativno obelezena kategorija u drustvu kojoj se ogranicavaju osnovna ljudska prava, kao I prava na rad u odredjenim delatnostima. Bahatost na koju se toliko pozivaju je upravo olicenje njihove svesti I savesti a prisilno ogranicavanje 99 % mladih osoba od 18-21 godine je upravo nasilnicko ponasanje.

Odgovori

Pera

Moje mišljenje je da svi (a ne samo oni koji će biti vidno oštećeni ovim zakonom zbog pojedinaca koji pijani bez dozvole ubijaju i ginu) treba da se javno pobune. Prvi bih potpisao peticiju da se ovaj, u najmanju ruku IMBECILNI zakon, ne sprovede. Zašto da dozvolimo našim debelim lenjim saobraćajcima da preko ovog zakona operu obraz i ruke zbog svoje nesposobnosti... Po čemu su naši ministri i ostala gospoda bili sposobniji u mladosti od nas?! Vozili su šta su hteli i kad su hteli, a našoj mladeži uvode policijski čas zbog onih koje nisu kaznili na vreme. SRAMOTA! Slažem se da treba kontrolisati pogotovo mlade i neiskusne vozače, ali ovo će doneti još više problema i jada. Nama ne treba nov zakon, NAMA TREBA SPROVOĐENJE TRENUTNOG!

Odgovori

Čedomir

Okanović, Alvirović - zar ste očekivali nešto pametnije ? Ograničavati punoletnom čoveku izbor modela automobila !?! Predlažem da se kuvarima do 21 godine ograniči upotreba miksera, do 400 wati ! Mesari do 21 godine da koriste nož do 4cm ! Bože sačuvaj !!!

Odgovori

Žile Korektor

Brava 1300 kg???? Ne, to nije tačno. Nijedna Brava nije toliko teška. Dizeli su malo teži a auto koji je pomenut je benzinac. Da ne proveravam tačne podatke sada, ali mi je logično da je masa Xare i Brave permutovana....

Odgovori

uros

Dejane,kakve veze ima da li je CORSA ILI BMW,mozes poginuti i sa 3.0 i sa 1.0 pri brzini od 80-90km/h. Sve je u MOZGU. :)

Odgovori

deki

Nijedan zakon nece promeniti nista dok sami ne promenimo kolektivnu svest.Nama je svima u krvi da vozimo agresivno.Nije bitno koliko je jak auto,kada nagazis do daske nastradaces i u malom isto kao i u vecem automobilu

Odgovori

esprimo

"Са лудом главом и бицикл је убојито оружје"

Odgovori

Dejan

Odlican zakon BRAVO E PA MAME I TATE to je grupa automobila B segmenta sa 6 ili 8 ventila od 0-100/kmh mu je potrebno 15 sekundi a i vise,te automobile okacis na rame i guras uz brdo , a leti kad upalis klimu jedva ide ako je kojim slucajem vise od 3 osobe u njemu jedva i da se krece u sustini ima dosta automobila novije generacije koji su jako pouzdani za saobracaj umesto jednog BMW-a 320 iz 2001 godine za isti novac kupite detetu npr.. OPEL CORSU 1.2 iz 2006 god a ako su baka i deka imali vise uticaja na vaspitanje deteta koje je jedva docekalo punoletsvo zbog znaka BMW vi mu kupite nalepnisu na benzinskoj pumpi i zalepite na vozilo ;)

Odgovori

Zvonimir

Ovim zakonom se opravdava i prikriva nerad i neefikasnost policije i pravosudnih organa. Dvadesetsedam prijava , sud ne moze da ga nadje a policajci ga ne poznaju. Neverovatno. Tu ce biti osteceni najvise oni mladi ljudi koji pazljivo voze a koji su u vecini.

Odgovori

Marko

Mislim da je ovo najveca glupost. Pogotovo za ponovno ogranicenje vremena voznje kao da i dalje imam probnu dozvolu.

Odgovori

Vladimir

Kao sto jedan decko rece ovde u kom, lepo pustite tiho muziku i lagano vozite i briga vas. Nek vas zaustave. I ako znate da niste prekoracili brzinu, ne mogu vam nista. Neka vas i tuze, vi skupite dokaze i pokazite da niste budale, kao sto oni misle. Jer nece moci da se igraju i zaradjuju. Ako popustite i kukate, gotovi ste. Nikad nemojte odustati. Evo moj meil ([email protected]), pa pisite ako vas zaustave. Da se taj isti covek koji je doneo zakon, sa potpisima izbaci sa posla.

Odgovori

Vladimir

SVI vi, vidite onog crvenog Fiat-a? I to "brava". Bolje da kazu "bravo" sedite i razvalite po gasu. Taj automobil moze da dosegne brzinu od 200km/h bez problema. Skoro sam bio kod druga, otisli smo na pice, ima isti taj. Ali mi smo stariji. Oboje imamo 26. Ja imam 8g punih iskustva sa automobilima razne kategorije. Od Yuga, Golfa 2, BMW-a 525, Audi sam cak vozio skoro S5-cu, koji je jako zahtevan itd. Dosta smo iskusniji u voznji, bilo brza ili spora. Treba znati voziti, a ne nagaziti do 150 i misliti da znas da vozis. A ostali? Ne smeju da voze ni 60, kamoli 120, jer ih tako naucio instruktor? Sta ce ovi da kazem "klinci" ispod 21 i do 21 godine? Da gledaju da voze Ficu ili bicikl? Zanima me taj koji je doneo ovaj zakon, da se pojavi pred medije i da kaze sta ce njegov sin/cerka da rade, ako su mladji od 21 godine?

Odgovori

Milan Code

Ja ne mogu da vozim moj peugeot 206 2.0hdi :) Kao da ce nesto da sprece sa taj zakon...

Odgovori

zeljko

vecina mladih vozaca je kaznjena ovim zakonom! setili su ze da menjaju zakon posle sletanja 6 mladih ljudi u dunav. zasto se niko nije setio da decka koji je pre nego sto je sleteo u dunav a imao je vise od 20 prijava, privede u sud?! kazu-maloletan?! onda su njegovi roditelji trebali da "odrobijaju" svaki njegov prekrsaj. siguran sam da bi sledeci put dobro razmislili pre nego sto ga puste.

Odgovori

IVAN

Smatram da to nema veze s vezom jer drzava samo gleda da dodje do para. Zasto nam uvode evropske zakone kada nemamo ni evropske puteve, ni gorivo ni plate...ma nemamo nista. Zasto ne prepisu od Evrope da motor bude rezervni deo. Secate se kako su nas izvacarili za prvu pomoc.Tako nas vacare za sve.PRVO TREBA DA URADE PUTEVE,DA PRILAGODE KAZNE,REGISTRACIJU,GORIVO... NASIM ZARADAMA,DA SE SVI IZ VLADE VOZE U ZASTAVI 10 I JOS MNOGO TOGA.PA TEK DA TRAZE NESTO OD OVOG IZMORENOG NARODA.

Odgovori

darko

Po meni najvaznije je da u glavi imas PAMET, kola nisu bitna dal su 50 KS, 150 KS, 250 KS...Ja sam polozio 2009 godine sad imam 25 godina, i prvi i jedini auto do sada mi je VW Passat B4 1.9 TDI 90 KS...Al mi nikad nije palo na pamet da se lozim, da teram kao lud i tako to, lepo sednes pustis neku muziku i krenes i naravno stignes gde si posao...uzivanje... A sto se tice onog da ne mogu da voze mladi vozaci od 23 do 06 (barem mislim da je tako) to i nije lose, jer sam imao par drugara cim su polozili odmah u auto pa krece potpisivanje, teranje kolko moze da ide...OPET PONAVLJAM I KAZEM SVIM MLADIM VOZACIMA - BITNA JE PAMET!!!! A NE AUTO...

Odgovori

Mlosh

Citam neke komentare i neverujem , daj bre koji auto ima 2t a da nije SUV...Svaki prosecan auto se krece od 1100kg do 1500kg max...Bice dozvoljena slabije verzije sa disel motora i benzinci od nekih sa 1.4 motorima.Procitajte ceo tekst sve je lepo objasnjeno i ima primera vozila koja dolaze u obzir.

Odgovori

Dobrivoje Rus

Ja mislim da treba na licu mesta rešavati situaciju lično i svojeručno. Evo kako ja to radim.Vozim ladu karavanku već 20 tak god.Obično te tatine sinove koji me seku sustignrm na nekom semaforu i išamaram jer ih roditeli nisu lepo vaspitali. Pre neki dan sam sustigao jednu devojku koja me je isekla na pravdi boga dok je pričala na mobilni.Dođem ja do auta pokucam na staklo .ona otvori prozor a i dalje prča ,ja otmem mobilni i bacim na suprotnu stranu autoputa . Mislim da će ubuduće pristojnije da vozi.Postupite ovako ,em se lepše osećate em je edukativno.

Odgovori

Mića Tica

Da li to znači da mladi vozači ne mogu u opšte da upravljaju ili samo samostalno vozilima.

Odgovori

Milos

ii sta ja sad trebam da kupim alfu 159 sa 150konja koja je teska preko 2 tone i da idem kad hocu 250 ?? pa bravooo zakon kidaa

Odgovori

scout

Moj komentar nije u skladu sa temom ali cenjeni ovom prilikom vam se obracam sa nadom da cete u ime nas vozaca izvrsiti neko istrazivanje u vezi sa cenama goriva i njegovim kvalitetom, pa da makar nesto u javnost izadje o kriminalno losem kvalitetu goriva na pumpama u Srbiji. Hvala na ustupljenom prostoru.

Odgovori

Kiki

Zakon nemoze u ovom slucaju da bude retroaktivan...Tako da ovo ako se uvede vazice samo za one koji poloze pos stupanja istog. Evo malo da pojasnimo stabi bilo da zakon moze da bude retroaktivan .Svi vozaci bi morali da imaju probnu dozvolu barem jednu godinu nebitno da li dozvolu poseduju 30godina i tako sve kazne morali opet da placate zato sto se zakon postrio i tako bi bilo svaki put kada se postri. Tako da vozaci koji vec poseduju dozvolu nebrinite se :) Ako ovo kojim slucajem bude vazilo za sve koji nemaju navrsenu 21godinu zivota mocicete da tuzite nasu lepu drzavu Srbiju...

Odgovori

Milan

i jedan gospodin Aleksandar rece: Da se manje maltretiraju poljoprivrednici. Da se pitam,njima bih kozu skinuo dok se ne nauce da traktor,prikolica i ostali uredjaji na traktoru moraju biti osvetljeni a traktor registrovan,jer kad neko udari u neregistrovan neosvetljen traktor,a uglavnom je tako,em sto moze da nastrada em naknadu stete mora da trazi na sudu jer traktor nije registrovan,a to se vuce godinama.Traktor moze da napravi vecu stetu u udesu nego auto jer je veci i tvrdji,i zasto onda da nebude osiguran i registrovan,i osvetljen?Cast izuzecima,vojvodini uglavnom,ali po selima je katastrofa!

Odgovori

Milan

Moje misljenje: 1.Deca ce kupovati aute koji su na granici dozvoljenog,potom ce ih cipovati,i imacemo jos goru situaciju da ce ti automobili biti brzi,a kocnice ce ostati kao za slabiju verziju,amortizeri,itd. i sta dobijamo?Jos vece ubice,a policija moze samo da posmatra...kao i dosad 2.Potrebna je cistka u policiji,i konacno sprovodjenje zakona na ulici 3.Neophodna je kompletna rekonstrukcija svih bitnih saobracajnica,rupe,signalizacija,znakovi,linije,ivice,bankine,sve je KATASTROFA. 4.Gospodo na vlasti,pustite price,i reklamu,pocnite da radite!

Odgovori

Milutin

Da li moze sajt Polovni automobili da uvede da na oglasu pise i masa vozila,kako bi mladi vozaci lakse nasli svoj automobil koji mogu da voze.

Odgovori

ACA

Ja sam vozač 20 godina, kao početnik sam imao udes(neiskusan vozač), auto je bio 55kw mase 1100kg. Mislim da bi trebali naći neko drugo rešenje, da se spreči NEPRILAGOĐENA brzina I alkoholisanost. Nemaju svi mogućnost da poseduju I drugo vozilo za MLADE VOZAČE.

Odgovori

Nexus

Dobro sve to i da kazemo da je okej! Ali sta cemo npr sa osobom koja ima 25 godina i sad je polozila, znaci nov vozac sa veoma malo iskustva..ali on ima preko 21-u godinu i sta... on nema zabranu i moze bilo sta da vozi?! a ima i takvih puno...

Odgovori

logika

U zemlji bez korupcije sve se lako resava provodjenjem vec postojeceg zakona i novcanim kaznama, a u zemlji punoj korupcije ni jedan zakon ne moze biti efikasan niti spasonosan za mlade vozace.

Odgovori

bobi

znaci ako auto ima 120 ks i 2 tone osoba koja je polozila juce moze da vozi

Odgovori

Nikola

Nije u ovome rešenje. Povećajte narodu standard da može sebi da priušti vozila mlađa od 3 godine, popravite puteve i saobraćajnu signalizaciju i posmatrajte kako se statistika menja na bolje!

Odgovori

milan

Ljudi njima je lako sede u foteljama I donose zakone, razmislite malo moraju da napune budzet :-D

Odgovori

Strahinja

I sta sad ja da radim, sad kad sam uvezao Nissan GT-R i kad sam ga cipovao, kome da ga prodam? A siguran je auto ima niskoprofilne siroke gume, lepo lezi na putu, lak je, lepo koci, ali ima vise ks/t pa ne moze da se vozi!

Odgovori

driftking164

Ne kazu za dzabe :"NASIKAM SE I PRAVIM HAOS",samo sto se taj haos nekad zavrsi samo malim cukanjem a nekad i smrcu :( :( :(

Odgovori

bojan

posedujem alfu 159 120 ks ona ima masu 1525kg fali mi dva konja da bi je vozio dal nekako moze da se smanji konjaza ili da povecam tezinu u saobracajnoj da bi mogao da vozim :) :)

Odgovori

Stefan

Koj je budala, taj ce da pogine i na biciklu.

Odgovori

Djole haubica

Nikako me ne dotice ovaj zakon. Bez obzirana to mislim da je glup. Ali nema veze. Bitno je da se dize buka oko toga. I dalje ce pijani da bez dozvole jurcaju. Ali imacemo novi zakon. Moderan, savremen... nepraktican. Samo malo obratim paznju kada vikendom nocu vozim da se ne skucaju bas u mene, i sve super. Panduri ce u to vreme da spavaju kao i obicno. Pa i oni su zivi ljudi, moraju i oni da odmore dusu ponekad. Treca smena i sluzi za odmaranje. Prva smena je za ispunjavanje normi, za pisanje kazni zbog pojasa, svetla, guma...

Odgovori

šou

Debilizam, mozes ici 100 na sat i sa jugom ako hoces

Odgovori

GLUPOST

pa da se vozi sa dozvolom ne bi se sletalo u Dunav i da se vozi ispod 170 kmh ne bi se izletalo sa puta! DVE STRAVICNE NESRECE KOJE SU SE DESILE UBRZO JEDNA ZA DRUGOM, ZBOG ALKOHOLA!!! POJACAJTE SAOBRACAJNE KONTROLE I SVE CE DA BUDE KAKO TREBA! Sta postizete ogranicenjima do 21. godine kad ima i onih mnogo nezrelijih, a starijih od 21. GLUPOST I NISSTA NECE DA SE POSTIGNE SA TIM, NEGO SAMO DA SE PUNI MALO DRZAVNI BUDZET SA PISANJEM KAZNI!!! STRASNO!!!! POJACAJTE SAOBRACAJNE KONTROLE!!!!!

Odgovori

Aleksandar

Imam ja bolji predlog, da vi stavigte da moze auto do 135 ili 150 ks da se voze. Ali da malo vise "Policija" radi. Da malo vise zaustavljaju, a ne ja poznajem njega jer taj poznaje njega i moze sve. Pogotova na selima, kod mene sednu i poli ih uvo za sve. I da malo manje maltretirate poloprivrednike. Sve moguce ste uveli aa ne pitate se kako je tesko zaraditi pare.

Odgovori

goran

Svašta !Kakve sve Budalaštine Neće da izmisle,pa sa 56kw,možeš da napraviš haos na putu,kopiraju zapad po zakonima,što ga malo nekopiraju kako da zaposle narod i izvuču iz bede!!!

Odgovori

Oj Srbijo medju sljivama... blago nama...lepota... di si posla tam :DDDD

ne pada mi na pamet da postujem ovaj zakon! od auta i kombija zivim! jedva sam cekao da zavrsim skolu i pocnem da pomazem ocu oko posla, i sad ce neko da mi zabrani da vozim.. pa ja i kombi vozim sa b (do 3,5 t).sam ja budala a, a1, c1, c ovo ono, grupe gluposti..hvala bogu pa sam polozio po starom zakonu za a i b ovaj zakon je za nas obicne ljude, i dalje ce tatini sinovi i budzovani da voze bmw i besna kola i pravice nezgode.. svi poginuse sa kola od 20 000 evra, ni jedan pezo reno jugo...ej drzavo sunce nebesa ministri majku oca.... nemas pravo da vozis porodicni auto,pa ko ce da ti kupi auto koji smes da vozis ako tvoji nemaju pare? skoje pare bre?? samo mi nije jasno ko je izmislio zakon?zasto ne kopiramo zakon neke druge drzave kad sami nismo sposobni da ga izmislimo p.s. drugar vozi bmw od 25.000evra, pre neki dan ga zaustave sa stari radar, vozio preko 100km/s u neko selo, izvadi 100 evra i good bye

Odgovori

senco

Policija treba da prestane da uzima mito ...saobracaj ce 100% da bude OK.

Odgovori

Dejan

Znači ja ne smem da vozim službeni auto koji je 1.9 tdi 115 ks. Da kažem gazdi ako smem da pauziram sa poslom 3 meseca dok ne napunim 21. godinu, neću jako dobiti otkaz ?

Odgovori

tuga

ovo nema nikakve veze dal lice od 20g ima punu dozvolu ili ne? navikli smo na to da vecina ispasta zbog nekog ko cak nema dozvolu i 27prijava a da li moramo ovoliko da ispastamo?ja inace zaradjujem sebi bednih 20k vozeci kombi 1.9 i po svemu sudeci ostajem bez dzeparca,bez nacina da placam racune za tel i net i opet se vracam moljakanju kod mojih...nema vece bede

Odgovori

bmw

A kako ces da vidis u jarisu cecinog sina kad on ne odgovara svojom prevelikom snagom po toni mladjima od 21....yaris je ipak za ozbiljnije momke koji imaju bar 22godine koji ce znati da ukrote tu opaku zver....

Odgovori

bmw

Recimo neko ko sada ima 21 godinu a 1 januara 2015 puni 22 godine on ce naprasno da sazri i mocice da upravlja jacim automobilom bez bojazni da ce napraviti udes....vaaaaaaaaaaauuuuuuuuuu.....

Odgovori

nebitan

Ako su gore navedeni automobili ''opasni'' u koju bi kategoriju spadali M5,M6,RS6,C 63 AMG...?

Odgovori

nebitan

Ako su gore navedeni automobili ''opasni'' u koju bi kategoriju spadali M5,M6,RS6,C 63 AMG...?

Odgovori

glupost

imam 20 godina i dobio sam dozvolu pre 2 godine.. prvog dana kad sam doneo dozvolu kuci seo sam u auto od 2000 kubika i 190 konja. vozim ga i dan danas i nikad mi nije palo napamet da se lozim, dokazujem i divljam po ulicama. nikad nikakvo cukanje nisam imao niti napisanu kaznu za bilo kakav prestup a imam sve uslove da divljam. tako da ja iskreno mislim da je problem u iskompleksiranim ljudima koji imaju potrebu da divljanjem skrecu paznju na sebe.

Odgovori

jona

Nista im nece faliti da voze sporije automobile, ja sam vozio bubu kojoj je trebalo 30s do 100, dve godine posle toga golfa2 koji je bio duplo brzi do 100. Kad sam seo u auto sa 90ks to je za mene bio avion isao je 3 puta brze od bube do 100. I to mi je bilo dovoljno da se naucim. Da sam odma imao auto od 140ks kao sada ne znam koji bi me posle zadovoljio... I samo kaznjavanje strogo i po dzepu, corka, zadrzavanja za treznjenje, bez potezanja veze da puste majmuna koji se napije i vozi. Kad jednom bude osetio kako je u corki retko kad ce se opet odluciti za alkohol, brzu voznju, bahacenje...

Odgovori

Stefan

Pravo resenje za sve ovo da mi mladi vozaci napravimo protest i sprecimo ovakvu glupost,sta sad treba da kupujemo druge automobile? Cista glupost po meni!

Odgovori

Stefan

Ovo nije pravo resenje. Covek ako seda pijan za volanom ili vozi brzo svoje vozilo na nedozvoljen nacin. Ta osoba moze i da nastrada sa dosta slabim vozilom (po KS ili KW). Nije bitna marka vozila i snaga, vec pamet. Samo je potrebno da se povecaju kontrole na putevima i oduzimaju dozvole, pa cak i vozila.

Odgovori

mario

Glup zakon, u nekim situacijama pre ce da te izvuce jaci auto da ne pogines nego slabiji, a drugo kakava je razlika izmecu pijanog vozaca od 18 godina i pijanog vozaca od 25 godina ? Obojca su opasnos po druge dal vozio BMW X6 ili yuga nebitno je !

Odgovori

Сасвим обичан човек

Једноставно ГЛУПОСТ... Образложење: Ако ја (ти или било ко други) имам навршених 16 година живота и НЕМАМ возачку дозволу и седнем у БИЛО КОЈИ ауто и направим стравичан прекршај са погинулима (не дао Бог ником)...тај не поштује закон која год забрана да је по среди...шта закон онда значи нама који га поштујемо? Сем додатних беспотребних обавезности? Паметније би било да полиција мало бољи увид има у то КО ВОЗИ БЕЗ ДОЗВОЛЕ и реагује на то...од притвора до одузимања возила итд.... Шта, је ли треба дете да ти згази пијани малолетник у Аудију, Опелу или пак Југу (као да је битно који ауто вози, нема дозволу да га вози)?

Odgovori

Boban

Zakon je odlican sada ce se svi voziti u jugo sa specijalnim aerbeg sistemom i ikontrlom proklizavanja znaci svaki drugi mladi covek vozice tudji auto bravo. Fenomenalno resenje deca ce biti sigurnija u jugu pogotovo kad nalete na malo pripite kamiondzije bravo za donosioca zakona ko nepozajmi auto neka ceka 3 godine pa tako lepo izucen neka se pojavi na putu psle tri godine bice to pravi ucesnik u saobracaju fenomenalno koliko pameti u novom zakonu prosto neverovatno svaka cast

Odgovori

Marko

jel moze onda reno laguna 1.9 dci 120 konja da se vozi?

Odgovori

niko bitan

baš bi voleo da vidim "cecinog sina" u jarisu hahahaha

Odgovori

Aleksandar

Samo udri po kamiondzijama sto cesce kontrole vozaca kamiona ,kombija i ostalih pcela radilica a trutove gajite i gladite to je praksa policije u Srbiji udri po najdisclipovanijoj strukturi vozaca kako koji besposlicar se skrsi oni odma komunalce pa po dostavljacima hrane pa malo kontrole tahografa od strane saobracajaca i tako u krug u nijednom kreiranju zakona ili visini kazni nisu pozvali taksistu kamiondziju ili neku vrstu dostavljaca robe tj. osoba koje su stalno na putu na konsultacije jer po starom sistemu najvise divljaju oni koji su zasticeni vezama parama itd...

Odgovori

zeljko

jel zbog tatinih i maminih sinova treba ostali posteni gradjani da ispastaju? tata mi poslanik ili ministar neki,pa sad kao njegov sin treba da vozim bmw, mercedes ili nesto drugo?? naduvan,pijan,bez dozvole,maloletan...?? aloo bre taj zakon usvojite za njih!!! stavim drugove u auto pa idemo u provod pijani! policija mi ne moze nista,tata ce odma da sredi!!! kako ste samo jadni!!! auto tu nista nije kriv,vozac je kriv, stavite zabranu posle 22h,oduzimanje dozvole na najmanje 1 god!!! oduzimanje vozila na neko vreme!!! rigorozne mere stavite za VOZACA ne za auto!!!

Odgovori

darko

luda glava pravi greske a ne jak i brz auto

Odgovori

Jan

Ako neko zeli da se srbija ugleda na neke evropske drzave, zasto onda izmislja glupe zakone za mlade vozace, nigde u svetu nema ogranicenje od napr 76ks po toni.. U kad bi ja pisao taj zakon onda bi bio sledeci: Za mlade vozace sa probnom vozackom auto do 80kw(109ks) bez obzira na kubikazu, voznju nocu bi zabranio od 23 do 6 a nekome kome je vozacka potreba za posao onda uz posebno odobrenje moze da vozi i nocu,a za alkohol se u potpunosti slazem sa nultom tolerancijom i poostrenim kaznama

Odgovori

bobi

ovo je čista glupost

Odgovori

David

Mislim da je ovaj zakon i vise nego dobar.Cak automobil sa 56kw ima dobru i sticajnu snagu za mladog vozaca i previse.Jugo 45 je za njih najbolji.

Odgovori

Srdjan

Sta da radimo mi koji vec imamo jace automobile,a nemamo uslove da kupimo drugi? Da li je neko razmisljao kada je donosio odluku o tome?

Odgovori

Srdjan

Sta da radimo mi koji vec imamo jace automobile,a nemamo uslove da kupimo drugi? Da li je neko razmisljao kada je donosio odluku o tome?

Odgovori

Dalibor

ovaj zakon je skroz bezveze uradjen. Na primer, polozio sam u 18 god, i sad imam dvadeset godina i vozim golfa 3 1.6 sa npr. 100 ks skoro 2 godine i uvede se ovaj zakon i ja ne smem da vozim taj auto i plus smem samo do ponoci da vozim i imam jos neka ogranicenja kao sto sam imao sa probnom. Kakva je tu logika, da onaj sto sad polozi, ne sme da vozi malo jaci porodican auto, a svoj auto nema, znaci da automatski, roditelj mora da mu kupi auto koji za njega po zakonu odgovara ili da uopste ne sme da vozi... Eh drzavo, gde ides....

Odgovori

Aleksandar

Uzmimo još jedan primer - Fiat Brava 1.6 16V iz 1998. godine sa 103 KS ili 76 kW, mase 1.305 kg: 103 KS / 1,305 t = 78,9 KS po toni ili 58,2 kW po toni. Ni ovaj automobil nije dovoljno bezbedan za mlade vozače. A KOJI AUTOMOBIL JE BEZBEDAN ZA PIJANE I ONE KOJI NE VODE RACUNA NI O KOME??? Toliko nema logike i pameti da je to strasno...

Odgovori

PAMETNI MAGARAC

evo vako' , ovaj zakon prave i dalje ovi iz vrha,ili budzovani,jer njihova deca voze blindirane aute,dzipove sa 3-3,5t i njihova deca ce moci da voze auto od 300-400ks, dok neko ko ima golfa dvojku td.od 70ks nece moci.Mucnite praznom lobanjom.

Odgovori

Zoran

pa ko je ovde lud... taj decak uopste i nije imao vozacku dozvolu... kakve gluposti izmisljaju... i sa 70ks isto dostize veliku brzinu... treba pamet u glavu a sa tim nista nece postici....

Odgovori

dare

Dzabe ovi zakoni kad se smisljaju samo za sirotinju. Mislim da GOSPODA koja smislja ove zakone nema veze sa realnim zivotom u srbiji oni se samo ogranicavaju na beograd misle da ako oni mogu da priuste sebi vise automobila da moze svaki gradjanin. STO ZNACI DRAGI VOZACI MOCICETE DA VOZITE SAMO AKO SU VAM RODITELJI IMUCNI A VI SIROTINJO .............

Odgovori

Majda

Meni samo nije jasno sta ce biti sa osobama mladjim od 21 godine koje rade? Sta, treba da ide do 21. godine autobusom na posao? Ili ako, recimo, razvoze nesto? Stvarno mi nije jasno. Treba da se kazni ovaj mamin i tatin sin, roditelji u zatvor, i dovidjenja. Nema potrebe da ispasta cela nacija zbog nekih kretena. Druga stvar, vozac i sa automobilom od 76 konjskih snaga i sa automobilom od 176 konjskih snaga moze da napravi saobracajnu nesrecu. Nije sta vozis-nego kako vozis.

Odgovori

Stefan P

Ja sam polozio za voznju 03.12.2014. medjutim meni probna traje godinu dana a ovaj novi zakon se usvaja posle nove godine.

Odgovori

David

Vazi li ovo za vozace koji vec imaju probnu?

Odgovori

dejan g.

alo , ljudi pa nije auto napravio udes nego vozac. kakve kubikaze konjaze i razne gluposti , vozaci su bili pijani ili uduvani i napravili haos i nije bitno da li taj vozac ima 18 ili 118 godina. sto cesce kontrole policije u vecernjim i ranim jutarnjim casovima i to je to.

Odgovori

[email protected]

Mogu da voze kombi ima ih sa 100KS i to sa zadnjom vucom(mercedes vito) to je bezbednije nego citroen xara,

Odgovori

laF

Kao vozio auto od 80 ks kao od 160-170 , ovi sto su sleteli u Dunav oni da su sleteli sa jugom opet bi poginuli , cista glupost ....

Odgovori

Jovan F

Znači passat recimo može onaj od 101 ks, ode čovek čipuje ga za 50 eura dobija 25% jači auto znači blizu 130 konja i ko je ovde lud? Samo trajno oduzimanje dozvole, debela robija, i jake novčane kazne i za počinioca i za roditelje plus oduzimanje vozila i da važi za sve ne samo za mlade vozače a njima zabraniti vožnju posle 22h i zdravo!

Odgovori

milan

...najace je vw passat 1.9 tdi. 74kw može a golf 1.9 tdi 74kw ne može..naravno jer je passat teži i ok je sve a šta se posltiglo passat ide 195 km a golf 200 km ubrzanje isto ...i sad kad sinu sa 190 u banderu uspeh zakona je zagarantovan...ja ne mogu verovati ko radi te predloge zakona i koga država plaća za to..kao i kad su smisljali tablice pa staviki 4s pa je trebalo menjati jer su orlovi sa 4s grb a ne 4s ..pa uradili novu saobraćajnu gde fali podatak o godistu vozila jedna tačka koja nekosta ništa ..nego moraš ocitati saobraćajnu da vidiš ..i tako sve a praviš novo...

Odgovori

Karghat

Ko ce da vozi besno vozice i sa jugom i sa mercedesom, ko je resio da prati propise ne znaci mu nista ni 300ks ni 30ks tako da je to cista glupost.

Odgovori

Realno

Problem je u odgoju dece, a ne u kolima. Treba samo zabraniti voznju u kasnim satima (neka idu taksijem, nocnim ili jutarnjim prevozom iz provoda), a preko dana uvesti jace kontrole, stroge kazne sa oduzimanjem vozila (i dozvole na godinu dana) u stanju 0.01 alkohola i ostalo sve redovno (ovo vazi za sve ucesnike saobracaja). Pa ako neki burzuj kupi drugi auto i uhvati se bez dozvole neka ide negde na dobrotvorni rad tri meseca na njivu krompir da vadi ;)

Odgovori

Mrdja

A kako će ta deca znati da voze po mraku kad stasaju za to(napune 22 godine)? Sa ovim ostalim sam saglasan,ali zabrana vožnje po mraku nije sasvim opravdana.

Gagi

Dokaz nemoci i nesposobnosti "eksperata i strucnjaka"ministarstva ,vlade i svih ostalih koji nemaju ni ideju ni resenje ovog problema.Kolika je sigurnost da ce bilo kojim od tih vozila koji pocetnik sme da vozi i pri brzini od 60 km udari u banderu.Misle li strucnjaci da ce preziveti.Svaki od tih automobila moze ici i do 140 km na cas.Zar nije sve jedno u kom se autu nalazi vozac kada pri toj brzini napravi udes.Najbolje resenje je blokirati im brzinu na 70 km,bez obzira koji je auto u pitanju.

Odgovori

Marko Maho

Ovo je glupost, mamina i tatina deca ce i dalje voziti kao ludaci i u alkoholisanom stanju cist primer udesa kada je decko sa 17 prekrsaja ako se ne varam upao u dunav i ugasio par zivota, pri tome nije imao polozeno. Neko ko nije u stanju da priusti dva automobila u porodici, sta ce on raditi, a auto koji ima je-''opasan''!? Ovo je glupost kojom se nece nista postici, mozda jos i pogorsati stvari!!

Odgovori

Pravda za mlade vozace

Podrzavam mlade vozace koji se protive ovim izmenama u Zakonu. Kakav je to auto koji ispod haube nema bar 150 konja i ne moze da razvije stotku za 7-8 sekundi. Takodje bi i roditelji trebalo da se upuste u ovu problematiku, pa nece valjda dozvoliti da im se dete bruka nekim autom koji se jedva vuce po putu.

Odgovori

Vladimir Tasic

Strasno , zasto je 90% normalne dece , kaznjeno zbog 10% tatinih i maminih sinova koji sve mogu da srede preko veze ! Uzas !!!!!

Odgovori

vozač

Znate sta ja mislim?boli njih za bezbednost saobraćaja,ovo je bila dobra prilika da donesu neki zakon sa kojim će opet moći da kažnjavaju pošteni narod,a debili koji prave sranja i dalje će praviti,jer za njih neće važiti novi zakon,jer su oni tatini sinovi.Možda nisam u pravu,neka odluči svako

Odgovori

goran

Ja sam iz njemacke i TU sam polozio vozacki,kad dodjem u balkanske drzave samo SE bojim auto TU da vozim Jel kako i mladi Tako i stark Krise pravila voznje i rezu crtu i prebrzo voze iz diskoteka pijani i kafana i ponekad ubiju i prijatelje kroz des treba TU Jos puno cega da SE izmjeni i kontrolise vise Jos ödpolicijske strane

Odgovori

Raske

Ko ima mozga moze da vozi i auto od 450ks, a ko nema poginuce i sa autom od 50ks... Cista glupost!!!

Odgovori

Ivan

Imam bmw x5 2003 god 3.0, uvezao sam ga iz Nemacke pre 4 meseca. Najveci problem je sto ja imam 20 godina a 21 punim tek za 9 meseci i ne znam dal ce se taj zakon odnositi na buduce vozace ili i na nas koji smo nesto malo iskusniji.

Odgovori

milan

E moji naucnici. Nista necete dobiti tim sto radite!

Odgovori

Nikola

Koji debilizam...Mamini i tatini sinovi ce idalje voziti brza kola i praviti prekrsaje jer njima niko nista ne moze

Odgovori

stefan

cista budalastina !!!! ova nasa drzava je puna losih vozaca !ja zivim u minhenu i ovde nema ogranicenja na auto putu ko hoce nek ide i 300 km/h vozaci imaju vise i iskustva sa brzinom jer ko vozi sporo taj smeta na putu !! ali gotovo da nema sudara a u beogradu na gazeli svakodnevno ima po bar 1 ili 2 sudara a voze samo 80 km/h

Odgovori

yuguar

Yugo 65 težak je 840 kg (podatak iz saobraćajne). To znači da ima 77,38 KS po 1 toni. Opasan auto!

Odgovori

Ivan

Trebalo bi da se poveca patrole po gradu.Jel da taj isti novo peceni vozac moze opet da pogini i sa vozilo od 1.4 kubika i sa vozilo od 2.0 kubika.Po meni trebalo bi da se poveca patrole po gradu.

Odgovori

nikola

imam 18 god,voznju sam polozio u aprilu ove godine,znaci imam probnu dozvolu nekih 7 meseci da li sad po ovom novom zakonu moram da imam staratelja u voznji ili mogu sam da vozim

Odgovori

nikola

imam 18 god,voznju sam polozio u aprilu ove godine,znaci imam probnu dozvolu nekih 7 meseci da li sad po ovom novom zakonu moram da imam staratelja u voznji ili mogu sam da vozim

Odgovori

Danijel

I da ga usvoje, dzaba im je. Zakon postoji da bi se krsio .

Odgovori

Jovan

mene zanima gde je bio zakon kada je osoba sa 16 g bila u nocnom klubu? ko je njoj dozvolio da udje? a ovo,sto uvodite,niss glupse niste mogli da smislite. Jel taj vas zakon opet nece vaziti za tatine sinove,kao ni sto sada nije vazeo.. bolje obratite ko gde ide sa kolio godina,nego sto to uvodite. totalna glupost..

Odgovori

Ime

SVAKA CAST. JOS JEDAN ZAKON DONELI MALOUMNI LJUDI KOJI NE RAZMISLJAJU NI O CEMO. :)

Odgovori

darko

zasto jednostavno svima ne zabrane voznju i gotovo ionako zakoni su sve stoziji i stroziji uzecemo konje da jasemo za njih netreba ni carina ni gorivo jos manje atest i pici a i mladi ce moci da voze samo tako neka nastave pa cemo uskoro daleko da doguramo

Odgovori

Sasa UE

Najbole zabraniti polaganje vozackog ispita do tridesete godine,

Odgovori

maki

izvinjavam se a onaj koji ima ,, vise od 21 god??? sta snjim .. hvalaa.. pozzzz

Odgovori

bane

najveći broj teških saobraćajnih nesreća izgleda da je od ponoći do jutra,pa to sve govori. ko su ti koji tada voze pod dejstvima ko zna čega sve,normalno a da im to nije radno mesto. a da to nije sve usko povezano sa radom diskoteka,splavova,kafića,...bez radnog vremena. a naši stručnjaci da uvedu red kada teleskopom vide kuću odmah stave znak ograničenje 50,tako da svakom normalnom odmah zaigraju po živcima.

Odgovori

Zoran

A šta ćemo sa friziranim vozilima? Danas je to vrlo jeftino i teško je proveriti prilikom tehničkog pregleda da li je motor tretiran chip tjuningom! Dečica bogatih roditelja će da kupe neki mali autić, recimo Renault Clio Dci sa 68 ks i onda će ga putem chip tjuninga i drugim metodama "naviti" na 110 ks. I eto nama početnika u bolidu. Sa druge strane, deca čiji su roditelji skromnijeg materijalnog stanja, neće moći da voze 23 godine star Citroen AX, malecki autić mase svega 700 kg i najveće snage 55ks ili 40 kw.

Odgovori

Slavko

Slazem se u potpunosti sa gore napisanim tekstom, tj. zakljuckom teksta. Sve ce ovo proizvesti samo kontraefekat. Ko danas moze kupiti drugi auto detetu, mislim vecina u Srbiji ne moze, a uskraceno je da vozi porodican auto koji se ne uklapa u gore navedenu tabelu, koja je po meni glupost najobicnija. Po tome znaci da se sa automobilima od 56 kw ne gine. Oni, takodje, ladno mogu da idu i do 160 na sat i vise, a to znaci da se sa tom brzinom ne gine...I najgore od svega jeste to, sto je navedeno u tekstu, da posle dve godine ce mladi sedati u jace automobile bez dana iskustva jer nisu mogli da kupe auto po "zakonu" a nisu ni mogli da voze porodican auto koji je jaci od propisanog pravila...I uopste ne vidim kako se ovim glupim pravilom unapredjuje bezbednost mladih u saobracaju.

Odgovori

Miki

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:522843-Stroga-pravila-Uzde-mladim-vozacima

Odgovori

Zoran

Predlog je čista budalaština.Stvarno mi je dosta više tih Okanovića, Rebića, Alvirovića i njima sličnih koji zarađuju kao rokfeleri i "crkoše" razmišljajući kako da saobraćaj učine bezbednijim. Pa Rebiću, ovako: Prvo nauči svoj personal čemu služi pojas, migavac, pravo prvenstva i puna linija (kad nisu u akciji, tj. na zadatku). Onda svakog dana podeli bar 2-3 suspenzije zbog uzimanja mita. Zatim im aute opremi sa 4 zimske gume sa najmanje 4 mm dubinom šare, popravi im asvetlosnu signalizaciju da ih ne gledamo po ulici u patrolnim autima sa neispravnom pozicijom, stopom ili glavnim svetlom, pa ih tek onda pošalji na ulicu, Tada im naredi da kontrolišu brzinu, punu liniju i alkoholisanost vozača svakog dana i na svakom mestu. E to će doneti rezultate i to će disciplinovati i tu decu, mlade vozače, ali i nas matore!

Odgovori

pero temerin

ako moze ovaj link jer je tekst malo duzi http://perotemerin.blogspot.com/2014/12/lopovske-izmene-i-dobune-zakona-o.html

Odgovori

pero temerin

Joj ovog genija, u kojoj li drzavi zivi da mi je znati? Widanovic 06.12.2014. u 11:11 Pre svega ne razumem zašto ste uzeli baš 2004. godište? Za relativno male pare tj za 7000e mogu da se kupe mali gradski automobili koji sigurno zadovoljavaju sve standarde. I krajnje je vreme da se prekine sa tim kompromisima za sirotinju jer niko ne može da me ubedi da je auto iz 2004. i stariji isto bezbedan kao neki 2014. Da se razumemo ceo moj porodični vozni park ne vredi kao neki pošteni auto, ali je zato prosečna starost 2011. Pre svega novi auto toliko manje troši i praktično održavanje je 0 din, tako da si veoma brzo sam otplati i ne morate razmišljati da li ce vam dete, žena ili bilo ko drag stati na putu ili da li će mu život zavisiti od nekog krša.

Odgovori

Marko

Mislim da nije uredu, i da ne moze tek tako da menjaju zakon, dosta njih vec sad poseduju jace automobile a imaju manje od 21 godine.Isto tako mislim ako se to uvede da ce da padne cena i potraznja automobila vecih konjaza.A sto se tice zabrane voznje od ponoci do zore, mislim da je i dosta godinu dana kao i do sad!!!

Odgovori

Danijel

Ja imam, cini mi se jedan dobar predlog: da se ovo Vase pravilo postuje ako taj mladi vozac vozi auto u kome ima i drugih putnika (znaci suvozac i ostali). A ako je taj mladi vozac sam u kolima neka vozi i audi R8, nije problem :-) Ako hoce da pogine neka gine sam :-/

Odgovori

IgorBG

https://www.youtube.com/watch?v=V7WYW2PddR8 Nas novi zakon o saobracaju od 1. januara :D

Odgovori

vlada milinkovic

treba biti mozak paovako smisliti. upravo to je u pitanju sto navodite pod zadnjom stavkom. meni dete polaze sada (18) I nece moci da vozi porodicni auto fiat stilo1.4 iz 2004. koliko porodica danas u srbiji moze da priusti drugi auto. I sa 21 godinom bice pocetnik na putu. a treba uzeti u obzir da I auti od 1200 kubika danas razvijaju brzine do 150km/cas. sto znaci nema veze snaga. potrebno je poostriti kontrole brzine, alkoholisanosti uvesti neke druge mere sankcionisanja.pogotovo treba obratiti paznju vikendom. ako prodje ovaj zakon budite sigurni da se on nece odnositi na mamine I tatine sinove. oni ce I dalje voziti sta I danas voze jer novcane kazne njima ne predstavljaju problem. znaci ponovo ce sa ovim zakonom viti na udaru siromasna srbija. sramota.

Odgovori

Inspektori Drzazic

Snaga po masi,,,hm. Ovako, moj prvi auto je bio Golf I 1.3 44kW (60ks) 74ks/t. Zatim Saxo 1.5d 42kW (57ks) 68ks/t. Odnos snage i mase je zaista bitan podatak. A iz licnog uskustava mogu da kazem da je minimum oko 90ks/t potrebno za bezbednu voznju na otvorenom putu. Zasto? Sa relativno slabim autom je mnogo teze proceniti da li je obilazenje bezbedno ili ne.

Odgovori

ivan

mislim da ce uskoro krenuti malo bolja prodaja ovih manjih autica,punto,korsa,klio svi koji imaju malu litrazu i konjazu,sto realno i nije toliko lose,mada onaj ko nezna da vozi dajte mu i biciklu on ima da izazove nezgodu,a cinjenica je da i dalje pored svih ovih represalija,prilikom polaganja ucesnici koriste sva raspoloziva sredstva za laksi prolazak na testovima,a i sami roditelji ih podrzavaju i ucestvuju u tim prevarama,ne razmisljajuci da time samo cine medvedju uslugu svojim najmilijima,ko je sposoban da vozi neka vozi a ko neije neka trazi nesto drugo u cemu je sposoban,a ne posle da se smeje sa bandere svojim roditeljima...

Odgovori

Marko

Yugo pri 80 km/h sto puta opasniji od nekog BMW-a od 170 KS... A budala će i traktor da prevrne, tako da ovo nema veze sa životom.

Odgovori

ja

Ma koji crni zakon, ja cu voziti sta ja hocu bez obzira imalo 1000ks ili 50ks, zao mi je samo sto nisam mladji 2 godine pa da im se namerno glupiram pred ocima sa bembarom od ~250ks, nebi im ni dinara dao.. Da sam mladji 2 god i da imam para kupio bi u inat neki sto jaci a sto laksi auto pa da vidim sta bi mi mogli...

Odgovori

Milutin

Uzas pa jer ovi misle da se u tim njihovim propisanim kolima ne gine??? Pa mene je mamlaz od 25 godina udario pijan ali on ima 25 godina i taj zakon ga ne kaci sta je sa tim ljudima...Jos da bude crnje i gore drzava je odugovlacila sa sudjenjem i sad je covek u bekstvu i raspisana je poternica....Vi pravite neke nove zakone a ni stare niste sposobni da procesuirate....toliko

Odgovori

Dejan

@Widanovic Ja preživljavam iz meseca u mesec, imamo u kući jedan porodični auto i sad moj brat neće smeti da ga vozi kad položi vožnju sledeće godine. Od kojih para da kupimo nov auto?

Odgovori

Widanovic

Pre svega ne razumem zašto ste uzeli baš 2004. godište? Za relativno male pare tj za 7000e mogu da se kupe mali gradski automobili koji sigurno zadovoljavaju sve standarde. I krajnje je vreme da se prekine sa tim kompromisima za sirotinju jer niko ne može da me ubedi da je auto iz 2004. i stariji isto bezbedan kao neki 2014. Da se razumemo ceo moj porodični vozni park ne vredi kao neki pošteni auto, ali je zato prosečna starost 2011. Pre svega novi auto toliko manje troši i praktično održavanje je 0 din, tako da si veoma brzo sam otplati i ne morate razmišljati da li ce vam dete, žena ili bilo ko drag stati na putu ili da li će mu život zavisiti od nekog krša.

Odgovori

Vlady

Ja sam za da trazimo ostavku onog ko je ovo izmislio!!!!!!!!!

Odgovori

iso032

iz svega navedenog se vid i da predlagaci zakona, kao i razne do sada...nemaju blage veze o pravom stanju, VEC SVE TO CINE IZ FOTELJE.... vece budalastine nisam cuo...

Odgovori

vlada

Postovana srbijo pa dokle vise.Alal vera onom ko ovo izmisli,ja gluplji predlog ili pravilo nisam cuo u zivotu.Bavite se nekim nebitnim stvarima i izmisljate toplu vodu umesto da zaradite tu platu koju primate na mnogo bitnije stvari.Ljudi nemaju da plate detetu vozacki ispit ili da sipaju i odrzavaju te kante koje imaju a vi jos dodajete neke nebuloze.Jel zna neko ko je dao ovaj predlog???

Odgovori

Dragana

I moj suzuki sx4 je na crnoj listi (88kW/1,24t=70,97kW/t)... I sada moram da kupujem ćerki pasat da bi mogla da vozi?!? I to nakon toliko visokih cena za obuku I polaganje vozackog ispita!?! Morace država da mi ga obezbedi, pošto ja ne mogu!!!

Odgovori

Floyd

Jedna stvar: Neko će da te ubije na desnoj strani, apsolutno trijeznog i regularnog za saobraćaj... A to što sad ministri donose neke besmislene zakone možemo okačiti mačku o rep. Srbija baš ne zna šta će sa parama pa joj se može i dva automobila po porodici.

Odgovori

vlada

a sta sa vozacima iz evrope koji voze besne automobile sa 2o? Ovo je glup zakon da gluplji ne moze da bude. Odakle ljudima novca da kupuju drugi auto?

Odgovori

Marko

Mislim da takodje treba zabraniti i motore sa turbo kompresorom...... zbog obrtnog momenta mogu biti opasni, a snaga se moze povecati chip tunningom, tako da se ovaj zakon obidje ;)

Odgovori

Ivan

Zakon je vec postojao,da se svi njega pridrzavaju sve bi bilo ok. Pratis ogranicenja,pojas,znakove,raskrsnice,ne vozis pijan,pesacki i naravno ne vozis druga u gepeku...Al sta sve mogu 20 evra :D

Odgovori

Nikola

Ovo je tuzno..

Odgovori

Aleksandar

Veoma glup predlog, mnogo automoba ima sa malim konjskim snagama koji idu veoma brzo. Ovaj zakon nista nece uciniti samo glupost, koja ce mnoge roditelje i mlade vozace staviti na veci trosak. Sta ako imas MERCEDESA 123 ili tako neki auto koji ne moze preko 100km/h i sada mora da kupi neki auto koji ima 70ks a grize asvalt tek se prave problemi. Glupost nevidjena.

Odgovori

Trajko

Mislim da je ovo najgluplji i najnerealniji zakon ikada sto se tice voznje,novajlije za volanom trebaju da voze i da vezbaju i tako postaju sigurniji vozaci.Novim zakonom 80% automobila nece smeti da se vozi i samim tim mladi vozaci nece voziti do 21 godine.Nezgode ce se uvek desavati na zalost...Neko ko hoce brzo da vozi (divlja) sesce u juga i po zakonu voziti auto koji dozvoljen ali nece se pridrzavati ogranicenja i dovesti do nesrece.Nezgoda se moze dogoditi vozacu u jugu ili audiju ako se ne vozi kako treba.Ovim zakonom uskracuje se zelja za voznjom i demoralisanje mladih u saobracaju.

Odgovori

Miksa

Imam i ja nesto za dodati. Prvo kultura u saobracaju krece iz same porodice, dzabe je uvodjenje bilo kakvih sankcija maldim vozacima kada ce se opet bahato ponasati kasnije. Ne krivite instruktore za nesposobnost kandidata za voznju. Kada vam dodje isti bez osecaja bilo za sta a kamo li za auto, a vozio je on to u igrici ili video na filmu, pa mu drugovi napune glavu. O CEMU POLEMISEMO OVDE? Dakle neka se krene o opismenjivanju DECE za saobracaj jos od malena a ne sa 16-17-18god. Jer je tad vec kasno, a i roditelji su donekle krivi. Dete place jer nema dobar motor, auto, video je negde kako to ide brzo i to mu je cilj. Evo ti sine motor od 600ccm kao prvi vodice se na 25kw a ono ima 70-80kw...ide oko 240kmh + bez iskustva, auto dobar fala bogu devojcice da vide kako to ide...VOLE TEBE MAMA I TATA!! i kasnije RIP :( Dobra vecina novog ZOBS-a nije valjana i treba je izmeniti, u sto kracem roku, a ne samo ovo.

Odgovori

Chip tuning

Moze: Pezo 206 1.4hdi 68ks+ cip=90ks i ima da leti...ili bmw 750 sa 300ks a u saobracajnoj 2,0 100kw. Ili jednostavno bilo koji auto i hiljadarka za cast.

Odgovori

Nikola

I po sadasnjem Zakonu nije se smelo voziti bez vozacke dozvole pa smo nazalost imali sta smo imali. Roditelji moraju da shvate da moraju decu da nauce da auto je prevozno sredstvo koje moze biti jako opasno! Nije avion!!! Ja sam polozio vozacki ispit 2008. godine a poceo da vozim tek 2012. godina kada sam kupio automobil. Bogu hvala nikada nisam imao nikakvu nesrecu i nadam se da i necu. Kada se desi da sa drustvom izlazim i konzumiram alkohol idem pesice ili taksijem. Ako je ogranicenje 50 postuj to, postoji razlog zasto je ono 50, 30, 80, 100, 120. Sto bi rekla nasa pesma NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Odgovori

Marko

Nije opasna brzina,vec budala za volanom.. Kad napuni 21 opet ti druze na poligon pa da te vidim..

Odgovori

Igor

Na kruznom toku kod opstine novi beograd vec nekoliko godina svakodnevno vidjam po nekoliko udesa uvek na istom mestu i uvek je kriv vozac koji dolazi iz istog pravca jer je preglednost losa i posle toliko udesa da tu i dalje nema neka tabla ili neki svetlosni natpis koji ce skrenuti paznju tim vozacima. pa gde to ima sem u nasoj zemlji? pa cu tek sa 21 godinom smeti da vozim normalan porodican automobil, a sa istim brojem godina cu smeti da polazem i za neke druge kategorije npr. autobus ili kamion, pa gde je tu logika? A ovim mojim vrsnjacima degenericima sto nista ne rade i sto su svako vece po splavovima i klubovima, njima zabranite da izlaze do 21. godine u te iste klubove, a ne nama da vozimo

Odgovori

Igor

Ovo je neverovatno, hoce li mi drzava naci drugi posao kako bih mogao da placam sebi faks? Sad svi treba da ispastamo zbog decka koji nije postovao ni postojeci zakon i pijan uleteo u dunav, to jeste mozda samo kulminacija svih saobracajnih nezgoda sto su mladi prouzrokovali, drzava je krivaza to sto su pred promenu starog zakona polozili na hiljade njih za kratko vreme i neke auto skole su mi nudile na papiru sa pecatom da sam vozio 40 casova za odredjenu sumu novca i da izadjem na polaganje bez ijednog izvozanog casa pred sam pocetak novog zakona koji je sledio ako se ne varam u januaru 2013.I ko zna koliki broj je tako polozio, a mi koji smo dali 600e za polaganje i postovali svaki zakon, mi cemo ispastati, a oni ce i dalje da voze pijani i bez dozvole

Odgovori

dragoš

Da li se to odnosi i na vozače do 21 godine ukoliko već poseduju pravu dozvolu?

Odgovori

Ksalol

Bravo za "umne" ljude iz vlasti ! Veću glupost nisu mogli da smisle. Do sada niko nije poginuo u "Jugiću" ! A šta je sa onima koji nemaju vozačku, kao onaj dečko što je sleteo u reku ? I kakve veze imaju normalna deca sa pijanim budalama bez vozačke dozvole? Sada će već osiromašeni roditelji morati da kupuju još jedan auto. Mada, to za ministre i "naučnike" iz Agencije za bezbednost saobraćaja sigurno nije problem. Oni će svojoj deci moći da to omoguće !!!!!

Odgovori

MIKI

ZAKON je i sad strog ali se ne postuje od strane vozaca a najvise od policije koja treba da da primer po nacinu voznje a i ispravnosti vozila.Ako ovo zazivi samo me zanima koji ce policajac znati da sabere masu vozila i snagu da izmeri i obracuna.Kako ce biti sa vozilom koje ima 74 kw u saobracajnoj a chipovan je na 100kw i nije upisano u saobracajnu.

Odgovori

AirNixon

Donekle mogu da se slozim sa ovim, i takodje se slazem sa kontra efektom ovog zakona. Zato mislim da bi trebalo omoguciti mladim vozacima da voze porodicne automobile uz nadzor starije osobe do navrsene 21 godine (npr. roditelja). Ne znam sta vi mislite o tome?

Odgovori

Luka

Sta se lozite ko da ce mutavi spektor da vam meri koliko imate ks po toni??? I ako vam izmeri gurnete mu somacu za pice i cao zdravo

Odgovori

Bojan

Lakse je poginuti sa jugom pri brz 120, bez kocnica ili sa, sve jedno krs su, nego sa normalnim golima bilo kojim drugim preko jedne tone i motorom 2.0 ...

Odgovori

Relja

Da li moze Yugo 55 1.6i 16v 105 KS ?

Odgovori

bokac

Ovaj model fiat brava nema tu tezinu neznam gde ste taj podatak iskopali jer je netacan skroz.

Odgovori

milan

Glupost narod treba da se pobunii!!!

Odgovori

GAGI

Imam peugeot 70ks 1.4 hdi moze 170km/h sta mislite da li se gine pri toj brzini? A da li zna vlast da veliki broj mladih vozaca koji imaju manje od 21god zive od vozacke dozvole??????

Odgovori

Bojan

Glupost ziva, ovi iz vlade ti ministri i ko sve, su toliko glupi da ne mogu da budu gluplji, ovo samo kod nas ima da se nekome ogranicavaju kola po KS, strasno, sad svi moramo da ispastamo zbog onog debila sto je sleteo u Dunav... Tuga

Odgovori

Aldin

Da li ovaj zakon vazi za vozace koji su pre 3 godine polozili a jos nemaju 21 godinu?

Odgovori

erol

Gluplji zakon jos nisam cuo

Odgovori

erol sulejmani

Onaj ko pije poginuce i sa 50 km na sat

Odgovori

GAGI

Imam peugeot 70ks 1.4 hdi moze 170km/h sta mislite da li se gine pri toj brzini? A da li zna vlast da veliki broj mladih vozaca koji imaju manje od 21god zive od vozacke dozvole??????

Odgovori

Puntara

Punto ide preko 150km/h a ima odnos 1000kg , 60ks. Pojedinci prave probleme a kaznjava se cela nacija.

Odgovori

bore

Ako već bude ovo nek i naprave vinjete nekih lepih boja ili numeracije pa nek ih lepe na šoferku da nebi gospoda pravila problem izmišljajući i pogađajući ko ima koliko konja

Odgovori

Marko

Ovo je najveca glupost koja je mogla da se napravi! Mladi vozaci ne bi trebali da sednu u jaka auta,recimo audi s3 ili neko jace auto preko dve stotine konja a ne da gleda drzava kako da zaradi na nama! Sramota!

Odgovori

Neki bratic sesti

Mislim da je ovaj novi zakon totalno nekorektan prema mladim vozacima iz prostog razloga zato sto gledajuci svoj primer, zakljucujem da je najbolje voziti bicikl. Prvo sam cekao 6 meseci da skupimo novac za pohadjanje casova i polaganje ispita, zatim 6 meseci da konacno pored svih ispala i odlozenih casova docekam probnu vozacku, i onda mi kazu neces moci da vozis kola do 21. jer imam 2 automobila koja ne ispunjavaju propisane uslove. Sad je pitanje da li mogu finasiski izdrzati da placam porez na 3 automobila ili sta vec da radim, dok gledam iskusnije vozace kako bahato vozei da izvinete spradju se na putu, dok se ja pridirzavam svakog moguceg pravila...bem ti drzavu

Odgovori

Filip

https://www.facebook.com/pages/Svi-mi-koji-smo-protiv-novog-zakona-o-saobracaju-za-mlade/1576459679235807?fref=ts Udjite i lajkujte ovu grupu na fejsu, pa da saljemo novinarima kako nismo za to, da se i NAS glas cuje !!!

Odgovori

SRB

Po ovom zakonu necemo moci ni YUGO 55 da vozimo on je tezak 700kg ima 54 konja a za ovu kilazu dozvoljeno je 53.2 konja. Donosenje novih zakona ne znaci poboljsanju bezbednosti u saobracaju, vec primena istih mozemo mi uvoditi 100 uredbi ukoliko se to ne sprovodi DZABA!

Odgovori

Aleksandar Mojzis

debilizam,taj sto je ovo smislio treba odmah ostavku da podnese

Odgovori

Nemanja

Hej, drugari. Nema vožnje za vas. Glupost je samo ljudima koje ovaj zakon pogadja. Kao i se u "Velikoj Srbiji"...

Odgovori

sasa

Ovakav zakon nije bio na divljem zapadu!

Odgovori

Dragan

Mislim da je ovo jos jedna u nizu gluposti i da ce sigurno veci biti kontra efekat jer mladi vozaci su uglavnom uplaseni i voze opreznije u prvoj godini a neki i duze, sad zbog jednog primera ogranicavati mladima automobile koje mogu voziti je glupost, pre svega kod mladih je problem kucnog vaspitanja i situacije u kojoj se svi nalazimo, dajte im posao neku perspektivu da imaju, bolje skolstvo, da imaju na nekog da se ugledaju pa ce biti i manje nezgoda, ovako slaba vajda....I da mislim da se pojedinim dugogodisnjim vozacima treba ograniciti ne samo snaga motora vec i sve ostalo, s' obzirom da su bahati, nekulturni i bezobrazni, cast izuzetcima...Nisam pocetnik vec skolovani vozac motornih vozila i dobro znam kakva nam je situacija u saobracaju...Pozdrav

Odgovori

kockica

Jel ce moci da se vozi BMW serie 3, e30 ?

Odgovori

Lazar Gelezan

najveca budalastina

Odgovori

Nidza

Ima dozvolu da:Posoli,pobiberim,zaljutim i da je pojedem .Pa ovo nije normalno ne uklapam se u ovaj zakon za 8 konja i za 10 kilovata pa bolje da pojedem dozvolu nego ovo da gledam.A kad svi napunimo 21 godinu i onako nismo vozili od polaganja e tad ima da se udesimo sa voznjom sve ima da se pozaboravlja i niko nece imati pojma.To je novi zakon ccc...

Odgovori

Nenad Radivojevic

Posto u ovoj drzavi sa minimalnom platom i maksimalnim dazbinama ja necu moci mom detetu da priustim auto po zakonu. Inace moje dete nece moci da vozi mog kadetta koji je iz 1990 godine, ima 1300 kubika, 67ks i 890kg. Moje misljenje da ovaj zakon nema nikakvog smisla. U redu je da se povecaju kazne za voznju u alkoholisanom stanju i prekoracenje brzine, ali da ogranicavate ljude u konjazi vozila. Sta ako neko nema novca da priusti sebi odgovarajuce vozilo, ne moze da vozi i nece imati iskustva do svoje 21. godine. NISU SVI U MOGUCNOSTI DA KUPUJU AUTE KOJI PO ZAKONU MOGU DA SE VOZE! Nisu svima roditelji ministri. A i nije opasan auto, nego vozac. Alo je covek savestan moze voziti i auto od 300ks i da ne napravi nikakav prekrsaj, a ako je budala onda moze napraviti i Zastavom 750. Ministri razmislite malo o ovakvim glupostima. Mlade vozace na predavanja, detaljnu obuku, a ne da dobiju dozvolu tako sto potplate 100-150 € i samo se pojave na polaganju.

Odgovori

Nemo16

Nesrece koje se desavaju jedva da mogu da se povezu sa snagom i kubikazom motora. Trenutno sam u Americi i ovde klinci od 16-17godina voze automobile od preko 3000 kubika pa se nesrece opet ne desavaju kao kod nas. Takodje smatram da su neki veci automobili tipa SUV i neke limuzine boljih proizvodjaca daleko bezbednije od Zastave, Yuga i drugih manjih automobila.

Odgovori

nenad

Posto u ovoj drzavi sa minimalnom platom i maksimalnim dazbinama ja necu moci mom detetu da priustim auto po zakonu. Inace moje dete nece moci da vozi mog kadetta koji je iz 1990 godine, ima 1300 kubika, 67ks i 890kg. Moje misljenje da ovaj zakon nema nikakvog smisla. U redu je da se povecaju kazne za voznju u alkoholisanom stanju i prekoracenje brzine, ali da ogranicavate ljude u konjazi vozila. Sta ako neko nema novca da priusti sebi odgovarajuce vozilo, ne moze da vozi i nece imati iskustva do svoje 21. godine. NISU SVI U MOGUCNOSTI DA KUPUJU AUTE KOJI PO ZAKONU MOGU DA SE VOZE! Nisu svima roditelji ministri. A i nije opasan auto, nego vozac. Alo je covek savestan moze voziti i auto od 300ks i da ne napravi nikakav prekrsaj, a ako je budala onda moze napraviti i Zastavom 750. Ministri razmislite malo o ovakvim glupostima. Mlade vozace na predavanja, detaljnu obuku, a ne da dobiju dozvolu tako sto potplate 100-150 € i samo se pojave na polaganju.

Odgovori

DSA

Kad je neko budala onda je budala, taj je rizican i kad bicikli vozi.

Odgovori

General

Gluposti. Ako je neko polozio i dobio vozacku dozvolu ne treba da ima bilo kakva ogranicenja u snazi automobila, vremenu kada sme da vozi ili da mora da vozi 70 gde je ogranicenje 80. Prvo stvara kontraefekat koji je i u tekstu spomenut, ljudi jednostavno nece voziti automobil 3 godine i vozac posle tog vremena izlazi na ulicu kao jos neiskusniji nego sto je bio. Drugo ogranicenje u vremenu onemogucava ljudima da rade, ali za to se izgleda niko i ne budi, a trebali bismo svi. Ako je zabranjeno da se vozi od 12 do 6 znaci da mlada osoba ne moze da radi prvu smenu ako putuje, a gazdu to verovatno nece zanimati pa ce biti otkaza. Aman ljudi, treba samo stari zakon da se postuje i nikakvih problema nema. Kojom logikom se zbog nekoga ko 27 puta nije osudjen, a trebalo je da bude i vozi pijan duplo vise od ogranicenja, kaznjavaju drugi ljudi? Ako neko 5 puta pravi isti veci prekrsaj pa vodite ga na psihijatriju, zadrzite ga koji mesec majku mu, ocigledno je osoba sa posebnim potrebama.

Odgovori

slavisa

A beogradjani mogu da voze od 300 KS,ovo je samo za prigradska mesta !!

Odgovori

D. Krstevski

Mislim da se to odnosi na ukupnu dozovoljnu massu automobila, koja je naravno veca od mase praznog vozila.

Odgovori

20 god

Ovaj zakon nece nikad zavladati kod nas! Vozim auto svakog dana. Sad cu ja menjati auto zbog glupog zakona, koji je to mozak koji je smislio ovu glupost?!

Odgovori

Pavlović Nemanja

Ne slažem se sa novim zakonom, cekam da mi izdaju dozvolu i razočaran sam. Imam Renault Lagunu 1.8 16v 116ks i Alfa Romeo 147 1.6 ts 105ks. Ja ću sada da vozim trotinet do 21 godine to jest ništa. Nisu razmišljali da neko crnči za par hiljada dinara i nema novca da polaže, nisu kao političari 100 000din u džepu. Treba malo razmisliti sa napunjenih 18 mogu polagati za A2 kategoriju, to je motor koji dostize do 240km/h toliko o tome ,,bezbednosti mladih". Jedinstvena rečenica, ko želj da pogine treba da se kazni i ne treba drugi da ispaštaju zbog drugih. Ovi što su upali u Dunav, dečko što je vozio 27 prijava, ne zna se gde mu je lokacija... Policijo za šta služiš???! Ne mogu stići do gospođice Zorane Mihajlović i popričati sa njom o realnošću novog zakona.

Odgovori

aca

Jel taj zakon vazi za vozace koji ce tek polagati il i za ove koji su vec polozili?Ja imam reno megana 1.5 110 ks i necu moci voziti?

Odgovori

dejan

je sad ja smem da vozim Fiat Palio 1.9 d KW 46 KS 63

Odgovori

Vladica

Hoce li to vaziti i za vozace sa pravom dozvolom koji su mladji od 21god?

Odgovori

nesa

Ovi sto smisljaju zakone kao da su sa druge planete.Bolje vam je da uvedete kod izdavanja vozacke dozvole isti princip kao i kod izdavanja dozvole za oruzje.Lepo se raspitate ko je kakav pa onda dajete dozvole.A ne ovako skodite i dobroj deci.Za moje 40.godine jos nisam video normalan zakon u ovoj drzavi.

Odgovori

Miroslav

Koji je mozak smislio ovaj zakon? Zar je moguce da ima toliko glupih ljudi u ovoj drzavi? Jeste li vi normalni vise? Kao da ne moze da se napravi udes i pogine sa Yugom? Najbolje je da se vratimo u staljinizam i da se donese zakon da niko nesme da vozi a svi moraju da imaju auto i placaju sve dazbine kao do sada i policija da kaznava onako nasumicno koga izvuku iz bubnja..Takav GLUP zakon nece spreciti nekog kad resi da sedne za volan i vozi

Odgovori

jovan

U kojoj kategoriji spada peugeot 407 2.0hdi ukupne mase1.660kg

Odgovori

Igor Mladenovic

Auuuuu. Katastrofalan predlog. Ocigledno nije dobro promisljeno. Treba tu jos raditi na pronalazenju bezbednog resenja. Pocetnik sme u automobil od 2 tone (citaj oruzje za ubistvo drugih ucesnika) sa do 150 konjskih snaga, pa to moze dovoljno da se ubrza da bude opasno??????????????? a pritom nesme u svoju recimo astricu 2.0dti????????????? Kazite jasno i glasno gde skripi, ne valjaju nam auto skole. Ej sretnem auto skolu u gradu voze 17km na sat., i polozis i ajde u gradsku guzvu ili na auto put. Trebalo bi ih uciti u realnim uslovima a ne instruktor ti neda preko 40 nigde.

Odgovori